@Zip: wat naar voor je meid, kan me je wanhoop goed voorstellen. Dat is ook wat steeds van die gebroken nachten. Wel heel fijn dat je in ieder geval even een nachtje van rust tegemoet gaat. Doe rustig aan!
He stelletje kletskousen!!!! Ben ik een paar dagen niet geweest en kan kei veel bij lezen. Gezellig!!!! Ik heb nu ook een heel verhaal. Ben vast mensen vergeten. Sorry daarvoor. @geboortekaartjes: Daar ga ik me denk ik toch maar eens in verdiepen. Kan maar geregeld zijn. Ik heb er nog niets naar gedaan. @Annekevdz: Klinkt goed ovenpasta. Hoe maak je dat?? O en dan lees ik ook nog ergens koffie met gebak! Lekker lekker!!! Ik vind dat ook wel lekker zonder feestje! hihihi @geslacht: Wij willen ook niet weten wat het wordt. We willen beide dat het een verassing blijft. @partner baby voelen: Ik zou ook wel willen dat mijn vriend de baby kon voelen. Nu ziet hij mij alleen maar dikker en dikker worden. Lijkt me leuk voor hem. @suena: Schattig zeg dat duimen!!! Wauw @micha 2: 12 is inderdaad veel. Ik kreeg 6 fotos mee en dat vond ik al veel, maar wel erg leuk natuurlijk. @verlof: Ik wil proberen tot 4 weken van te voren door te werken. @ingef: Fijn dat je oefeningen hebt gekregen. Hopen dat je het nu een beetje onder controle kunt houden. @Mamaantje: Ook aan mij vroegen ze gisteren of er geen twee in zitten. Ik heb ook al een behoorlijke buik. Ik geniet er maar gewoon van. @Imsala: He meid, vervelend zeg die bekkeninstabiliteit. Dat jij dat durft voor TV. Zou mijn keuze niet zijn. Kom je dan ook echt op tv??? @Yippie: Natuurlijk mag jij je hier melden. Gezellig. Gaaf zeg twee meiden!! @Charlie 2006: Welkom!!! @Debski: Joehoe!!!!!!!!!!!!!!Trouwen!!!! Gefeliciteerd!!! @Ellenore: Hoera een zoontje. Wat gaaf zeg!!! @Ellentje: Hartelijk gefeliciteerd en zoek inderdaad maar een mooie wolk uit. Geweldig!!!! Ik ken het uitslaapprobleem. Alleen dan niet dat mijn dochtertje naast mn bed staat, want ik heb geen dochtertje hihihihi. Mara verder ken ik het probleem. @Lennyelenn: Fijn dat je toch nog een dutje mee hebt kunnen pikken en je door de dag heen hebt kunnen slaan. @All: Ik heb een nieuwe auto (tenminste voor mij een nieuwe). Ik had eerst een zwarte Suzuki swift die lekte als een zeef, moest altijd aan de binnenkant krabben. Niet echt ideaal. Nu heb ik een 5 deurs peugeot 206 zilvergrijs. Ik ben er zo blij mee. Misschien heel stom, maar ik merk dat ik s nachts zever in mijn slaap. Mn kussen is helemaal nat! Hihihi. Wat een zevermiep ben ik toch. Herkennen meer mensen dit?? Liefs Sjoelke
Anneke: de kleertjes van maddi staan in mn album. Ik heb nog meer fotos die ik erop moet zetten maar mn tel. Werkte even niet meer mee. Dit is dus een klein deel
@Sjoelke: gefeliciteerd met je nieuwe auto! Ik vind een peugeot 206 ook echt een mooi en stoer wagentje. Wij hadden hiervoor er ook eentje, alleen met kind en hond moesten we wel voor een station gaan... dan word je ineens snel minder sexy!
Hey gezellige dames!!! Hier net oliebollen achter de kiezen!!! Zo lekker!!! @Ingef, as we speak zit ik op een yoga bal Zit uitstekend! @Sjoelke, gefeliciteerd met je auto!! En dat gezever heb ik niet hoor hahahaha! Ik leen mij daar niet voor Vind het wel heel verdrietig voor je. Maar je wordt niet extreem somber wakker? Je hebt niks in de gaten? @Zip, meid wat rot!!! Hopelijk slaap je vannacht een stuk beter en weet je gauw een oplossing voor je zoontje. @Lenny, ik eet vanavond een maaltijdsalade en Chris een potje. We zijn alleen thuis en ik kan niet zo goed koken . Mijn vriend kookt altijd. Chris eet trouwens ook erg slecht. @Ellentje, in tegenstelling tot Suenne hebben wij juist een heel klein huis. (Ben heel jaloers op Suenne nu!) We gebruiken wel een babyphone, puur zodat we ons 's ochtends niet verslapen...Hij maakt ons keurig om half 8 wakker . Als de tweede er is zetten we de babyphone in de gang zodat we ze allebei kunnen horen. Dat apparaat heeft een prima bereik en je hoort alle geluiden. Wat doen jullie vanavond met de kids? We moeten de klok weer een uur achteruit zetten, dus ik ben van plan Chris later in bed te leggen. Even helemaal uitputten zodat hij wel gewoon 12u slaapt en ons niet een uur te vroeg gaat wekken Iemand al ervaring hier mee? xxx
heey dames, even een updatje van mij. gaat hier iets beter. maar lig nog redelijk veel op bed. kan nikki zelf nog niet tillen en op bed brengen enzo. gelukkig kan ik nu wel staand douchen en hoef ik niet meer te zitten. als het goed is ben ik nu nog 2 weken bij mijn schoonouders thuis en ben ik dan voldoende hersteld om weer naar huis te gaan. maar goh wat is het saai zo en wat zou ik graag een laptopje hebben zodat ik op bed kan forummen. maar helaas.... ik heb een hoop goede echo's gezien en goed bericht voor ellentje. helemaal super meiden en van harte gefeliciteerd! als we weer thuis zijn gaan we nikki haar slaap kamer bezig en krijgt ze haar grote bed. met dora overtrek en kunnen we voor onze kleine meid de boel in onze slaapkamer in gaan richten. nog genoeg te doen te dus.
hallo allemaal, Vanochtend de stad in geweest op zoek naar een jas... maar zijn gewoon overal uitverkocht... pff. nu net eentje besteld.. is alleen een maatje te groot.. masar ga wel eens passen... hangt er toch vanaf hoe hij valt en hoeveel ik bijkom natuurlijk hihi... @zip: heb het even opgezocht... helaas geen sprongetje boekt stopt bij 2 jaar... heb nog even gekeken in mijn kinderbijbel hihi.. boek van dr.spock heb ik altijd super veel aan als ik vragen heb... daarin staat dat het bij kinderen tussen twee en drie met name te maken heeft met angsten.. angst om alleen te zijn als eerste.... staan een aantal manieren in om er mee om te gaan.. maar wat wordt benadrukt is dat je als oude niet moet laten blijken dat je bezorgt bent.. en zo doelgericht volgens vast ritueel hem op bed moet leggen en laten liggen.. als hij echt in paniek is even naar hem toe gaan maar ook direct weer alleen laten... tja... en als ze echt echt super bang zijn voordat ze gaan slapen er een aantal keren bijblijven zodat hij over de angst heen kan groeien.... weet niet of je hier iets aan hebt? @sjoelke: wat fijn een nieuwe auto! Wij moeten ook een nieuwe voor dit jochie er is.. nu een suzuki alto en dat past dadelijk echt niet meer haha.. @ellenore: hmmmm oliebollen... ik weet nog niet zo goed wat te doen met de klok... bij bram werkt het eigenlijk nooit zo goed dat als ik hem later op bed leg hij langer slaapt... soms zelf korter... dus denk dat het morgen gewoon een dagje vroeg word en dat ik het gedurende de dag wat laat aanpassen.. met eettijden enzo... pff vind het wel heel moeilijk... vorige keer waren we op vakantie met tijdsverschil hihi was toen heel makkelijk gewoon direct in vliegtuig tijd aangepast.... @lennylen..: leuk dat koekiemonster shirt!! heb ik ook in de kast liggen! was vandaag bij de h&m en heb een knaloranje elmo fleece trui gekocht... hihi echt zo super.... bram ligt op bed.. hoop dat hij nog even slaapt... nieuwe ritme gaat tot nu toe best goed.. slaapt wel ook echt minder uren op een dag en is een beetje moe soms.. maar hij houdt het goed vol en voelt zich denk ik ook beter... ik vond dat toen hij zo klein waszo vervelend... elke keer als er een beetje ritme was veranderde het weer... pff een niemand die kan meedenken.. ik las laatst in een boek en vond het wel een goede zal het even met jullie delen: het belangrijkste wat een moeder moet leren is vertrouwen op haar eigen gevoel... zo heb denk jullie helemaal verveeld met al mijn gepraat... hihi sorry!
@shenoby: fijn dat het weer beter gaat!! Hoop dat je snel helemaal herstelt!!! Idd een laptop zou fijn zijn! kan je niet ergens iets lenen ofzo? Heel veel beterschap!
@ Gezever: Het kan me niet schelen dat ik zeverend wakker wordt. Hihihihihi. Ik zever overdag al genoeg, dus dan ga ik er s nachts maar mee door hihihihihi. @Ellenore: Klinkt best logisch om het zo aan te gaan pakken met de kleine. Goed idee van je. Hoor graag hoe het is bevallen. @Shenoby: Ik zat toevallig straks nog aan je te denken. Fijn dat het weer wat vooruit gaat. Een laptop zou zeker ideaal zijn. Kun je hem niet van iemand lenen? @Flostje: Ik ben wel dol op suzuki moet ik zeggen. Die nieuwe swift is zo leuk. Maar die kon ik niet betalen.
@Sjoelke: gefeliciteerd met je auto!! Ik heb dezelfde gehad. Was een leuk autootje! Helaas is manlief te lang en pastte niet in de auto. Maar ik vind het een stoer vrouwenautootje. Fijn allemaal goede echo's. Joepie! Mijn beste vriendinnetje en ik zijn vanmorgen speciaal naar Breda gereden voor de lekkerste bonbons op aarde! Ik heb 2 dozen van 500gr en een zakje met 10 losse. mmmmmm. Dat is zo'n lekkere chocola. en dan alleen met roomvulling. Ook nog geslaagd voor een poncho en een mooie sjaal bij H&M. En voor de babykamer ga ik morgen een grote stronk hout op een voet kopen bij xenos en die versier ik met bloemetjes, kralen enzo. Een kunstwerk. Heel gaaf! En gaan jullie vanavond nog iets leuks te doen?
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM bonbons!! Lekker hoor!!! Die boom stronk klinkt gaaf. Ik wil graag foto's zien al hij klaar is.
Ja ik was al foto's aan het zoeken maar kon niks vinden. En ja de bonbons smaken super. Ik hou er normaal niet van met van die vieze vullingen allemaal maar deze zijn geweldig. Ik heb nu ook behoorlijk maagzuur. ha ha. Maar als het kunstwerk klaar is zal ik de foto wel even hier plaatsen.
Goedenavond allen!! Zojuist mijn kleine man in bed gelegd. Vanmiddag om 5 uur heb ik de klok al verzet en zijn we pas rond 7 uur gaan eten. Daarna compleet zelfde bed ritueel als anders, maar een uur later Hopelijk trapt hij er in hahahaha. Morgen horen jullie of het experiment gelukt is. @Lonnie, lekker!!! Bonbons!! Ach en die maagzuur is dan niet zo erg toch hihi. Ben ook zeer benieuwd naar je kunstwerk. Hoe is het hier verder??
Hoi meiden! Het was een onwijs drukke week op mijn werk, dus hier niet bij gelezen. En inmiddels is er zoveel gekletst dat ik ook niet alles terug kan lezen, hihi. Mijn buik kwam gisteravond en vandaag wel in protest na een week met zoveel drukte. Kijken of ik mijn agenda voor volgende week wat leger kan houden. Ik ben gestart met zwangerschapsyoga. Echt leuk. Doen jullie ook iets van gym ofzo?
@ellenore ben benieuwd of het werkt... ik ga morgen wel kijken hoe het uitpakt... @mamaloe: doe maar lekker rustig aan dan!! ik wil volgende week gaan starten met zwyoga.. lijkt me echt leuk... vind het wel duur! hier verder een rustige avond... lekker kebab besteld haha en nu lekker voor de tv....wel af en toe een beetje kramp.. maar denk dat het mijn darmen zijn hmmmm misschien kebab miet zon goed idee hihi...
Hi meiden, nog even een berichtje van mij. Allereerst Shenoby, fijn om weer iets van je te horen. Nog 2 weken zonder laptop, ai ai ai. Dat is een hele test zeg! Maar goed, zorg in elk geval dat je weer flink opknapt! Sterkte de komende tijd!! @Mamaloe, zwangerschapsyoga? Ik kan pas in januari beginnen Ik ga dan geen yoga doen, maar aerobics en dans in een. Lekker pittig, maar dat is dan ook de bedoeling he Gaan jullie ook borstvoedingscursussen volgen? Ik ga sinds het gedoe bij Chris geen extra moeite doen. Lukt het niet, dan de fles. Bij Chris lukte het niet, hij kon niet goed drinken en raakte ondervoed. En ik ben veel te onrustig om te gaan kolven, dat heb ik toen wel gemerkt. Huilend met een kind op schoot omdat voeden niet lukt gaat me geen tweede keer gebeuren. Maar goed, ik laat jullie morgen weten of Chris last heeft van het tijdsverschil. Slaap lekker allemaal!!!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!! daar zit ik dan weer sinds..uuhhhmmm 04.00 ja het was weer zo een nacht als de vorige keer. kind dat niet wilde slapen en mama die 30 keer uit bed ging kijken wat er aan de hand was. en ik weet het wel..hij wilde vandaag weer niet goed eten en ik was het zat! dus heb hem rond bedtijd ook zonder warme melk laten slapen. eerste paar uur ging het goed maar toen kreeg hij wel honger, ik wil niet dat hij aan dat flesje melk went als hij niet goed eet dus cold turkey bleef ik wakker liggen en maar denken van de aanhouder wint de aanhouder wint mama is sterk laat maar zeuren dan weet ie het voor de volgende keer dat ie netjes zijn bordje leeg moet eten. maar helaas dacht maddox er net zo over...hij dacht ook..de aanhouder wint de aanhouder wint!!! helaas heeft hij gewonnen en als prijs kreeg hij zn pyama papje. nu ligt hij heerlijk te slapen en mama zit in de woonkamer op de bank met een doos koekjes. mn vriend zou denk ik stiekem wel gelachen hebben want ik werd boos toen hij zei van zal ik hem een warm flesje melk geven... ik gleijk NEE!!!! dat mag niet hij mag er niet aan wennen en wij zijn sterker. nou niet dus. nja..mn vriend wel maar ik niet. @anneke: een geslaagde avond dus. mooi zo.. mijn vriend heeft niet meer gekeken want hij kon gewoon niet meer wakker blijven hahahhahahhaa zit niet meer in zn ritme. @bvcurcus: nee doe ik niet. heb ik bij maddi ook niet gedaan en het ging allemaal zo vanzelf dus nee. @shenoby: heeeey wijffie!! leuk dat je zo af en toe nog even langs komt. hoop dat je gauw weer de oude bent en weer gezellig komt mee kletsen., @zw.yoga: ook dat doe ik niet. ik volg eingelijk geen enkele curcus. alleen heel af en toe doe ik zw. zwemmen. bonbons: neah lust ik niet. ik heb wel 4 bollen chocoladeijs op. nu een paar chocolade koekjes van verkade en vanavond ga ik kleintje taart bakken. ben nu echt een chocolademonster geworden zeg pfff.f voor de zw at ik mischien 1 keer in ed 3-4 maanden een klein blokje want ik lust het eingelijk niet. @sjoelke: leuk leuk leuk een nieuwe auto...althans het lijkt me leuk. iets nieuws is altijd leuk. ik durf zelf niet te rijden dus een nieuwe auto voor mij zal nooit gebeuren.
goeiemorgen! Pf wat een nachten voor jullie anneke en lennylenn!! hier wel goed geslapen alleen bram vond 6 uur ook wel leuk vanochtend... nieuwe tijd dan he.... ik ben wel heel benieuwd naar de yoga... vorige keer normale zwcursus gedaan... was wel leuk met al die mensen die rond dezelde tijd zijn uitgerekend... bij yoga loopt iedereen anders..... pfff nog geen planning vandaag... weet ook nog even niet hoe ik bram op de goede tijd ga krijgen....