Wat een heerlijk programma he. Ik ben ook erg blij dat de sneeuw hier weg is. Ik voel me niet lekker, maar ik hoop dat het niet doorzet, Qua zwangerschap gaat het met mij ook helemaal prima gelukkig.
Hi meiden!! Helaas ben ik even niet in staat om op alle drie de pagina's te reageren Ben namelijk taarten aan het bakken aangezien mijn vriend morgen zijn 30e verjaardag viert. Het begint nogal pijn te doen aan mijn spieren van handen en polsen, dus veel kan ik niet typen. Wilde jullie alleen alvast een heel fijn weekend wensen en zondag zal ik het weer helemaal bij houden. Tot gauw!! Liefs Ellenore
@Lenny: ik had de rust inderdaad hard nodig... ik sliep al om een uur of acht gisteravond... toch een beetje over mijn grens gegaan denk ik. Maar: nu is het weekend en daar ga ik hard van genieten! Wat sneu dat Maddox altijd zo chagrijnig is van vermoeidheid op de kinderopvangdagen... maar daar doe je natuurlijk helemaal niets aan. @Ellentje: ik kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal wat te veel werd. Het gevoel er alleen voor te staan en dan ook nog een kind dat de hele tijd papa wil... daar zou ik ook van breken denk ik. Voel je je vandaag weer een beetje beter? @Jesje: gefeliciteerd met de nieuwe bolide!
Hebben jullie allemaal nog leuke plannen voor het weekend? Ik wel vind ik. Vanmorgen geef ik een soort trainerscursus voor de vereniging waar ik hiervoor zwemtrainingen gaf. Zij hebben veel zwemmers van een jaar of zestien die nu helpen bij het training geven, maar nog niet zo goed weten hoe en wat. Mag ik ze een beetje bij opstarten. Ik vind het hartstikke leuk! Tussen de middag wil ik eigenlijk even met Frank en Ronja buiten de deur lunchen. Gezellig! Daarna even alle boodschappen doen en dan helemaal niets meer. Morgen alleen even op bezoek bij mijn nichtje en ik denk even bij mijn ouders kijken en verder heerlijk ontspannen!
sjoelke: beterschap meis! heeft het kruikje wat geholpen vanacht? ellenore: wat goed zeg! zelf taarten bakken... deed ik vroeger ook altijd...totdat kris kwam..hahaha.. nu gaan we een kwarttaart maken samen dit weekend! gefeliciteerd met je man! anneke: goed dat je even bent bijgekomen! je moet ook wel wat om jezelf denken he? en je hebt inderdaad leuke plannen voor dit weekend! wij gaan nog wat opruimen...alle zooi van de nieuwe kamers maken ligt nog buiten...alles is nu weer onder de sneeuw vandaan, dus wij gaan zo naar de vuilstort met twee auto's rommel... ook een leuke weekend invulling toch?. nee hoor, we gaan heus nog wel meer doen, maar nog niet bedacht! ik kreeg de bon van de blije doos van prenatal, dus misschien nog even de stad in en de doos ophalen! altijd leuk toch? tot later!
morning!! gaaaaaappppp....erg slecht geslapen vannacht zeg! maddi lag bij ons in bed want hij werd dteeds wakker van het hoesten, nou bij ons kroop hij helemaal in mn buik en duwde me zowat uit bed. elke keer weer grrrrrrrrrrrrrrrrrr. uiteindelijk ging hij aan lenns kant liggen, kreeg ik last van vreselijke maagzuur en enorme honger,. broodje gegeten maar de maagzuur is niet weggegaan tot nu toe. gatverdamme! @ellenore: gefeliciteerd met je man!!! hoop dat jullie een leuke dag ervan maken met veel lekkere ellenore taartjes! knap hoor dat je dat zelf kan. mij lukt dat nooit @anneke: goed dat je heb kunnen rusten, zo te lezen had je het idd echt nodig.veel plezier vandaag met frank en ronja @ingef: pfffff die stomme prenatal..al bijna 30 weken ver en nog steeds geen ophaalbon gekregen. laat je weten wat erin zat dan weet ik of ik erachteraan moet gaan of niet
@Ellenore: MMMMM Lekker zelfgemaakte taarten. Heerlijk. Maak er een gezellige dat van. @Anneke: Wat een gezellige dingen heb je voor de boeg dit weekend. Leuk hoor. @Ingef: Mijn verkoudheid is echt heel erg. Ik probeer maar gewoon mijn dingen te doen vandaag, maar fit voel ik me niet. Ik ga dadelijk ook even naar de stad de blije doos ophalen. @Lennylenn: Ik ga dadelijk ook de blije doos ophalen. Ik kreeg een barcode via de mail. Deze moest ik uitprinten. Heb jij dat niet gehad?? Groetjes
Phoe, 7 pagina's bij lezen is me even te veel van het goede. Dus ik hou het even op alleen de laatste pagina. @ Sjoelke, al weer wat beter? @ Ellenore, gefeliciteerd met je vriend!! Fijne dag. @ Anneke, klinkt inderdaad als een leuk weekend. Veel plezier! @ Inge, ik heb de blijde doos ook opgehaald. Vorige week. Ik vond dat er ook echt wel leuke spulletjes in zat. @ Lennylenn, balen zeg, en slecht geslapen en maagzuur. Hopen dat je je straks wat beter voelt. Hier alles goed. Baalde vanochtend even dat de kerstbomen bij de gamma hier om de hoek uitverkocht waren. Nu dus nog even geen kerstboom, we moeten eerst een kar regelen om ergens anders een vandaan te halen. Verder geen gekkigheden.
De trainerscursus ging hartstikke leuk. Alleen duurde het veel langer dan ik had verwacht. Ik had er wat interactieve dingen ingezet, om mensen echt te laten nadenken over wat ze al goed deden en wat nog niet en waar ze tegenaan liepen en er kwam echt zoveel meer uit dan ik had gedacht. Ook dat ze zich echt helemaal bloot gaven en hun onzekerheid lieten zien. Was echt knap. En ik vind het dan leuk om ze elkaar complimenten te laten geven om juist weer wat vertrouwen in te stoppen. Dat lukte allemaal wel goed. Het echte gedeelte kennis overdracht was daardoor een stukje korter dan de bedoeling was, maar ik geloof dat het belangrijkste wel aan bod is geweest. Op 15 januari hebben we de volgende bijeenkomst. @Inge: o ja, eigenlijk moeten wij ook nodig even met de babykamer aan de slag. Ga het zo maar even in de groep gooien. Al geloof ik niet dat Frank vandaag in staat is behang te plakken. Die heeft donderdag de hele dag gesnowboard met zijn collega's en vergaat nu van de spierpijn. Erg grappig! Hij is vanmorgen met Ronja naar babyzwemmen geweest en hij vertelde dat hij haar amper uit het water kon krijgen! Overigens waren alle andere ouders wel heel erg onder de indruk van Ronja's loopskills...
hey allemaal! Ook hier even geen tijd om op alles te reageren! Vanaf morgen weer iets actiever hoop ik... druk bezig met van alles regelen en even stress in de familie... met buikje alles goed gelukkig.... met bram iets minder was vannacht weer paar keer huilend wakker, kijk vandaag in zijn mond is zijn hele gehemelte aan 1 kant blauw... pfff ben blij als hij alle kiezen heeft! en dan begint zoon nr2 waarschijnlijk hihi.. dus ga nu nog even beetje opruimen... misschien tot vanavond!
lennylenn: vreselijk zo'n nacht meid...pff..ben je al wat bijgekomen?.... wat gek dat je de bon nog niet hebt gehad van prenatal.. heb je het via internet gedaan? Ik kreeg toen ene bevestigingsmail met wachtwoord en nu dus een barcode per mail... hopelijk krijg je hem nog! sjoelke: irritant die verkoudheid....volgens mij is half nederland flink aan de beurt...en? je blijedoos nog opgehaald? ik toch nog niet...was hier zo druilerig...ben lekker kwarktaart gaan maken... mamaloe: nu al weer uitverkocht de kerstbomen? jeutje.. dat gaat snel! ben heel benieuwd wat er in de blijedoos zit...altijd leuk he?... anneke: hahaha..die frank...zo'n spierpijn dus?..hihihi.. ja, je hebt echt nog altijd spieren die je niet veel gebruikt! en wat fijn dat je cursus zo goed ging meid! leuk! flotsje: he jakkes, wat vervelend dat bram zo'n last van zijn mondje heeft zeg! zo zielig! hopelijk komen de kiesjes snel door, dan is het grootste leed geleden. sterkte meid! hier lekker in huis gerommeld uiteindelijk.. helemaal niet naar de stort geweest...manlief gaat het in zijn kerstvakantie doen...goed idee he? verder heb ik kwarktaart met kris gemaakt, groentesoep met draadjesvlees (zonder pakje) gemaakt...was heerlijk! lekker gespeeld, gepuzzeld met kris en net als afsluiter lekker samen met hem in bad geweest,...ben helemaal moe! Maar wel lekker zo'n dagje cocoonen! liefs
@mamaloe: Iets beter voel ik me wel, maar nog niet geheel fit. Dadeijk maar weer lekker naar bed met een kruik en een ui op mijn nachtkastje. Misschien dat dit helpt? Ik heb gisteren een kerstboom gehaald. Hij paste in mijn auto, want ik heb niet zon grote. Hier in het dorp zit een kerstbomen verkoop die voor 1,50 de boom thuis brengt. Dat is wel heel handig. @Anneke: Die training klinkt leuk hoor. Fijn dat het zo positoef verlopen is. @Flotsje: O wat zielig zon blauw gehemelte bij Bram. Inderdaad hopen dat zijn kiesjes er zo door zijn. @Ingef: Ik heb de blije doos wel opgehaald. Altijd leuk zon gratis doos. Super veel zit er niet in vind ik, maar we moeten een gegeven paard niet in de bek kijken. Hihihi. Het si toch weer de moeite. Klinkt lekker die soep en de taart. Jij houdt ook van koken of niet? Ik vind dat ook altijd erg leuk. Het is rustig geweest vandaag. Ik heb verschillende verjaardag cadeaus gehaald en ben bij mijn tante op feest geweest. Morgen nog twee verjaardagen. Ik ga dadelijk maar eens lekker slapen. Tot morgen en slaap lekker. Liefs
goedemorgen dames ik heb de blije doos niet eens besteld volgens mij hihi, heb wel een doos van felicitas binnen gehad 2 weken terug. dat was wel een leuke, zaten allemaal handige dingen in. fles van avanti, billendookjes van zwitsal en zo'n box om ze in te doen, tutje enz. zo ik ga maar eens werken, wat een tijd zeg 6 uur beginnen pffff
Sorry dat ik niet alles heb bijgelezen. Concentratie is ver te zoeken de afgelopen weken. Ik heb gister ook de blije doos opgehaald! Al zat er niet heel veel in, ik vind het toch wel heel leuk om te krijgen. Vaak veel folders ook. Vrijdagavond belde mijn beste vriendin om te vertellen dat ze zwanger is. We hebben staan juichen aan de telefoon want het was precies een jaar geleden dat ze ook zwanger werd maar helaas een bbz kreeg. Dus blij maar nog even in spanning hoe het lopen gaat. @zw.yoga: manlief meegeweest en hij vond het zelfs fijn! As. dinsdag weer. Kunnen jullie ook niet meer uitslapen? 7 uur is mijn max. (heb verder geen kleine rondlopen, dus daar ligt het niet aan)
sjoelke: ja, ik hou erg van koken en kokkerellen en opeten natuurlijk...hahaha..merk dat ik nu ik zw ben niet altijd zin heb om te koken, maargoed..en jij? ook een keukenprinsesje dus? jesje: pfff....da's inderdaad vroeg zeg 6 uur beginnen! hier was onze kleine man om 6 uur wakker.. hij wilde in de spiegel kijken...hahaha..mafkees! werk ze! lonnie: wat spannend voor je vriendin zeg! en uitslapen zit er hier al 3 jaar niet meer in...hahaha..wij hebben en hele originele wekker, hij heet Kris!..hahaha...maargoed, je went er wel aan en je hebt wel wat aan je dag moet je maar denken! manlief had een cadeaukaart van zijn werk voor kerst.. hij kon zelf alleen niet echt iets leuks vinden op de site...dus mocht ik wat leuks kiezen! Lief he? Heb uiteindelijk voor een hele mooie ketting gekozen van Blond Amsterdam.. echt té leuk! nou meiden... ga nog even lekker verder lezen, manlief is een bakkie koffie aan het zetten voor ons, dus dat moet wel lukken...straks even te poetsen in huis, de bedden doen en dan maar weer even uitpuffen! hahah..zit de baby bij jullie ook al zo hoog? als ik wat moet oppakken of de kleine man bv afdroog snak ik soms naar adem...niet best! liefs
@Jesje: Ik heb de felicitas ook. Vond ik leuker dan de blije doos. Poeh 6 uur beginnen. Dat is wel erg vroeg. Werkse!!! @Lonnie: Jou man is echt zelfdzaam volgens mij. Hihihihi. Alsik bij ons op de Yoga rondvraag dat moet iedereen haar man puchen mee te gaan. Hihihihi. Ik kan nog geweldig uitslapen. Ik kan niet vroeg op staan hihihihi. @Ingef: Ik vidn koken ook erg leuk. Verse soepen maken enz. Maar ook bakken vind ik heerlijk. Daddelijk met oudjaar bak ik weer 40 appelflappen. Doe ik elk jaar. Is gewoon vort een traditie. En lekker dat de familie dat vind. Mijn nichtje komt me dan vaak helpen. Wat lief van je mannetje. Klinkt leuk een blond Amsterdam ketting. Ik heb ook het idee dat de baby erg hoog zit. Dat maakt alles er inderdaad niet makkelijker op. Maar ja. Eens zakt hij/zij ook wel weer. Ik krijg dan zon maagzuur. @All: IK heb morgen middag een echo met 28 weken. Ik ben benieuwd of we daadwerkelijk een reus kunnen verwachten. Verder gaan we morgen de baby erkennen bij de gemeente. Dan is dat ook weer gebeurt. Ik heb vandaag 2 verjaardagen. Fijne zondag allemaal. Liefs
@Inge: Frank bleek inderdaad ongebruikte spieren te hebben en ik geloof dat zijn ribbenkast ook een flinke opdonder te hebben gehad. Ach ja, eigen schuld dus ik lach hem ook gewoon uit! @Lonnie: wat leuk dat je vriendin nu ook zwanger is. Kunnen jullie kindjes straks mooi met elkaar spelen... maar gewoon uit gaan van goed nieuws toch? @Sjoelke: veel plezier met de echo morgen en laten we hopen dat het niet een echte reus wordt... het moet er ook nog uit he? Hier alles goed! Vanmiddag gaan we bij mijn nichtje, haar man en twee kinderen op bezoek. Die kids zijn 3 en 5 en vinden Ronja geweldig, dus dat wordt vast weer een succes! En daarna halen we ons nieuwste gezinslid op. We hebben via Marktplaats een klein zwart katje gevonden van 8 weken. Het lijkt me zo leuk om een katje samen met Ronja en de kleine op te laten groeien. Onze andere katten gaan haar steeds uit de weg. We gaan hem Midas noemen en heb er helemaal zin in!
En Frank heeft me beloofd morgenochtend te gaan behangen... hij heeft avonddienst dus begint pas om half twee met werken. Ben zo benieuwd naar het resultaat!
@Anneke: Ik hoop ook niet dat het echt een reus is. Maar we zullen zien. Ik heb er best wel zin in. Maar toch vind ik het ook weer spannend. Wat leuk een klein katje. Ik vind MIdas een geweldige naam. Ik ben ook wel benieuwd naar het behang. Plaats je een foto?