maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik ga zaterdag naar de jonge gezinnenbeurs!:)
    ik had ook graag naar de 9-maanden beurs gegaan, maar weet niet of ik dat dan nog aankan, zien we tegen die tijd wel!

meiden met de echo vandaag: veel plezier!!

2. Raw

Raw Niet meer actief

@jesje; leuk! ben benieuwd of het leuk is!

@anneke; oef... dat duurt echt nog lang, zie nu staan eerst nog afspraak vk. kan je in ieder geval het hartje weer even horen! ik heb gisteren nog even met de angelsound geluisterd, zo voor een echo wel fijn. dan weet je dat het hartje in ieder geval mooi klopt!

@ellenore; have fun vandaag op de beurs! en bedankt voor de succeswens, is toch spannend!

@anneke; echt zo blij met mijn meisje inderdaad. dit is de droom: een prachtige zoon en nu ook nog een dochter!! :) als zo alles weer goed is dan zweef ik echt heeeeel ver boven mijn roze wolk!!!

@ingef; nou bij mijn zoon twijfelde ik ook nergens aan! :) hihi! wat een geval hing daar tussen zijn benen...... maar is nu zo vaag; ja het zijn twee streepjes dus een meisje kregen wij te horen en nu zegt ongeveer iedereen tegen mij: ooooh, wij hadden drie (!!) streepjes.... tsja, daar kan deze twijfelkont niet tegen... hihi! nog paar uurtjes geduld, maar komt helemaal goed! heb er zin in en gaan vast zien dat het écht een meisje is... zo niet, horen jullie het gelijk uiteraard! hihi!

@sjoelke; 5(???) pakken newborn :) onze zoon heeft er twee pakjes van gebruikt en toen naar maat 2. hihi! als je een beetje een flinkerd krijg ben je zo uit die mini-luiers. en ze poepen nogal veel en waterig dus maatje groter was wel lekker wilden we het niet elke keer overal hebben zitten! :D

@sjoelke; hahahaha! tsja.... als je man een onderbroek tot zn oksels aan zou doen.. hihi! daar gaat de sex wel vanaf! ;)

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Inge: ik werk op een callcenter als supervisor, dus ik geef leiding aan gemiddeld zo'n 30 man. Is wel heel erg leuk hoor en op zich best goed te combineren met mijn zwangerschap. Ik kan veel afwisselen tussen zitten en staan en als ik eens een keer eerder naar huis wil, dan kan dat.

@Sjoelke: pake had dinsdag een aardige dag, gisteren geloof ik weer wat minder. Morgen heb ik mijn vrije dag, dus dan ga ik weer even bij hem langs. Neem ik Ronja even mee. Die kan dan heel snel af worden gevoerd naar de huiskamer daar, want anders is het hem veel te druk. Maar dan heeft hij haar tenminste weer even gezien.

Over het hardlopen: nu doe ik dat nog in mijn gewone hardloopbroek en gaat dat nog wel. Binnenkort trek ik mijn zwangerschaps sweatpants weer aan. Ziet er niet uit, maar geeft wel wat ondersteuning aan de buik. Ik merk wel dat ik nu echt de wandelpauzes moet nemen. Niet qua conditie. Die is nog steeds prima, maar vanwege mijn bekken. Gisteren toch wel de hele dag een pijnlijk drukkend gevoel gehad. Gelukkig is dat nu wel weer aardig over.

Nou, ga eens even kijken of ik mijn gezicht er weer goed op kan smeren en dan gaan we maar weer aan de slag!

@Raw: heel veel plezier vandaag!

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou ik weet het niet helemaal zeker hoor, maar volgens mij gaat de uitspraak betreft de gezondheid van de huisarts boven die van de arbo. En aangezien wat de arbo zegt ook niet meer dan een 'advies' is, want zo is dus wel, moet ze iets lijkt me. Hoe meer deskundige je even inschakeld, hoe sterker je dan staat, dat zou mijn insteek zijn. Opzich staat ze sowieso sterk als de arbo achter haar staat, dus dat gedreig hoeft ze niet bang voor te zijn, tenminste het is mij zo verteld. Als ik echt in zo'n situatie zou zitten, zou ik gelijk uitzoeken wat mn rechten precies zijn hoor. Maar goed, zo ben ik, ik hou er niet van als andere mensen me zo gaan overbluffen.

5. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Hallo Dames,

Ik heb gisteren de 20 wk echo gehad en gelukkig is alles goed, alles zat er op en eraan en hij beweegde als een gek. Ik voel nog weinig (af en toe denk ik wel iets te voelen) maar dat komt omdat mijn placenta ervoor ligt, volgens de gyn. kon dat nog een paar weekjes duren....

anneke: knap hoor dat je nog doet hardlopen!!! en Ik hoop dat pake vandaag ook een goede dag heeft als je er bent!

jesje: ben benieuwd hoe de 9 maanden beurs is! Veel plezier meid!

ellentje sterkte meid en luister maar goed naar je lichaam en denk vooral aan jezelf en je mannetje!!!

Sjoelke: heerlijk he zon'n man, zou je toch alleen maar meer van gaan houden!!

wat een mooie buikfoto's allemaal, zal er ook eens eentje uploaden na het weekend!

6. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Dag dames!!

Bedankt allemaal dat jullie aan me dachten, kom net van de verloskundige, een van de 3 die ik heb is een oud klasgenootje van me en ze kon het niet laten even te spieken met de echo-apparatuur!!!
    Voor 80% zeker een meisje zei ze, ik mag niet meer zekerheid geven maar die krijg je morgen wel ;)
    Ik ga er dus stiekem wel vanuit dat we een prinsesje krijgen!! Ben zo ontzettend dol gelukkig he!!!!!!!
    Jippie alles wordt ROZE!!! dit keer :D:D:D

Ga nu mijn zoontje van school halen en dan lekker naar mijn vriendin toe!! Tot straks of vanavond dames ... oh en sorry voor mijn ego berichtje ;)

7. jellebel

jellebel Lid

15 jul 2010
    39
    0
    0
    Huismama en meehelpend in de zaak van mijn vriend
    Boxtel
    Goedemiddag dames,

Eindelijk weer es een berichtje van mij...
    We hebben gisteren de 20 weken echo gehad, alles was helemaal goed!!!! Ons beebje is lekker aan het groeien, alles zag er perfect uit en ligt lekker op schema. Ook lekker veel beweging te voelen, dus ben helemaal in de wolken!!!

Dit keer willen we wel het geslacht weten, het was dus extra spannend. Omdat we al 2 jongens hebben, was ik er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat we nog een jongetje zouden verwachten. Toen ze vertelde dat er een MEISJE in mijn buik zit, rolden de traantjes over mijn wangen!!!!!
    Wat een speciaal moment! We waren met z'n viertjes en heb echt genoten van het moment. Wat bijzonder!!! Ons laatste kindje en dan ook nog een meisje! Had nooit durven hopen dat we een meisje zouden kunnen maken :D Ik was helemaal verbaasd en er gewoon stil van.

Maar ben super super super blij!!!!!!!!!!!!! echt heel speciaal!

Gino roept al zooooo lang dat ie een meisje in zijn buik heeft en nu heeft mama ook een meisje in de buik. Dat vind ie helemaal super!! En omdat de jongste straks een kamer mag delen met ons kleine meisje, vind ik het wel dubbel zo leuk! Hij heeft het er al zo lang over!

Dat wordt shoppen ben ik bang... hahahahaha :D

Ben echt in de wolken dames!!!!!!!

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
  9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hey meiden, ik hoop dat alles goed is hier. Wauw, de meesten alweer over de helft!
    Ik kwam even melden dat ik weer zwanger ben :D

10. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @mielenl.....meis wat een geweldig nieuws!!!!ga er van genieten he....maar heel erg gefeliciteerd....

11. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    meiden ik heb een vraagje ik wil nog voor dat ons kleine mannetje geboren is even een of twee nachtjes weg met me andere 2 mannen....iemand een leuk idee of hotel?!?!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

@31december: gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! Ik heb ook mijn placenta aan de voorkant, dan voel je inderdaad een stuk minder he?

@Jellebel: jij ook gefeliciteerd met je 20 weken echo en je kleine meid! Wat heerlijk dat jullie er allemaal zo blij mee zijn!

@Debski: jij gefeliciteerd met je 80% meisje... ben benieuwd naar de andere 20%... ;)

Hier gaat alles goed. Wel flinke koppijn vandaag weer, mijn nek zit aardig vast. Zal wel spanning zijn, maar ik kan ook minder goed een lekkere slaaphouding vinden, dus het gaat ook niet zo snel uit zichzelf los. Lekker gewerkt en even naar de verloskundige geweest. Bloeddruk weer goed, groei van de baarmoeder goed en hartslag ook heel duidelijk en regelmatig. Ben een tevreden mens. Frank was vandaag met Ronja bij pake geweest en dat leek alweer aardig. Morgen gaan Ronja en ik samen even, hoop dat het dan ook goed gaat!

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Mielenl: jij ook heel hartelijk gefeliciteerd!

@Raw: hoe was jouw echo vandaag?

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    sjoelke: Ow wat leuk! Ook in de gehandicaptenzorg? maar waarschijnlijk niet ambulant dan? en hahaha... het model is er een beetje uit? hihihih.. hoe bedenkt ie het?

ellenore: ik heb inderdaad erg leuk werk en een schat van een leidinggevende! echt erg fijn!

raw: kan me voorstellen dat je een beetje twijfelt hoor! bij een jongen is het gewoon heel duidelijk he?

anneke: klinkt ook als een leuke baan zeg! grappig om er dan achter te komen wat iedereen doet..;) en wel goed naar je lijf luisteren inderdaad als je bekken een beetje pijnlijk wordt!

suenne: mee eens hoor! ik zou ook gaan uitzoeken wat mijn rechten zijn.. inderdaad vervelend als iemand je zo overbluft! en waarschijnlijk nog helemaal onterecht ook..

31 dec: wat fijn meid dat alles goed is!

debski: wat leuk een meisje!!! moet vast kloppen..erg leuk hoor!

jellebel: van harte gefeliciteerd! wat leuk een meisje!!!

mielenl: wat heerlijk meid! van harte!!

ellentje: weekendje weg....euhm.... misschien een landalpark? vinden wij altijd erg leuk met onze kleine man.. is altijd vanalles te doen...weet natuurlijk niet of je daar van houdt?

anneke: fijn dat alles weer goed is gekeurd door de vk!

zo, weer helemaal bij! Baby was lekker druk vandaag...heb het idee dat ik het iets aan de buitenkant kan voelen..hopelijk manlief binnenkort ook! ben bezig met het uitzoeken van geboortekaartjes... heb nu een hele leuke gevonden waar onze zoons 'samen op staan' niet echt natuurlijk, maar er staat iets over grote broer kleine broer...echt lief! verder wel zo'n beetje uit de naam... echt leuk..

liefs!

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: leuk he geboortekaartjes uitzoeken... heb je ook nog rekening gehouden met hoe het kaartje eruit zag van je zoontje? En ga je de naam ook hier geheim houden of mogen we het alvast weten?

Was idd fijn dat de vk weer helemaal tevreden was. In eerste instantie hoorde ze het hartje niet... bleek dat de batterij van dat ding op was ofzo... alleen maar ruis. Gelukkig was het met het andere apparaat gelijk raak!

Hoe gaat ie vandaag met jouw bekken?

16. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hey meiden,

zo ik had weer heel wat pagina's om bij te lezen ;) maar ik ben al weer heel veel vergeten.. sorry als ik iemand vergeten ben...

meiden met een goede 20 weken echo gefeliciteeerd!! :D en ik zie een hoop meisjes voorbij komen!

Lennylenn; heb je nog berlinerbollen gevonden?? ik was vorige week even naar de winkels en zag nu al een oliebollenkraam staan! moest gelijk aan jou denken ;)

geboortekaartjes; we zijn er al uit! ik kwam toevallig een hele mooie neutrale tegen op internet en een proefdruk aangevraagd. We vonden beide het kaartje zo lief, dat we niet meer verder gaan kijken.. naja misschien dat ik nog even op internet ga kijken, maar deze staat nu met stip boven aan!!

Inge; ik heb ww aangevraagd en moet voorlopig gewoon elke week solliciteren, maar als ik denk dat ik het lichamelijk bv niet meer aan kan om de volledige 16 uur te werken dan moest ik weer mijn arbeidscoach bellen en dan zal ik me ziek moeten melden. Om nu een baan te vinden waar ze me aannemen is zo moeilijk, ze zullen er wel zijn hoor maar die zijn niet voor het oprapen. En ik weet ook niet zo heel goed wat ik wil gaan doen.. ben nog een beetje zoekende..
    hoe gaat het nu bij jou nu er iemand bij is?? lukt het een beetje om het rustiger aan te doen???
    Wat leuk dat je de kleine nu ook aan de buitenkant voelt schoppen!!

Anneke; wat fijn dat alles weer goed was bij de vk! oei dat is ook schrikken als ze het hartje niet vinden maar gelukkig maar dat de batterij op was en het daar aan lag!!
    wat knap dat je nog steeds kan hardlopen!

hier; vandaag de 20 weken echo gehad! en alles was goed, de kleine had er alleen niet zoveel zin in, draaide steeds weg of deed de handjes voor het gezicht.. ik moet met 30-32 weken nog een keer terug omdat ze de placenta niet goed konden zien, deze lag laag maar ze kon niet zien waar de placenta eindigde omdat de kleine ervoor lag... we weten niet wat het wordt, het blijft een verrassing!! al heb ik nog steeds het idee dat het weer een meisje wordt...
    Verder gaat hier alles goed, begin alleen weer last te krijgen van mijn bekken, erg vervelend... sta er mee op en het blijft de hele dag aanwezig.. ik kijk het nog even aan en dan toch maar weer naar de fysio...

Fijne avond!!

17. Raw

Raw Niet meer actief

Heeeeee meiden!!!

Hier ook alles goed met de 20 weken echo!!! Wat een opluchting zeg!! En het is nog steeds een meisje hoor!! :D:D:D Wel irritant dat ze geen 100 procent geven..... 99,5 procent zekerheid kreeg ik. Maar we hebben het vandaag aan iedereen die het wilde horen verteld en nu ga ik het zelf ook geloven.

We zagen een heel duidelijk streepje met twee wat vagere daarbuiten. Een meisje dus!!!!!!!!!!!!!

RAW KRIJGT EEN DOCHTER!!!>>>> Jippie!!!

18. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi meiden!!!

@Debski, gefeliciteerd met je goeie echo!!! Dus waarschijnlijk een meisje, leuk zeg!! Lief van je vlk dat ze even wilde kijken.
    Dank dat je me hebt hebt herinnerd aan de bevallingslijst. Ik heb me er meteen even tussen gezet op 20 maart :).

@Jellebel, gefeliciteerd!!! Een meisje er bij, wat super voor je!! En zo lollig dat je zoon dat al die tijd heeft aangevoeld.

@Mielenl, gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor je. Hopelijk gaat alles goed en kun je lekker genieten.

@Ellentje, wat een leuk idee om nog even weg te gaan. Ik ben altijd wel te porren voor center parcs of landal greenpark. Heb je alles, inclusief zwembad bij de hand.

@Anneke, zo'n hoofdpijn weer? Wat vervelend! Nu je het zo over je nek en slaaphouding hebt bedenk ik me dat ik in de eerste weken van de zwangerschap daar ook erg last van had. Sindsdien slaap ik zonder kussen en dat gaat fantastisch. Heel gek want normaal kan ik niet zonder kussen, maar mijn nekklachten zijn over. Wellicht werkt dat ook voor jou?

@Ingef, oeh, heb je de naam gevonden? Leuk zeg! En de baby dus al lekker aanwezig, heerlijk! Ik heb ook het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voor mijn vriend de kleine kan voelen. Ik heb vandaag bij de jonge gezinnen beurs gezocht naar info over BI, maar heb het helaas niet kunnen vinden. Wel raar dat ze daar geen aandacht aan besteden eigenlijk! Hoe gaat het nu met je?

@Joan81, jij ook gefeliciteerd met je echo! Dus de kleine was een beetje eigenwijs hihi. Ik moet ook met 32 weken terug komen voor mijn placenta. Deze ligt voor de baarmoedermond.
    Vervelend dat je bekken pijn begint te doen. Rustig aan!

@Raw, nog een goeie echo!!! Fantastisch! Gefeliciteerd met je dochter to be!!!

Hier gaat het lekker. De kleine is druk aan het sporten in mijn buik. Erg gezellig! De jonge gezinnen beurs was leuk! Ik kwam met tassen vol magazines en reclame folders thuis hahaha. Bij de bumba stand kon ik me niet meer inhouden. Ik heb een enorme knuffel en een circustent met kleine bumba knuffels gekocht. Beide voor maar 6 euro, maar je moest dan wel eenmalig de tros steunen. Nou prima hahaha. Daarbij kreeg ik dan ook nog een legpuzzel per knuffel. Dus twee legpuzzels en twee bumba items rijker voor sinterklaas en kerst. Ik heb me ook nog even laten informeren over de babycook. Kennen jullie dat apparaat? Lijkt me onwijs handig, maar het is zo vreselijk duur!! 119,-

Fijne avond allemaal!! Heeft nu iedereen de 20 weken echo gehad eigenlijk?

Liefs Ellenore

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kaartje van mijn zoon was heel vrolijk en met girafjes.. nu ook weer een vrolijk kaartje, maar wel anders..smaak verandert dan toch wel in 4 jaar... en de naam...euhm.. ik denk nog even geheim! je weet maar nooit wie er mee leest..hahah

wat schrikken trouwens... uiteindelijk een lege batterij, maar je wil toch dat hartje direct horen he?... met mijn bekken is het redelijk.. heb vandaag geprobeert zitten en lopen wat af te wisselen en dat is wel te doen.. ook heb ik weer iets minder lang gewerkt, ook fijn...

en jij? nog een drukkend gevoel?

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat alles goed is meis!! en ja, heerlijk dat ik nu wat werk kan overdragen... lijkt me lastig om een baan te vinden nu voor je...volgens mij reageren mensen meestal niet positief als ze horen dat je zwanger bent?.. nou , ja.. je moet maar zo denken, als je kleine maar in orde is he?..;)

wat betreft je bekken, vooral optijd naar de fisio hoor meis! daarmee voorkom je hopelijk dat je er erger last van krijgt!

Deel Deze Pagina