Jeetje Suenne dat ziet er niet goed uit, heb je veel pijn? @ Ingef Het gaat nu inderdaad beter, wat geweldig zo'n osteopaat! Ik voel me echt een ander mens, veel meer ontspannen! Hij heeft mijn hele lichaam aangepakt zeg maar, mijn maag, benen, nek, schouders, hoofd. Ik vraag me af hoe ik me na de volgende behandelingen voel, kan alleen maar beter zijn!! Heb als een roosje geslapen @ kraampakket Ik heb hem nog niet, zal binnenkort wel komen, ik weet dat ook nog wel van de eerste keer dat je best schrikt van wat daar allemaal inzit! Nu weet ik gelukkig wat me te wachten staat, wij hebben de vorige keer trouwens echt niet alles gebruikt hoor! @ VK voorkeur Ik heb er ook 3. Eentje is nieuw voor mij, een is een oud klasgenoot van me en de andere heeft mijn vorige bevalling gedaan. Het liefst zou ik nu willen dat mijn oud klasgenoot de bevalling doet, ze leeft ook zo mee met ons en heeft ons al een extra echo en extra echofoto's gegeven. Maar ik vertrouw ze alle drie hoor, helaas is die keuze niet aan ons Dames wat een prachtige buikjes allemaal, ik moet ook weer es een foto maken!!
hahaha, ja mooi he, ik heb ook een tattoo op mn rug, het is er wel een kleurig verlengde van. Nee ik heb niet veel pijn meer. Alleen het moment van het vallen zelf en die dag. De volgende dag heb ik paracetamols ingenomen en deed vooral het gevoel van de wond zeer. Het viel eigenlijk reuze mee en ziet er erger uit dan het is. Ik ben ook heel blij trouwens dat ik niet op mn buik ben gevallen. Ik klop het af, maar volgens mij moet je wel gek vallen om op je buik te vallen. Natuurlijk gezien val je met je handen naar achteren of voren en buig je je knieën bij naar voren vallen. In principe is je buik vrij veilig hoor. Wat vinden jullie van de eerste hulp die verleend is bij centerparcs? Overdrijf ik?
@suenne; wat een plek zeg!!! wij hebben ook al een rot ervaring met centerparcs. paar weken terug geweest en daar hartstikke ziek geworden. waren met nog een stel, onze baby en hun baby. we hebben in de cafetaria allemaal pindasaus op (het enige wat overeen kwam) ook 's avonds daar uit eten in de grill. daar ben ik hartstikke ziek geworden dus wij naar het huisje, waar de een na de ander ziek werd....... uiteindelijk allemaal aan de diarree geraakt en moesten allemaal meerdere keren overgeven. hierdoor zondagmorgen gelijk vertrokken, terwijl we tot maandag hebben betaald. we hebben een klacht ingediend, en het eten zou worden onderzocht.... nou je raadt het al... het was een virus want het kon niet aan hun eten liggen!!... hoe kan het dan dat onze zoontjes nergens last van hebben gehad??????? ik heb het helemaal gehad met centerparcs!...
Hebben jullie trouwens ook al een afspraak staan voor het intake gesprek voor de kraamzorg? Ik heb gisteren een afspraak gemaakt, 26 januari komen ze!!
ben er weer hoor. heb gisteren inderdaad het ziekenhuis gebeld en moest toch komen. vannacht leek het toch wel heel veel op weeen dus ik moest een nacht blijven en heb wat gekregen om de bm te ontspannen. nu blijkt dat er toch weer een probleem bij mijn nier zit waardoor de bm geirriteerd raakt. mag het verder thuis uitzingen maar bij te veel pijn of twijfel gelijk bellen!
@shenoby; goed dat je hebt gebeld! ik dacht al, als ze maar belt!!! haha! goed in de gaten houden hoor! rustig aan doen en niet schromen om te bellen.
@shenoby: oe wauw schrikken hoor.toen ik het las dacht ik dat het echte weeen waren! gelukkig waren dat het niet. lekker je rust nemen he. @suenne: mijn god jeetje!!!!!!!!!! wat een plek. het lijkt wel een werelddeel @kraampakket: hier eingelijk niet nodig want alles is aanwezig in het geboortecentrum, maar ja ik schaf er toch wel eentje aan want ik blijf er maar 3 dagen en thuis heb ik ook wel wat van die spullen nodig. die matrasbeschermer zal ik deze keer niet gebruiken mijn god wat een vreselijk ding was dat!!!! charmant he die spulletjes erin @raw: heeeee you!!!!!!! dats lang geleden! leuk dat je er weer bent @centerparcs: hmm dat zijn niet zulke leuke verhalen dat ik hier lees..mischien iets anders zoeken voor maddis tweede verjaardag. maar goed dat duurt nog wel eventjes we hebben de tijd. ff kijken iemand is er vandaag jarig ..ik weet alleen niet meer wie dat was..iig VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! :d:d hoop dat je een hele leuke dag heb met heel veel leuke kadootjes. laat je lekker verwennen he @anneke: owo oke dus je krijgt igg voldoende vocht binnen dus daar kan het niet aan liggen. mischien savonds lekker rustig met een warme kruik in je nek zitten? dat de operatie van je vader maar perfect en vlekkeloos mag verlopen. intake kraamzorg: bij mij wordt dat telefonisch gedaan..vorige keer ook zo gebeurd want toen waren ze mij vergeten..stelletje pannekoeken bah wat me nou toch is overkomen..ik heb eergisteren en gisteren sochtends een broodje ei met tomaat en bieslook als ontbijt gegeten. ik kreeg er last van mijn maag van en moest overgeven dus oke dacht ik..dan zel er wel iets zijn waar ik nu even niet tegen kan..mischien eitje? dus laat ik het maar voorlopig staan want bij maddi kon ikbijv. geen zuivel verdragen. nou gisteravond pijn in mijn maag overgeven echt heel irritant. vanmiddag wilde ik een soepje maken voor maddox dus pakte ik een tomaatje..aardappeltje broccoli enz. ik trek de groentenbak open en zie ineens iets groens bewegen (gatverdamme krijg er al wer kippenvel van) had die smerige rot broccoli wormpjes!!!!!! en het was niet oud of nou ja..ik had het pas gekocht. maar ook de tomaatjes die ik zo lekker op mijn broodje zat te eten kwamen uit de groentenbak. ik had ze wel eerst gewassen maar wie weet waren ze erin gekropen en heb ik ze toen opgegeten. gatverdamme ik walg er nog steeds van!!!! bah ok ik ben klaar met mijn verhaal want het is te smerig.
@Jesje: Ik denk ook dat het me niet meer zoveel intereseert als ik weeen heb. Ben dan blij dat er iemand is die er verstand van heeft. Hihihihihi. Hoe is je test gegaan? @Anneke; Ik vond het kraampakket al een shock, maar jij maakt het nog spannender hihihihii. En het is het gegaan met jullie pap? @31dec: O ik ben zo blij dat ik niet de eneige ben die van de roze wolk af valt na dat kraampakket. Hihihihihi. Wat een lappen zeg. Wauw ook een mooi buikje hoor. @Suenna: Godsiemijne wat een mega blauwe plek. Auauauauauauauauaua!!!!! @Shenoby: Maar goed dat je gebeld hebt meid. Is dat even schrikken. Doe je rustig aan!! @Lennylenn: Bah, wat vies. Daar ga ik echt bijna van over mijn nek. Je maakt het wel weer mee. Ik ga even een uurtje naar de YOGA. Tot straks
@Suenne: Wow! dat is me de blauwe plek wel! En ja: je hebt zoveel verband nodig omdat je zo ontzettend veel vloeit na de bevalling. Na een paar dagen niet meer zo heftig, maar het heeft bij mij toch zeker nog wel een week of vier/vijf doorgevloeid...
@Debski: wat goed dat de osteopaat je zo heeft geholpen... des te beter! Ik heb volgende week vrijdag intake van de kraamzorg. Maar telefonisch, omdat ze de vorige keer al langs zijn gekomen. @Lenny: wat een vies verhaal van die wormen, ik moet al kokhalzen bij het idee! @Shenoby: gelukkig maar dat het geen echte weeen zijn, maar doe wel rustig aan he? Je moet goed op jezelf passen! @Debski: ik vind het ook echt slechte eerste hulp, juist als badpersoneel moet je op dit soort dingen voorbereid zijn.
Mijn vader is wel gekatheteriseerd, maar er is niets dichtgeschroeid, want dat bleek toch niet het probleem te zijn. Zijn aderen zijn blijkbaar dichtgeslibt... dus nu moet hij gedotterd. Daar moet weer een aparte afspraak met opname voor geregeld worden. Hij heeft helemaal geen last van de katheterisatie, dus dat scheelt. Morgen mag hij weer naar huis.
@anneke: gelukkig heeft je vader er geen last van gehad, maar wel balen dat ie nu weer gedotterd moet worden @debski: fijn dat de osteopaat zo goed geholpen heeft! ik heb het geluk dat de stiefmoeder van mijn vriend masseur is, dus als ik erge last heb van mijn rug ofzo kan ik gelijk bij haar terecht @shenoby: jeetje meid, dat was wel even schrikken zeker! nou ik heb vandaag echt een rotdag gehad zeg! eerst die glucosetest gehad, werd strontmisselijk van dat suikerdrankje, moest ik na 2 uur terug komen, bleek dat ik op het randje zit van net wel/net niet. ik weet nu dus eugenlijk niet of ik op moet letten met suiker ofzo, maar ik neem aan dat de vk wel belt als het echt niet goed is nou tot slot belde mijn vriend vanmiddag op dat hij de auto helemaal total loss heeft gereden hij werd verblind door de zon en was ergens waar hij niet bekend was en zag een paaltje niet, dus was vol op dat paaltje geklapt hij heeft gelukkig niets, maar hij heeft geluk gehad dat hij een petje op had , want dat petje zat dus helemaal vol met glas, maar de auto is nu dus zo'n 30 cm korter echt klote want we wilden hem eigenlijk gaan verkopen om een gezinsauto te kopen, maar ja dat wordt nu dus een iets minder mooie. zo weer genoeg geklaagd voor vandaag
sjoelke: hahah...ja kris is zeker trots op zijn eigen creaties...:"heeft ik gemaakt" zegt ie dan...zo lief! en fijn he, zo lekker genieten in je kamertje! ik heb net weer wat kleertjes in de kast gelegt... zo leuk! Jesje: hahaha.. niet echt gelukt tot nu toe dus dat dieet van je kat! wij hebben hier speciaal (teringduur) kattenvoer..dit lijkt wel te helpen. Is speciaal voor de wat oudere kat, misschien een tip? of geef je al zoiets? anneke: pff...was inderdaad weer schuifelen en voorzichtig auto rijden..maargoed, aan het eind van de middag werd het beter! hoe is het met je vader gegaan? suenne: ik ben het helemaal met je eens meid wat betreft de veiligheid! belachelijk!! kraamverband jep....die heb je echt wel nodig hoor! je vloeit echt nog wel een flink aantal dagen na de bevalling... en inderdaad, het maakt je niets uit wie er aan je bed staat bij de bevalling... je baby is het belangrijkste en die moet er gewoon uit! 31 dec: mooi buikje hoor! hihihi...kris schopte ook altijd tegen de doptone aan..pok hoorde je dan.. suenne: jeetje meis...wat een plek! je zou om een schadevergoeding moeten vragen man! debski: wat fijn dat je je zo goed voelde na de osteopaat! bijzonder hoor! wat doet zo iemand nu precies? hier nog geen afspraak voor de intake van de kraamzorg, doen ze bij deze aanbieder 6 weken voor de bevalling.... shenoby: wat fijn dat je nu weet wat er aan de hand was...doe maar rustig aan en goed uitzieken meid! lennylenn: ieuw meid! jakkiebakkie... heb ik eens met een necatrine gehad toen ik zw was van mijn eerste...zaten er maden in!! ieuw.. en ik had al een hap gehad... kotsen joh! van het idee alleen natuurlijk al...iewuie.. eet ze nu nog steeds niet! anneke: je vader heeft dus nog een andere behandeling nodig? hoe is ie eronder? ziet ie het allemaal wat zitten?...spannend hoor! jesje: nu weet je dus nog niet waar je aan toe bent qua suiker? wat vervelend zeg...ik neem aan dat er inderdaad wel duidelijkheid moet komen of je wel of niet behandelt wordt...zal je vk vast op terug komen... en wat klote van jullie auto zeg! hier eigenlijk niet echt nieuws! ik moet even gaan bedenken of ik 4 weken of 6 weken van tevoren met verlof wil gaan..ik voel me nu wel heel erg goed, maar ja..blijft dat zo?... wat doen jullie?
Goedenavond allemaal!! @Shenoby, jeetje wat schrikken!! Heb jij zo'n apparaat waarmee je het hartje kunt horen? Misschien verstandig om iedere avond even te checken? Getver, wel een eng verhaal hoor! Rustig aan doen!!! @Lenny, bah!!!! Wat goor!! Hoe voel jij je nu? Gelukkig geen voedselvergiftiging!! @Kart, hartelijk gefeliciteerd!! Hopelijk heb je het niet te druk! @Anneke, gelukkig gaat het goed met je vader. Volgens mij is dotteren ook niet zo'n heftige ingreep toch? Of wel? Hmmm, ben echt al weer een hoop vergeten Het begint me nu echt de keel uit te hangen dat ik zoveel vergeet. Ik kom niet op bepaalde woorden, ik vergeet wat mensen zeggen en ik vergeet hoe ik mijn werk moet doen. *zucht* Wij hebben toch maar vast een kerstboom aangeschaft. Hij is heel mooi, al zeg ik het zelf. Veel rode hartjes en gouden slingers. Als teken voor de kinderen hebben we voor elke zoon een uiltje in de boom gehangen. Vond ik wel lief! Nou ja, ik ga mijn hoofd leeg maken, want ik kom nergens meer op Fijne avond allemaal!!
@Jesje: Dat is balen zeg van de auto. En schrikken ook. Ook erg lastig dat je nu met de suiker nog niet weet waar je aan toe bent. Maar geloof me. De vk belt echt als er iets is. @Ingef: Ik ga vier weken met verlof. Min eerste verlofdag is dan 4 februari. Dat is een vrijdag. Nu neem ik die 4 dagen ervoor ook nog vrij. Daardoor wordt 28 januari mijn laatste werkdag. Dat is 5 wkeen van te voren. @Ellenore: Klinkt gaaf die kerstboom. Hartjes in de boom is dit jaar helemaal hip heb ik al begrepen. En erg leuk die uiltjes. @S nachts plassen: Dames ik moet echt om het anderhalf uur plassen al 3 nachten aan een stuk. Herkennen jullie dat ook? Het begint me nu een beetje op te breken.
@Inge: mijn vader maakt zich er helemaal niet druk om, hij is zo nuchter als maar kan. Dat scheelt, dan maak ik me ook helemaal geen zorgen. @Ellenore: echt verstand heb ik er niet van, maar volgens mij is het inderdaad niet zo heftig en heeft het vaak een enorm effect al binnen 24 uur. Dus dat is wel fijn. @Jesje: wat rot van het ongeluk van je vriend. Gelukkig maar dat hij er zo goed vanaf is gekomen, maar het blijft natuurlijk balen van de auto! @Sjoelke: meestal een plaspauze in de nacht, maar zeker geen vier gelukkig...
@ingef: hiiihhi heeeerlijk die maden ahhahhaaa gatverdamme! snachts plassen: gelukkig hoef ik er maar 1 keer soms 2 keer uit. ben er zo blij om want bij maddox was dat wel anders. overdag moet ik juist wel erg vaak naar de wc. verlof: ik zit in de ww maar ook daar moet je verlof aanvragen. ik heb voor 4 weken gekozen. tjah ik zit toch alleen maar thuis dus ik krijg voldoende rust, 6 weken vantevoren heeft dan geen zin. @ellenore: ik voel me nu weer helemaal prima. nergens last van. heb net zelf pasteitjes uit verveling lopen maken en wat zijn ze lekker geworden hiiihiii!!!!!! dat vergeetachtige ken ik maar al te goed dat heb ik nu al een hele poos. lennart ergert zich dooood aan dat lege koppie van mij maar dat is dan ook terecht want het is niet normaal meer. als hij iets zoekt dat ik nog geen uur geleden verplaatst heb stuur ik em eerst naar 5 verschillende plekken want ik weet zzeeeeekkerrrr dat het daar ligt. en na een hoop gezucht en gegrom herinner ik me weer dat het daar helemaal niet ligt. zo ook met afspraken die hij heeft en mij dat dan ruim van tevoren verteld en ook nog eens 2 dagen vantevoren ofzo..de dag dat hij dan wegmoet vraag ik domweg..he waar ga jij heen?? @jesje: wow! balen zeg van jullie auto! jij en ook je vriend zullen wel enorm geschrokken zijn en wat een geluk dat hij een pet op had..stel je voor dat dat niet zo geweest was. jeetjeeeee. gelukkig is hij er goed vanaf gekomen. @anneke: ja smerig he hahahah sorry maar wilde het even met jullie delen. ik heb de koelkast ook gelijk grondig schoongemaakt en keek steeds of dat er niet stiekem zo een smerig beestje over me heen kroop. ok nu hou ik er echt over op want ik krijg er de kriebels van. nou ik heb nu definitief een bezigheid gevonden..ik wilde eerst een soort amuse curcus volgen maar helaas kon ik er geen een in rotterdam vinden en ik heb geen auto dus dat ging niet door. ik heb besloten om naar de kappersacademie te gaan. 1 avond per week krijg je dan "les" dus na de bevalling en tegen de tijd dat ik weer ga werken kan dat heel goed. het duurt 40 weken althans de eerste periode dan. het start eind januari dus na de bevalling zal ik wel wat missen maar ach..het is voor de lol. nou even bij mijn jongetje kijken want hij begint te huilen. fijne avond allemaal
Oh lenny, ik wil wel model staan hoor Leuk zeg, zo'n academie! En hier nog zo'n geïrriteerde man door de vergeetachtigheid. Ik hoop dat het na de bevalling voorbij is!
hihih dats mooi ellenore!! want er stond idd dat je zelf voor de modellen moest zorgen en ik dacht al van o oooo wie o wie hiiihiii. ik heb net via mplaats een hele leuke speelwekrplek voor maddi gekocht. zo een workmate compleet met helmpje, gereedschapskistje gereedschap enz enz. hij houdt heel erg van dat soort dingetjes maar in de winkel vond ik het zo ontzettend duur. nu heb ik echt een heleboel voor 17,50.hij zal er echt blij mee zijn. ik ga het morgen ophalen. ze hebben wel erg leuke dingen op mplaats zeg voor geen geld!