Hey meiden! Eindelijk sneeuw!!!! Ik was even op MP aan het kijken voor een slee...mijn hemel. Staat een oud kreng op en daar is E55,- op geboden. Nieuw is hij zelfs goedkoper!! Gaat me echt te ver hahaha. @Shenoby, ik ben benieuwd!! Foto's!! @Anneke, wat sneu voor je moeder zeg! Ze heeft natuurlijk ook veel te verwerken nu. Hopelijk gaat het allemaal goed komen. @Debski, je zoon al weer bijna 4!! Leuk hoor! Had je geen last van bevroren vingers tijdens het ramen zemen?? Hihi, toch veel te koud!!! @Kamertje klaarmaken. Wij beginnen ook pas in januari met een muur zetten en inrichten. Helaas voor mij een hele drukke periode (werk), maar mijn schoonvader heeft juist dan tijd om te helpen. Eind februari met verlof, heerlijk! Ik zag bij een andere bevallingstopic een lijstje met wie wanneer verlof heeft. Vinden jullie het leuk om van elkaar bij te houden wie wanneer de laatste werkdag heeft? Mijn laatste werkdag is vrijdag 18 februari. Heb er nu al zin in Even eten!! Spreek jullie straks vast wel weer
@ellenore: wel leuk zo een lijstje hihihi mijn laatste werkdag was 29 september hiiihiih. maar wel leuk om te zien wie wanneer met verlof gaat. @anneke: JEEEY!!!!!!!! gefeliciteerd!! leuk he! snelle dame hoor. geniet ervan.
Bekijk bijlage 111481 *Pauze!!!!* Maar vanaf wanneer? 29 september ('10), Lennylenn 2 januari, Ellentje 4 februari, Lonnie 18 februari, Kartvelibaia 18 februari, Ellenore 23 februari, Anneke
IK heb dan al verlof omdat ik nog 6 weken vakantie over heb van dit jaar.... @anneke jeej ronja kan lopen wat fijn voor je nu is het officieel een handen bindertje geworden
@anneke: Wat leuk!! Nou, dat wordt de hele dag opletten!! @maagzuur: Ik word er helemaal gek van. Zelfs een boterham met kaas zit me in de weg. Krijg ik vandaag ook nog een chocoladeletter cadeau op mijn werk. Mijn laatste werkdag is 4 febr. (nog 10 weken )
Bekijk bijlage 111481 *Pauze!!!!* Maar vanaf wanneer? 29 september ('10), Lennylenn 2 januari, Ellentje 4 februari, Lonnie 4 februari, Flotsje 18 februari, Kartvelibaia 18 februari, Ellenore 23 februari, Anneke
O jee Ellentje: je maakt me bang... ze was al zo lekker overal aanzitterig, op klimmerig en af vallerig... maar het is wel heel schattig om te zien in ieder geval.
*Pauze!!!!* Maar vanaf wanneer? 29 september ('10), Lennylenn 2 januari, Ellentje 4 februari, Lonnie 4 februari, Flotsje 18 februari, Kartvelibaia 18 februari, Ellenore 23 februari, Anneke 25 februari, Mamaloe
*Pauze!!!!* Maar vanaf wanneer? 29 september ('10), Lennylenn 2 januari, Ellentje 4 februari, Lonnie 4 februari, Flotsje 6 februari, Debski (Maar zit nu al in de ziektewet ) 18 februari, Kartvelibaia 18 februari, Ellenore 23 februari, Anneke 25 februari, Mamaloe
@ anneke goed hoor van dr zo leuk als ze gaan lopen. @ hier was de 3d erg leuk. maar ons meisje wou niet goed meewerken. nu krijg ik met 30 weken weer een groeiecho en dan moest ik het even doorgeven dat de 3d echo niet zo goed was gelukt en dat ik een paar extra foto's kreeg. kan nog geen foto's plaatsen want onze scanner werkte niet. dus dat komt nog.
Anneke: gecondoleerd, wel heel knap dat jullie toch gezellig sinterklaas hebben gevierd. ingef: Bedankt voor het vragen! Ik ben vandaag gebeld door mijn arts. Wonder boven wonder waren de uitslagen goed. Helaas garandeerd dat niet dat er geen ontsteking zit. Het vermoeden van zowel mijzelf als mijn arts, op basis van de verschijnselen, is dat het laatste gedeelte van mijn darmen ontstoken is. Woensdag, donderdag of vrijdag krijg ik verder onderzoek. Mijn eigen arts wordt daarna opgebeld en komt mij zelf de uitslag vertellen en waarschijnlijk overleggen we dan wat er verder zal gebeuren. De kans is nog steeds groot dat ik aan de prednison moet. Ik heb dan ook aangegeven dat dat bij mij een probleem is. En dat ik dan, als het echt moet, heel erg goed in de gaten gehouden wil worden. Morgen weet ik waarschijnlijk wanneer ik het onderzoek krijg. Ik hou jullie op de hoogte!
@micha: nou meid, hoop voor jou dat je niet aan de prednison hoeft! en idd laat je maar goed in de gaten houden! @anneke: oh wat leuk zeg! en snel ook! toch nog iets leuks voor jou in deze sombere dagen... ik ga trouwens 25 februari met verlof! ben alleen nu al aan het aftellen
Zo lekker training gegeven en heen en terug gefietst door de kou. Is toch twintig minuutjes fietsen, dus dat was wel even fris. Normaal ga ik altijd met de auto, maar die staat nu bij de garage. Vandaag nog een dagje vrij om bij te komen van het slechte nieuws en eventueel nog even wat dingetjes te regelen voor mijn ouders. Heb vannacht wel beter geslapen, maar de hoofdpijn is nog niet helemaal weg. @Micha: ik hoop voor je dat je idd niet aan de prednison hoeft, zwaar spul. En als je weet dat je er slecht op reageert, kan ik me heel goed voorstellen dat je daar tegenopziet. @Shenoby: jammer dat je meisje niet helemaal meewerkte, maar wel lekker dat je dan bij de volgende echo wat meer plaatjes mee krijgt. Kon je het gezichtje al goed zien?