maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hey allemaal!
    Veel gekletst zeg! Heb even geen tijd om op alles te reageren.. net thuis spullen opgeruimd en bram op bed...
    Wat een super mooie kindjes allemaal zeg!! Hier ook eentje die niet op zijn mama lijkt.. en ook niet op papa trouwens hihi... Bram is blond en blauwe ogen... en ik donker met donkere ogen.. en mijn man is turks dus echt zwart haar en donker bruine ogen... echt heel gek! Ben ook echt benieuwd hoe ons tweede ventje eruit gaat zijn... lijkt me wel grappig een blond en een donker ventje...

sorry verder laat mijn geheugen me helemaal in de steek... even wat eten en dan is bram zo wel weer wakker.... tot vanavond...!

2. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Kartvelibaia: Ik heb afgelopen week precies hetzelfde tegen mijn vriend gezegd. Hij leest echt bijna niets over de zwangerschap. Daarom begrijpt hij mij niet altijd. Wel fijn dat ook bij jullie de storm weer is gaan liggen.

@Anneke: Inderdaad, was wel handig geweest als de burgermeester ook kon karaoke. Vond dit wel een beetje knullig overkomen. Gelukkig hebben kinderen dat niet in de gaten. Hihihi.
    Klopt dat het kamertje strak en fris moet worden.
    MMMMMMMMMM Gourmetten. Lekker lekker. Ik ga verse erwtensoep eten bij mijn ouders. Mij vader is vandaag jarig.
    Van dat behangen heb ik niet zoveel verstand. Lukt eraf stomen niet?

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik zou het er lekker overheen plakken. Waarom zoveel moeite doen om het ervan af proberen te krijgen terwijl het ook mooi is als je het eroverheen plakt.

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo dames

wat hebben jullie veel gekletst zeg!

@anneke: ik houd mezelf aanbevolen voor de kleertjes hoor:):)
    heb nog helemaal niks in maatje 62 dus het is van harte welkom!

wat een mooie kindjes komen hier voorbij zeg! ben zo benieuwd hoe ons meisje er straks uit komt te zien en op wie ze lijkt!

verder ben ik nu alweer vergeten wat ik allemaal heb gelezen (schaam schaam):):) ben ook net pas wakker, heb namelijk nachtdienst gehad en normaal ben ik wel rond half 2 wakker, maar dit keer niet:) nog 2 nachtjes en dan hoef ik gelukkig pas weer als ik terug ben van verlof:) begint nu wel echt heel zwaar te worden merk ik.

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Jesje: stuur me maar even een pb met je adres... dan stuur ik je een flink stuk garderobe!

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh dat is lief zeg!!
    wil je dan ook geen geld ervoor hebben?
    ik zal je wel ff een pb sturen met mijn adres dan!
    alvast bedankt!:)

7. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Fijn jesje, nog maar twee nachtjes. Ik geloof meteen dat het zwaar wordt.

8. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    FF snel: wat een super leuke zoons/dochters hebben veel van jullie al zeg! Ik smelt er bij weg en ben zo benieuwd naar hoe onze zoon/dochter er uit komt te zien.

We zijn geslaagd voor de kinderwagen!! We hebben een Mutsy Slider gekozen met een groene "reiswiegbak". Het zitje is geloof ik off-white met een zwarte voetenzak voor als het dan weer winter wordt en een zwarte verzorgingstas. Dit alles na een zeer goede voorlichting bij Babyplanet te Westzaan. We kregen er ook nog een leuke kangeroo knuffel bij.

Mijn man was echter prikkelbaar nadat we bij Ikea eigenlijk al teveel hadden gezien. Maar hij gaat wel overstag voor een Ikea Pax kledingkast van 1 meter breed en 236 hoog. Ik ben hier zo blij mee, omdat we een raam hebben over de hele breedte van de kamer en de kamer eigenlijk niet zo groot is. De kast plaatsen we dan nu net op een muurtje naast de deur.

Ik kan het wiegje uit de familie gebruiken, waar ik zelf ook in heb gelegen en de commode gaan we naar op zoek als de babykamer vorm begint te krijgen.

Maar eerst de werkkamer maar af (streefdatum van mijn man hiervoor is 1 december, dus ik hoop dat dat gaat lukken!)

Nu ff slapen, douchen en mooi maken om uit eten te gaan met onze zwangere vrienden :)

9. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn foto's van vorig jaar November, maar dit is mijn dochter:

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gezellig gegourmet met onze vrienden en hun kids. Was echt heel leuk. Hun oudste dochter is vier, die speelde de hele tijd de kamer door. Ronja vond haar geweldig, die bleef maar kijken en proberen erachteraan te gaan. En hun jongste dochter is net iets ouder dan Ronja, maar die keek dus juist weer het staan en stappen bij Ronja af. Dus beide kleine meiden konden aan het einde van de avond ineens een stuk meer dan daarvoor...

@Jesje: gewoon de verzendkosten doen? De kleertjes liggen hier toch maar in de weg, dus als jij er wat aan hebt, is dat alleen maar mooi!

@Nemo: ik wil ook zo'n grote pax kast in de babykamer en een gulliver bedje en commode. Dan is de kamer ook wel zo goed als vol denk ik... Je kinderwagen klinkt erg mooi. Zit er nu nog veel levertijd op? Veel plezier met je etentje vanavond!

11. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    En me zoon:

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Imsala: wat mooi! Wijze blik heeft ze!

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    O en je zoon ziet er ook stoer uit!!!

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Anneke, ben dan ook heel trots op ze, alhoewel ik ze soms ook wel achter t behang wil plakken hoor hahaha

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: inderdaad qua winkels hier al wel heel veel in de buurt en ga ook wel eens naar de miro of de centrale!
    inderdaad erg leuk als je in een kinderrijke buurt woont! kunnen ze straks lekker buiten spelen!

kart: goede tip voor je mannetje! eens wat bijspijkeren over de vrouwelijke hormonen!!! ze snappen er ook niet veel van he? fijn dat het weer wat beter gaat! Hier ook regelmatig woorden hoor! Ik ben een stuk pittiger nu en ga geen enkele discussie uit de weg...hahaha...echt gezellig...;)

anneke: oe gourmetten! lekker en gezellig zeg!!

flotsje: onze zoon lijkt ook helemaal niet op een van ons...hij lijkt op mijn vader! grappig he?

jesje: wat fijn dat dit bijna je laatste nachtdienst is! kan me voorstellen dat dat nu echt zwaar wordt!

nemo: klinkt als een mooie wagen meis!!! leuk he? ik heb er toen de hele avond in de woonkamer mee rondgereden..hahaha...

imsala: wat een moppie zeg!! en ook zo'n wijs bekkie...heerlijk!
    en een knappe zoon zeg!!

zo, hier weer lekker bezig geweest vandaag! eerst natuurlijk de intocht van de sint. Uiteindelijk toch maar thuis gekeken.. manlief en ik dachten dat het misschien wel eens té heftig zou zijn in het echt.. en inderdaad, meneertje vond het nu al spannend genoeg...de schat! daarna naar de vuilstort geweest wen 6 vuilniszakken met rommel weggegooid....alles weer helemaal netjes op zolder... en nu net alvast een adreslijst gemaakt voor de geboortekaartjes...kon veel overnemen van 3 jaar geleden. Wel een fijn idee dat dat alweer klaar is!

liefs inge

16. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hallo allemaal!

@jesje: fijn nog maar twee nachtjes... ik ben heel blij dat ik zelf niet meer hoef! Knap hoor dat je ze nu nog doet!

@nemo: super een kinderwagen besteld!! en de kamer begint zo al aardig vorm te krijgen!

@imsala: Mooie kindjes!!

@anneke: lekker gourmetten! En leuk dat ze al zo goed samen kunnen spelen!

@ingef: wauw je schiet al echt op... hier moeten we echt alles nog doen....

Pfff als ik jullie allemaal zo hoor gaat dat zo snel zeg... word er een beetje nerveus van... wij moeten echt nog alles doen... kaartjes kamer naam verzinnen en ga maar door..... op de een of andere manier kan ik me er nog niet toe zetten.... nog iemand die nog niet zo actief is?

Slaap lekker voor straks allemaal!

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @anneke: dat is goed. Moet je maar in een pb je banknr en naam sturen!

En die nachten tja ben echt blij dat ze er bijna op zitten! Ik heb gewoon geprobeerd het zo lang mogelijk vol te houden, maar de vorige keer viel het me al zwaar en heb dat toen ook gezegd maar de planning voor deze was al gemaakt vandaar dat dit mijn laatste zijn

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb een vreeeeeeeeeeeeeselijke nacht achter de rug. Ronja is zonder overdrijven wel dertig keer wakker geweest. Ze hoestte zich gewoon wakker en moest dan weer huilen. Speen en flesje hielpen zeer beperkt. Midden in de nacht lag ze tussen ons in, heeft ze over me heen overgegeven. Hele zure lucht in ons bed en op mij, dus ik schoon, bed verschonen en weer vrolijk verder. En nu ligt ze alweer een uurtje lekker in haar eigen bedje te slapen zonder wakker te worden.

Iemand enig idee of dit nu echt van het hoesten komt, want dat lijkt me zo gek omdat ze nu wel kan slapen. Of dat het nog met de grote drukte van gisteravond te maken zal hebben...

Nou, zal wel even kijken hoe het vandaag gaat... ergens een dutje proberen mee te pakken ofzo...

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Oe anneke wat en nacht zeg jeetje! En wat zielig voor ronja dat ze zich niet zo lekker voelde. Het overgeven kan door het hoesten komen idd. Dat heb ik zelf en maddox ook wel eens. Dan ben je zo ontzettend hard aan het hoesten dat je maaginhoud naar boven komt. Heeft ze daarna niet meer gehoest? Kan ook zijn dat iets haar dwarszat en dat dat eruit moest. Ach jeeee gelukkig slaapt nu weer. Hoop dat jullie ook nog ergens even je rust kunnen pakken.

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    flotsje: ach meis, niet nerveus worden hoor!!! ik ben ook nog lang niet klaar...;) moet nog verven, de kamer van mijn zoon leeghalen en er een groot bed, andere kast en meubeltjes kopen/neerzetten....dan alles poetsen, kleertjes uitzoeken en inruimen etc etc... ik doe gewoon ieder weekend een beetje!

jesje: nou knap vol gehouden! en nog heel even te gaan dus!

anneke: o meis....wat vervelend!..kan natuurlijk dat ze zo moet hoesten dat ze er van moet spugen... wat bij ons altijd goed helpt is de combi van een zetpil en het raam op een kier, zodat het niet te warm wordt... mijn zoon heeft meer last van de hoest als ie warm wordt... hopelijk kun je vandaag nog even bijkomen! beterschap!

al weer 23 weken vandaag...jeetje wat gaat het snel! kleine al weer ruim 30 cm en 500 gram! voel ook steeds meer kleine bewegingen...heb dan echt het idee dat het zijn handjes zijn... manlief legt regelmatig zijn hand op mijn buik en dan voel ik de schopjes, hij niet altijd.. waarschijnlijk komt dat ook doordat ik het aan de binnenkant al 'aan voel komen'.... ach ja, zal niet lang meer duren voordat het echt goed te voelen is voor hem.. het is ook net of doet de kleine het rustig aan bij hem... hebben jullie dat ook? bij mijn zoon laatst ging echt mijn hele buik naar buiten uitzetten,..hahah...

het vieze weer is hier helaas ook aangekomen nu...nat, nat, natterst.. moet helaas straks nog wel even buiten bezig...konijnenhok doe ik altijd op zondag en het is er wel weer aan toe! verder nog even lekker rommelen en vanmiddag visite bij vrienden.. gezellig!

en jullie? nog wat bijzonders vandaag?

Deel Deze Pagina