maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Kart: als je de rokjes niet al te kort doet, kan het best hoor een rokje over een legging! Dat staat veel sneller leuk dan met een panty eronder.

Ben erover uit, ga donderdag die extra echo laten doen.Nu maar hopen dat er nog plek is!

@Lisacar: gefeliciteerd met je goede echo!

Heb vannacht echt drie hele vreemde dromen achter elkaar gehad, uitgerust wakker worden is wel steeds lastiger. Herkenbaar?

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Goedemorgen dames

Vandaag ben ik aan de beurt voor de 20 weken echo...ben best wel een beetje nerveus...:)

Ben benieuwd ;)

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hhaaahhhaa dat zeg ik alleen als mijn vriend het niks vind dus ga er maar v anuit dat ik het binnekort vertel :d

4. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    @Tara: Heel veel succes bij de 20 wk echo! Ik moet vanavond dus ik weet hoe nerveus je je voelt!

@Sjoelke: Ik ben benieuwd naar je jas. Ik ben ook volop op zoek. Is erg lastig. Ik pas nu nog even mijn eigen winterjas, maar dat duurt niet lang.

@Goede 20wk echo's: Iedereen gefeliciteerd met de goede echo!! Wat een opluchting.

@Dromen: Ja ook hier meer vreemde en enge dromen.

@babykamer: Hier alles geschilderd en behangen afgelopen weekend, maar behang heeft kleurverschil. Het is natuurlijk behang dus je kunt er niks aan doen dus ik zoek een creatieve oplossing om te verdoezelen. Nu nog verder aankleden! Leuk:D

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ja meis ik hoop het ook zo voor ons ... een koningskoppel!! Pff het duurt gewoon veel te lang nu voor mijn gevoel, wil zo graag gaan shoppen ;)

Over die positiemode trouwens, ik vind bij miss etam altijd wel leuke dingen, mooi en kleurrijk!

@ All Jeetje wat hebben jullie veel geschreven gister, ik heb niet alles gelezen hoor :)
    Ik ga me maar es aankleden want moet zo naar me werk! Fijne dag dames .. oooh ja en iedereen met een goede echo

GEFELICITEERD!!!

6. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    tara veel plezier vandaag!!!

lonnie jij ook veel plezier vanavond!

Ik ga vandaag maar eens op zoek naar ideeen voor een jongenskamer! Vanavond lekker met mijn vriendinnen eten. Wat hou ik toch van vrij hebben haha

7. Raw

Raw Niet meer actief

Over 3 uur weten we het!!!.... Is het echt een meisje... Durf die 70% niet te vertrouwen, maar ja..... Nu hoop ik het wel een beetje (heel erg). Bij mijn zoon vond ik het veel relaxter, doen dacht ik nergens aan. Toen zagen we gewoon wat bungelen!... En vonden we het natuurlijk geweldig!!! Nu droom ik telkens over een meisje, noem haar al bij de naam die we hebben bedacht.. Had mezelf beter moeten beschermen... Straks weten we of het erg was of niet!!..... Over twee weken natuurlijk nog veel spannender, dan de 20 weken echo!... De gezondheid is natuurlijk veel belangrijker dan het geslacht, maar dat neemt niet weg dat me een meisje geweldig lijkt!.....
    Fijne dag!! Liefs

8. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    ow raw spannend!!!! Ik ben benieuwd.

9. Raw

Raw Niet meer actief

ieeee ik vind het zoooooo spannend! nog 2,5 uur... wat kruipt de tijd!!!.....

10. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    haha zo gaat het niet opschieten he! Nog 3 uur en je weet het haha

11. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hey allemaal!
    Was heel fijn om mijn man weer te zien, Bram was ook helemaal blij, stak direct zijn armen uit!
    Jammer genoeg gisteren direct late dienst gehad en ik mag vanavond weer.. dus niet zoveel tijd om t reageren.. heb wel terug gelzezen maar blijft weinig hangen hihi,

@20weken echo: iedereen die al goed nieuws heeft GEFELICITEERD!! en voor rest heel veel succes! Ik kan nu al zenuwachtig worden maar moet nog twee weken wachten... moet wel maandag naar de gyn en die doet eigenlijk bijna iedere keer een echo, vorige keer wilde hij niet kijken maar nu vast wel dus weet ik in ieder geval wat het word hihi..

@kartvelia: schrikken wat bloedverlies! fijn dat alles goed was en heerlijk dat je voelt bewegen! ze laat je weten dat alles goed is!

@beweging: hier ook van buitenaf al te voelen.. mijn man was helemaal happy..

@kamertje: nog niet begonnen, bram moet verhuizen naar andere kamer en wij ook en denk dat ik dan voor bram nieuwe spulletjes koop en babykamer de babykamer laat.. alleen wel een extra ledikantje kopen want bram is nog een beetje klein voor een ander bed dan.. denk ik 1,5 jaar....

@positiemode: ik heb veel van de h&m, hier in maastricht ook een vrij grote afdeling met positiemode dus das wel fijn... heb 1 spijker en twee ribbroeken pas gekocht... qua t-shirts enzo is het lastiger... vaak is er bij de normale mode ook nog wel vanalles wat je aankunt... maar is wel lastig zoeken en ik heb nu niet zo'n zin om overal te gaan shoppen als ik niks aan kan..zucht...

verder geen idee meer.. ga douchen en moet dalijk alweer weg! Fijne dag allemaal!

12. Raw

Raw Niet meer actief

haha! ga zo even eten bij mijn moeder met zoonlief, dan gaat de tijd vast sneller! ;) over twee uur is de afspraak............ bijnabijnabijnabijna (ben echt hyper)

13. Raw

Raw Niet meer actief

straks kan ze niks zien..... :O

14. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ik denk ook dat ze haar handen ervoor gaat houden ;)

flotsje: fijn dat het zo leuk was om je man weer te zien :D veel plezier vandaag!

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

spannend Raw!!!! heeeeel gauw hier vertellen he hiiihiii ik zit nu zelf in de spanning alsof ik het allemaal moet meemaken hahahahaaa.

stond net op het punt boodschappen te halen begint het keihard te regenen. potverdorie!!!! ziet er wel naaruit dat ik door de regen moet want ik wil gekookt hebben voordat ik mn jongetje van de creche ophaal. we eten vandaag lekker erwtensoep hmmmmmmm vinden we heerlijk.

maar goed ik kom later weer even wat lezen want ik zou de slaapkamers opruimen. ajuuuuu

16. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    en? al nieuws Raw??

17. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Vandaag 20 weken echo gehad...
    Navelstreng heeft maar 2 bloedvaten ipv 3....
    Gelukkig hoeft het niet altijd iets te betekenen en de niertjes en hartje zagen er goed uit voor zover ze kon zien....dus dat is positief.

Ik moet wel voor een extra echo naar het ziekenhuis, ben benieuwd....

Verder is mijn ventje wat aan de kleine kant maar niks zorgwekkends...

Was wel even geschrokken en overstuur toen ik thuis kwam maar voel me al weer wat beter gelukkig.

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    oei tara, kan me voorstellen dat je daar van schrikt.
    Moet je nou meer extra echo's?
    En blijf je nu onder controle van de gyn?

19. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Geen idee, ik moet iig voor een extra echo naar het ziekenhuis en wacht nog steeds op een telefoontje van mijn VK wanneer ik terecht kan en dan zal ik wel meer horen :(

20. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Flotsje Ik zie nu pas dat jij ook uit Maastricht komt, wat leuk een stadsgenootje :D Ik zie dat het voor jou ook de 2e is en dat jij al een zoontje hebt, die van mij is alleen wel ouder, over 7 weken alweer 4 jaar!
    En dat jij de kleine al van buitenaf voelt? jeetje wat snel, ik voel het bij mij nauwelijks van binnen zeg maar, ik heb het gevoel dat mijn placenta ervoor ligt, ik voel alleen af en toe wat aan de zijkant.

@ Raw Jeetje meid je maakt het spannend ... we willen het NU weten ;) :D:D:D

Deel Deze Pagina