Sneu he, zo klein en dan zoveel last bij het poepen... hoop ook voor je dat Maddox snel weer zichzelf is! Heb je eigenlijk een foto van de kleine man? Ben wel benieuwd... Ben sowieso wel benieuwd naar jullie kindjes... wie durft te showen?
Volgens mij alleen het woord 'schoonmoeder' roept bij de meeste al een soort kippenvel op hahahaha. Bedankt voor jullie hart onder de riem. Natuurlijk moet zij zich meer gaan aanpassen, alleen is ze zich daar niet bewust van. Ze doet het inderdaad met de beste bedoelingen. Het is ook aan mij om te leren me daarover niet zo verschrikkelijk druk te maken en het zo op te blazen maar het met wat meer humor te bekijken hoor. Zo van 'is er weer één, toedelsss', dat werkt meestal wat opgeruimder. Hans komt wel voor me op hoor, alleen moet ie dat nog wat meer gaan leren. Wordt gelukkig goed aan gewerkt, maar je hebt wel eens van die momenten dat je denkt "waar is die raket, ik zet haar er nu op" Nog even iets, ik heb me opgegeven voor een lingeriewedstrijd. En ik dacht, dat is misschien ook wel heel leuk voor jullie. Dus bij deze: Deelnemers Cake Lingerie Contest | Facebook deze is op facebook en waar je je op kan geven: Gezocht: Real mums - Beauty- en modenieuws | Het laatste nieuws op Telegraaf.nl/vrouw [Mode & Beauty] Ik kijk zo ook even bij media of er al iets van is aangemaakt. Moge de beste winnen!
hoi dames ik ben net terug van de 20 weken echo en ons meisje is helemaal goed gekeurd!! ze was wel een beetje aan de dikke kant hihi, maar dat kon geen kwaad. het is trouwens nog steeds een meisje hihi, want na dat verhaal van kart was ik toch wel een beetje bang geworden haha, heb namelijk al best wel wat roze dingetjes gekocht.
dat is het zeker!! vooral omdat er zoveel erfelijke dingen in de familie zitten, was toch een beetje bang dat ons kindje ook iets zou hebben.
Hallo allemaal!!! @lenny: wauw das wel heel vroeg wakker zeg.... en wat vervelend voor Maddox!! hoop dat dit helpt! @debski: heb voor je gestemd.. lisa vind ik een super naam!! en idd gewoon even bellen! ik weet nog goed toen ik zwanger was van bram durfde ik voor niks te bellen hihi stelde alles uit tot afspraak.. tot hij er eenmaal was toen heb ik zh en vk en consultatieb voor alles gebeld haha... gewoon doen dus! @jesje: gefeliciteerd met de goede echo!! Nu kan je helemaal verder gaan genieten! en shoppen natuurlijk haha... Ik ben vandaag garages langs geweest. Wij moeten echt een nieuwe auto.. en eentje met een beetje ruimt waar de dubbele kinderwagen met gemak inpast en een 5 deurs.. nu een kleine suzuki alto.. heerlijk ding maar past dadelijk gewoon echt niet meer... maar wat zijn die dingen duur zeg pfff. als je een beetje fatsoenlijke auto wilt iets groter is het echt heel moeilijk... Ben nu aan het twijfelen om misschien een hele nieuwe te kopen.. een dacia is en niet zo heel duur en hebben nu een leuke actie.. helft betaal je nu en andere helft rentevrij over twee jaar.... tja,... ben er nog niet uit... Ga nu dadelijk naar mijn moeder mijn vader is een dag naar vrienden in het noorden dus ik ga lekker daar slapen... manlief is toch werken...
Wat een boefje flotsje! Ik zal zo even een foto posten, internet lag eruit omdat we overgingen naar een nieuw abonnement. Vanuit mijn tel. Lukte het niet Vriend helemaal happydepeppy. Hij heeft eindelijk zn espn op tv dus kan hij naar honkbal kijken...wanneer het seizoen weer begint. En maddi ook blij want hij heeft babytv hhaahha en mama de videotheek. Lekker vanuit de bank films bestellen.
Hoi hoi!!! @Anneke, wat zielig!! Mijn kat heeft ook zo'n soort luchtverfrisser gehad. Ze plaste heel vaak bloed, volgens de dierenarts door stress. Hopelijk gaat de antidepressiva aanslaan. @Dbski, ik heb gestemd op Nina. Mijn nichtje heet zo en is een schatje! Heb je de vlk al gebeld over je borst? Wat raar dat je daar zo'n pijn hebt zeg? @Lenny, arme Maddox! Zo zielig. Hopelijk werkt het goed en is hij over een paar dagen de oude, vertrouwde poepert! Wat lijkt jouw gezin op de mijne!! Mijn vriend is ook dolblij met espn en welke sport zenders nog meer. Honkbal, AF, Basketball...hij kijkt het allemaal! En Chris is dol op zijn babytv Ik ben daarnaast dol op dr. 90210 op E entertainment. haha @Suenne, hopelijk gaat het allemaal goed komen bij jou thuis, maar vergeet jezelf vooral niet! Lingerie wedstrijd? Mijn buik zit vol striae, dus laat maar zitten @Jesje, gefeliciteerd met je goeie echo!! Dus nog steeds een meisje hahaha. Super! @Kart, volgens mij heb ik nog helemaal niet gereageerd op jouw 20 weken echo. Wat lijkt me dat schrikken zeg!!! Maar wees gerust, jongens zijn net zo leuk als meisjes Alleen zitten ze wat vaker bij jou op schoot hihi. Succes met het verwerken @Flotsje, leuk zeg auto's kijken Tja je moet wel ruimte hebben he. Ik heb een leaseauto en dat is een seat leon. Klein en weinig bagageruimte helaas. De quinny past alleen op de achterbank... Wat een heerlijk manneke heb je daar zeg!! Ik zal ook ff een foto plaatsen. Eerst uitzoeken hoe dat moet HET IS WEEKEND!!!! Woei! Zo fijn is dat! We hebben vandaag onze eethoek verkocht. Het heeft 10 dagen op MP gestaan en nu al verkocht. Koloniaal, dus erg in trek. We hadden ook een koloniale buffetkast op MP staan en die zou ook vandaag opgehaald worden. Van het geld samen konden we dan een nieuwe eethoek bij de ikea kopen. Belt de man van buffetkast opeens af wegens ziekte Moeten we dus nog heel even op ons geld wachten. Tja, dan eet je maar patat voor de tv toch? Morgen ga ik met mijn tweelingzus shoppen in Den Haag. Ben benieuwd hoe druk het is nu de Sint komt.... Gaan jullie nog leuke dingen doen?? Nou, ik ga eens even uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen. Tot later!!! En veel plezier met "the Voice"!!
@Lenny: hier ook groot gebruikers van ESPN uiteraard... en van Nick Junior op 504... dat valt ook erg in de smaak! @Ellenore: hielp de luchtverfrisser bij jouw kat? Guus lijkt nu wel heel rustig in zijn bench... ben benieuwd hoe dat over een paar dagen is als hij weer daarbuiten mag...
@Ellenore: leuk he? Dingen verkopen en dan weer nieuwe spulletjes kopen! Veel plezier morgen in Den Haag. Ga er maar vanuit dat het lekker druk is! Hier komt sinterklaas natuurlijk ook binnen, maar Ronja is nog wat te klein om daar met haar naartoe... wij kijken maar gewoon op tv! En 's avonds komen er vrienden eten!
Wat een plaatje!! En dat staartje hahaha, zo lief! Onze poes werd zeker rustiger van die luchtverfrisser. Ik geloofde er in eerste instantie niet in, maar het hielp echt!