Marktplaats.nl > massief grenen commode - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Overige Meubels Deze ga ik morgen ophalen en dan ga ik er van die oudhollandse knopjes op maken denk ik. Wat vinden jullier ervan? Niet stiekum boven mij uit bieden hoor En dit bedje hoop ik dan ook op te halen
@suenne: mooi hoor!!! ben benieuwd naar hoe het dan word!!! doe maar lekker rustig aan!!! @cis: gefeliciteerd met de goede echo! Leuk drie jongens! @mamaloe: hihi zwdementie dan maar! Hier vergeet ik ook alles ben voor alles maar lijstjes aan het maken op mijn telefoon haha.. Hmmm even vergeten wie... lekker runderlapjes.. ga k snel ook weer maken... duurt altijd zo lang.... Ik heb eigenlijk nergens zin in vandaag.. man is werken en moet wel nog eten.. denk dat ik wacht tot bram op bed ligt en dna op mijn gemak een broodje eet ofzo.... nog even en dan is het maandag hoop zo dat de gyn weer een echo maakt....
@Lennylenn: ik ben minder leuk omdat mijn man voor de Braves is? Tsja... ik kies er inderdaad voor bij hem te blijven. Frank speelt bij de Northern Stars hier in Leeuwarden. Geen hoog niveau meer hoor, maar wel nog met heel veel plezier. Het is een heel gezellig team. Hiervoor heeft hij bij de meeste teams in Noord Nederland al wel gespeeld. Hij is eerste honkman. Afgelopen seizoen ging hij ook catchen, dat heeft hij moeten bekopen met een gecompliceerde duimbreuk. @Inge: alles was helemaal goed inderdaad, hij lag te kopjeduikelen en zag er zeer ontspannen uit! Vandaag was ik bij een vriendinnetje op bezoek, die een dochtertje heeft van drie maanden. Blijkt ze een postnatale depressie te hebben, waar ze het eigenlijk niet over durft te hebben. Omdat er zo'n taboe op rust. Vond het zo jammer voor haar. Alsof zij er wat aan kan doen... doet ze toch niet met opzet?
Ja stom is dat he, maar dat is dan ook gelijk het probleem. Als zij zich minder van haar omgeving kon aantrekken was haar probleem waarschijnlijk minder groot. Mensen kunnen zo oordelend zijn, als je niet mee kan komen met de 'maatstaven' van de maatschappij dan kost je geld 'hun belastingcenten' en daar zitten veel mensen niet op te wachten. Aan de ene kant kan ik dat ook nog wel snappen, maar voor zo'n vrouw is dat wel waardoor het allemaal nog zwaarder weegt. Zeg dit natuurlijk ook een beetje vanuit mn eigen pijn. Bij mij is opzich alles goed geregeld. Door mijn schoonmoeder, die heeft namelijk overal connecties omdat ze het kruiswerk hier coördineerd. Ze zit op het kantoor van de kraam. Ze kent mijn verloskundige, regelt hier straks de kraamzorg. Ze wist me te vermelden dat ik me wel moest gedragen want ze wilde geen gedonder. Tja, dat is fijn, ik kies ook niet voor die springende hormonen, maar er wordt dus nu al verwacht dat ik het verberg. Dat verbergen voor de buitenwereld is verschrikkelijk. Als je er gewoon open over kan zijn, is het meestal veel sneller verholpen. Ik hoop dat je vriendin de moed kan vinden om het wel te doen. Wat in het licht komt, verdwijnd meestal. Zo breng ik nu mijn schoonmoeder in het licht Met andere woorden, ik spreek uit wat er hier gebeurd achter de muren. Daardoor verliest het zijn kracht.
@Suenne: dat is wel zo wat je zegt. Zolang je het probeert te verbergen, maak je het alleen maar groter. Ik hoop ook voor jou dat je je snel weer beter voelt. Die hormonen kunnen echt heel erg klote zijn!
zo even lekker met mijn kleine ventje onder de douche geweest, hij wilde mij wel even wassen maar zodra ik hem wilde wassen mocht het het niet, snappen jullie dat nou?? straks een filmpje met manlief op de bank, echt even lekker ontspannen!! suenne, mooie meubeltjes!! iedereen met een goede echo: gefeliciteerd!! Mijn mannetje heeft ons kindje gisteravond gevoeld, het waren geen trapjes maar een heuse koprol dus een dikke bult, grapjas!! Fijne avond allemaal
@anneke: nee hoor hihihi ik vind je nog steeds lief ai een duimbreuk dats niet zo fijn!!! lenn speelt komend jaar bij hcaw (bussum) hiervoor heeft ie eerst bij neptunus een paar jaar gespeeld, dit jaar bij pioneers en straks dus voor hcaw. hij speelt nog wel op hoog niveau maar heeft het nog niet tot het ned. team gehaald (halleluja!) zou het leuk voor hem vinden maar er gaat veels te veel tijd inzitten. hij zou dan 6 dagen per week van huis zijn alleen voor het honkbal. dus nee liefst niet in het ned. team. @suenne: ooww mooi bedje zeg!!! erg leuk! @zip: ihihihi grappenmaker dat zoontje van jou. straks lekker in op bed tv kijken. wat ben ik moe zeg jeeetje! ik was begonnen aan de kamer van ons meisje maar ben er maar gauw mee gestopt want door de vermoeidheid merkte ik dat het maar de franse slag gaf. jeeeey morgen is mijn mannetje weer thuis! he he een week is eingelijk toch best erg lang
owja pff zo stom..vergeet helemaal te vertellen wat ik eingelijk wilde: ik heb 2 zussen, de middelste is eingelijk mn lievelingetje. nu ging de middelste..mn lieffie dus vandaag met haar kids en mn broer naar de ikea en ik wilde graag mee (ze wonen in utrecht) helaas kon had niet want ze gingen laat in de middag en ik moest mijn zoontje van de creche ophalen. daarna is hij erg moe en wilde ik dus niet met hem naar de ikea. ik dit dus aan mijn zus vertellen en zei vroeg toen van ooww kan oma niet oppassen maar helaas kon dat niet. toen stelde ze voor dat ik hem naar mn oudste zus moest brengen. pfffff NOU NEE DUS! en ik zei ook gewoon hmmm nee joh laat maar..zij maar doorvragen van joh waarom niet. ik nog proberen van jaa maar dan kan ik hem ook niet meer ophalen want dat is te laat.. laat hem dan daar slapen zegt ze. (nog een keer een dikke HELL NO in mn hoofd) uiteindelijk besloten niet te gaan de reden dat ik hem niet naar mn oudste zus wil brengen is omdat tsjah..hoe moet ik het zeggen..ik aan mn zoontje merk dat hij zich niet op zn gemak bij haar voelt. en dat is dan ook niet zo gek want zij is heel erg gestressed en gespannen. er hoeft maar 1 klein dingetje fout te gaan en ze flipt. van haar zelf heeft ze al een overheersende luide stem en tegen haar eigen kinderen ( ze heeft 2 jongens van 4 jaar) schreeuwt ze nog eens. en dan ook echt schreeuwen en schelden. ze zou dit niet bij maddi doen maar wij schreeuwen nooit hier thuis echt nooit dus hij zal zich een ongeluk schrikken als ik hem daar moederziel alleen achterlaat toch? ik voel de bui al hangen pfffff zal wel gedonder over me heen krijgen waarom ik niet wil dat zij op hem past. maar kom op jullie zouden je kind toch ook niet daar laten alleen om even naar de ikea te kunnen gaan? komt er nog bij dat hij haar maar erg weinig ziet mischien 1 keer in de 2-3 maanden ofzo dus eingelijk kent hij haar niet eens. dat is toch zielig als ik hem wel daar zou laten? ze heeft geen bedje of iets dergelijks helemala niks in huis dat met zijn verzorging te maken heeft.
Dan is het toch heel logisch dat je je zoontje daar liever niet naartoe hebt? Maar kan me ook wel voorstellen dat je dat liever niet tegen je andere zus zegt. Het Nederlands team zou natuurlijk wel erg leuk zijn, maar zes dagen weg voor honkbal is wel heel veel... als hij daar dan ook nog gewoon een baan naast moet... zie je hem nooit meer. Dus dan is het inderdaad beter. Wat is zijn positie?
ja precies en hij weet dat ook wel en houdt er gelukkig rekening mee dat ik dat echt niet leuk zou vinden. hij is left fielder
hé meiden, was afgelopen week erg druk... en heb de puf niet om op weet-ik-hoeveel-pagina's te reageren... neem me niet kwalijk.. ik kan maar geen leuke luiertassen vinden, sommige zijn zo overdreven en andere weer te oudbollig. weten jullie al welke je gaat nemen? nog ff een andere vraag, wel leuk om te weten, hoe oud is iedereen en waar wonen jullie? en mogen de anderen ook weten wat voor naam jullie kindje gaat krijgen, of is dat zelfs voor zp een geheim? ik bedoel, we kennen (als-het-goed-is) elkaar toch niet...
Wij hebben de babytas van ons zoontje nog. Het een simpele van armani in het donkerblauw. Ik ben net 25 jaar en woon in rotterdam alexander. Mijn zoontje heet maddox nathan en ons meisje zal indy isabella heten.
@kart; luiertas vind ik grote onzin. ik pak gewoon een 'mooie' tas en daar doe ik de spulletjes in die ik nodig heb. gaat prima!! ben net 26, zoontje heet Jesse en dochter gaat .... heten (hihi! vind het toch te spannend om op te schrijven...) @namen; wij zijn al zo lang overtuigd van onze meisjesnaam dat ik me best wel zorgen maakte over mijn zwanger en schoonzus die paar weken eerder zijn uitgerekend. je kan het het niet hetzelfde noemen als het nichtje... maar ja, ik noem onze frummel nu ook al zo en het voelt gewoon als 'onze' naam... onzin natuurlijk. maar we zijn erachter gekomen dat we ons gelukkig geen zorgen hoeven te maken... pak van mn hart zeg. nu alleen nog vrienden/kennissen die eerder zijn uitgerekend. zou niet superleuk zijn, maar geloof niet dat ik dan mijn naam zou veranderen..... het voelt gewoon zo of ons meisje zo moet heten! maken meer mensen zich hier druk om?? de mensen die ik erover spreek snappen er helemaal niks!!! van. ik heb toch wel een reservenaam? waar maak ik me druk over zeg... haha! nou ik maak toevallig druk om álles als ik zwanger ben dus zeeeeker hier over... nog plannen dit weekend? wij helemaal niet, relax aan doen maar!! fijne dag!
Goedemorgen allemaal, @Kart: mijn naam staat uiteraard hier er ook al boven, ik ben 32, onze dochter heet Ronja Hinke en onze zoon gaat Kasper Sjoerd Pieter heten. Sjoerd als vernoeming naar mijn vader, Pieter als vernoeming naar mijn opa die nu heel ernstig ziek is en waarvan we niet weten of hij er met de geboorte nog is. Kasper omdat we dat een hele mooie naam vinden.
@Raw: ik snap dat heel goed, onze buurvrouw is ook zwanger van een jongetje en als die er met onze naam vandoor zouden gaan, zou ik dat echt heel jammer vinden. We hebben wel andere namen verzonnen, maar die zijn zo mooi niet!
Wij gaan zo om half tien met Ronja babyzwemmen, is altijd leuk! En vanmiddag op visite bij vrienden. Hun dochter wordt 1, dus dat wordt een hele happening.
Ik heet Suënne getrouwd met Hans, want tja, dat heb ik toch overal al verklapt voor de oplettende onder ons. Ik ben 29 Hans is net 31 geworden. We wonen in het Limburgse landschap tussen Panningen, Weert en Roermond in. Ik kom van oorsprong uit Aalten en ga vandaag de hele reis maken voor commode en bedje (ze doen het daar wel voor normale prijzen). Hoe ons kindje gaat heten, dat is eigenlijk wel een heel erg groot geheim. Dus als iemand ons/mij nu ineens wel herkend, vergeet het daarna! Voor een meisje Elke Miep Bertine Naar onze beide mama's Elke omdat we het gewoon mooi vinden Voor een jongen Coen of Koen (weten we nog niet) Leonard Willem Lekker gezapigd, maar wel naar de vaders
Hinke vind ik ook grappig! Waar is ze naar vernoemd? Sjoerd vind ik helemaal leuk, maar Hans blijft nu bij Koen/Coen. Kasper vind ik ook heel erg leuk!
En ik ben vandaag alweer 19 weken! Sjonge wat gaat het waanzinnig snel eigenlijk.... @ kartvelibaia GEeft niets hoor, zelf reageer ik alleen op gewoon stukjes van mensen. Mij lukt het ook maar zelden om alles een beetje bij te houden. Ik vind het nooit zo erg als een ander het ook heeft, dan voel ik me gesterkt Ik vind de tassen van Lief zo onwijs gaaf he. Heb er echt bij staan kwijlen, maar vond ze gewoon te duur. Nu heb ik er één kunnen vinden van Oilily een 'oud' model, het was de laatste en die was zwaar afgeprijst. Toen heb ik het snel gedaan. Ik hou van heel veel kleur. Dan heb je het nu wel goed. Volgens mij kan een normale tas idd ook heel goed.