maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou je toch niet verwachten dat ik hoogzwanger ben...;)

2. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij deze zou je dat eerder zeggen!

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @micha: bij de eerste foto zou je dat idd niet zeggen hihi grappig
    bij de 2de wel haha mooie buik hoor! en een troost: bij mij zitten er ook 20 kilo aan hoor;)

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@anneke: volgend weekend is ook heel netjes toch. hoe gaathet met Ronja? heb je haar een beetje voorbereid op de komst van haar broertje? hier gaat alles nog steeds prima...ben soms wel een beetje bang van..ooo dit gaat té goed allemaal wanneer breekt de minder leuke tijd aan. niet dat ik daar op zit te wachten natuurlijk maar het gaat eng goed. maddox die in 1 klap de nachten helemaal doorslaapt, wordt ook niet wakker als indy snachts huilt. en hij is superlief voor haar. elke keer zwaaien als hij naar de creche moet en kusjes geven. en met mij ook goed...(nog) geen last van kraamtranen. alleen gisteren kon ik lenn opvreten toen hij zei dat ik allemaal kleine puistjes in mijn gezicht had en dat ik mn mond op een stomme manier zette..(ik heb een irritante tik dat ik aan de binnekant van mijn wang bijt en dat ziet er ontzettend stom uit) normaal zou het zo langs me heen gaan dat commentaar maar gisteren wilde ik hem bijna voor de metro duwen.

@ingef: jaaaaa weer heeerlijk thuis. vandaag wezen wandelen met indy, lekker zonnetje. en nog wat kleine rompers gekocht want de maat 50/56 viel knap groot uit en het was geen gezicht. en natuurlijk ook mezelf even verwend..nieuw zomerschoentje een tas en een simpel truitje.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

micha: mooi hoor!!!! leuk om dat zo te zien dat je vanchteren idd helemaal niet zwanger lijkt en dan in 1 keer als je je omdraait zie je zo een prachtige toeter. erg leuk

6. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    buddy update:

debski:

de ballon is er vannacht uitgevallen,maar vanmorgen toch pas 2 cm ontsluiting.
    heb tabletjes gekregen om de ontsluiting verder op te wekken zodat ze de vliezen kunnen gaan breken.

shenoby:

hier is alles rustig.
    Kirsten is een heel rustig kindje heel wat anders dan mijn eerste haha. ze drinkt enorm goed en is een pittige dame volgens de verpleging.
    als het goed is mogen we morgenmiddag rond een uurtje of 3 naar huis..

(dit smsje kreeg ik gisteren al van shenoby dus waarschijnlijk mogen ze naar huis vandaag)

@lennylenn tuurlijk ga ik me wel verontschuldigen...voor heen was ik zo actief dat het nu gewoon tegen gaat vallen als ik niet meer reageer...(voor mijn gevoel dan;))

@anneke zo jij bent idd heerlijk aan het genieten van je verlof...goed bezig meid...

ja tot max volgende week vrijdag is ook nog wel te overzien ben alleen jaloers op mijn buddy`s die nu of al bevallen zijn of net bezig zijn hahahaha:):) maar goed idd nog even...

@ingef ja het is idd een prettiger gevoel als het ziekenhuis hun excuses aanbied...

@ellenore gelukkig is je bevalling mee gevallen en nu heerlijk genieten van je mannetjes;)

@micha wow meid je ziet idd niet dat je hoogzwanger bent aan de achterkant...maar van de zijkant dan weer wel..mooie buik hoor...

@de rest vandaag maar weer eens schoongemaakt..dean ligt al bijna ander half uur te slapen dus als die wakker is dan even boodschappen doen en met de buurvrouw op de fiets naar het stadje hier..als het nog lukt;);) maar goed we zullen wel zien...
    en nu eerst even rustig liggen voor zo lang dean nog in bed is...

als er nieuws is over debski of shenoby horen jullie het van me...

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

hoi dames,
    kirsten en ik zijn weer thuis hoor.
    kom later hetzij vanavond of morgen even uitgebreid verslag doen als ik zover ben.

8. Trui

Trui Lid

20 aug 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Ben pas weer een dag of wat lichtelijk actief hier maar wou jullie toch even melden dat, ondanks dat ik niet meer op de lijst stond (8 maart uitgeteld, derde kindje), ik vandaag ben bevallen van een gezonde zoon genaamd Xander

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mamaantje: ow jakkes he dat maagzuur! We zijn inderdaad inhet goede seizoen uitgerekend he? Lekker met de wagen naar buiten en de hele zomer nog door!!

Micha: Gek is dat hoe snel de dag gaat he? maar ook wel lekker, des te sneller zijn onze kleintjes er..;) wij hebben inderdaad de hele middag in de tuin gewerkt en gezeten..was heerlijk! daarna nog een dutje... wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bovenbenen...ik herken het niet, maar zou zeggen gewoon niet te lang staan?..misschien knelt er een zenuw af?
    Wauw! je ziet het inderdaad helemaal niet aan de achterkant...hahah..maf is dat he? de andere is echter het duidelijke bewijs..hihih...

Lennylenn: wat fijn dat je je zo goed voelt meid! heerlijk hoor! en jezelf verwennen is een heel goed idee...heb je echt verdiend...an die maddox, knap hoor! echt super dat hij zo lief is voor zijn kleine zusje! Geniet er lekker van meis...ik kan niet wachten tot het hier zover is...

debski: hopelijk zet de ontsluiting goed door! sterkte meid!

Shenoby: kristen klinkt als een lief meisje heerlijk hoor! en al bijna weer naar huis, daar heb je vast heel veel zin in!

Ellentje: zo, dapper nog op de fiets naar de stad? Ik geloof niet dat ik dat nog zou trekken hahah... was het leuk?

Shenoby: hey meis, lekker weer thuis!

Trui: wat heerlijk meid! gefeliciteerd!!

Zo weer bij! wat een heerlijke dag! eerst de intratuin leeggekocht en toen lekker met mijn mannen in de tuin aan het werk geweest! Manlief heeft het gras geverticuteerd, kris ook met een klein harkje er achteraan..;) toen gezaaid, bemest en gekalkt..ondertussen heb ik alle bakken en potjes gevuld met hyacinten, narcissen en siergras.....ziet er weer veel leuker uit buiten! daarna lekker in het zonnetje een bakkie gedaan en daarna 1,5 uur geslapen...wordt toch wel moe van het werken in de tuin...manlief heeft net chinees besteld, dus ik hoef niet te koken... ik eet samen met kris lekker een loempia! De kleine is superaactief in mijn buik...wat ie allemaal aan het doen is? joost mag het weten..af en toe doet het gewoon zeer....'t is nu al een boefje!

tot later! liefs....

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Micha..wat voel je dan precies in je bovenbenen, een soort kramp? Dan herken ik het wel ja… Had bij de eerste ook veel last van beenweeen, ben bang dat dat deze keer weer gaat gebeuren. Heerlijk he dat zonnetje… al was het nog wel goed fris.
    Lennylenn… kan me voorstellen dat je Lenn kon schieten… hahahaahah… geniet er lekker van meis…
    Debski… hoop dat de tabletjes hun werk snel gaan doen.
    Shenoby… heerlijk toch een lekker rustig en pittig dametje…
    Trui… gefeliciteerd met Xander… is hij spontaan gekomen? Geniet er lekker van !
    Ingef… heerlijk de tuin weer lekker opknappen voor het voorjaar. Daar wordt je toch gewoon blij van, al was het vandaag toch nog wel koud.
    Vanmiddag bij de vk geweest voor controle... en alles was nog steeds goed. Helaas kunnen ze niet voorspellen wanneer het dametje gaat komen. Ben het wel een beetje zat.
    Heb echt last van mijn bekken, omdat ze diep ingedaald ligt.
    Ook de hele dag al een keiharde buik, hij ontspant weinig.
    Maar ja... gewoon afwachten. Maandag 7 maart heb ik weer een afspraak als het dan niet uit zichzelf komt dan wil ze gaan strippen.... dus ben benieuwd

11. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    buddy update:

vanmiddag om 14.31 uur is onze dochter NINA geboren.
    ze is 50 cm en 2885 gram.
    moeder en dochter maken het prima...

@shenoby heerlijk he om weer thuis te zijn...
    geniet van je meiden en je mannetje:D

@trui gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje...

@ingef het fietsen ging opzich wel alleen jammer de we wind tegen hadden...jeetje wat is het dan zwaar met een kind achterop en eentje in je buik...dus daarna veel harde buiken toen ik thuis was..

leuk he als je tuin weer zomer klaar is...staat altijd gelijk een stuk gezelliger vind ik...

@mamaantje weer helemaal goed gekeurd dus...het is echt afwachten nu he en hopen dat ze besluit snel te komen;)

@micha ja ik herken het wel dat je niet lang kan staan...het lijkt wel of je door je benen zakt als je te lang staat...
    het enige wat ik dan doe is even gaan zitten en hopen dat het weg trekt..

@hier al mijn buddy`s zijn al bevallen...ben echt jaloers:)
    maar goed nog even volhouden...ik heb denk ik vandaag iets te veel gedaan..heb 2 wassen gedaan en opgeruimd..gestofzuigd gedweild dus huisje is ook weer schoon...
    daarbij heb ik heerlijk ook even de keuken gesopt en de magnetron gedaan dus ik ben echt klaar om te bevallen:D:D

misschien herkennen sommige van jullie het maar ik heb sinds een week of 2 af en toe het gevoel of ik wat verlies...ik weet niet wat het is..het zit tussen mijn billen zegt maar en lijkt wel of het trilt...;) weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...
    daarbij heb ik ook echt het gevoel of ik ongesteld moet worden zijn geen krampen maar een ander gevoel...

zo nu ligt dean heerlijk in bedje en ga ik languit op de bank....
    kijken of er iets leuks komt op tv...

tot morgen moppies;)

12. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @debski...

gefeliciteerd met de geboorte van je dochter NINA!!!!

geniet er van meid

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @debski: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! hele mooie naam! geniet er maar lekker van!

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trui gefeliciteerd met de geboorte van Xander

Debski gefeliciteerd met de geboorte van Nina (stond ook op 1 op mijn lijst als ik een meid zou krijgen ;) )

@ Ellentje, bedoel jij die constante druk op je anus, en dat het af en toe trilt? want dat herken ik wel.

@geen idee meer wie: benen die niet mee willen, hier ook, lijkt een soort verzuring van de spieren in de benen, waardoor je gewoon niet verder kan lopen/fietsen..

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Debski:Gefeliciteerd met je dochter NINA, ga er lekker van genieten meid !!!!!!!!!!!!!

Ellentje23...lekker he als alles weer lekker schoon is.
    Ik was vorige week klaar met soppen en schoonboenen... en dat voelt zoooo lekker. Nu nog bijhouden natuurlijk, hahahahahha

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mamaantje: ik word daar zeker vrolijk van! een opgeknapte tuin en zo'n lekker zonnetje! kan me voorstellen dat je het zat bent meid.... maar het duurt nu echt niet lang meer! zet hem op!!

ellentje: ik herken het gevoel wel een klein beetje wat je omschrijft...volgens mij zijn dat gewoon je spieren/ banden..het staat daar zo op spanning! jij je huisje helemaal door een voorjaarsschoonmaak gehaald?! Heerlijk!!

debski: gefeliciteerd meid! wat heerlijk dat ze er is!!!

Ik heb af en toe het gevoel alsof er een zenuw bekneld zit in mijn onderrug/bips....volgens mij is dat de kleine die de boel afklemd? Echt een raar gevoel...morgen om 14 uur weer naar de gyn, ben benieuwd hoe het met mezelf en de beeb is... nog maar een paar afspraken...da's dan wel weer een lekker gevoel...toch wat aftellen he?

fijne avond!

17. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Debski, gefeliciteerd met jullie dochter Nina!!

Anneke, thnx voor de felicitatie!! Julian heeft genoten van alle aandacht en de kadeaus!! Wij van hem!! Hij begon vanmorgen nog voordat wij bij hem waren al te zingen voor zichzelf!! Zo lief!! Ben nu kapot en ga lekker slapen!!

18. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    debski!!
    gefeliciteerd met jullie dochtertje Nina!

19. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3699 kartvelibaia, 2 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
    Bevallen:
    02 jan: Ladypink: Branco Elvis Martinez- 1395 gr-40 cm-31w
    15 feb: Tara26: Tygo Lorenzo- 2053 gr -45 cm
    20 feb: Flotsje: Tim Devrim- 2410 gr -49 cm
    21 feb: Lennylenn: Indy Sienna- 3260 gr -50 cm
    28 feb: Shenoby: Kirsten Grietje Arinde- 2750 gr - ? cm
    28 feb: Sjoelke: Amber- 3895 gr - ? cm
    28 feb: Cis: Joey- ? gr - ? cm
    01 mrt: Ellenore: Olivier Lennart- 2820 gr- ? cm
    02 mrt: Debski- Nina- 2885 gr- 50 cm
    02 mrt: Trui- Xander- ? gr- ? cm

Boys: 6 Girls: 4

Uitgerekende datum:

06 maart - lisacar - 2e kindje - zh - bv - ?
    07 maart- Christa24-3e kindje-jongen
    07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen
    07 maart- mwag-1e kindje-zh-bv?-verrassing
    08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje
    08 maart-Baylee- 2e kindje - zh- fv - Meisje
    10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-??
    13 Maart -ingef-2e kindje-jongetje
    14 maart-Yippieajee-1e +2e kindje-zk- 170% meiden.
    14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje
    14 Maart -Mamaloe26-jongetje
    15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing
    15 Maart-brasileira-jongetje
    16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen
    16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje
    17 Maart -Imsala-3e kindje- thuis- bv-jongen
    18 maart - jen89 - 1e kindje - zh - meisje
    19 Maart - suenne-1e kindje-thuis-bv-verrassing!!
    20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje
    20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen
    22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing
    22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing
    23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing
    24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen
    24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen
    24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje
    25 Maart - Cindy1981-3e kindje - zh - bv - geheim
    26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje

Meisje 10
    Jongen 10
    Verassing 9

20. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @debski gefeliciteerd met jullie dochter Nina

@Trui gefeliciteerd met jullie zoontje Xander.

Beiden lekker genieten!!

Deel Deze Pagina