maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Sjoelke: Mooie stof! Hoe richt je de kamer verder in? Mijn telefoon zat in hetzelfde vakje van mijn tas als de pas, dus het viel allemaal wat mee. Was wel alweer helemaal over de zeik, maar achteraf dus onterecht. Ach ja, what else is new? Wat vervelend dat je steeds die huilbuien hebt... hormonen doen rare dingen met een zwangere vrouw. Maar tussendoor zie je het wel goed zitten toch? Met pake gaat het aardig, dus dat geeft inderdaad een heel stuk rust. Morgen gaan we weer even langs.

@Shenoby: wat fijn dat je weer opgeknapt bent, maar het zit je inderdaad niet mee he, met je teen enzo... ik zal me vandaag even bezig gaan houden met het versturen van je kleertjes.

@Kart: wat vervelend een chagrijnige kerel! Wij horen last te hebben van de hormonen, onze mannen niet!

@All: staan er in mijn fotoalbum nog meisjes kleertjes waar iemand belang bij heeft? Er is wel wat van beloofd aan Lenny, maar verder: wie een meisje krijgt, mag het hebben!

Hier was het vanmorgen al om vijf uur einde nacht. Niet omdat ik training moest geven of omdat ik wilde hardlopen, nee, omdat Ronja had besloten dat de nacht om was. Huilen! Dus we hadden haar nog even tussen ons in gelegd. Bleek ook geen oplossing. Want toen vond ze het zo gezellig dat mevrouw begon te brabbelen en te lachen en te knuffelstoeien... oftewel: we zijn maar opgestaan. Frank doet nu een poging haar nog weer even terug in bed te krijgen. Om half tien is het babyzwemmen en als ze voor die tijd niet meer slaapt, zal ze dan niet te genieten zijn...

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    En ja hoor, in dromenland!

3. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Nou meiden, ik ben bijgelezen, maar we gaan over vijf minuten uit bed. Ontbijten bij Ikea te Haarlem, daarna door naar Babypark en Babyplanet.

Omdat ik een werkweek lang in bed vertoeft heb vanwege mijn verkoudheid kon ik denk ik gisteravond de slaap niet vatten. Gaat mijn man eindelijk slapen, uurtje of 12, half 1, begint de kleine in mijn buik ineens enorm te bewegen. Dat hield mij wakker.

Maar ik heb vannacht wel goede inspiratie gekregen over de babykamer. De muren maken we wit en we laten een schilderijtje, of een drieluik maken met Dikkie Dik erop en een gedichtje of de naam van de kleine voor boven de commode.

Ik wil graag een Paxkast als kledingkast in de babykamer, een meter breed en 236 hoog. Misschien wel groot, maar dan zijn we wel klaar voor de toekomst.

We gaan denk ik voor een groene kinderwagen van Mutsy Slider. En ik hoop wat oranje accesoires te vinden voor in de kamer. Misschien zelfs oranje gordijnen, omdat de kamer een off-white kleur krijgt.

Tot later!

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

*smelt* wat een stoer koppie!!:D

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

En de rest ook, heerlijke koppies! Helaas heb ik (weer) geen tijd, ik probeer jullie elke keer bij te lezen over de poes en Australie, maar ik heb gewoon steeds weer wat anders wat hier binnen komt stormen. Dus misschien volgende week of anders morgen ergens. Fijn weekend allemaal!!

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

morning!!!! wauw wat is er i 1 keer veel gekletst hihiih even bijlezen hoor!!

suenne: hahaha hier ook een vrouwtje met lingerie dat verboden zou moeten worden! mijn vriend heeft een keer zelfs stiekem wat onderbroeken van mij weggegooid omdat ze zo spuuglelijk waren. (grote vleeskleurige tenten met strepen erop ahahahah)

@sinterklaas: wilde ook wel gaan met maddi maar hij ligt nu te slapen. zal kijken of dat het straks nog zin heeft om te gaan. hij begrijpt er niks van maja..gewoon het idee.

ingef: ooowww wat leukkk van je zoontje dat hij zo lekker met je buik knuffelt en dat zijn broertje hierop reageert. super zeg

@sjoelke: ahahahahhaa klussen, inrichten enz gaat hier ook bijna nooit goed..komt altijd wel een ruzietje bij. gelukkig konden jullie er daarna weer om lachen...moest zelf lachen om je gedichtje hahahahahaa
    ook een heel erg leuk gordijnstofje! en knap dat je het zelf maakt zeg! petje af hoor

@shenoby: heeey meis leuk weer even wat van je te lezen. ooeeww hahahahahaaaa je teen gebroken! dat heb ik ook gehad en dan precies op dezelfde manier als hoe dat bij jou gebeurde..alleen bleef ik aan de hoek van de bank haken. pfff wat deed dat ontzettend zeer zeg. ik durfde niet naar het ziekenhuis want het moest ook weer terug in de kom getrokken worden..loop nu nog steeds met een kromme teen (na 12? jaar) erger me dood aan dat ding zeg!

bewegingen: hier ook een hele drukke baby! en hard dat mijn meisje schopt zeg! wel erg leuk want je kan het heel goed vanaf de buitenkant zien.

anneke/ellenore: hier ook zo een kindje dat totaaal niet op mij lijkt. ik heb zwart krullend haar, heb een caramel kleurtje en donkerbruine ogen. ons zoontje is zo blank als maar zijn kan en heeft lichtbruin haar..in de zon met van die blonde plukken ertussen en hele lichte ogen. allemaal van papa

anneke: hihihih dat ken ik maar al te goed..die korte nachtjes. en idd bij je in bed nemen is 9 van de 10 keer geen oplossing...veeeeeels te gezellig allemaal. hoop dat ze nog wel even wilt slapen strakjes inderdaad.

oo ahhaha ik lees het al..ze ligt lekker te slapen.

volgende week gaan we een pretecho laten maken... en voor de zekerheid nog een keer naar het geslacht laten kijken voordat we haar gaan erkennen hiihihihii. heb er echt ontzettend veel zin in. het wordt een 3d echo. hier ook in 1 keer veel ideeen voor het kamertje maar ik moet me er alleen nog aan toezetten. (luie donder)

7. lennylenn

en dan een fotootje van maddox..het is niet de meest recente foto..hij was hier 13-14 maanden ongeveer

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: thanx...ben zelf ook nog steeds helemaal verliefd op onze Kris.... en wat fijn dat pietje p goed weer voorspelt voor ons noordelingen....het lijkt hier inderdaad wel redelijk qua weer!

sjoelke: ow....wat herkenbaar...hier ook regelmatig bijna een echtscheiding tijdens klusmomenten....niet best he? vind je zin voor het geboortekaartje hilarisch...;) en wat fijn dat jullie kindje het zo goed doet! vind het zelf ook heel bijzonder dat mijn zonen zo op elkaar reageren... krijg ook steeds van die traanoogjes als ie weer eens een kusje op mijn buik geeft...-smelt-
    en...leuk stofje!

shenoby: wat een lief koppie zeg!! en wat heb jij een pech!!! misschien een idee om in een hoekje van de bank te zitten en niets meer te doen...;) grapje hoor meis!!!

anneke: oo...jij woont dus dicht bij de prinsentuin! mooi! wij wonen heel wat verder van de stad... in camminghaburen...ook heel mooi verder hoor! alleen even naar de stad lopen is er niet bij...;) is direct 7 km fietsen...hahah mnou ja, wel gezond! en wat fijn dat de kat weer iets opknapt! en inderdaad een heel verschil in leeftijd van onze kindjes...die van jou moet nog 1 worden, die van mij al 3!.... heeft beide voor en nadelen moet je maar denken..;)oe... trouwens wel heel vroeg ochtend bij jullie! bij ons was het half 7...vond ik ook al aan de vroege kant..hahah

nemo: klinkt leuk de ideeën voor je kamer! en wij hebben ook een groene kinderwagen, wel een beetje felgroen trouwens... en hier ook midden in de nacht een actieve baby en ik maar denken over allerlei klusjes... niet best..

suenne: ook een fijn weekend meis!

hier lekker een bakkie koffie en broodjes uit de oven achter de kiezen...heerlijk begin van het weekend!

geniet ervan allemaal!

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lennyleen: wat een mooi koppie heeft maddox! en leuk een 3d pretecho! hebben wij bij onze eerste ook gedaan!

10. lennylenn

en hier nog eentje toen hij..8 maandjes oud was bij oma aan de eettafel

11. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, best kans dat ik dan mensen van je familie ken hihihi Wat dat betreft is het toch wel beetje ons kent ons hier ;) Alhoewel ik 5 jaar weggeweest ben en een hoop gezichten ook niet meer herken haha

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Lenny: mooie knul is Maddox! Dus dat is ook een kopietje van zijn papa, grappig hoor!

@Inge: Cammingaburen is inderdaad net even wat verder van het centrum... gelukkig heb je er wel gewoon de winkels die je echt nodig hebt. En het is natuurlijk ook een hele kinderrijke buurt. Dat is het hier ook. Overal om ons heen gezinnetjes met jonge kinderen. Straks erg leuk voor Ronja.

@Nemo: klinkt erg leuk je plannen voor de babykamer... na een weekje in bed zal het shoppen je zo wel even tegenvallen denk ik... veel plezier!

13. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Anneke: IK heb de schapen gordijnen voor de kamer. Witte hoogglans meubeltjes en grijs met groene accessoires. Ik denk dat het erg mooi wordt. Laten we het hopen. Hihihi.
    Wel fijn dat de telefoon en alles weer terecht is. Ik huil veel, maar eigenlijk meer omdat ik meteen uit het veld te slaan ben. Dat ken ik niet van mezelf. Maar verder ben ik echt heel blij met alles!!!
    Poeh dat is wel een heel kort nachtje. Gelukkig is ze toch nog even gaan slapen.

@nemo81: Klinkt allemaal erg leuk. Ik zou eens mee in de gaten houden of ik ergens oranje accessoires zie. Maar ik denk dat je een mooi kamertje krijgt. Ik denk dat de kleine je bewust wakker heeft gehouden. De kleine wist dat je goede ideeën ging krijgen. Hihihhi

@Lennylenn: Gelukkig dan zijn we niet de enige met samen klus problemen hihihi. Wat een geweldige wijze foto van maddox met dat armpje onder zijn wang. Geweldig!!!!

@Sjoelke: Gelukkig nog iemand met samen klus problemen. Hihihi. Ik kan me voorstellen dat je smelt, Klinkt ook zo lief!!

@Intocht Sinterklaas: De burgemeester op tv had wel wat beter sinterklaasliedjes moeten leren. Hij kent heel de tekst niet.

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Jammer voor de burgemeester dat hij de karaoke versie niet ziet die wij zien...

En volgens mij zit iedereen met die klusproblemen hoor... hier in ieder geval wel ook!

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ons behang zit trouwens erg vast... wat denken jullie: toch maar heel veel moeite doen om het eraf te halen? Of eroverheen plakken?

16. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

dat geboortekaartje gedichtje, weet je hoe grappig:D

ff een update:

nou mijn vriend kan weer normaal doen. heb gisteravond de hele avond lopen huilen. het stopte gewoon niet....
    hij vond dat ik de afgelopen dagen prikkelbaar was geworden en dat dat dan misschien kwam omdat ik er aan moet wennen dat het een jongetje is?
    man, ik heb hem afgelopen week amper gezien omdat of ik aan het werk ben of hij...
    ik zei van als je dat toch vind en denkt dan kun je dat toch ook gewoon zeggen, niet zo sjaggie doen en tegen mij lopen bekken?

nu is alles weer oké. heb hem nog wel gezegd dat hij maar meer eens op internet of weet ik veeel waar moet gaan lezen over onze (zwangeren) hormonen!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Klinkt als een strak, mooi en fris kamertje Sjoelke... ben zeer benieuwd naar de foto's straks.

Nieuw plan voor het eten vanavond: gourmetten!

18. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anneke, ik zou erover heen plakken... of anders iemand anders het laten doen.;)

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Kart: lekker volwassen manier ook van je vriend om te reageren... maar ach, hij is natuurlijk ook een beetje zwanger mee!

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    O en dat ga ik sowieso niet zelf doen hoor, dat doet Frank. Die is daar heel goed in. Ik ben meer van de ideeen qua inrichting... hij van de uitvoering!

Deel Deze Pagina