maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@suenne: als ik me zo ellendig voel ga ik iets hartigs eten dat helpt bij mij erg goed. En verder is het gewoon doorgaan en dat flauwe proberen te negeren. Voor die fietsbewegingen kun je het beste op je rug liggen met je benen omhoog en dan "fietsen"
    5-10 min is zat. Niet gelijk opstaan.
    En tjah de kleur is ook verdwenen bij mij maar ik gebruik wat bepanthen zalf en daardoor lijkt het alsof ik er nog levend uitzie hiiihhi het heeft een lichte glans. Wat make up heb ik wel nodig vooral vOor de donkere wallen. Pfhoee

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hier alles goed! Net via de mail de eerste voorbeelden gekregen voor het geboortekaartje, zo leuk! Frank moet nog tot zes uur werken, het liefst zou ik hem nu hiernaartoe sleuren om ook snel te kijken.

Morgen de hele dag cursus in Utrecht van mijn werk. Ik denk dat het best leuk wordt, maar wel een lange dag. We gaan om kwart voor zeven al met de trein. En dan op de terugweg stap ik in Heerenveen uit, want mijn nichtje volgt een kappersopleiding en had gevraagd of ik morgen als knipmodel wil fungeren, dus daar mag ik ook aan geloven. Ook best leuk denk ik (maar ook een beetje eng), maar wat zal ik 's avonds gaar zijn als ik rond half tien thuiskom! Gelukkig maar dat ik weer wat meer energie heb!

Vanavond lekker aan de ovenpasta, ik ben helemaal gek op ovenschotels en op pasta en het is nog supergemakkelijk bereiden ook. En dan vanavond eerst een plaatje met een leuk kapsel zoeken en daarna op de bank desperate housewives kijken... lekker!

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik heb trouwens ook wallen hoor en een bleke huid op het moment, zie er behoorlijk moe uit. Maar zo te horen hebben we dat allemaal!

4. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hoi!

Hier ook even een snel berichtje van mij. Heb eigenlijk best wel heel weinig tijd om hier ook te forummen, ik hoop niet dat jullie dat erg vinden!
    Heb ook nog een ander besloten forum waar ik lichtelijk verslaafd aan ben haha!

Gaat hier prima, ik voel me, integenstelling tot vele hier, lees ik, nu echt TOPFIT! Ik ben 's avonds wel moe maar dan ga ik gewoon wat eerder mn bedje in.
    Ik heb natuurlijk ook lang gelegen en rustig aan moeten doen en nu heb ik gewoon zin om vanalles te doen. Daar moet ik mezelf wel soms in remmen, ik kan zo hyper zijn!

Krijg al een flinke buik, moet nu ECHT eens op zoek naar nieuwe zwangerschapskleding, ik had nog van de vorige wat liggen, maar als collega's je van top-tot-teen argwanend aankijken, moet ik er misschien wat aan gaan doen hihi!

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik heb inmiddels trouwens wel door wanneer het mijn kindje is wat ik voel en dat is trouwens best vaak. Komt een beetje door gisteren omdat ik toen het geluid bij het gevoel kon horen en de verloskundige zei dit is je kindje. Nu kan ik het ook wel terug plaatsen. Maar wat mij opvalt, het voelt echt als gekriebel en daar word ik op een gegeven moment gewoon misselijk van. Zo'n draaimolen gevoel, is dat raar?

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hey meiden!

Hier ben ik weer een keer... Ik ben al heel lang niet meer hier geweest, ik had er echt even de puf niet meer voor. Alle stress op mijn werk brak me gewoon even op. Nu ik niet meer werk merk ik dat ik steeds beter in mijn vel kom te zitten en ook weer zin heb om te forummen!!
    Ik heb niet alles terug gelezen want het was wel heel erg veel, ik heb alleen de post van vandaag gelezen...

Met de zwangerschap gaat alles goed! Ik heb weinig klachten en voel me fit! Heb alleen last van mijn rug als ik te veel doe of te lang moet autorijden.. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook :(
    Ik voel de kleine uk regelmatig kriebelen in mijn buik! En ook als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik het af en toe en als de kleine zin heeft mag papa het ook voelen :D

Ingef; wat fijn dat je een goede echo hebt gehad vandaag! En wat leuk weer een jongen erbij.. aaaahh zo schattig he als ze op hun duimpje zuigen... Hoe gaat het verder met je???

Ellenore; zoo jij was vanmorgen al vroeg wakker zeg :( trek je dat een beetje dan de hele dag? of duik je 's middags nog even je bed in?

31decembergestopt; welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Suene; ik had de laatste keer ook een lage bloeddruk (niet zo laag als bij jou, maar wel laag) maar als ik me lamlendig voel neem ik of een zout dropje of wat hartigs en dat werkt hier erg goed. Ik ben ook altijd bleek, altijd al geweest, en doe alleen een beetje rouge op mijn gezicht, dan heb ik net wat meer kleur..

Flotsje; wat fijn dat alles weer goed was en wat leuk dat jullie weer een jongetje krijgen!

Anneke; wat leuk dat jullie al ontwerpen binnen hebben voor de geboortekaartjes! Vast veel plezier morgen bij je nicht!!

Willen jullie allemaal weten wat het wordt?? Ik zou het ook graag willen weten, maar mijn vriend wil graag dat het een verrassing blijft.. En aangezien we het bij Sienna wel wisten (wilde ik graag, hij niet) willen we het nu een keer niet weten.. wel moeilijk hoor! Ben zo nieuwsgierig...

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik heb dat nog nooit ervaren als een misselijk gevoel maar denk wel dat dat kan hoor! Hoop voor je dat je je er niet altijd misselijk bij voelt en misschien gaat het weer over ;)

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Wat geweldig meid en gefeliciteerd!! Nu lekker jongens spulletjes kopen, al kan ik me voorstellen dat je een hoop al hebt natuurlijk ;)

Geniet ervan!! :D

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor alle felicitaties! we zijn ook helemaal verliefd op het kleine duimzuigende mannetje in mijn buik.... ben zo benieuwd of hij op zijn grote broer lijkt?

Ik ga hoe dan ook nog wel wat leuke kleertjes kopen voor ons kleine knulletje! dat is wel zo leuk!

joan! wat leuk om weer wat van je te horen meid!! Ik keek al regelmatig even op je profiel om te zien of je alweer eens online was geweest..;) hoe is het met je? Hier prima, voel me fitter dan in het begin, alleen wel rugpijn en last van mijn bekken...maargoed, dat hoort er bij... en jij? nu helemaal thuis? wat deed je ook al weer voor werk? Ik ben blij dat ik per 1 november ook versterking krijg...kan ik wat dingen over gaan dragen...

liefs

10. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Joepie!!!! Gefeliciteerd met je zoon in wording!! \o/

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi meiden.

Alle echo dames, gefeliciteerd met de goede berichten!!!
    Opeens weer een paar jongens in opkomst. Leuk!!

@Joan, meid wat leuk van je te horen!!! Fijn dat je weer aan het opknappen bent. Ik kan me voorstellen dat de nieuwsgierigheid soms lastig is als je nog zo lang moet wachten!! Ik had denk ik stiekem de echoscopiste gevraagd naar het geslacht als mijn vriend er niet bij was ;)

@Bloeddruk. Suenne en Lenny, wat een lage bloeddruk zeg. Is het wel vol te houden? Zijn jullie niet vreselijk draaierig daarvan?

@Gewicht, wat een lage getallen zie ik hier voorbij komen.... Pff ik ben al wel wat verder aangekomen dan 3 kilo. Nu ziet mijn buik er ook uit alsof ik 6 maanden zwanger ben, maar vooruit. Ben jaloers op die drie kilo!

Het was een lange en zware dag vandaag. Gelukkig ligt de kleine man sinds 7 uur lekker te slapen en hopelijk houdt hij dit vol tot morgen ochtend half 8! Ik heb overdag niet kunnen slapen aangezien ik gewoon moet werken. Helaas!!!
    Nog 2 dagen, dan gaan we voor de 20 weken echo!! Ik vind het steeds spannender worden hahaha.

Spreek jullie gauw weer!
    Liefs!

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik ben idd weinig aangekomen, maar heb wel een grote buik hoor. Had bij de eerste al een megabuik, maar nu groeit ie nog sneller. Er zijn al veel die denken dat ik elk moment kan bevallen en als ik dan zeg dan ik pas halverwege ben, dan schrikken ze en vragen ze of het er dan misschien 2 of 3 zijn die erin zitten.:$:D

Je kunt trouwens lekker uitkijken naar de 20 weken echo, die komt nu snel dichterbij. Spannend is het zeker, maar ook zoooooo enorm mooi om dat kleine frummeltje in je buik te kunnen bewonderen. Geniet ervan.

14. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    zie mooie 20 weken echo berichtjes langskomen!!

heb toch nog ff geen puf om te reageren, dus dan hopelijk morgen weer!

slaap lekker!

15. lennylenn

@ellenore: tsjah soms wel lastig hoor zo een lage bloeddruk maar het helpt echt als je iets hartigs eet op het moment dat je duizelig wordt.

@aankomen: geen idee maar wel wat kilootjes want ik pas geen van mn oude kleren meer.
    @nieuwe maart mamas: haaaaaai
    @ingef: wauwwwie gefeliciteerd met dde goede echo en het jongetje!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik mag vandaag de hele dag op cursus en moet over een half uurtje al weg... bleeuh! Heb er trouwens best zin in hoor, maar die vroege trein is minder. Gelukkig ga ik met twee collega's, dus dat is gezellig!

@Ellenore: ik heb al 4,5 kilo aankomen hoor en zit al op een omtrek van 95 centimeter. Bij mij op het werk vroegen al twee mensen of ik in december al met verlof mocht... auw! Pas in februari dus.

@Zip: hopelijk voor jou vandaag weer wat meer puf!

Ik ga eens even kijken of ik mijn gezicht er vandaag weer een beetje fatsoenlijk op kan krijgen en dan maar richting trein. Prettige dag allemaal!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Zip: wanneer heb je nieuws over de ECG trouwens?

18. lennylenn

Goedemorgen najaaa was het maar zo een feest, moet ff mn boosheid kwijt. Soms vraag ik me af of dat mn vriend alleen terug gekomen is en zn hersens in tsjechie heeft achtergelaten. Nu bijv. Mn zoontje krijgt elke ochtend altijd een fles brintapap. Hij krijgt brood er niet in zo vroeg. Nu had ik ook pyamapapjes voor savonds als laatste flesje. Komt mn vriend sochtends aan met een fles pyamapap als ontbijt! Hij heeft alles op want het is lekker maaaar dit is geen ontbijt en zie hem nu nog brood te laten eten. Ik ben er best wel pissig over want hij moet zo naar de creche en ik wil gewoon dat ie goed ontbeten heeft. Sinds wanneer geven we hem alleen een fles melk in de ochtend potverdomme. En dan heeft ie het lef om boos tegen mij te doen omdat ik boos werd op hem. Alsof ik hem weer een curcus een spoedcursus kindje opvoeden moet geven. Ik meen het serieus ik ga gewoon een schema op de koelkast hangen met zijn dagindeling want dit gaat echt nergens over.

19. lennylenn

Ik vraag me trouwens af of dat ellentje de uitslagen al binnen heeft. Lang niks van haar gehoord. Hooo echt dat alles goed is met de baby.

20. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Wel fijn dat het helpt. Bij mij maakt het weinig uit jammer genoeg. Tijdens mijn opleiding zeiden ze trouwens dat het achterhaald was. Later werdt dat bevestigd door dietiste die zei dat het ook een fabeltje was van het nemen van zout. Zij zei dat je een tegenhanger van natrium moest nemen, namelijk kalium zit oa in bananen. Ik ga dat denk ik eens actief proberen. Tja, zolang ik er zelf ook niet echt wat mee probeer, dan moet je er ook maar vanuit gaan dat het nog wel mee valt:p Ik voel me vooral heel zwaar in mn lijf, dat dizzie valt mee, alleen als ik me heel druk maak.

Deel Deze Pagina