maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden

ik heb niet alles terug gelezen, was iets teveel sorry:)

op 25 maart om 17.21uur is onze mooie dochter noa geboren:D ze weegt 3600 gram en is 47 cm. alles gaat heel goed met ons!
    we hebben wel nog tot zondag in het ziekenhuis gelegen, vanwege mijn bloeddruk.
    het was op zich snel gegaan. had om 1 uur smiddags 4 cm ontsluiting en 2 uur later 10cm. na 35 minuten persen en een flinke knip was ze er:D
    sorry voor mijn late reactie, maar heb het gewoon te druk gehad om op internet te komen:)

ik neem aan dat iedereen nu wel is bevallen, dus voor alle andere dames die ik nog niet gefeliciteerd heb: gefeliciteerd met jullie zoon/dochter!!!:D

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @jesje: gefeliciteerd met Noa!

3. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
  4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Zip wat een plaatje!!!!

Jesje, gefeliciteerd!!

5. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Wauw zip! wat een lekker ding!

Jesje van harte gefeliciteerd!

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Zip: mooie foto van Amy, heldere blik!

7. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

ben gister bevallen van ons zoontje Nika!
    hij weegt 3595 gr en is 51 cm..

kom later wel weer eens online, ben nog niet echt mobiel zeg maar..

8. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik was ff druk met al die kraambezoekjes..

Maar jee wat zijn er veel baby's geboren.

Allemaal van harte en lekker genieten.

dikke kus

9. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    EINDELIJK KART!!!!!!
    Gefeliciteerd met Nika! Rust maar lekker uit!

10. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    joehoe Kart!!!! van harte gefeliciteerd

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Kart met Nika!

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden! van harte met de nieuwe beebjes!!! wat heerlijk dat er weer zoveel gezonden kleintjes ter wereld zijn gekomen!!! en nu genieten/aansterken he?

Hier erg moe...van dutjes komt er niet veel omdat ik alleen was met twee kleintjes vandaag....ben nu ook kapot!...pff..de hele dag staat in het teken van voeden, poetsen, met kris spelen en verdere huishoudelijke taken.. ach ja, ik weet dat het straks makkelijker wordt en ik geniet echt enorm hoor!!! ben alleen wat shizofreen aan het worden van het slaaptekort...hahaha..

goed, ga snel plassen want bram wordt wakker voor zijn voeding!

liefs mij

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Joepie, weer heel wat baby's geboren. Gefeliciteerd iedereen en geniet ervan.

Ons kleine ventje ligt helaas nog steeds in het ziekenhuis te herstellen van het RS-virus. Hij is nu een paar dagen van het zuurstof af, maar wil helaas zijn flessen nog niet leegdrinken. En eerder mag hij natuurlijk niet naar huis. Komende maandag ligt hij er dan al 2 weken en het begint me nu toch echt op te breken. Steeds in het ziekenhuis zijn zodat ik er tijdens de voedingen ben, want dan kan ik hem in iedergeval even knuffelen en vasthouden. En 's avonds weer thuis zijn en dan snel nog wat huishouden en dan op bed. Het huilen staat me momenteel nader dan het lachen, ben helemaal op en wil zo graag genieten van de kraamtijd, maar helaas, dat is er nu even niet bij. Ook straks gaan we de visite een beetje weren, want Jesse is nog wekenlang zwak en erg gevoelig voor elk virusje en we willen natuurlijk niet weer in het ziekenhuis belanden. Nou ja, eerst maar eens zorgen dat hij weer thuis komt. Ik ben dus niet veel aanwezig, maar hoop straks weer wat meer mee te kletsen.

Is het trouwens niet eens verstandig om een nieuw topic te starten waar we verder kunnen kletsen over onze kindjes. Bijna iedereen is bevallen, dus wordt het onderhand tijd om de bevallingslijst te verlaten lijkt me. Bij "de mama's" kunnen we eventueel verder gaan met een eigen maart 2011 topic. Iemand die zich geroepen voelt om hem te openen???

14. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    #4274 mwag, 1 apr 2011
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
    Hallo!!!

@ kart: proficiat met Nika!!!!
    @ Romana: proficiat met Jena!!!
    @ Jesje: proficiat met Noa!!!

@ 31 dec: ik had echt een super kraamhulp!!! Was van mijn leeftijd ongeveer. Ze had al veel ervaring en legde alles goed uit en had handige tips enzo. En ze wist mij in bed te houden…. Dat is al een hele taak op zich… ik heb geen zittende kont…
    Klinkt lastig… hechtingen en verkouden zijn…. Hoop dat het snel over gaat…

@ sjoelke: fijn dat je wat aan het aansterken bent!! Ik moet ook ooit nog ff wennen aan het moeder zijn… dan denk ik : o ja.. ik moet ook nog eten…. En mijn middagdutje schiet er ook bijna altijd bij in maar ik ben ook niet het type dat even lekker kan gaan liggen midden op de dag… zoals ik hierboven al zei.. ik heb geen zittende kont…

@ suenne: wat fijn dat je huisarts zoveel moeite voor je doet!! Hier was onze dokter gisteren ook op huisbezoek geweest. Hier komt de dokter altijd ff bij je thuis kijken wanneer er in ons dorp een baby geboren is. Hij had niks op onze finn aan te merken!!!

@ micha: was een lange dag de bevalling bij mij… maar ik heb het (oa dankzij de ruggeprik) niet echt als zwaar ervaren. Ik maak me ook niet zo heel gauw druk over dingen.. ben altijd heel relaxed dus dat scheelt denk ik wel een hoop. Ik heb ook niet hoeven persen en dat scheelt ook wel een hoop denk ik… ik bleef hangen op 8 cm en finn wilde nog steeds niet indalen dus toen kreeg ik een keizersnee….
    De dokter had gezegd dat ik me over 3 wkn maar eens moest laten prikken. Heb nu ijzerrijke voeding (ook appelstoop..) en roosvicee ferro. Maar ik voel me eigenlijk goed dus… ik zie wel nog wat bleekjes dus het zal nog wel niet helemaal goed zijn denk ik… was ook een liter bloed verloren tijdens de keizersnee, dat zal er ook wel mee te maken hebben….
    Ik hoop dat je bv kan blijven geven aan danique. Ik vond het ook erg jammer dat ik heb moeten stoppen… maar finn had zoveel stress omdat hij gewoon honger had omdat ik niet genoeg melk had dat ik over ben gegaan op fles. Ik kon het nog wel proberen maar de arts dacht dat het een kleine kans was dat het goed op gang zou komen omdat ik een borstverkleining heb gehad en dat in combinatie met een keizersnee…. En finn had er dus zoveel stress van… ach.. zo wordt hij ook wel groot maar het is wel jammer… het ging bij ons meteen kei goed, alleen het belangrijkste niet… de melk…

@ anneke : fijn dat het zo goed gaat met kasper!!! Grappig dat Kappe of Kakke zoals ronja hem noemt… mijn broertje Erwin noemde ik vroeger emmertje… haha en mezelf noemde ik himja want ik kon mijn eigen naam (mirjam) ook niet uitspreken…

@ zip: wat een supermooie foto zeg!! Mooie ogen!!

@ lin: hopen dat ie snel mee naar huis mag!! Is maar niks zo’n klein hummeltje zo in het ziekenhuis…..

Volgens mij is iedereen bevallen!!!! Alleen jellebel staat nog op het lijstje… ik heb even op haar profiel gekeken maar ze is niet meer op zp geweest sinds eind januari….. dus…
    Ik zal een nieuwe openen bij “de mama’s” (onder na de geboorte..) kunnen we daar verder kletsen!!!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lin: wat zwaar meid! iedere keer naar het ziekenhuis, logish dat je dat op begint te breken... hopelijk mag hij snel naar huis? Dat hij van de zuurstof af is is in elk geval al super, nu de flessen nog leeg! sterkte! en wat betreft het topic bij de mama's lijkt me een prima idee!

mwag: mooi dat je een nieuw topic opent, ik kom daar ook heen!

Deel Deze Pagina