geen idee of het lukt, maar ik wou jullie deze foto niet onthouden. Dit is mijn binkie. Wat een lekker ventje he?
hallo!!! @ micha: proficiat met je dochter, Danique!!! Klinkt als een zware bevalling.. hopelijk gaat het goed met jullie!!! @joan: proficiat met Lenthe!! @ anneke: jij bent nog lekker bezig met van alles en nog wat dus... hopen dat je snel mag bevallen!! @ ellentje: wat een schatje!! @ alle meiden die nog wachten... jullie zijn vast snel aan de beurt! ik duim voor jullie!! Finn is gisteren door papa in de tummytub gedaan... vond ie zo heerlijk!!! morgen mag ik!!! kijk er nu al naar uit. vandaag hielprik en hoortest gehad. hoortest was goed en nu maar hopen dat we niks van de prik horen.... ga vanavond maar eens uit mijn bed en lekker beneden zitten. ff een andere omgeving....
@mwag en cindy: wat een schatjes!!! dat pakje met I love dad heb ik ook hier al heel de dag krampen en harde buiken, om het kwartier, dus er komt regelmaat in, alleen is het de hele dag al om het kwartier haha
@Ellentje: mooi hoor! wat een schatje, geniet er lekker van! @Jesje: bij mij leek het er gisteren ook even op, maar nu is het juist weer vrij rustig... ach, we zien het ook vanzelf. Maar ben nu zo nieuwsgierig naar de kleine! Hoop dat het bij jou nu door gaat zetten, klinkt wel hoopgevend nu! @Joan: van harte gefeliciteerd met Lenthe! Wat fijn dat het goed gaat met jullie allebei! @Cindy: wat een mooi kindje!!! @Mwag: jij ook al zo'n mooi ventje! Hier vandaag een goede dag! De verloskundige wilde helaas nog niet strippen, pas met 41+3, ze was dik tevreden over hoe het ging, dus dat was wel mooi. Voldoende vruchtwater nog, kindje lag keurig op schema qua groei. Mijn bloeddruk was ook weer keurig, 120/70, dus mag niet klagen. Daarna hebben Frank en ik lekker op een terrasje geluncht, dat was ook erg relaxed en nu ga ik denk ik nog even rusten voordat ik vanavond met mijn collega's ga eten!
@cindy, wat een leukerd!! @mwag, ook al zo'n heerlijk kereltje!! Het is echt duidelijk een jongetje!! @jesje, hier hetzelfde... Maar zolang ze niet pijnlijker worden....... @anneke, hier vk erg tevreden. Had al 2 vingers ontsluiting en bij mij gewoon weer gestript!! Ze verwacht dat het er binnen paar dagen is. Is ze er zondag nog niet komt ze mijn vliezen breken. Wat een verschil in vk zeg. Morgen ben ik pas uitgerekend!
OOOO dames, Wat leuk al die genietende moedertjes met de pracht baby's. Ik ben nu ook zoooooo aan het genieten. Ik kan weer stukjes wandelen en dat doet me echt goed met dit heerlijke weer. Ons meisje vind het heerlijk in de kinderwagen. Gisteren ben ik naar het consultatiebureau geweest. Ons meis is in drie weken 2 cm gegroeid. Ze is nu 55,4 cm. Haar geboorte gewicht was 3895 gr en nu weegt ze 4610 gr. Ze is dus behoorlijk aangekomen. hihihih. Kleine meisjes worden groot.
Wat fijn dat het goed gaat met je. Keurige bloeddruk. Heerlijk dat lunche op het terras. Daar is het nu echt weer voor.
Wat een lekker mannetje. Leuk he de tummytub!!!! Ik heb trouwens nog steeds niet gereageerd op het PBtje wat je me een tijdje terug stuurde. Maar ik was inderdaad degene waar de kroegbazin het met je over had. Hihihihi. Echt grappig. De wereld is zo klein. Ik weet wie Ronny is, dus als ik jullie ooit ergens tegenkom op hemelvaartdag in je dorp op de markt of met de kermis in de draaimolen dan spreek ik je wel aan. geniet van jullie kleine
Bevallen: 02 jan: Ladypink: Branco Elvis Martinez- 1395 gr-40 cm-31w 15 feb: Tara26: Tygo Lorenzo- 2053 gr -45 cm 20 feb: Flotsje: Tim Devrim- 2410 gr -49 cm 21 feb: Lennylenn: Indy Sienna- 3260 gr -50 cm 28 feb: Shenoby: Kirsten Grietje Arinde- 2750 gr - ? cm 28 feb: Sjoelke: Amber- 3895 gr - ? cm 28 feb: Christa24: Lorenzo Marinus - 3080 gr - ? cm 28 feb: Cis: Joey- ? gr - ? cm 01 mrt: Ellenore: Olivier Lennart- 2820 gr- ? cm 01 mrt: Baylee: Zita - gr - cm 02 mrt: Debski: Nina- 2885 gr - 50 cm 02 mrt: Trui: Xander- 3980 gr - 52 cm 03 mrt: Yippieajee: Eva- ong 6 pond & Vanja - ong 4 pond 06 mrt: Lisacar: Bhodi - 3980 gr - cm 08 mrt: Lin80: Jesse - 4340 gr - ? cm 08 mrt: Suenne: Veerle - +-3500 gr - 49 cm 09 mrt: Ellentje: Owen - 4024 gr - 50 cm 11 mrt: Imsala: Diego Aidan - 3740 gr - 51 cm 11 mrt: Brasileira: Marlon - 3490 gr - 50 cm 11 mrt: Cindy1981: Mats Finn - 3280 gr - 51 cm 14 maart: Biancje: Quint- 3435 gr - 50 cm 16 maart: Mickey80- een jongen-????? 18 maart:Mamaantje -Angelica Armanda - 3520 gr -?cm 18 maart: Ingef - Bram - 3850 gr - ?cm 18 maart: Mwag - Finn - 3795 gr - 53 cm 20 maart: Joan - Lenthe Livine - 3500 gr - 50 cm 22 maart: Micha - Danique - 3640gr - ?cm Boys: 17 Girls: 11 28 baby's op de wereld.. 11 baby's nog in de buik.. Uitgerekende datum: 15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing 16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje 18 maart - jen89 - 1e kindje - zh - meisje 20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje 20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv-jongen 22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing 23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing 24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen 24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen 24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje 26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje Meisje 5 Jongen 3 Verrassing of geheim 3
hallo anneke, wat jammer dat alles telkens weer afzakt he! Hier een gebroken nacht gehad, maar niet door de zwangerschap, maar door ons mannetje. Hij heeft bijna de hele nacht gehuild. Vandaag wat koortsig en hangerig, verder weinig bijzonders. wat lekker dat het nog goed gaat met de controles. Waarom niet strippen vanaf 41 weken?? Waarom perse 3 dagen later? en lekker geluncht samen, heerlijk! Veel plezier vanavond met het etentje! Joan, gefeliciteerd met Lenthe!! Mooie naam! Wel turbosnel zeg!! raw, al wat gemerkt van het strippen? Vanmiddag weer lekker in de zon gezeten. Heerlijk. Morgen weer vk, ben benieuwd hoe dat weer gaat. Wil echt bevallen nu, het liefst vrijdag of zaterdag. Fijne avond!
Poeh zip, Ik snap dat je wil bevallen. Je bent ook al een tijdje over de 40 weken. Ik ga voor jou een weeendansje doen ok. Dat doe ik dan vrijdag ochtend. Misschien komt het dan op gang.
Hi beppies!! Hoe gaat het hier? Wat een prachtige kindjes zeg! Sjoelke, wat fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat! Ze is inderdaad flink gegroeid hoor! Super! Echt genieten zo met dit mooie weer he! Anneke, hoe was je avond met collega's? Is het nog vol te houden? Je apk was in elk geval goed, zo te lezen . Jesje, hoe is je dag verder verlopen? Zijn de krampen door gaan zetten? Ik hoop het zo voor je!!! Succes meid! Raw, al 2cm ontsluiting? Heeft het strippen nog wat opgeleverd? We kunnen dus stiekem al 2 baby's verwachten vannacht... Zip, ik help het je hopen!! Dat er maar gauw iets mag gebeuren. Hoe is het met de kleine man? Wat sneu dat hij zo ziek was vannacht Micha, van harte gefeliciteerd meid! Wat een heftige bevalling is dat geweest. Een hele dikke knuffel voor jou! Je bent een topper! Geniet maar lekker van je prachtige dochter en neem alle rust die je kunt pakken. Wat een heerlijke dag was het vandaag!!!! Is het niet fantastisch dat we met zulk weer minstens 3 mnd vrij zijn?? Echt genieten! Het was voor ons wel een stressvolle dag. Olivier had opeens bloed bij zijn ontlasting vanmiddag. Ik heb meteen de vlk gebeld en zij adviseerde me de huisarts te bellen. Waarschijnlijk heeft hij een koemelk allergie, maar dat is nog niet zeker. We moeten in elk geval starten met hypo-allergeen en morgen moet ik een afspraak maken bij de kinderarts. Daar kunnen we dan over een paar weken terecht. Het was wel even schrikken zeg! Maar hopelijk gaat het met deze voeding beter. Ik houd jullie op de hoogte. Fijne avond lieverds!
heey hallo allemaal!! @alle nieuwe mama': van harte gefeliciteerd met de lieve babytjes!! gaat het goed allemaal? hoe gaat het met de rest hier? het gaat straks babytjes regenen zie ik.spannend hoor en natuurlijk ontzettend leuk! @ellenore: hey!dat is wel schrikken zeg van olivier. duurt het zoalng eer jullie terecht kunnen bij de kinderarts? een paar weken??ik hoop dat hij er gauw vanaf is. zo een klein ventje moet geen narigheid meemaken. (ook niet wanneer hij groter is) hoe gaat het verder met je? al helemaal je draai kunnen vinden? hier gaat alles goed, Indy moet nog steeds wennen aan haar bedje maar het gaat al beter. savonds slaapt ze tot een uur of 02.00 ik haar eigen bedje maar als ze dan eenmaal wakker is geworden om te eten wilt ze er niet meer in met maddi gaat het ook goed, hij krijgt in 1 keer een heleboel tandjes en heeft daar wat last van, kapotte pijnlijke billetjes. zo zielig. en met mij..ook wel goed maar moet nog echt een ritme vinden overdag wanneer ik alleen met de kids ben. ze is nu al 4 weken..dat is ook echt voorbij gevlogen allemaal zeg wauw. maandag naar het c.bureau. oja en dinsdag had ik mijn eerste rijles. ahhhaaah wat had ik het rijden onderschat zeg! ik heb wel een hele aardige geduldige instructeur dus dat scheelt. maar o jeee de bochten maken wilt mij nog niet zo goed lukken. en het gaspedaal is mij iets te gevoelig, ik reed elke keer te hard. nou dinsdag en donderdag weer. ben benieuwd hoe ik het er dan vanaf breng.