maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
  2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
  3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Oe, dat is ook echt een mooie knul! Ronja is al helemaal verliefd... het is natuurlijk ook wel een heel contrast...

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Nou, Chris heeft een zwak voor Fryske famkes! Dus wie weet hihi ;)

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    En valt hij ook een beetje op blond?

6. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooie kindjes zeg!!!

nu is iedereen door de 20wk echo heen hè? op naar de tweede helft!!

ik dacht vandaag na het werk, ahhhh lekker weekend, is m'n vriend lekker sjaggie en maakt mij alleen maar aan het janken...:x
    was het maar weer maandag

7. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Jazeker! Zijn enige blonde tante (de rest is brunette) is zijn favoriet! Als er iets blonds voorbij loopt kijkt hij serieus altijd even om!
    Heel typisch!

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wat een prachtige kindjes! Wauwie zeg. Nou de laptop is bezet(door mijn vriend) dus ik kan nu even geen foto uploaden. Zal straks via mijn tel. Weer proberen.

Ellenore:wauw wat heeft chris al veel tandjes! Snelle jelle zeg, na een tussenstop van 5?maanden komen nu eindelijk tandje 7 en 8 door. Maar kiezen heeft ie echt nog niet.

9. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey meid, Chris is vanaf 3 maanden begonnen en niet meer opgehouden met het krijgen van tandjes. Nu nog 2 kiezen en meneer is klaar!!!??!! :$
    Gelukkig doet het geen pijn....NOT. Arme jongen was bijna verslaafd aan dentinox ;)

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lennylenn: nou, blijf het stoer van je vinden hoor! Wij lopen als familie de deur ook niet dagelijks bij elkaar plat (wonen 100km bij elkaar vandaan) maar zou ze toch wel missen...

anneke: jeetje, een kat aan de antidepresiva?..klinkt bijna grappig...ook al is dat natuurlijk helemaal niet leuk...hopelijk knapt ie snel op!

debski: ik heb zeker hele lieve collega's.... ga dan ook altijd met veel plezier naar ze toe! en wat betreft je borst, heb ik ook regelmatig hoor! zijn je melkkliertjes... als je koorts erbij krijgt is het niet goed, maar gewoon steken, dat hoort wat bij de voorbereiding op de borstvoeding die je borsten straks gaan maken.. ik herken het ook van de vorige zw. Ik heb op nina gestemt!

lennylenn: hopelijk knapt de ontlasting weer snel op!

suenne: lingeriewedstrijd? euhm...ik draag model tent...hahaha...zit toch niemand op te wachten?..hihi

jesje: wat fijn dat alles goed is met jullie meisje!

flotsje: nieuwe auto, dure hobby inderdaad...wij hebben er vorig jaar twee gekocht...pfff...maargoed, stationwagen is wel heel erg fijn hoor! ooo en wat een lief smoeltje heeft jou kleintje!!

ellenore: wij gaan morgen denk ik ook even de stad in, even sfeer proeven met sinterklaas...hopelijk spoelen we niet weg..;)

anneke: oooo wat een schatje! en dat staartje is echt te lief!

ellenore: wat een lekker boefie!!!

kart: geef je man eens even een flinke hengst....hoe durft ie! weekends zijn ervoor om lekker te relaxen!!!

zo lief, zoonlief zat vanmiddag stevig tegen mijn buik aan te knuffelen, ging zijn broertje helemaal schoppen en hij voelde het!! he zei ie...baby duwt!..bijzonder he?.. verder erg rustig aan gedaan vandaag, begin mijn weekend lekker fit!

liefs

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
  12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ohhhh wat een mooi ventje!!!

13. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @ Ingef, wat ontzettend gaaf dat je baby reageert op je zoon!! En wat lief dat hij de kleine al zo lekker knuffelt!

Wat betreft sinterklaas zou je wel eens geluk kunnen hebben. Pietje P. zei dat het noorden droog zou blijven. Veel plezier in elk geval!

Ik had even gemist dat je een cadeau van je collega's hebt gekregen. Wat ontzettend lief!!

14. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant

He Dames,
    Ik ben een paar dagen niet geweest. Druk bezig geweest met de babykamer in elkaar zetten. Dit geen niet zonder ruzie tussen mij en mijn vriendje, maar we hebben het weer overleefd. Gisteren hebben we er weer erg om gelachen dat we zo’n ruzie kregen, want we waren geboortekaartjes uit aan het zoeken en na aan het denken over een gedichtje erop. Ik zei toen:”Papa en mama waren al bijna uit elkaar en toen was je kamertje nog niet eens klaar!” Hihihi, wat en lol hadden we toen weer.

Gisteren morgen ben ik bij de vk geweest. Bloeddruk, hb en glucose goed. Ze verwachten wel een grote baby, dus nu krijg ik met de 28 weken nog een echo. Dat vind ik niet erg! Hihihihi.

Nou ik zou eens even op iedereen gaan reageren. Ondertussen zit ik ook de voice te kijken!

@Joan81: Ik ben inderdaad gordijnen aan het maken voor de kinderkamer. Ik zet dadelijk wel even een foto van het stofje in dit topic.

@Ellenore: Ojee, nu word ik bijna bang! Hihihi. Ik heb nog nooit eerder gordijnen gemaakt hihihi, missschien krijg ik er ook wel spijt van, maar ik hou je op de hoogte. Hihihih. Stofje zet ik er zo even op ok!
    Wat een geweldig leuk mannetje. Die gaat veel sjans krijgen laten hihihihi

@Anneke: Ik zet zo het stofje van mijn gordijnen in dit topic. Ik hoop dat ze gaan lukken. Wat vind ik het goed dat jij nog zo ver kan lopen!! Dikke respect!!!
    Leuk zeg nog een echo! Hihihi Fijn dat verder alles goed was en ook wel handig dat het gewoon nog een jongen is. Hij zou toch zomaar zijn piemeltje verloren zijn. HIhihihihi.
    Fijn dat je bankpas eruit is. En de mobiele telefoon?
    Dat geeft je vast een goed gevoel dat je pake een aardige dag had. Fijn hoor.
    Wat een vreemd verhaal van je kat. Ik heb het nog nooit gehoord. Wel sneu!!!
    Wat een mooi blond meisje. Knap hoor.

@Ellentje: Hoe is het met je zoontje? Is hij nog steeds aan de poeperazie? Dus jou partner houdt ook niet van korte kopjes. Dan hoef ik ook niet te proberen.
    Sterkte meid!! Dikke knuffel van mij. Denk aan jezelf. Jij staat in je recht tijdens je zwangerschap.

@Debski: Wat gaaf een Dinokamer. Ben je er al mee begonnen?

@Nemo81: Wij hebben bewust een hele neutrale kleur kinderwagen gekocht. Gewoon grijs met zwart. Ik pimp hem dadelijk wel met leuke dekentjes en speeltjes hihihi.

@Kartbelibaia: Wat raar dat het nu ineens een jongen is! Hihihihihi, maar inderdaad gezond. Ik kan me voorstellen dat je even schrok.

@Jellebel: Lekker hoor samen even weg. OP vakantieveilingen staan vaak hele leuke aanbiedingen voor verwen arrangementen.

@Mamaloe: Oe das schrikken. Ik ga voor je duimen dat het toch minder wordt. *Knuffel* Natuurlijk ging je er stiekem vanuit dat alles goed was. Ik ga echt voor je duimen meid.
    Lekker he zo’n tent. Ik kan ook echt niet zonder.Ik heb die van de hema. Heerlijk!!!!!

@schoppende baby: Wat een activeling zit er toch in mijn buik. Hihihi. Ik voel hem zo vaak en goed bewegen. Wel leuk zeg!!!!!!!!

@Micha 2: Wat vind je van de joga? Ik ben nu drie keer geweest en ik kan er echt ontspannen. Ik merk dat ik onbewust veel oefeningen gebruik in de loop van de week.
    Ik vind drie huilbuien echt heel netjes. Ik jank me echt rot en waarom?? Soms weet ik het echt niet. Raar!!

@Biancje: Wat een mooi bescheiden buikje. Ik heb echt al een mega buik.

@Aftellen: Ik vond de eerste 20 weken erg hard gaan, maar nu weer niet. Al schrok ik vandaag wel toen ik bedacht dat ik nog maar 11 weken hoef te werken. Poeh. Hihihi

@jesje: Ik was ook zo bang voor de echo. Ik huilde meteen aan toen ik binnen kwam. Probeer echt te ontspannen.
    Fijn dat de echo helemaal goed is!!!!!!!!!!! Toppie

@lennylenn: Poeh dat is een uitdaging. Helemaal naar australie!! Dat zou ik echt niet kunnen. Hou ons op de hoogte.
    Wat leuk van het olifantje. Inderdaad leuk dat dit via zp kan.
    Wat sneu die stoelgang van maddox. Ik hoop ook dat het helpt.

@Suenna: Wat een vervelende situatie. Maar gewoon zelf je kraam uitzoeken meid. Succes ermee.

@31 dec: Lekker gevoel die springende kleine in je buik he!! Fijn dat alles goed was. Lief van je vk zo’n extra echo.

@Ingef: Wat leuk die caedautjes van je colega’s. Wat leuk dat jullie kleine je buik knuffelt. En helemaal leuk dat hij reactie krijgt. Kreeg gewoon kippevel toen ik het las.
    En nog zo’n mooi ventje. Erg leuk.

@ Flotsje: Een suzuki alto is inderdaad niet erg groot. Ik hoop voor je dat je echt snel een keuze kunt maken. Ik ben zo blij met mijn peugeotje.
    Wat een mooi ventje hebben jullie. Leuk hoor.

Nou het is een heel verhaal geworden.
    Ik plaats zo even een plaatje van mijn gordijnstofje.

Liefs Sjoelke

15. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Dit is mijn gordijn stofje!!!:p

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh wat mooi!!! Echt een subtiel stofje.

Nee joh, niet bang worden. Ik ben echt heel slecht in handenarbeid hahaha. Jij hebt het vast 100 keer beter in de vingers!
    Wat een grappig verhaal over jullie babykamer perikelen. Ik zou dat gedichtje ook gewoon op de kaart zetten hahaha. Weer eens iets anders dan 10 vingers, 10 tenen...

Is het kamertje helemaal af? En je hebt dus een actieve baby in de buik? Ik niet zo zeer. Ik voel hem wel regelmatig, maar met beleid.

Hoe vind je the voice??

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames,
    even weer een berichtje van mij.
    hier gaat het redelijk goed dit weekend gaan we waarschijnlijk weer naar huis.
    alleen lijk ik wel een beetje achtervolgt te worden door pech.
    stond gisteravond op om nikki te grijpen omdat er een glas was gevallen.
    blijf ik haken achter een massief eiken tafelpoot (15 cm dik)
    nu de teen waarschijnlijk gebroken maar ze doen er niks aan.

we hebben vandaag het grote bed in nikki haar kamer gezet,
    ze heeft het alleen nog niet gezien maar het is erg leuk geworden.
    en tja als jullie jullie trots laten zien kan ik natuurlijk niet achterblijven.

p.s als ik echt weer thuis ben ga ik weer actief reageren op iedereen.
    lees wel steeds mee alleen van reageren komt niet veel

18. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik ga in iedert geval mijn best doen met de gordijnen en laat het resultaat wel zien. hihihihi.

Het kamertje is nog lang niet af, maar de meubeltjes staan bijna in elkaar. Nog wat planken in de kast en een la. Ik blij, want gezellig meubeltjes in elkaar zetten was er hier niet bij!! hihihi:p
    Ik denk dat ik het niet durf dat gedichtje echt op de kaart te zetten. Ik ben wel op zoek naar iets orginelers van 10 vingers en 10 tenen inderdaad.

In mijn buik gaat het echt tekeer. hihihi. Als ik rustig ga zitten begint de kleine te bewegen. Ik zing dan liedjes en wieg op en neer. Dat vind de kleine dolle pret hihihi.

De voice is echt gaaf. Wat zitten er goed bij he!!!

19. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Wat een mooie meid, Ben benieuwd hoe ze op haar nieuwe bed reageert.

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ellenore: misschien ook juist wel logisch... met Indisch bloed in de familie, is hij natuurlijk gewend aan donkere mensen om hem heen..... dan valt zo'n blondje natuurlijk extra op! Gisteren had ik met een collega geluncht... die was helemaal verbaasd dat Ronja zo ontzettend blond is... snap ik ook wel. Zelf heb ik bruin haar en donkerbruine ogen. Het kind heeft nu eenmaal nogal veel van papa!

@Inge: de kat lijkt wel wat op te knappen. Hij ligt vrij relaxed in zijn bench en ik wil vanmiddag even een uurtje ofzo de bench openzetten, even kijken hoe hij daarop reageert. Veel plezier in de Prinsentuin vanmiddag. Hoop inderdaad dat het weer wat meevalt. Wij gaan denk ik even kijken op Omrop Fryslan. Het is wel grappig, want wij wonen er zo'n 400 meter vanaf... En wat leuk trouwens dat je zoontje zijn broertje al voelde. Het verschil is natuurlijk bij jou wel zo groot dat hij het ook heel bewust meemaakt. Dat is ook wel heel leuk! Dat is met Ronja natuurlijk helemaal niet zo. Die heeft er nog geen idee van dat ze een broertje krijgt. Zelfs niet eens van wat een broertje is. Mooie foto trouwens!!! Jij hebt ook al zo'n blondie...

Deel Deze Pagina