@Debski: veel plezier met veel inslaan voor weinig! Lijkt me ook nog wel wat om zoiets binnenkort te doen en dan natuurlijk voor jongetjeskleertjes, maar ook voor meisjeskleertjes maat 80 en hoger... daar zijn we nog net niet aan toe... @Suenne: je hebt groot gelijk dat je nog wel leuke dingen doet. Zolang je een beetje doseert, zal het je alleen maar helpen om eerder wel weer lekker in je vel te zitten. Hier draait de was alweer op volle toeren... ik vrees dat ik vandaag wel vier wasmachines vol weg kan werken. Op zich ook wel een prima dagje daarvoor... Frank is toch aan het werk en behalve een bezoekje aan pake heb ik niet zoveel op de planning staan. Heb wel net voordat Frank wegging nog even een rondje gelopen van 3,5 kilometer. Ben nu de 450 trainingskilometers voor dit jaar voorbij... eigenlijk wil ik de 500 nog halen. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Het zijn geen erg lange stukken meer die ik loop...
anneke, hahaha wat klinkt dat professioneel, de computerkamer 'ontmantelen' hahaha... inderdaad een hele klus met al die draden he? suenne: helemaal eens met je hoor! de eerste zes maanden heeft onze kleine dicht bij ons in zijn bedje naast het onze geslapen, borstvoeding gekregen en als ie verdrietig was lekker bij mij hangen.. en het is nu een heerlijk kind!volg je gevoel! laat ze lekker kletsen bij het groene kruis (consultatiebureau?) ik heb nog nooit wat aan hun tips gehad...klinkt lullig..maar ik heb gewoon mijn eigen weg gevolgd en dat gaat prima! ellenore: hier iedere avond eigenlijk wel kaarsjes aan... vooral in de winter natuurlijk.. manlief noemt me al liefkozend zijn 'piromaantje' hahah... Jij dus ook fibrio? jeetje.. naar hoor! Mijn vriendin heeft ook een hele zorgzame lieve man. Die van mij is ook lief hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij is helemaal verwend door zijn moeder en ook wel door mij.. ik moet hem echt zeggen wat ie moet doen, dan doet ie het wel... enneuh foto? echt niet...proest... die auto is zo lelijk,... dat gaan we niet vastleggen..hihihi ben het helaas wel met je eens wat betreft de borstvoedingsites... zou niet zo moeten zijn dat je je schuldig voelt hoor!!! niet iedereen heeft de keuze moet je maar denken.. en ook al kies je bewust voor de fles, dat is toch prima? als bv bij mij niet was gelukt had ik het jammer gevonden, maargoed een flesje is ook prima en ik vond het voor mijn man ook wel erg leuk na 6 maanden dat hij flesjes kon geven! kan me voorstellen dat je niet naar blijdorp gaat...volgens mij zie je alleen maar mensen..hahaa de dieren zullen wel denken... kart: hahaha...mannen! die van mij denkt hetzelfde... wilde al bijna tegen de echoscopiste zeggen..niet zo hard! hahah..ach ook wel lief toch? hier ook een klein kriebelkontje...vooral 's avonds op de bank en in bed.. zo lief! sjoelke: o jeetje, 32 uur!! da's inderdaad wel heel veel... ik werkte voor onze eerste 36 uur, nu 28 uur en dat ik precies te doen... meer hoeft ook echt niet! jammer dat dat niet kan bij jullie? kan de functie niet gedeeld worden o.i.d.? anneke: helemaal mee eens! koste wat kost bv willen geven is ook zielig voor een kind! jeetje... bij mij duurde het 24 uur voordat ie kon drinken... dat was echt de max voor mij.. anders was ik ook op de fv overgestapt hoor! a goss... wat zal ronja moe geweest zijn......knap hoor!! mamaloe: volgens mij is het ook gewoon heel vermoeiend hoor! ben bij mijn vorige zw op de 9 maanden beurs geweest...pokkeeind rijden...hahah en toen maar sjouwen.. wat was ik gesloopt! en toen was ik pas 10 weken zw...jij al 20!! lekker bijkomen vandaag dus? debski: klinkt goed zeg die zorgverzekering.. ik zit bij de friesland, hebben flinke korting via het werk van mijn man, vandaar. Wij kregen de kraamzorg helemaal niet vergoed..tenminste, de eigen bijdrage dan he?.. leuk, 2 de hands kleertjes! Kun je vaak de leukste dingen tussen vinden! suenne: aa... dat klinkt ook vreselijk voor je zus zeg! erg belangrijk om je grenzen van te voren goed aan te geven en mensen met dit soort domme opmerkingen resoluut eruit te gooien... *zeg ik nu dapper* zo, wij hebben heerlijk uitgeslapen! gisteravond zoonlief goed moe gemaakt en heerlijk in badje gezeten samen met zijn papa. Om 20 uur lag ie in bed, direct in slaap gevallen.. de hele nacht stil geweest en vanochtend was ie om 8 uur weer wakker... lekker zeg! nu aan een bakkie koffie en zo najib kijken.. hebben we opgenomen gisteren... liefs!
hier draait de laatste was... waren en ook 4 (van 8 kg....) pff.. wat heb je toch veel was he? straks alles opvouwen... mijn favo bezig heid...-not- maargoed, wel fijn als alles weer gedaan is he?
ja hij is wel schattig hè? 8) ach ja mama houdt zelf ook van muziek dus dat zal wel in de genen zitten hahaha, wel leuk dat ze het in die "borrelende" buik kunnen horen!! dat is ook leuk een babymuziekje op je buik laten afspelen die dan later boven de box hangt! ik zit zelf ook nog te denken aan zo'n bola ketting. maar dan doe ik 'm niet elke dag om, zo af en toe... wil niet dat het verslavend werkt zeg maar, want je hoort er zoveel verschillende verhalen over
Hier ook was-dag vandaag. Zoveel.. en we zijn nu nog maar met z'n tweeen. Dat wordt straks nog wat met ons hummeltje erbij.
@Anneke: Natuurlijk, maar water is niet vreemd voor haar en als ze het nu leuk vind dan blijft dat vaak ook wel zo. @Mamaloe: Ik denk niet dat je een watje bent. Ik vind slenteren al vermoeiend als ik niet zwanger ben. Dus ik kan me er heel goed in vinden. @Debski: Tnx voor de info. Ik ga het eens nakijken. Leuk hoor een tweedehands kleding beurs. Ik ben laatst ook geweest en heb veel kunnen kopen. Veel plezier. @Ingef: Functie delen doen ze niet. Helaas, maar het is niet anders. Ik werk nu nog 36 uur en wil dadelijk 24 in de woningen gaan werken. Fijn zoÂ’n nachtje!! Geniet van je koffie en Naijib @Babymuziekje: Ikheb de lime groene dino van de Hema. Best een rustig muziekje en ik merk echt reactie in mijn buik als ik dat doe. Grappig hoor. @Was: Ik moet zo ook aan de was. Ik merk ook dat ik het echt moet omdat ik niet zoveel posotie kleding heb. Fijne zondag!! Liefs
mamaloe: hahah...inderdaad, wacht maar af tot je kleine er is!!! dan was je dubbel zo veel.. hier ook niet zoveel positiekleren, dus moet ook echt regelmatig wassen als ik er een beetje leuk uit wil zien.. het valt me erg mee met het weer trouwens,... ik dacht dat het regen, regen, regen zou worden? of heb ik dat nou zelf bedacht? nou ja, dit doet in elk geval wel vrolijk aan. Hier staat rundvlees te koken voor in de groentesoep, lekker en makkelijk! liefs
haiiiiii daar ben ik weer eventjes!! kan ook niet zonder zp hehahaha @kart: hahahahhaa lachen met jouw vriend hhahahaaa!!! mag de vk. dan ook niet voelen hoe de baby ligt hihihih wel erg lief zo eenb bezorgde papa @sjoelke: ik zit bij de zilveren kruis achmea en heb gewoon de basisverzekering. moest een eigen vergoeding voldoen van 3,90 per uur voor de kraamzorg. ik heb 5 dagen zorg gehad waarvan de eerste 2 dagen de volle 8 uurtjes maar daarna3 uurtjes want dat was meer danvoldoende. de rekening was helemaal niet zo hoog. dus ook nu ben ik gewoon basis verzekerd. het zal bij deze bevalling iets duurder worden omdat ik in het kraamhotel zal bevallen en een paar dagen blijven maar goed ik heb het ervoor over. het is mijn laatste zwangerschap en ik wil dit heel graag. fv vs bv: ik heb 3 maanden bv gegeven en daarna fv. heb me er geen minuut schuldig over gevoeld ongeacht de blikken die ik soms toegeworpen kreeg. @de was: ik heb er maar eentje te doen maja dat komt ook omdat de wasmachine hier 4 keer per week aanstaat en dan 2 wasjes gedraaid worden. @kaarsjes branden: hier ook regelmatig de kaarsjes aan. geeft zo een heerlijke gezellige sfeer @blijdorp: was idd het weer er niet voor!! wie gaat er strask op ned 2 kijken naar de doc. rauw en puur? zag er een stukje voorbij komen bij de wereld draait door. het gaat over en stel meiden die alles doen dat god verboden heeft! ben erg benieuwd en zit erop te wachten. het begint straks om 16.10. voor wat ik had gezien bij DWDD was echt bizar!! zou mn ogen uit mn kop schamen als dat mn dochter was.
@Ingef: KLinkt goed lekker groentge soepje!!! @Lennylenn: Het ligt er inderdaad een beetje aan wat je wil. Moet toch eens uit gaan rekenen wat het me gaat kosten als ik me niet extra verzeker. Een jaar meer premie betalen is ook duur. @Rauw en puur: Goed dat je het zegt Lennylen. Toevallig heb ik gisteren bij mijn moeder de herhaling van de wereld draait door gezien. Wat een discussie. Ik zet het ook snel even op. Het begint nu. Net op tijd!!
Hallo allemaal, Inmiddels staat was numero drie aan en ook de droger draait gezellig... je hebt gelijk Inge, dat geeft dan wel weer een opgeruimd gevoel. We gaan zo lekker pizza bestellen! Heel slecht, maar heb er wel echt even zin in! Bij pake ging het aardig vanmiddag... maar hij was wel heel erg in de zelfmedelijden modus. Ik snap best dat hij het niet gemakkelijk heeft,maar hij doet net alsof wij het allemaal maar supergemakkelijk hebben... zo leuk is het voor ons heus ook niet hoor! Sorry voor mijn onvriendelijke woorden, maar had het echt even gehad... wij vliegen ook van hot naar her, zijn er hartstikke vaak, kat is ziek, hebben werk er is van alles en nog wat en ik ben nog zwanger ook...gelukkig gaat dat allemaal goed en gaat het sowieso bij ons wel prima... Hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag? Wij weinig bijzonders, naast wassen en vouwen en dat soort ontzettend leuke zaken!
Soms word ik zo moe van mezelf... hierboven schrijf ik nog heel stoer dat het allemaal zo goed gaat, nog geen tien minuten later heb ik een huilbui tegen mijn man, alleen omdat Ronja moet huilen (het kind had gewoon honger, dus niks ergs ofzo)... ineens vliegt het me helemaal aan. Het gedoe met pake, die wel heel ziek is, maar ook heel erg op je schuldgevoel werkt. De kat die nog steeds duidelijk pijn heeft en dus waarschijnlijk morgen of overmorgen weer naar de dierenarts moet. Dat ik morgen weer op cursus moet, om half zeven al in de trein naar Utrecht. De hele dag wassen en dan nog het gevoel dat ons huis een enorme bende is. De babykamer waar ik zo graag mee wil beginnen, maar wat met al die andere dingen gewoon nog niet lukt. Nu voel ik me gek genoeg ook wel weer opgelucht. Frank heeft om me wat ruimte te geven Ronja even meegenomen naar de pizzeria om pizza te halen. En ik kan even ontspannen... lekker!
@anneke die buien herken ik heel goed.... het is idd ook wel heel irritant als je ze hebt waarschijnlijk zijn het de hormonen...heb gisteren een kaartje van mijn moeder gehad en ik was heel erg aan het lachen en doen en toen ik het kaartje voor de 2e keer las moest ik heel erg huilen...was gewoon zo lief. en je maakt natuurlijk ook van alles mee op dit moment met je pake en de kat en je werk soms kunnen wij vrouwen er even niet mee om gaan!! *geeft een knuffel* @vandaag ik heb eindelijk weekend!!!!jeeej ben nu heerlijk 3 dagen vrij...even bijkomen van het werken en de harde buiken.. en honger ja het is ongelofelijk wat ik op een dag weg kan eten en een uurtje na dat ik van alles heb gegeten heb ik echt nog steeds honger of al weer en dan weet ik ook echt niet meer wat ik moet eten hahaha
Hi lieverds!! Hier nog iemand die tussen alle wasjes door even wat "laptop" tijd neemt @Suenne, wat vreselijk voor je zus! En wat dapper dat ze het toch 4 keer heeft geprobeerd! Ik snap helemaal dat ze daar veel stress bij had, dat is mij ook overkomen, maar de vlk en vriendinnen drongen heel erg aan om toch te blijven proberen. Nou dat ga ik deze keer niet weer doen. En wat was het slecht weer vandaag!!! Ben blij dat ik niet naar Blijdorp ben gegaan, las net dat er 46.500 bezoekers zijn geweest . @Anneke, meid neem je misschien niet iets teveel hooi op je vork? Even een dagje niks doen kan ook heel ontspannend zijn Akelig dat je pake last heeft van zelfmedelijden. Wel heel herkenbaar, mijn pake had het ook toen hij in het teatskehus in Blauwhuis zat. Hij heeft in totaal 15 jaar gewacht op zijn overlijden om weer bij zijn vrouw te kunnen zijn en was op het einde zo verzwolgen in zelfmedelijden dat het niet fijn meer was om hem te bezoeken. Je mag daar gerust verdrietig om zijn. En weet je al wat er precies met je poezebeest aan de hand is? Zo zielig dat hij/zij zo veel pijn heeft @Ingef, wat een heerlijk nachtje hebben jullie gehad. Heerlijk! Ik heb gisteren nog een stukje Najib gezien. Erg leuk! Vooral het verhaal over Mo en Karim! Ben je nu ook so you think you can dance aan het kijken? Of volg je dat niet. Jullie hadden mooi weer geloof ik he!? Tenminste, mijn ouders hadden het over droog en een zonnetje! En hoe was je soepie? @Lenny aka de zp verslaafde . Pff hier ook een verslaafde hoor hahaha. Hoe was rauw en puur? Ik had er nog nooit van gehoord. Hier een heel leuk dagje gehad. Mijn vader is professioneel pijproker... watte? Ja hij rookt pijp in wedstrijdvorm en vandaag moest hij naar Dordrecht. Dus mijn moeder was mee en heeft de middag samen met ons lekker gewandeld. Gelukkig was het vanmiddag droog. Toen mijn vader ook eenmaal bij ons was hebben we lekker Indonesisch gegeten. (Ondanks mijn moeders Indonesische afkomst was het afhaal). Erg lekker. Om 20:00 uur lag zoonliefje doodmoe in zijn bed en zitten wij so you think you can dance te kijken. Lorenzo, Natascha en Stefano zijn mijn grote favorieten. Morgen weer aan het werk...
hey allemaal, alweer geen tijd om bij te lezen..... gisteren en vandaag gewerkt en daarna met erg drukke en beetje zieke bram... is een beetje verkouden en heeft een beetje verhoging.. denk zelf dat het de kiezen zijn... maar goed heel weinig tijd en heel erg moe... Morgen ga ik met mijn oma moeder en schoonzus een nachtje naar noordwijk voor de verjaardag van mijn oma (is 80 geworden)... mijn eerste keer dat ik bram zolang alleen laat en dan is hij ook nog ziek.. pffff... och ja met mijn oma zoiets doen zal ik ook nooit meer meemaken waarschijnlijk... Pfff maar goed genoeg ego bericht.... woensdag en donderdag moet ik weer werken maar hoop even te komen spieken!!! Hoop dat alles goed is met jullie allemaal!!!!
Hoi Allemaal @ Ingef Leuk Najib! Ben ook fan, hij is echt super grappig en niet zo bot! Denk dat ik die ook maar es ga terugkijken of downlaoden. Ik moet over een uurtje bij de logopedie zijn met mijn zoontje dus ik ga me nu snel aankleden en ontbijten. Ben waarschijnlijk vanmiddag wel weer terug Tot straks dames
hoi allemaal even een vraagje: zijn jullie al begonnen met de babykamer? als het aan mij lag was hij al bijna af geweest hihi maar het probleem is dat wat de babykamer moet worden een studio voor mijn vriend was, die helemaal afgebroken moet worden ik heb dus al dat geluidsdichte schuim eraf staan trekken en nou is hij gisteren eindelijk begonnen met het uit elkaar schroeven pfff, maar daar was wel een huilbui van mij voor nodig ik wil gewoon onderhand wel eens beginnen met inrichten enzo, vooral omdat de babykamer er nu al een week is, pfff hoezo last van nesteldrang hihi
Hey meiden, zo ben weer helemaal bij gelezen Nemo; gefeliciteerd met jullie goede echo! inspiratie namen; via internet en als we een leuke naam in boekjes of op de tv voorbij zien komen schrijven we die ook op.. Flotsje; gefeliciteerd met jullie goede echo!! en gefeliciteerd met je oma!! Veel plezier vandaag... ingef; wat fijn dat jullie ook al helemaal uit het geboortekaartje zijn!! kan je nu gaan nadenken over de tekst of zijn jullie daar al uit?? nou idd werken kan strakjes wel weer ! vervelend zeg dat je slecht slaapt door je bekken! maar gelukkig dat de oefeningen en tips van de fysio goed helpen! geboortjekaartjes; wij zijn er ook al uit! ook een proefdruk ontvangen en helemaal happy met het kaartje!! nu alleen de tekst nog.... Raw; wij hebben leren schoentjes met een flexzool van Bardossa, deze zitten echt heel goed en ze kan er goed mee lopen.. oohh lees net dat je geslaagd bent voor schoentjes!! leuk leuk!! Lennylenn; wat leuk dat Maddox nu ook loopt!! zo leuk he als ze je opeens naar je toegelopen komen!! Kartvelibaia; hahaha heb erg moeten lachen om de opmerking van je vriend!! Suene; de borstvoedingsite ken ik, ik heb er vaak wat gelezen en opgezocht fijne site.. ik heb de kleine ook graag bij me. Sienna heeft de eerst 3 mnd bij ons op de kamer geslapen, daarna is ze over gegaan naar haar eigen kamer (dit deden we al een tijdje op de dag zodat het niet vreemd was voor haar). ze had van ons best nog langer bij ons op de kamer mogen slapen, maar ze werd wakker van ons, dus dat schoot niet echt op voor haar.. Sienna sliep ook heel veel bij mij of mijn vriend op schoot/op de borst, of ze lag in de draagdoek. heerlijk vond ze dat! en over opvoeden, je moet vooral naar je zelf luisteren. voelt iets niet goed dan moet je het niet doen.. iedereen heeft adviezen, maar zelf ken je je kindje het beste en volg vooral je eigen gevoel hierin!! Ellenore; begrijpelijk dat je zulke sites niet wilt lezen! maar je hebt het geprobeerd toch?? en ik zou me ook niet schuldig voelen hoor!! ook op fv worden kindjes groot en gezond!! Sjoelke; wij hebben bij CZ de plus polis.. ben hier tevreden over, maar elk jaar denk ik weer blijven we bij CZ of stappen we toch over?? maar vind het allemaal zo onoverzichtelijk dat ik toch steeds bij CZ blijf... Anneke; gefeliciteerd met de guppy diploma's van Ronja!!! Ik vind het echt knap van je dat je nog steeds hardloopt!! hopelijk haal je de 500 nog dit jaar irritant he die buien, hopelijk voel je je vandaag weer beter!! knuffel voor jou! de was; ik kan niet zoveel was meer ophangen in huis, omdat de laatste kamer die wij hadden nu de babykamer is geworden.. elke dag draait hier dus wel de wasmachine, anders kan ik het niet kwijt.. en al die strijk pff... Ellentje; geniet van je weekend!! Ellenore; professioneel pijproker??? hahahaha nee nog nooit van gehoord!! en heeft hij gewonnen??? babykamer; hier zijn we al wel bezig, maar nog niet klaar.. de inbouwkast is gemaakt nu nog bedenken wat we er voor hangen. Deuren zijn geen optie, dan wordt de kamer nog kleiner. en ruimte voor schuifdeuren is er ook niet... wordt denk ik dan toch een gordijn de commode hebben we ook al, die ga ik woensdag verven, want ik vind dat die niet mooi geverfd is.. de gordijnen liggen ook al klaar om op gehangen te worden.. mm eigenlijk zijn we dus al best ver... Jesje; heel herkenbaar hoor nesteldrang! hier ook al volop aanwezig.. verzin steeds wel weer wat anders wat gedaan MOET worden hahaha Hier; gaat alles goed... met mijn bekken gaat het weer wat beter, maar heb ook rustig aan gedaan van het weekend. we zijn zondag op de pannenkoekenboot wezen eten, was erg gezellig en 's avond so you think gekeken!! meiden fijne dag!!
@ Jesje Ik herken het helemaal meid ... ik had in het begin van mijn zwangerschap al een muur limekleurig geverfd maar nu we weten dat het een meisje wordt wil ik het toch roze hebben... vandaag dus al staan witten om die groene muur weer wit te maken en nu wordt de andere kant fuchsia roze!! De kleerkast staat al op maar het bedje kunnen we nog niet opzetten, daarvoor moeten we eerst het bed afbreken van onze zoon. En de commode moeten we ook nog kopen, weet wel al welke ik wil maar we moeten nog even doorsparen! Maar ik snap je helemaal hoor, het liefst had ik hem al af en was alles al klaar!! En waarom eigenlijk he, het duurt nog 4 maanden
ja pfff ik word er helemaal gek van! als ik het zelf had gekund had die studio er al lang uit geweest! maar ja aangezien mijn vriend het heeft geschroefd, gelijmd en gekit is dat nog niet zo eenvoudig:x daarna moeten de muren nog gestucked(weet niet hoe je dat schrijft hihi) worden en dan kunnen ze eindelijk geverfd worden en laminaat leggen en dan kan ik eindelijk mijn gang gaan hihi. ik wil de grote muur heel licht roze doen en 2 kleintjes gewoon wit, en aan de andere kant heb ik alleen ramen van 4 meter breed. voor de kaartjes ga ik woensdag of donderdag maar eens mappen halen om te kijken. mijn zus gaat een gedichtje maken, kan ze namelijk erg goed en vind het wel leuk om geen standaard gedichtje erin te hebben. nou ik ga maar eens naar mn werk fijne dag allemaal!!
wij zijn nog helemaal niet begonnen met de baby kamer... de kamer hebben wij toen omgetoverd tot rommelhok de computer die er eerst stond staat inmiddels al beneden...maar het meubel waar die op stond staat er nog...de slang van sander staat er ook nog sander is nog aan het bedenken of die hem beneden wilt hebben of dat hij hem wilt verkopen...en verder verven hoeven we niet veel omdat het toch weer een mannetje word....maar heb wel de behoefte om het te gaan doen misschien toch een beginnende nesteldrang?!?!?! geboortekaartjes daar zijn wij nog echt niet overuit maar dat komt ook omdat we nog niet weten hoe die gaat heten...we vinden het zo moeilijk om een jongens naam te vinden...vonden we bij dean al...daar wisten we ook pas dat hij zo ging heten na 8 maanden ofzo en nu moeten we het weer bedenken...iemand tips?!?!