maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ellenore: van harte gefeliciteerd met de kleine Olivier!!!

2. Trui

Trui Lid

20 aug 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Lees hier ook weer eens mee nu de laatste loodjes in zicht zijn. Ben heel lang niet geweest maar vindt het nu toch wel leuk om iedereen een beetje te volgen.

Alle kersverse mama's en papa's in elk geval gefeliciteerd! En toi toi toi voor iedereen die nog moet.

3. cis1

cis1 Actief lid

27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    hoi hoi,

Voor de dames die bevallen zijn proficiat met jullie baby's.

Joey alweer een dagje oud,hij doet het prima en drinkt ook super aan de borst.bij geboortje woog hij 3690 gram en is 49 cm klein.
    Vanacht was hij aardig druk en een beetje last van krampjes,we hebben hem een speentje gegeven en dat ging ook goed.
    Morgen of overmorgen ga ik kolven zodat freek of mijn man even de fles kan geven,freek is echt een trotse broer en zegt tegen iedereen ik heb een baby gekregen erg leuk en lief.
    Met mij gaat het ook prima ik hou wel veel bedrust want die na weeen zijn het ergst maar dat komt omdat ik meerdere kindjes heb gekregen.de kraamzorg is ook een schat en doet echt alles maar we hadden haar al eens gehad bij Mitchel,dus ze is er nu ook echt voor ons erg fijn.
    mijn mannetje had lekker gekookt zie nou wel dat hij het kan.
    ik ga nu ff lekker op bed liggen want ben al te lang op geweest.

liefs cis

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Sjoelke, Gefeliciteerd met jullie dochter Amber!!!

Ellenore, Gefeliciteerd met jullie zoon Olivier!!!

Vanmiddag weer controle gehad en alles gaat lekker zijn gangetje!! Bloeddruk stijgt wel iets, maar niet meer dan dat. Kleine ligt ver ingedaald. Lees dat meer ondanks dat de kindjes al ingedaald zijn wel nog felle steken hebben, dat heb ik ook.

Morgen de verjaardag van onze zoon, hij wordt 3! We vieren het wel, maar wel wat kleiner dan normaal! Hij is helemaal in de stemming.....

Nu weer vrolijk verder met de voorbereidingen!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    sjoelke: gefeliciteerd meis! wat super en wat een mooie naam!!!

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore!!! gefeliciteerd met jullie zoon olivier!! geniet ervan...

7. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    @ ellenore:

proficiat met jullie zoon Olivier!! nu lekker genieten!!!

@ micha: ik heb toch voornamelijk pijn meer onderin mijn buik.ik voel wel af en toe flink z'n billen aan de bovenkant van mijn buik.. voel nu sinds een uurtje de hele tijd steken en pijn in mijn rug.... is niet fijn.. maar er zit ook niet echt regelmaat in...

mijn zus en 2 vriendinnen hebben alledrie afgelopen nacht gedroomd dat ik vandaag ga bevallen.... moet ik toch op gaan schieten!! wel toevallig dat ze alle drie over mij dromen!! hebben ze iig een fijne nacht gehad:D

nu lekker aan het oppassen op ons petekindje!! die ga ik zo maar eens op bed gooien!!

8. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    o ja..... en fijn dat alles goed gaat, Cis!!
    echt leuk om te lezen hoe trots Freek wel niet is!!!
    rust nu maar lekker uit!! je hebt het verdiend~!!!

9. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @ ellenore

gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!!wat een stoere naam :D:D:D

geniet er van meis...

10. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    buddy update:

debski:

ze heeft daar geen internet...

ballon is net ingebracht,had al 1 cm ontsluiting.
    hopelijk morgenvroeg de vliezen breken.

shenoby:

hier gaat alles goed.
    Kirsten drinkt de borst al heel goed.
    ik heb geen knip of scheur gehad dus ook helemaal goed.
    groetjes aan de dames...

11. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi meiden,

nou vandaag weer naar het ziekenhuis geweest...
    en ze hebben hun excuses aan geboden voor de manier waarop ze vorige keer hebben gereageerd....
    dus dat is 1 ding..

voor de rest doet ons mannetje het nog helemaal prima..
    hij is nog voor geen cm ingedaald...dus als nu mijn vliezen zouden breken dan moet ik binnen een half uur in het ziekenhuis zijn.
    maar goed daar gaan we maar niet van uit...als ik het nu voel rommelen dan zijn het waarschijnlijk gewoon indalingsweeen of voorweeen...
    ze gaan er jammer genoeg ook niet vanuit dat hij eerder zal komen;)
    dus nog even wachten en dan heb ik ons mannetje in mijn armen het is nu gewoon echt afwachten tot de datum is en ik kan jullie vertellen dat is nog max tot volgende week vrijdag:D:D

voor de rest ben ik heel erg moe...en ga ik nu lekker in bad liggen want heb last van me rug en buik....
    als er nieuws is horen jullie het van mij....

tot morgen moppies...

oowja sorry meiden dat ik niet zo actief meer ben als in het begin maar dat komt straks wel weer...:):):):)sorry sorry sorry sorry

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi meiden!!!

Shenoby, Sjoelke en Cis, gefeliciteerd!!!!

Dank voor alle felicitaties!!! De eerste dag was eigenlijk een drama omdat ik wel heftige weeën had, maar die deden niks. Elke keer toucheren was een teleurstelling.
    In de nacht had ik weeën die ik gewoon kon weg puffen, maar die deden juist het werk.

7Uur vanochtend had ik 4cm, meteen vliezen breken en ruggeprik. 2 uur later had ik 6 cm en 3 uur later kon ik persen. Ging als een speer. Meneer was er binnen 15 min. Geen hechtingen en aambeien, dus holladiejee, ik kan zitten!!!

Nu nog verplicht in het ziekenhuis vanwege de hoge bloeddruk, morgen mag ik naar huis. Ik was enorm geschrokken want de kleine man is blond!!! En wij zijn allemaal donker en half pina (ik dan) hihihi. Dus nu hebben we 1 donkere en 1 blonde zoon.

Ik ga even genieten, hopelijk kan ik gauw weer mee kletsen!!

xxx

ps: Debski, succes meid!!!

13. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Ellenore...... Gefeliciteerd met Olivier !!!
    Zware bevalling, maar gelukkig weinig klachten achteraf....
    ga lekker van je zoon genieten !

@ Debski..... jij waarschijnlijk de volgende, sterkte meis !

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hahhhaaaahhaa ellenore wat leuk een blonde zoon! Heerlijk he om normaal te kunnen zitten en lopen.

Debskiiiiii. Ennnn wegpuffen die weeen meid.

Ellentje: je gaat je toch niet lopen verontschuldigen. Kom zeg je bent hoogzwanger je hebt je rust hard nodig.

Imsala. Hoe gaat ie daar?

Anneke: jij nog heerlijk aan het genieten van je verlof meid?

15. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellenore, gefeliciteerd met de kleine man!!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Cis: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met de kleine Joey! En wat lief van Freek!

@Zip: gefeliciteerd met de verjaardag van Julian! Veel plezier vandaag!

@Ellentje: jij hebt het maar druk met je buddy's zo... En tot volgende week vrijdag voor jezelf is ook te overzien toch... nog heel even volhouden. Hoop dat je vandaag weer iets meer energie hebt dan gisteren.

@Debski: spannend meid, succes vanmorgen!

@Shenoby: wat fijn dat het zo goed gaat met Kirsten! Geniet er lekker van meid! Vandaag weer naar huis? Hoe reageert Nikki op haar kleine zusje?

@Ellenore: wat grappig dat Olivier een blonde variant is! Lijkt hij verder wel op Chris? Wat fijn dat je nog kunt zitten en dat de bevalling zo soepel verliep en dat je vandaag waarschijnlijk weer naar huis mag. Geniet er lekker van!

@Lenny: ik ben inderdaad lekker aan het genieten van mijn verlof. Gisteren lekker naar de Ikea geweest. Vandaag ga ik weer fijn toegeven aan mijn nesteldrang en vermoeidheid. Morgen gaan we weer een muur verven. Als het in dit tempo doorgaat met mijn to do list, ben ik niet aankomend weekend, maar het weekend daarna helemaal klaar om te bevallen. Is toch nog netjes op tijd? Hoe gaat het met jou en met Indy? Nog steeds zo aan het genieten en de kraamtranen heb je daar nog last van gehad of is dat toch een tweede keer anders?

Hier een goede nacht gehad alleen was Ronja wel weer een paar keer wakker van het hoesten. Maar gelukkig sliepen we allemaal vrij snel weer verder. Arme kleine meid, hoop dat het snel weer over is. Dat gehoest is zo vervelend voor haar. Vandaag gaat zij weer naar de kinderopvang en komt mijn moeder mij helpen met poetsen en schoonmaken. Dat gaan we vanmorgen doen, ga ik vanmiddag lekker slapen en even stemmen. Vanavond komen er een stuk of acht collega's eten. We halen patatjes, dus veel voorbereiding vergt het niet. Wordt vast wel gezellig!

Mijn vader heeft gisteren zijn electroshock gehad en het lijkt erop dat zijn hart het nu weer goed doet. Hij moet nog wel zijn conditie weer opbouwen, maar het lijkt gewoon goed te gaan. Dinsdag heeft hij weer een hartfilmpje, dus die maar even afwachten. Maar: so far, so good.

Meiden, een goede dag weer!

17. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat ie niet lekker, zit er doorheen, en heb t gevoel niet serieus genomen te worden door de vk..
    Vannacht een x aantal keren wakker geworden van het maagzuur, en ook nu heb ik dat weer. Ook een paar flinke steken in me buik vannacht, dus goed geslapen heb ik dit keer ook niet.. Net mijn zoon naar KDV gebracht, normaal breng ik m pas tegen 9 uur, maar nu rond 10 over 8 hem al weggebracht..
    Straks komt mijn 'begeleider' weer over de vloer voor het wekelijkse kwebbeltje, maar heb er geen zin in, zou liever nog even proberen wat te slapen..

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Shenoby: Klinkt als een goede bevalling en wat fijn dat de kleine al zo goed aan de borst drinkt!

Ellenore: goed gedaan meid! en wat fijn dat de schade meevalt...;) dan herstel je zoveel sneller he? En een blondi! hihih...wat grappig die verschillen!

Ellentje: Wat fijn dat het zk zijn excuses aanbood...is toch een fijner gevoel he?

Anneke: leuke dag heb je gepland! Gezellig met collega's en 's ochtends poetsen... hopelijk knapt ronja snel weer helemaal op! Is voor die kleintjes zelf ook vermoeiend he dat gehoest? En wat fijn dat het met je vader weer goed lijkt te gaan!

Lennylenn: Hoe is het met jou meis? Lekker weer thuis?

Imsala: he meis...wat rot dat je er zo doorheen zin...het is ook niet niets...hopelijk doet het voorjaarszonnetje ( dat zo hopelijk komt) je goed...dikke knuff!!!

Hier gaat het goed, beetje druk de laatste dagen, geen idee waarmee, maar de dag vliegt voorbij! hahah...maargoed, vandaag samen met manlief vrij, dus dat is wel gezellig! Kleine is lekker bewegelijk, morgen weer controle, verder is het rustig..We gaan zo even wat voorjaarsplantjes kopen om de tuin wat op te fleuren...ook het gras vast klaar maken voor het voorjaar en verder nog niets gepland..

fijne dag en debski...zet hem op meid!!!

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Heerlijk zeg al dat babynieuws.... maar wordt wel steeds nieuwschieriger naar ons meisje. Hier blijft het toch op wat harde buiken na en een soort ongi pijn vrij rustig.
    Ik werd vannacht wel wakker door het maagzuur.. wat is dat goor zeg.. het bleef branden in mijn keel. Eerst even Maalox genomen en daarna een groot glas melk gedronken, toen ging het wel weer.

@ Ellenore... das leuk een donkere en een lichte variant...
    @Anneke... heerlijk he dat je to do lijstje ineens zo snel gaat... je zal zien als je klaar bent met je lijstje wat voor rust dat geeft.
    Hoop dat je vader snel opknapt.
    @Imsala... balen dat je je zo rot voelt. Nog even meis en dan kan jij ook gaan genieten van je kleine spruit. Probeer je rustig te houden.
    @ Ingef.. lekker he dat het voorjaar er weer aankomt.
    Kunnen we straks allemaal lekker wandelen met de kleintjes.

Straks ga ik nog even lekker met mijn moeder naar de markt... even een beetje door de stad schuifelen, ach je moet wat.
    Het zonnetje komt al lekker door, dus volgens mij wordt het een lekkere dag.

20. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellenore: Van harte gefeliciteerd met Olivier!
    Anneke: Je klinkt nog steeds als een bezig bijtje! Fijn dat het met jouw vader goed gaat.
    Imsala: Even een dikke knuffel voor jou!
    Ingef: Geniet van jouw heerlijke dag, zeker nu de zon zo lekker schijnt. Bij mij vliegen de dagen op de één of andere manier ook voorbij, of ik nou veel of weinig gedaan heb.
    Mamaantje: Nee dat is inderdaad geen prettige manier van wakker worden, met maagzuur. Blegh!

Ik zie dat het vrij rustig is hier, ik hoop dat iedereen heerlijk aan het genieten is van de heerlijke zon. Word je daar nou niet vrolijk van!!!
    Ik heb net zelf even wat foto's gemaakt van mijn buik, met buikbanden. De vorige keer had mijn man ze gemaakt, maar die waren niet scherp geworden. Ik heb er ook één van mijn rug gemaakt en het gekke is dat als je het niet weet, dat je echt niet zou zeggen dat ik zwanger ben, zo typisch. Ik kijk zo wel even of ik iets kan plaatsen.

Gisteren heb ik eigenlijk best een rotdag gehad, ik had toen al niet lekker geslapen, veel buikpijn en ik wist gewoon niet meer welke houding ik aan moest nemen. Enne, ik heb er weer een klacht bij. Als ik te lang sta krijg ik last van mijn bovenbenen, net alsof er te weinig bloed in komt, herkent één van jullie dit, echt irritant. Maar ja, ik ging net op de weegschaal staan en zag dat er ondertussen al 20 kilo bij is gekomen sinds ik zwanger ben, dus deze klacht is niet echt verwonderlijk. Dat is gewoon meer dan 1/3 van mijn startgewicht, ik begon met 57kg.

Ik ben blij dat deze dag anders is begonnen dan gisteren, ok ik heb echt niet lekker geslapen, ik moest hopelijk de laatste klysma doen. Ik werd weer met pijn wakker, goh! Maar toen ik eenmaal goed wakker was heb ik even lekker gegeten en ben daarna uitgebreid in bad gegaan. Daarna de foto's gemaakt en nu ga ik ze op de computer zetten. Ben benieuwd of ze goed gelukt zijn!
    Het zonnetje draagt natuurlijk ook wel bij aan een enigszins beter humeur!

Tot later maar weer!

Deel Deze Pagina