@ingef: ja er ging een hoop mis vandaar dat het zolang duurde. normaal ongeveer max 4 weken. maar goed mijn inschrijving kwam niet door dus moest dat weer opnieuw..daarna erg lang op het informatiemapje moeten wachten en de bevestiging. achteraf bleek dat je daar sinds kort alleen mocht verblijven en niet meer mocht bevallen en dat wilde ik niet dus toen weer opzoek gegaan naar een ander hotel, uiteindelijk gevonden maar ook dat duurde allemaal weer een tijdje eer ik de mapjes enz thuis gestuurd kreeg. het lijkt mij idd heeeeeeerlijk om daar even bij te kunnen komen. een gastovernachting kost niks maar lenn blijft gewoon thuis slapen met maddi, ze komen wel elke dag langs. eten kost 3 keer niks (of het te vreten is is een ander verhaal) je hebt er alles dus ik kijk er echt naar uit. @biancje: ooow wat moooooi!!!!!!! kun je er al een beetje uit opmaken op wie hij/zij lijkt? @anneke: he bah! hoest met de auto?
@Lenny: dat klinkt goed dat kraamhotel! Hier in het Noorden zijn we helaas zo ver nog niet... @Inge: ben bang dat het niets meer wordt met Guus. Vanmorgen lag hij alweer te slapen in de kattenbak toen we beneden kwamen. Hij kan er gewoon niet meer uitkomen. Het wordt echt alleen maar erger. Frank gaat straks met hem naar de dierenarts, denk echt dat we vandaag afscheid nemen. @Biancje: Mooie foto!!! Ik wil ook een 3d echo!!!
@Lenny: met de auto is het helemaal goed... het is Frank die er meer last van heeft. Hij zat klem tussen de twee auto's... hoe die het ook voor elkaar krijgt...
@ biancje, wat lief! Mooie echo hoor. @ anneke, groot is je buik al, wel heel mooi naar voren gedragen.
goedemorgen!! @anneke: ach jeee...erg triest maar mischien is het ook wel beter voor guusje als jullie hem laten inslapen. (of is het nou heel raar dat ik zoiets zeg?) ik heb zelf geen huisdieren en ben altijd bang om dit soort uitspraken te doen omdat ik niet weet hoeveel je je kan hechten aan een huisdier. gelukkig dat er niks mis is met de auto alleen vervelend voor frank dat hij ertussen zat..hoop dat hij er gauw geen last meer van zal hebben. het kraamhotel..goh ik weet niet hoelang dat al bestaat..aantal jaartjes al. het kraamhotel waar ik in beval is in het ziekenhuis..naja zit aan het ziekenhuis vast dus dat geeft mij ook weer een beter gevoel mocht er iets gebeuren dan hoef ik alleen het hoekje om. mooie buik hoor en wat is ie gegroeid zeg!!!! kan me nog het andere fotootje van jou herinneren in een paarse? jurk. erg mooi hihihih wa zie ik nou? is ronja bijna jarig?!!! leuk leuk leuk zeg. al een beetje aan het nadenken over het kadootje/feestje?
@anneke: mooie buik hoor meid ik zal een deze dagen ook weer eens een foto maken. en wat betreft guusje: ja meid, het is echt klote om afscheid te moeten nemen van je beestje, ik heb zelf ook een kater en moet er niet aan denken dat er met hem iets gebeurd, maar aan de andere kant moet je ook denken, hij heeft misschien wel heel veel pijn en is gewoon op. voor hem zal het beter zijn, maar dat maakt het niet minder moeilijk! heel veel sterkte!! kraamhotel: hier in breda ga je als je in het ziekenhuis wil bevallen, in een geboortecentrum bevallen, dat zit in het ziekenhuis. het is eigenlijk hetzelfde als een kraamhotel, maar dan in het ziekenhuis, dus als er iets mocht gebeuren zit je gelijk goed. je mag zelf bepalen of je dan ook wilt blijven, je mag dan 4 dagen blijven, maar ik denk dat als alles goed gaat met ons meisje straks, dat ik toch liever naar mijn eigen huisje ga, maar ieder zo zijn eigen voorkeur toch?
Hallo allemaal!!!! Even een ego berichtje van mijn kant want ik ben echt te moe om alles bij te lezen! Wat een weekend was het! Vrijdag en zaterdag de nieuwe kamer voor onze zoon gemaakt/opgezet. Zondag sinterklaas vieren en gisteren meneer z'n verjaardag! Wat was het druk, ik had de woonkamer en keuken helemaal vol zitten, dat had ik nog nooit meegemaakt! Ik ben echt doodop, ga zo ook even liggen denk ik. Vanmorgen Jesse z'n eerste schooldag, wat was het vreselijk, hij klampte zich aan ons vast en schreeuwde en huilde, op een gegeven moment begon ik natuurlijk ook te huilen, hormonenbom!! Was zo blij dat papa erbij was, weet niet wat ik anders had moeten doen! Pfff het is allemaal wat veel op een weekend, laat staan voor dat arme kind! Ik kom vanavond misschien nog ff kijken en anders morgen, sorry dames!
@biancje: mooie foto!! @anneke: ah wat vervelend.. hoop dat hij nog opknapt! @lenny: kraamhotel klinkt heerlijk! zo hihi even snel tussendoor komen gluren! ga weer verder bram vind de laptop ook iets te leuk...
@jesje: het is idd een geboortecentrum waar ik mag bevallen..het andere was een kraamhotel. bij de vorige bevalling had ik erg veel pijn aan overgehouden en kon ruim 2 weken niet slapen, zitten, liggen lopen van de pijn. iK ben bang dat het bij deze bevalling weer zo zal zijn en vind het dan ontzettend zielig om maddi uit de kamer te sturen omdat ik de "drukte" dan op dat moment niet aankan. ook ben ik bang dat ik dan ondanks de pijn toch nog het huishouden ga doen omdat ik vind dat de kraamhulp het niet goed genoeg heeft gedaan..dat breekt je allemaal echt op en ik ben dan niet te genieten. in het geb.centrum heb ik even de tijd om bij te komen en kan ik het thuis allemaal veel beter aan denk ik...hoop ik. de hele bevalling maakt me niet uit alleen de pijn daarna..daar ben ik zoooooo ontzettend bang voor. dat was echt een hel.
Hey meiden, Guusje is vanmorgen vredig ingeslapen op Franks schoot. Echt heel naar, maar inderdaad voor hem wel het beste. @Lenny: ik hecht zelf wel heel erg aan huisdieren. Ze zijn zo afhankelijk van je en je bouwt er echt een band mee op en het is ook met elk dier weer net even anders. Ik ben er wel echt verdrietig van. Ronja is inderdaad bijna jarig... een echte mijlpaal! Heb er wel zin in. Nog niets voorbereid, maar dat komt wel. Ga in ieder geval op zoek naar een bijzondere taart. Hebben jullie bijzondere dingen gedaan voor Maddox' verjaardag? Mijn buik is echt groot he? De laatste paar weken krijg ik echt allemaal vragen of het al bijna de laatste loodjes zijn enzo... oeps!
@Debski: wat naar dat de eerste schooldag van Jesse zo rot begon. Het zal inderdaad wel de algehele drukte zijn geweest die hem te veel is geworden. Wel van harte nog met zijn verjaardag!!!
hey meiden, zo weer heerlijk terug van een gezellig weekendje op texel!!!! leuke cadeaus gehad van sinterklaas en mooie gedichten @anneke gecondoleerd met guus...het zit je niet erg mee he de laatste paar weken..wel fijn dat de begrafenis van je opa mooi was... @bevalling ik ben er niet erg bang voor ik moet alleen even gaan bedenken waar ik ga bevallen, heb as zaterdag een rondleiding in het ziekenhuis in nieuwegein maar weet niet of ik daar wel wil bevallen en 23 december ga ik naar het WKZ in Utrecht en vragen of ik daar mag bevallen nou ja of ze een keizersnee willen doen...dus het is afwachten welk ziekenhuis dat wilt doen
hey meiden, jeetje heb ik een heel verhaal hier staan doet internet het niet meer...:x maar goed ik ben weer heerlijk terug van een heerlijk en gezellig weekendje texel...verwend door de sint en mooie gedichten gehad en ook dean is heerlijk verwend al snapte hij er maar niets van en vind het ook maar raar dat hij opeens weer weg is... @anneke jeetje meid het zit je niet er mee he de laatste paar weken..gecondoleerd met guus snap hoe je je voelt.. en fijn dat de begrafenis van je pake mooi was... @bevalling ik ben niet bang voor me bevalling ook niet voor de pijn er na bij mij is het alleen afwachten welk ziekenhuis mijn bevalling wilt doen nou ja bevalling mijn keizersnee... heb as zaterdag een rondleiding in het ziekenhuis in nieuwegein om te kijken of ik het daar wat vind...en 23 december heb ik een gesprek in het WKZ in Utrecht of dat hun een keizersnee willen doen..dus afwachten... @voelen ik voel ons kleine mannetje bijna de hele dag..zeker s avonds en s morgens is die ook vrij actief.. nou verder weet ik het even niet meer...ik kom straks nog wel even terug
@Ellentje: dank je. Het zit inderdaad allemaal tegen. Ik ga er nu wel vanuit dat als mijn vader vrijdag uit het ziekenhuis komt, dat dan ook alle ellende eerst achter de rug is. Wat goed dat jullie weekendje weg zo gezellig was. Voel je je nu ook weer wat beter? En hebben jullie al een naam gevonden die mooi bij Dean past?
@anneke: leuk hoor de eerste verjaardag. ik had voor maddox een kikkerfeestje georganiseerd. iedereen had ook iets groens aan. het taartje, ik had gewoon een simpele bij de hema besteld en die zelf versierd met kikkerchocolaatjes en groene blaadjes. huis was versierd in het groen en ga zo maar door met al het kikkergedoe. voor de kindjes wilde ik een badje zetten zodat ze konden zwemmen maar het was niet zo heel erg warm op zijn verjaardag dus dat ging niet door. verder niet echt iets bijzonders..de kindjes hadden het reuze naar hun zin en de volwassenen ook. we hadden erg veel eten (tja surinaamse he hihihi) ik heb tot 04.00 in de ochtend sateetjes lopen maken en salades kippetjes marineren. en maddox hiiihiihiii die mocht de volgende ochtend al zijn kadootjes uitpakken en kon het bijna niet geloven dat alles voor hem alleen was. als hij 2 wordt wil ik met zn allen (broer zus kinderen van mijn zus en mn vader schoonfamilie) een weekendje centerparcs doen. lekker zwemmen..alleen kijken of dat met de baby lukt dan...
Goedenavond allemaal!! @Anneke, auto tegen je man aan? Hoe is het met hem? Gecondoleerd met Guus, wat naar dat hij zo verslechterde. Je hebt een zware tijd zeg! Hoe gaat het met de kleine Ronja, rent ze al door het huis? Hihi zo leuk als ze beginnen met lopen. Film je veel? Wat een prachtige buik!! @Kart, wat fijn dat je de kleine weer wat meer voelt. Die van mij had laatst ook even een rust dagje. Gelukkig worden onze borstkassen nog niet kapot geschopt. Hopelijk lijkt deze kleine op Chris, die draaide alleen maar. @Ingef, dat klinkt als een goed weekend! Wat lief, al die VVV bonnen. Ik snap je wel hoor, met al die tut spullen en de babykamer inrichten en lekker in rond hangen. Helaas hebben we hier nog geen extra babykamer dus ik moet nog even wachten met dromen.. Onze Chris heeft ook een half uur in de box gelegen toen we hem uit de schuur hadden gehaald. Raar he! Rond 9 maanden willen ze er perse uit en rond 2 jaar er opeens weer in!! @Biancje, wat een prachtige echo!! Is dit een 3D? Nooit gezien!! @Debski, wow wat een heftig weekend!! En wat zielig voor jou en je zoontje! Is hij wel op school gebleven? Of is zo'n eerste dag alleen even wennen.. @Lenny, een kikkerfeest! Wat leuk bedacht zeg! Wij hadden een Bumba feest met bumba ballonnen, bumba taartbordjes en slingers. Erg gezellig! Hoe is het met manlief? Nog steeds zo ziek? Wel goed dat jouw bevalling geregeld is . Lekker hoor, zo'n geboortecentrum, klinkt heel ontspannen al heb ik mijn twijfels over het eten hahaha. Ik ga net als Inge gewoon in het ziekenhuis bevallen (hoop ik). Hier gaat het lekker. Drukke dag gehad vandaag, maar ik ben weer eens niet moe te krijgen. Ik ben nog steeds onwijs vergeetachtig, gewoon gênant!! Hebben jullie ook zo'n last van jeuk? Ik kan 's avonds niet normaal op de bank zitten hoor, word helemaal naar van het krabben!! En wanneer gaan jullie voor een kerstboom?? Wij volgende week, na het weekend Heb nu al zin in die gezelligheid! Even een foto maken hoor, kan ik ook eens mijn buik laten zien xxx
@ellenore: heeeey you!!! hier gaat het al wat beter met met mannetje, hij heeft antibiotica gekregen en het schijnt al wat verlichting te geven. nog wel pijn in zijn kaak en kan ook nog zijn mond niet goed open krijgen. bumbaaaa hahahha mijn vriendje! eingelijk is het best stom maar elke keer als k het op tv zie loop ik stiekem te giechelen om dat stomme gebrabbel..nonniii oo bumbaloeeee met dat stemmetje erbij hahahahhaaa. het geb. centrum lijkt mij ook erg ontspannen alleen het eten...ach je bezoek mag ook eten voor je meenemen dus ik hou het wel bij het ontbijtje en de lunch want hoe slecht kan dat zijn?? maar het avondeten laat ik wel vanuit huis komen. mischien dat ik mee een keertje aan dat van hun waag gewoon om het te proeven. net weer een fotootje gemaakt van mijn muizenbuikje. dit is em met 28 weken