maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb enorm de poetswoede gehad sinds het begin van mijn verlof! Elke dag een vertrek in huis perfect geboend enzo. Nu een kwestie van bijhouden. Vandaag het laatste gedaan dat grondig moest gebeuren, de schuur met wasmachine en nog wat opgestapelde was.

Vandaag heb ik eindelijk smorgens goed kunnen slapen. Ik kom de laatste nachten slecht in slaap. Ik voel me zo onrustig! Ben blij als ik slaap en als ik slaap moet ik er toch weer uit, naar het toilet.

Zojuist voelde zojuist aan het begin van de avond hier en daar wat in mijn buik, soort van kramp. Het trekt nu ook door naar mijn rug. Ik ga er vanuit dat het voorweeën of "gewoon" harde buiken zijn, gezien ik niet direct iets heb van: Dit moeten weeën zijn en we hebben nog even te gaan tot week 40!

Ik ben heel benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.

Straks nog even beneden stofzuigen en de keuken aan kant en dan hoop ik voorlopig weer wat rust te vinden om te kunnen slapen vannacht.

Morgen 37 weken en dus weer een buikfoto maken en plaatsen.

Ben benieuwd wie het volgende geboren baby nieuws plaatst!

2. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Allereerst Shenoby van harte met jullie dochtertje Kirsten!! Geniet ervan en hoop snel je verhaal te horen!!

@Ellenore Jij bent nu vast ook aant bevallen of bijna, wordt spannend dan of het een februari of maart kindje wordt! Zet hem op meis je kan het!

@ Flotsje Dus jij loopt ook nog steeds heen en weer naar het zh? Misschien zie ik je daar nog aangezien ik morgen opgenomen wordt ;)

@ de rest Nou vanochtend aan ctg en afspraak met gynaecoloog, bloeddruk was aan de ctg weer hartstikke mooi dus ik dacht die inleiding kun je op je buik schrijven! Bij de arts gekomen wilde ze toch ook nog even mijnn bloeddruk handmatig meten en die kwam toch 2 keer te hoog uit.
    Wat wil je zelf zei ze? Ik zei dus dat ik er vanaf wil zijn nu, ik wil van mijn klachten afzijn en ten 2e had ik me er al op ingesteld natuurlijk!
    Goed dan laat het maar doorgaan zei ze. :D
    Morgen om 16:30 ga ik aan de ctg en dan gaan ze kijken of ik al ontsluiting heb. Zoniet dan krijg ik een ballonnetje ingebracht om de ontsluting te laten beginnen en dan zullen ze woensdagochtend bekijken of ze de vliezen kunnen breken en dat dan de weeën gaan beginnen.
    Pfff vind het wel echt spannend hoor en ben ook echt zenuwachtig
    Vandaag nog een hoop gepoetst en gedaan natuurljk en nu heb ik overal pijn! :( Morgen maar lekker rustig aandoen en me voorbereiden op wat komen gaat

Meiden ik weet niet of ik er morgen nog kan zijn, neem wel mijn laptop mee maar is even afwachten of ik daar op internet kan!
    Meiden jullie horen snel van me en bedankt voor alle lieve berichtjes!!

Ja en hoe zou het met Sjoelke zijn? Erg stil dus misschien ook al bevallen of bezig ;)

Tot snel lieverds!!!!!!!

3. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Spannend Debski!
    Fijn dat je waarschijnlijk deze week je dochter al vast kunt houden.
    Zie net trouwens dat je 1 dag voor loopt op mij. Het komt zo allemaal wel ineens heel snel dichtbij :)

4. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    Hallo!!!

@ anneke: zou idd een leuk bevallingsverhaal zijn als ik vast kom te zitten in de optocht ja!!! Ik wil dat boek van sneeuwval ook nog gaan lezen maar ik heb eerst nog een stapeltje liggen die ik van mijn zus heb geleend!! Wel een goed boek dus?? Ronja maar lekker vroeg naar bed dan!! Als ze dan ook nog iets stoten is het vaak huilen ja!! Lekker slapen en morgen is alles weer goed!!

@ nemo: ik heb idd ook alles netjes ja! Ook af en toe dat ik eigenlijk iets teveel doe….. maar ik probeer het gewoon bij te houden. Is ook zoiets als de kraamhulp in de bende komt!!

@ debski: fijn dat ze toch beginnen met inleiden!!! Heb je je idd ook op ingesteld en dan valt het eigenlijk ook maar tegen als het dan niet doorgaat!! Wel fijn dat bloeddruk enzo weer wat beter zijn!! Succes morgen!!

Ik ben benieuwd wanneer we weer babynieuws mogen ontvangen….. sjoelke zal toch wel vort een heel end zijn hoop ik voor haar!!! En ellenore is ook al de hele dag bezig. Ik ga zo eerst ff naar het zaalvoetballen kijken bij het team van mijn mannetje en dan kijk ik misschien straks nog wel ff!!

5. cis1

cis1 Actief lid

27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    hoi meiden,

Ik zit hier met een duffe kop te type hahaha maar ja ik had geen buddy.

Vanmorgen om 5 uur begonnen de weeen en vanmiddag 12 uur is onze joey geboren.
    dit keer een thuis bevalling en alls gaat goed.
    Het is een pracht kereltje en freek is super trots op hem.
    ik ga nu ff slapen want ik ben er nog niet aan toe gekomen.
    Morgen reageer ik weer even.

Liefs cis

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wauw!!! Shenoby en cis1 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Wat leukkk. Ik ben superblij voor jullie. Prachtig

Ellenore en sjoelke...ik wacht in spanning af op jullie baby nieuws.

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    cis! gefeliciteerd meid!

debski: wat spannend meid! ik ga voor je duimen hoor!

nemo: in ieder geval zorgt onze zw voor een brandschoon huis! hahah...

anneke: ja zitten leuke winkels in bilgaard he?..alhoewel ik nu echt niet meer aan winkelen moet denken hoor...vanmiddag even de wibra door geweest, was blij dat ik weer kon zitten! buik wordt zwaar nu..

ik onthoud vast de helft niet, maar ben dan ook best wel moe! lekker naar bed en hopelijk een betere nacht dan afgelopen nacht...we shall see!

meiden geniet van jullie pasgeboren wondertjes en hopelijk volgen wij allemaal snel..;) liefs!

8. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd meid, neem je tijd en lekker genieten.

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Shenoby, Gefeliciteerd met jullie dochtertje Kirsten!!!

Cis, gefeliciteerd met jullie zoontje Joey!!!

Sjoelke en Ellenore, ben benieuwd hoe ver jullie zijn??!!

10. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debski: Spannend meid, maar wel fijn dat er knopen doorgehakt worden! Heel veel sterkte en succes morgen!
    Cis: Van harte gefeliciteerd met Joey! En wat fijn voor je dat je thuis bevallen bent en dat alles goed gaat. Bedankt dat je het even vertelt aan ons, maar pak wel de rust die je nodig hebt! Oftewel: Rustig aan en geniet van jouw 'blauwe'wolk!

Ik heb van Sjoelke nog steeds niks gehoord/ gelezen, ik zit constant te kijken of ik niet toevallig een sms heb ontvangen van haar. Ik hoop voor haar dat de kleine al geboren is en dat ze gewoon geen puf heeft om te sms-en! Maar ik vind het wel spannend!

Vanmiddag heb ik naar mijn werk gebeld en er gaat nu iemand uitzoeken hoe het allemaal zit. Jammer alleen dat het hier vakantie is en dat dat altijd betekent dat er mensen afwezig zijn. Volgende week word ik dus teruggebeld en hoor ik hoe het allemaal zit en wanneer ik mijn geld krijg.
    Normaal gesproken wordt ik altijd geïrriteerd door het gedoe met mijn werk, loonstroken kloppen zelden. Gelukkig heb ik nu een contactpersoon die de problemen serieus aanpakt en waarvan ik weet dat ze mij pas terug belt als ze weet hoe het zit.
    Zo zie je, vorige week dat gezeur met het ziekenhuis, deze week met mijn werk... volgende week het uwv? En dan wil je genieten van je verlof.

Vandaag heb ik veel last gehad van buikpijn. Alsof ik constant te vol zit. Volgens mij is de kleine meid nog steeds niet ingedaald en zit ze constant met haar billen tegen mijn maag aan. Erg pijnlijk kan ik je zeggen.
    Morgen komt mijn zus eindelijk naar de babykamer kijken met haar kinderen. Heb ik wel zin in, want zo veel bezoek krijgt deze huismus nou ook weer niet.

Alvast welterusten, duimend op een goede nachtrust!
    Tot morgen... Tenzij ik tussen nu en het naar bed gaan nog een sms van Sjoelke krijg, dan laat ik het jullie weten.

11. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cis: Gefeliciteerd met de geboorte van Joey :D

12. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Cis, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Joey!

Hier komen de krampen in mijn onderbuik en onderrug steeds weer terug. Nog niet met regelmaat maar ze houden wel steeds iets langer aan. Ik ben benieuwd wanneer dit stopt en hoeveel van dit soort uurtjes ik nog ga doorbrengen voordat de weeën echt beginnen.

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    cis: gefeliciteerd met je zoontje joey!!!

debski: spannend meid morgen! heel veel succes in ieder geval!

nemo: bij jou ook al spannend dus! hopelijk gaat het doorzetten bij je!

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Cis gefeliciteerd met je zoontje Joey... ga er lekker van genieten !!!

Debski... als het goed is ben jij de volgende, of gaat een van de dames nog bevallen voor jou???? spannend..

15. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    Cis, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joey!!!!

16. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    cis, Gefeliciteerd met de kleine Joey!!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Nemo: dat zal inderdaad een voorwee ofzo zijn, irritant he dat niet kunnen slapen?

@Debski: spannend meid dat je vandaag toch weer naar het ziekenhuis gaat en dat ze het nu toch op gang willen brengen. Zal ook fijn zijn als je dan inderdaad van je klachten af bent! Succes alvast!

@Mwag: ook helemaal aan het lezen dus? Lekker he? Ik heb sneeuwval gisteravond uitgelezen, dus dat was wel weer een recordtempo. Ik vond het wel een erg cool boek. Vandaag of morgen maar beginnen in het volgende boek!

@Cis: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joey! Ik hoop dat je goed geslapen hebt en dat je ons snel een foto kunt laten zien van de kleine knul!

@Micha: hoop dat je goed hebt geslapen, rot van je buikpijn meid! En veel plezier vandaag met je zus.

Zijn jullie ook allemaal zo benieuwd naar nieuws van Ellenore en Sjoelke?

Hier een redelijk goede nacht achter de rug. Vandaag lekker met een vriendinnetje/collega naar de Ikea. Verder bijster weinig op de planning staan. Heerlijk!

18. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb goed geslapen vannacht (afgezien van 2 toiletbezoeken).
    De oefenweeën hebben dus nog niet doorgezet, maar het wordt wel spannend zo, als je merkt dat je lichaam zich op iets voorbereidt. Morgen controlebezoek aan de vk.

De kleine was heerlijk druk in mijn buik vannacht en dat terwijl me gister overdag was opgevallen dat het een stukje rustiger was. Ik voel me nu redelijk bont en blauw van binnen, maar ik weet dat ons kindje het goed maakt en dat is mij alles waard :)

En vandaag... 37 weken zwanger dus we mogen thuis bevallen.

Wat boeken lezen betreft, ik heb er normaal geen rust voor, maar misschien dat ik toch maar ga lezen, nu mijn huis aan kant is en de baby nog op zich laat wachten :)

19. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cis: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joey!

Vannacht dacht ik dat het ging beginnen hier. Gister aan het eind van de middag kreeg ik felle steekjes in mijn buik en 's avonds menstruatie-achtige krampen en harde buiken.
    Gewoon lekker optijd naar bed gegaan maar ik heb 3 uur wakker gelegen omdat het steeds terugkwam, maar niet echt met regelmaat. :(
    Uiteindelijk zakte het weer weg en ben ik in slaap gevallen. Geen idee wat het was want indalingsweeen kunnen het niet zijn omdat onze boy al weken ingedaald zit (compleet klem zei de gyn. :()
    Dus dan gooien we het maar op voorweeen he....

Grz.

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nog steeds geen nieuwe babies hier? jullie houden het wel spannend voor ons in ieder geval!

debski: als je dit nog leest: heel veel succes meid!

pfff ik heb de halve nacht wakker gelegen van steken in mijn vagina, werd er ook misselijk bij. nou hebben ze me gisteren bij de vk verteld dat ze ver was ingedaald, dus misschien is ze vannacht verder gedaald ofzo:( ik moet vandaag toch nog naar de gyn, dus dan zal ik het wel vragen.

Deel Deze Pagina