maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: lijkt me dat je helemaal gelijk hebt als je je eigen gyn wil zien.....een artsassistent die ineens iets heel anders beweerd.... zou ik ook in twijfel trekken hoor! Zo kunnen ze ook niet met je omgaan! Lekker je hormonen in de strijd gooien om aan te geven dat je het er helemaal niet mee eens bent hoor! En daarna lekker aan een grote bak met ijs om af te koelen...;)

ik ga helemaal niets doen....alleen wat in huis rommelen...net alles gezogen en gedweild...het was hier zo vies door al die visite! kan ik helemaal niet tegen nu...hihih...hormonen....manlief de was laten doen en die heeft nu net lekker een bakkie koffie voor me gezet.. de schat! Kris is lekker aan het spelen en ondertussen dora aan het kijken. Net de box nog weer helemaal schoon gemaakt, boxkleed en alle knuffeltjes gaan zo nog weer een keer in de was. Het ligt er natuurlijk al een aantal weken op, dus vind ik dat wel zo fris! Verder heb ik gewoon niets op de planning! Heerlijk... vanmiddag nog met kris in bad, daar had hij zo'n zin in! Ik ga zo na mijn bakkie lekker een dutje doen. Hopelijk word ik dan wat minder geprikkeld,.. ben zo snel boos nu! Komt natuurlijk gewoon door de vermoeidheid en slaaptekort...

fijne dag en ellenore...sterkte meis!!

shenoby...hopelijk gaat alles goed met je meis! sterkte!!!

liefs

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hoi meiden,

Spannend hier zeg...
    Balen dat die artsen soms zo onduidelijk zijn, ik dacht juist dat ze tegenwoordig geen risico meer namen bij symptonen van zwangerschapsvergiftiging... Meiden.. hou het goed in de gaten he.. en als je twijfelt gewoon aangeven. Het is jouw lichaam en jouw kindje dat mogelijk in gevaar komt.

Hier gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje...
    Kan niet zo lang meer blijven zitten of lopen, dan gaat het echt zeuren en pijn doen aan de onderkant. Dus als het even kan dan ga ik liggen op de bank. Verder nog helemaal rustig... maar dat was bij mijn eerste ook... en dat begon om half acht s avonds en om 1 uur was die er....

We zijn over de ergste schrik heen betreffende mijn vader.
    Hij is er gelukkig in een vroeg stadium bij, en dinsdag mag hij weer naar de uroloog om te horen hoe nu verder.
    Hoop dat de kanker goed te behandelen is.... ben er echt goed van geschrokken...

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey meiden,
    nou morgen is mijn grote dag.
    errug spannend allemaal.
    ik lees steeds wel even bij maar van reageren komt even weinig.
    dat komt wel als ik weer thuis ben met mijn kleintje.
    ik zal mijn buddy een smsje sturen morgen

4. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. ik wil me hier graag ook even melden :) ik ben 18 maart uitgerekend maar me vriend denkt dat ik 1 maart beval :p we zullen zien.

is het bij jullie ook zo dat de kleine heel erg bewegelijk is? het lijkt wel alsof ze elke dag meer en heviger beweegt.

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mamaantje: bij jou dus ook nog rustig? ach ja...zegt inderdaad helemaal niets...;) blijft toch schrikken het nieuws van je vader, maar fijn dat ze er zo vroeg bij zijn! dat vergroot toch kansen he?

shenoby: fijn om wat van je te lezen meis! sterkte morgen! zal aan je denken hoor...

jen: welkom hier!gezellig dat je de laatste loodjes met ons komt delen..;) hier ook een erg beweegelijke gup...geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, want hij zit shocking klem...hahaah maar ben er erg blij mee hoor!

Zo hier even gedut...kon niet echt in slaap komen...en daarna lekker met kris in bad geweest...alleen kreeg harde buiken, dus na 10 minuten er wel weer uit...nu lekkere warme broodjes uit de oven,...wat hebben we het toch slecht zeg..hahaha
    bij jullie ook zo nat buiten?

liefs

6. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey lieve moppies,

jeetje wat een gedoe hier allemaal zeg...
    ik ga me best doen om te reageren op het geen wat ik nog onthouden hebben...

@ellenore wat een gezeur zeg...ik snap dat je je eigen gyn wil spreken..en volgens mij mag een artsen assistent idd niet de supervoiser in twijfel trekken hij mag alleen zijn mening geven en het overleggen maar sowieso niet zelf beslissen...
    succes in het ziekenhuis meid en idd gewoon je hormonen zijn gang laten doen...

@cis jammer dat het niet door heeft gezet...nog even geduld...

@anneke jeetje ronja die je 3 uur wakker heeft gehouden...maar wel super dat ze probeerd te springen...

@ingef heerlijk een dagje niets doen...ik heb vandaag ook pas 2 wassen gedaan en meer ga ik ook niet doen ;)

@shenoby moppie veel succes morgen...en ik zal aan je denken..

@hier vandaag heeft dean voor het eerst op een potje gepoept...we zaten in bad en op een gegeven moment zegt die mama dean poepe...dus ik vraag moet je poepen zegt die ja...nou ik uit dat bad potje gepakt en mannetje er op gezet en ja hoor niet veel laten zegt die klaar en idd daar lag het ;)
    *helemaal trots*
    voor de rest hebben jullie ook zoon last van jullie heupen met liggen!?
    overdag heb ik nergens last van als ik op de bank lig maar s nachts word ik gewoon wakker omdat ik niet meer kan liggen...door de pijn in mijn heupen iemand misschien een tip!??!

zo meer is er niet blijven hangen...(SORRY)
    ik ga maar even liggen tot vanmiddag of vanavond meiden...

7. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

@ingef: Wat een lekker rustige zondag heb jij zo te horen. Hier is de nesteldrang toegeslagen dit weekend. Heel wat opruim/poetsklusjes afgehandeld met manlief samen. Gelukkig was onze dochter heel braaf.

@ellentje: Balen dat het zo moet gaan zeg! Dat gedoe ook af en toe met die gynaecologen. Pfff hoor steeds vaker rare verhalen. Hoop dat je de laatste loodjes nog een beetje prettig doorkomt en dat ze niet te lang meer duren natuurlijk!
    Dat van de heupen herken ik niet echt...Ik heb een tijd lang last gehad van mijn onderrug en daarvoor kreeg ik de tip om een klein kussentje tussen de knieen te leggen met slapen zodat de boel een beetje recht ligt. Misschien is het een idee om niet vol op je zij te gaan liggen maar een beetje schuin, half op je bil zeg maar. Dat verlicht misschien iets. Succes ermee ik weet hoe rot de nachten zijn zo op het laatst!

@cis: Jammer dat het vals alarm was maar het zal toch wel opschieten neem ik aan?? Ik duim voor je!

@jen: welkom! Leuk dat je meekletst.

@hier: Begin toch wel uit te kijken naar het moment dat de bevalling begint! Donderdag mag ik weer op controle en ik ga eens vragen of ze me kunnen strippen. De vorige keer begonnen de weeen de dag erna...Ik ga het er eens op gooien dat ik dus uitgeteld ben op de verjaardag van onze dochter en dat ik dat niet zo handig vind.....Maar ik denk niet dat ze daar iets mee doen he? Hihihihi. Wat denken jullie?

Grz.

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Nou, pffff had nu ook een keer een heel verhaal getypt wat opeens weg is. Ik drukte volgens mij op dubbele punt en weg was de tekst!!

Dan maar even in het kort...

De gyn was uitgegaan van een onbekwame arts assistent. Hij dacht dat de laatste echo en metingen van zijn collega arts assistent kwamen en niet van zijn supervisor. Hij vind zichzelf heel wat omdat hij is opgeleid in het LUMC (allemaal arrogantjes daar), dat liet hij heel duidelijk merken. Hij vertelde dat hij gisteren al mijn echo's had bekeken inclusief metingen en kwam er toen achter dat zijn supervisor de beslissing had genomen om mij in te leiden en dat deze dus allemaal door haar gemaakt waren. Hij kon niet anders dan dezelfde mening als haar delen, dus ik word morgen alsnog ingeleid. De baby is gewoon te klein (2500gr), de placenta werkt niet goed en ik heb te weinig vruchtwater.
    Er is vandaag geen echo meer gemaakt. Wel nog wat bloeddruk metingen en ik mag gelukkig verder zonder medicijnen.

Om 7uur mag ik mij melden morgen. Dus Shenoby, heel waarschijnlijk Debski en ik zullen morgen sowieso bevallen...(of net een dagje later)
    WOEI!!!
    Spannend he!

Nou, ik meld me vanavond weer even. Morgen lees ik mee via de telefoon, maar kan ik niet mee typen helaas.

Tot later!!!

9. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuws over Sjoelke:
    Ze zijn vandaag begonnen met inleiden.
    Haar bloeddruk is daardoor wel gedaald, dus dat is mooi!
    Vandaag of morgen wordt ze dus mama.
    Ik laat het weten als er meer nieuws is!

(En zelf reageer ik vanavond of morgen weer)

10. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    hallo dames,

Nou heerlijk weekendje scheveningen gehad. de musical mary popins was echt super leuk, een van de leukste die ik gezien heb, en dat zijn er toch heel wat!!

hotel was fijn, lekker gegeten en gisteren ook nog gewinkeld in den haag, dus gisteravond kapot!!!maar voldaan.

oh het is hier nog steeds spoannend zeg, allemaal dames die op het punt staan ingeleid te worden of al aan het bevallen zijn!!!

Sjoelke: als het goed is ben jij nu bezig! heel erg veel succes meid, hoop dat alles goed gaat en je straks heerlijk op en roze wolk zit!!

shenoby, debski en ellenore: ook jullie zijn morgen aan de beurt, meiden heeeeeeeeel erg veel succes, dat jullie straks maar allemaal een gezond beebje inde arm mogen houden!!

verder geef ik jullie allemaal een dikke knuffel, ga nu nl voetballen van mijn mannetje kijken!!

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ellenore, debski en sjoelke heel veel succes morgen!! zet hem op meiden! en mocht de pijn echt ondraaglijk worden, moet je maar aan je kleintje denken die je dan een paar uur later in je armen zult hebben;)

ik moet morgen weer naar de vk en dinsdag naar de gyn. ik moet zeggen, krijg het wel een beetje benauwd van dat ik jullie allemaal hoor over inleiden door te hoge bloedrruk enzo, aangezien ik sinds vorige week ook een te hoge bloeddruk heb. ben dus ook benieuwd hoe mijn bloeddruk morgen zal zijn en dinsdag bij de gyn zal ik ook wel meer horen denk.

12. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Sjoelke Spannend jij bent nu dus bezig!! Nog ff en dan heb je je kleintje in je armen! Heerlijk!

@ Ellenore Wat fijn zeg dat je toch wordt ingeleid! Spannend maar ik denk dat je ook heel blij bent he? Zet hem op meid, morgen is de kleine er al en kun je lekker genieten!!

@ Shenoby Jij ook morgen aan de slag ... er komen nu echt veel babies in een keer!! Succes meid!!

Ik moet morgen eerst aan de ctg en bloed en urine wordt nagekeken en dan beslissen ze of ik dinsdag of woensdag wordt ingeleid ... hoop ook zo dat het doorgaat, ben alleen bang dat alle waardes goed zullen zijn en ze het terugtrekken :( maar goed we zien het morgenvroeg wel, moet om 8 uur in het zh zijn.

@ Jesje Hoe kan het dat jij naar een vk gaat en ook naar een gyn? Bij mij is het of/of, want het eerste wat ik aan mijn vk vroeg toen ik naar het zh moest was, kom ik nog wel terug bij jullie? Alleen als alles goed is zei ze toen maar in principe moet je nu naar het zh blijven gaan voor je controles.

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

halloooo lieve allemaal!!!!!!

hier ben ik dan eindelijk en heb jullie toch aardig gemist hoor. ik heb ook nog niet bijgelezen want dat zijn een aantal pagina terug.

ik zie dat sjoelke, ellenore en shenoby straks ook (weer) mama worden. waauwww heel erg leuk hoor! zet em op he liefjes! ben hartstikke benieuwd naar jullie kleine schatteboutjes. hoe gaat het met alle andere zwangeren??? voor jullie komt het nu ook steeds dichterbij.

hier gaat het heel goed. maddox is niet jaloers maar ik merk wel dat hij soms op andere manieren zijn aandacht probeert af te dwingen. (vervelend doen) maar gelukkig komt dat niet veel voor. vandaag voor het eerst heel even. hij is erg lief voor indy en geeft haar ook kusjes en komt steeds even kijken en roept dan..baabbyyy. de nachten kunnen beter maar goed he dat heb ik niet in de hand en voor haar is het ook allemaal wennen. overdag doen we samen een dutje en dan ben ik weer helemaal opgeladen. nou ik ga even nog wat adressjes opzoeken voor de geboortekaartjes want die gaan morgen pas op de post en dan zal de visite wel binnenstromen.

tot later en ik hou het hier goed in de gaten.

14. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He lieve dames,

Kreeg zojuist nog een lief sms van Micha. Ik heb sinds net toch even internet aangevraagd.
    Ik ben vanmorgen ingeleid met Gel.
    Omdat de zwangerschapsvergifitiging nog niet kritiek is willen ze nu afwachten hoe ik op de gel reageer. Ik heb op moment behoorlijk weeen, maar nog niet genoeg om te bevallen. MOcht het vandaag niet doorzetten dan gaan ze morgen verder inleiden. Bij mij wordt het dus zeer waarschijnlijk ook een februari baby!!

Ik kijk wel of jullie me vanavond nog horen.
    Met de kleine gaat het super en mijn bloeddruk daalt door medicatie.

Ik ga nu mijn ziekenhuiskostje opeten .

Dikke knuffel

15. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    o wat spannend hier!!!

zo toch nog een aantal die stiekem in februari gaan bevallen!!!
    heel veel succes allemaal!!!!

hier nog alles rustig..... alleen nog steeds dat gevoel of er iets op knappen staat tussen mijn benen...??? en af en toe wat krampen maar volgens mij is dat niet veel....

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellentje: pijn in de heupen herken ik helaas ook...zeer vervelend...niets helpt eigenlijk, tja omdraaien....even...en wat knap van dean! jeetje wat een knappe kids hebben wij..;)

bras: oei nesteldrang dus! ach ja...herkenbaar hahaha...alleen ben ik al weken aan het miepen in huis, dus er is steeds minder over om te doen...jhahaha...ik weet niet of ze je gaan strippen meis...

ellenore: nou ja...fijn dat je in elk geval duidelijkheid hebt nu! morgen dus toch bevallen meid...stel me zo voor dat dat toch ook wel fijn moet zijn?....heel veel sterkte alvast liefie!

shenoby: succes meid!

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jesje: hopelijk morgen de bloeddruk weer gezakt? bij mij was dat nl wel het geval...gewoon wat rustiger aan doen was voor mij genoeg..

debski: voor jou ook spannend dus meis! dubbel he?..aan de ene kant wil je natuurlijk bevallen, aan de andere kant is het beter voor jou en beeb als de waardes weer goed zijn..

lennylenn: wat fijn dat je weer thuis bent! hoe is het kraamhotel bevallen? ( leuke woordspeling he?..;)) en wat lief dat maddox zo met indy omgaat! Knap van hem hoor, het is toch een hele verandering he?

sjoelke: oei meis! wat spannend!! weeën en gel dus al? ik duim voor je dat het snel doorzet!

mwag: lijkt me een vervelend gevoel meid? misschien het kindje wel wat heel diep ligt?

hier lekker gedut, alsnog en net heerlijk gespeeld met kris...we waren lekker melig...hahaha..altijd zo leuk! alleen nu helemaal pijnlijke buikspieren door het lachen...hihih..wij gaan eten koken (tomatenpasta met tonijn...piratenpasta wel te verstaan, want dat vindt kris echt erg leuk en lekker!)

tot strakkies, liefs

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

@Inge: logisch toch dat je niet alles kunt onthouden? ik vind het heel normaal. Heb je vandaag nog een beetje kunnen slapen en ben je weer wat je normale doen nu? Wat een *piep*weer hier he? Niks aan! Ik had nog even met Ronja naar de stad gewild, even eruit... maar daar hebben we maar vanaf gezien.

@Ellenore: hou je vast voor mijn aankopen: regenlaarsjes roze met witte stippen voor Ronja en zilveren sandaaltjes met witte bloemetjes ook voor Ronja. Een spijkerjurkje en een groene gebloemde romper voor Ronja en een wit shirtje met lange mouwen en blauwe bloemetjes erop. Voor beide kinderkamers een funky box voor de lotiondoekjes, ik had ze altijd nog in een saaie doos van de kruidvat. Nu heeft Ronja een rode met witte stippen en haar broertje een grijze met witte sterren. Allebei passend bij hun behang. Voor de kleine spruit een zwart shirtje van de Beatles, met zilveren opdruk. Een donkerblauwe romper met kermit de kikker erop. Denk dat dat het zo ongeveer was, maar zal vast nog wel iets vergeten zijn. Mijn bekken en rug waren vanmorgen alweer behoorlijk bijgekomen. Dus dat is lekker. Heb nu een lijst gemaakt met klusjes, dus dan kan ik er elke dag eentje van doen. Vandaag heb ik ons trouwalbum afgemaakt en besteld. Morgen ga ik mijn klerenkast uitzoeken en kleren weggooien en dinsdag met een vriendinnetje naar de Ikea voor de laatste dingetjes.
    Jij hebt ondertussen hele andere dingen aan je hoofd he? Gek idee denk ik dat je weet dat ze je morgen gaan inleiden en dat dan morgen of overmorgen je kleintje er is. Wel heel erg leuk als vooruitzicht. Ben je er nu ook helemaal klaar voor? Veel succes morgen!

@Mwag: het gevoel dat jij omschrijft komt me niet bekend voor... is het inmiddels weg? Want het klinkt wel irritant.

@Mamaantje: gelukkig maar dat ze er bij je vader op tijd bij zijn. Mijn opa heeft het ook gehad en daarbij ging het nog helemaal weg en een vader van een vriendin ook, dus nu gaan we duimen voor je vader dat het bij hem ook helemaal weggaat.

@Shenoby: heeeeeel veel succes morgen! Ben jij er ook helemaal klaar voor?

@Jen: gezellig dat je ook nog even mee komt schrijven. Wil je vriend nog gelijk krijgen, dan moet het nu wel opschieten. Hoe gaat het verder met je zwangerschap tot nu toe?

@Ellentje: het drie uren wakker liggen was inderdaad minder. Zij sliep tussendoor wel, maar elke keer na een kwartiertje ofzo dan begon het gebrabbel weer. Dat springen van haar is echt heel schattig om te zien. Wat goed dat Dean al op het potje heeft gepoept en helemaal uit zichzelf. Van mij helaas geen tips voor je heupen...

@Bras: ik denk niet dat ze je dan al gaan strippen hoor, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen! Ben benieuwd hoe ze reageren.

@Sjoelke: heel veel succes met je bevalling, misschien is je kleine er inmiddels al wel. Wel erg leuk dat je daar ook internet hebt, dan kunnen we echt meeleven!

@31december: wat lekker dat je het zo leuk hebt gehad in Scheveningen en Den Haag. Mary Poppins is dus wel een aanrader?

@Jesje: hoop dat het bij jou helemaal goed gaat met je bloeddruk morgen!

@Debski: succes morgen, ik ben heel benieuwd of ze je gaan inleiden of niet. Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Succes meid?

@Lenny: wat goed om te horen dat het bij jullie zo goed gaat. Lief hoor van Maddox en dat hij een enkele keer een beetje vervelend is, is ook niet zo gek denk ik. Ook fijn dat je zelf al weer zo fit bent en dat ondanks de slechte nachten.

Hier niet zoveel nieuws, het boek van Herman Koch uitgelezen, dus morgen begin ik met een volgend boek. Verder rustig aan gedaan met Ronja. Was een relaxte en gezellige dag. Dan merk ik dat ik ook gelijk amper last heb van harde buiken. Ook niet zo gek natuurlijk, als je helemaal niets doet ;) Ik zal morgen vol spanning zp in de gaten houden, ben heel benieuwd wat we morgen allemaal voor nieuwtjes krijgen. Meiden, een prettige avond. Voor de bzv liefhebbers: hebben jullie er ook weer zin in? Ik wel!

19. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    hoi!! ben ik alweer....

verveel me een beetje... zometeen begint er vast wel iets op tv hoop ik!!! anders mag de baby wel komen, heb ik ook iets te doen;)
    ik heb bzv opgenomen want mijn mannetje vindt er geen bal aan..... dus morgenvroeg ga ik kijken!!!

dat gevoel valt nu wel mee, eigenlijk alleen als ik ga staan. ik weet niet of ie heel diep ligt. afgelopen donderdag wassie nog steeds niet ingedaald dus..... dinsdag weer controle. dan zal ik het eens vragen.
    mijn handen zijn nu ook net worsten. de lijnen in mijn hand een stuk minder diep.... als ze verdwijnen ga ik expres naar een handlezer.... ;) maar dat zal wel niet gebeuren!!!

maar het is een vrij rustig weekend hier geweest volgens mij.... morgen is de grote dag voor een aantal!!! en debski hoop ik deze week ook nog!!!
    heel veel succes morgen en sjoelke op dit moment!!! misschien ben je nu al mama!! wie weet?? ik hoop dat alles goed gaat en dat het lekker opschiet iig!!!
    ik spiek voor ik ga slapen nog wel ff denk ik!!!!

liefs

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: ja, gelukkig nog lekker even kunnen slapen! ben nu een stuk minder geirriteerd...hahah...zat mezelf echt in de weg man! foei!..maargoed, de buik lijkt ook wel met de dag te groeien nu? en inderdaad wat een vies weer he?..Kris wilde toch heel graag in de sneeuw spelen, dus manlief met een paraplu naar buiten en kris: wanten aan, muts op en spelen maar! hij was er helemaal rozig van! Die laat zich in elk geval niet tegen houden door slecht weer! klinkt alsof je hele leuke dingen hebt gekocht zeg! super! Hoe is het met je woonkamer?
    Hier ook al weer helemaal klaar voor bzv! heb er zin in!!!

mwag: proest...niets op tv, dan maar gewoon bevallen? ihihih...je hebt wel een positieve instelling da's mooi! en gevoel voor humor heb je ook nog! een handlezer...hahahaha..

hier wel weer moe! ook al doe je voor je gevoel niet veel, toch wordt het zwaarder en zwaarder....maargoed, de dagen vliegen voor mijn gevoel voorbij, dus dat is wel mooi! manlief moet morgen na een week vakantie weer aan het werk! was wel gezellig zo.....maargoed, ook wel weer lekker om even helemaal alleen te zijn! maandag en donderdag kris naar de opvang dus dan kan ik lekker even aankeutelen..heerlijk! net alle knuffeltjes weer netjes uitgewassen en het boxkleed ook, die hangen nu te drogen en dan is er volgens mij niets meer te bedenken voor mij... tja, het huishouden bijhouden, dat gaat natuurlijk altijd door he?

noumeiden, fijne avond en bevallende (bijna bevallende) dames, zet hem op! ik denk aan jullie!!!

liefs

Deel Deze Pagina