Jawel hoor, augmentin mag je gewoon hebben volgens mij, moet je even navragen. Pas maar op met zo'n keelontsteking! Als die naar binnen slaat heb je een bloedvergiftiging, dat is veel gevaarlijker.
@Micha: Zo dat schiet op. nog maar 8 dagen. Hihihii dat snurken. Mijn vriend werkt s nachts momenteel dus hij ligt niet bij mij in bed. Ik weet niet of ik snurk, maar dat zou zomaar kunnen. @anneke: Ik heb al meer verhalen gehoord van mensen die een groot of een klein kind zouden krijgen wat achteraf het tegenover gestelde was. Ach ja, we zien wel. Was de lunch gezellig? @Lennylen: En hoe was het bij de kapper? Bij ons heeft de AH dat meestal ook. Ik heb er nu alleen nog niets over gehoord. Is wel lekker vanalles proeven. @Sneeuw: Hier is het weer helemaal wit en erg glad in de straat. Ik vind het er mooi uit zien, maar fijn is anders. @Debski: Au keelontsteking. Dat is niet fijn.Flink op ijsklontjes zabbelen. Dat scheelt enorm. Ben je al naar de huisarst geweest? Heb je nog snowboots kunnen vinden? @Shenoby: Ziet er wel mooi uit die sneeuw he! Mooi plaatje. En een mooi buikje. Ik ga nu even toegeven aan mijn vermoeidheid. Ik ga even een uurtje plat. Tot straks
Lunch ging niet door, de dame van de kraamzorg was veel later dan gepland en toen had het geen zin meer... Ben wel nog even met de kleine meid naar mijn ouders geweest. Was ook wel even gezellig! Er is nu kerstborrel van mijn werk waar ik eigenlijk nog even naar toe moet, maar ik doe het denk ik maar niet. Ben best moe, dus volgende keer maar weer!
@ anneke loopt wel een beetje gelijk op volgens mij. al heb ik nu een iets ronder buikje al geloof ik. er staat een foto in mijn album nikki en mama. die is van 1 dag voor de bevalling van nikki.
imsala: fijn dat je er weer bent! micha: wat lekker zeg, nog 8 werkdagen! heerlijk aftellen dus!! hier nog 8 weken...ach ja, komt ook vanzelf een eind aan denk ik dan maar.. anneke: lief van je, zal het inderdaad rustig aan doen... we gaan het gesprek maar gewoon met de desbetreffende collega aan... klinkt gezellig een lunch! ook voor ronja, kan ze lekker spelen! lennylenn: is ook zo hoor! ik ben vaak wel zenuwachtig voor dergelijke gesprekken, maar als ik eenmaal ben begonnen gaat het prima.... lekker naar de kapper! het lijkt ook nog minder te willen zitten door de vorst...heb jij dat ook? Veel plezier met je nichtje de hoofdengel... klinkt schattig! hier gelukkig maar 2 cm sneeuw... en bij jullie? debski: beterschap meid... niet leuk zeg! en nog geslaagd voor snowboots? shenoby: oei, da's inderdaad wel heel vroeg!...hier ook regelmatig het geval helaas....vanochtend was het echter 8 uur...echt luxe! mooi plaatje van de sneeuw zeg! en een hele mooie buik! debski: jakkie...keelontsteking, dat doet echt zeer! ik zou zeker even met de ha bellen, wie weet mag je wel iets anders? sjoelke: lekker even dutten! lekker opgeknapt? anneke: wat jammer dat de lunch niet door ging!...niet zo netjes dat de kraamzorg zo laat was? en verstandig dat je lekker thuis blijft! zo...hier lekker een dagje thuis gewerkt...heerlijk! verder de boodschapjes al in huis. Vriendin kwam drie dozen met babykleertjes van o.a. Kris en van haar eigen zoontje van 5 maanden brengen...alles schoon en gestreken, dus we hebben samen de kast gezellig in geruimd.. heb nu echt drie keer zoveel kleertjes als bij mijn eerste! wel leuk! verder word ik echt gek van het maagzuur..bleh... maargoed, het hoort er allemaal bij he? dit weekend al weer 28 weken...laatste trimester breekt aan, ongelofelijk hoe snel het gaat! en wat een toestand op de weg he? ben blij dat wij allemaal lekker op de bank zitten hier! liefs
@Ingef: Ik heb een heerlijk dutje gedaan. Wat is dat fijn ja!!! Ik denk ik neem het er even van. HIhihihihi Wat leuk al die kleertjes. Ik wil morgen de kast in gaan richten enz. Maar ook mijn gordijnen korter maken. Ik heb er zin in. Ik ben ook erg blij dat ik thuis op de bang zit. Wel vervelend dat mijn lief momenteel 's nachts werkt. Hij zit op de vrachtwagen en dan ben ik met dit weer wel altijd ongerust.
@Inge: dus de garderobe verdrievoudigd? Ach nooit verkeerd toch? En wel gezellig om de kast samen met je vriendin in te richten! Ik was ook niet zo blij dat die kraamconsulent zo laat was en ik vond haar ook niet zo aardig... maar dat maakt niet uit, het is weer geregeld en daar gaat het om! @Shenoby: dan weet je ook gelijk weer wat je te wachten staat, hihi... ik heb ook het idee dat mijn buik iets ronder is. Zal binnenkort de meetlat er eens omheen gooien en vergelijken! @Sjoelke: ik ben ook gek op dutjes al heb ik ze de laatste weken wel minder nodig dan daarvoor! En ik kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit dat je vriend op de weg zit. Maar als er iemand op dit moment veilig is op de weg, is het natuurlijk wel een professioneel chauffeur. Hij weet wel goed wat hij moet doen!
Ik merk dat ik het nu wel weer steeds meer nodig heb sinds een paar weken. Ben nu weer wat meer moe. Ik weet dat mijn vriend ook geen onnoddige risico's neemt, maar elke ochtend ben ik blij als hij er weer is. Hoe is het verder met je?
Hoi dames!! @sneeuw, hier is zo ongeveer 8cm gevallen geloof ik! Mijn vriend heeft heerlijk met de kleine in de sneeuw gespeeld vandaag. Chris had rode wangen en een rode neus, maar wilde absoluut niet naar binnen. @Imsala, wat een verhaal meid! Blij dat je weer thuis bent hoor! Hopelijk blijft het nu goed gaan. @Debski, keelontsteking balen zeg!! Bananen in de koelkast is bijna net zo lekker als een ijsje!! @Anneke, balen van de kraamzorg! Waar gaan ze het ook weer over hebben met de intake? Ik heb hem 25 januari. @Sjoelke, oh wat ongezellig dat je man nu veel weg is. Maak je maar niet teveel zorgen, kun je er niet bij gebruiken. Lekker hoor, af en toe een dutje! En morgen leuke plannen begrijp ik! @Inge, wow zo'n volle kleding kast! Heerlijk zeg. En zo'n last van maagzuur? Wat vervelend. Gebruik je er iets tegen? Ik was blij met een thuiswerk dag vandaag. Had er niet aan moeten denken in deze sneeuw te rijden! Ben het huis niet eens uit geweest vandaag. @Lenny, hoe zit je coup? Weer mooi geknipt? Nou, ik heb de vlk vandaag een mail gestuurd en de dame die vandaag dienst had vond het inderdaad nodig dat ik mijn suiker laat prikken. Ze stuurt me een lab formulier dus maandag moet ik dat even laten doen. Morgen gaan we kerst inkopen doen. We vieren altijd een kerstdag bij mijn ouders in Dokkum met de hele familie. Cadeautjes en gedichten er bij. Helaas moet mijn vriend 2e kerstdag werken, dus die gaat de dag erna weer naar Den Haag. Ik vertrek met Chris maandag weer. Het is even een heen en weer gereis, maar dat nemen we voor lief. Wat gaan jullie doen dit weekend?
sjoelke: mooi zo! een dutje is goed voor de zwangere medemens!...heb nu al weer zin in mijn bedje.. jij dus ook lekker tutten op het kamertje? Zo leuk! Wel vervelend dat je mannetje op de weg zit nu! maargoed, het is zijn werk, dus hij is vast heel goed in rijden! anneke: niet netjes van de consulent! hopelijk bevalt de kraamzorg straks wel! bij wie zit je? wij hebben ons dit keer aangemeld bij de leeuwarderkraamzorg. Vorige keer via thuiszorg de frieseland...kreeg 2 verschillende mensen en beviel me niet...vandaar nu een wissel. ellenore:dus toch maar voor de suikertest? Ik heb hem ook gedaan en het is wel een fijn gevoel te weten dat er niets aan de hand is. En wat heerlijk dat chris zo lekker buiten gespeeld heeft! hier heeft Kris ook buiten gespeeld en mij geholpen met vegen en zout strooien...zo schattig! hij had nu ook helemaal rode wangen van de kou! dit weekend twee verjaardagen! wel weer leuk om alle familieleden te zien.... nu voor de voice! liefs
ik krijg ook kraamzorg vanuit friesland. bij mij komt isis. was de vorige erg tevreden vandaar nu weer.
Hihihihihi, ik dacht kraamzorg helemaal uit Friesland, maar dat is voor jou vast helemaal niet ver! Voor mij wel hihihi! Ik zat er helemaal langs.
ik woon in drenthe de organisatie van isis zit in friesland. maar hebben ook kraamverzorgsters in drenthe
Ik krijg ook kraamzorg van Isis. Toen Lieke geboren werd had ik ze ook, alleen waren ze toen pas net gefuseerd, of ze waren er druk mee bezig. (het was eerst samenzorg en de friese wouden.) Is me toen erg goed bevallen, maar het hangt natuurlijk erg af van de kraamhulp die bij je komt. Ben zonet bij de fysio geweest voor mijn bekken. Had om 20.30 uur een afspraak en was meteen aan de beurt. Om 21.45 ging ik de deur pas weer uit. Hele medische verleden besproken en mijn rug is gekraakt en heb wat houdingsoefeningen uitgelegt gekregen die ik nu thuis moet gaan doen. Ben nu echt ontzettend moe en ga zo lekker naar bed. Maar dit is wel de eerste keer dat ik bij de fysio vandaan kom en me beter voel dan toen ik er naar toe ging. Al heeft hij wel gewaarschuwd dat ik morgen waarschijnlijk enorme spierpijn zal hebben. Nou ja, maandag al weer een afspraak, dus ben benieuwd, maar heb er wel vertrouwen in. Maandag ook suiker prikken, dus wordt een lekker dagje. Inge en Ellenore: moesten jullie ook eerst nuchter prikken en later op de dag nog een keer na het eten om suiker te meten???
Hi lin, wat heerlijk om even gekraakt te worden!! Hopelijk gaat dit helpen. Ik moet inderdaad eerst nuchter en 2 uur na het ontbijt nog een keer.
Meid ik hoop dat je je stukken beter gata voelen nu. Goed dat je er vertrouwen in hebt. Misschien valt de spierpijn wel mee. Slaap lekker
Hey meiden, Wat hebben jullie nog lang doorgekletst gisteravond... gezellig! Ik lag al veel eerder te slapen. Nog in bed een stuk van the voice gekeken, maar ik was echt heel moe. Vanmorgen weer vroeg op, Frank moet vandaag werken. @Ellenore: bij de intake zorgen ze dat je weet wat je kunt verwachten van de kraamzorg qua aantal uren en dergelijke, vertellen ze je wat er op de uitzetlijst moet staan en dat je bed op klossen komt te staan. Ze nemen je gezin door, zodat ze weten wat er allemaal gebeurt (huisdieren, andere kinderen enzo) en je kunt je vragen stellen. Het stelt allemaal niet zoveel voor en ik heb natuurlijk ook niet zoveel bijzonderheden. Alleen die vrouw ging elke keer als ik iets had gezegd (bijvoorbeeld dat het met Ronja goed ging) zeggen: ja, mooi niet? Echt heel irritant. @Inge: ik heb me weer aangemeld bij de Kraamvogel, die had ik de vorige keer ook en toen had ik een hele leuke kraamverzorgster en ook de hele tijd dezelfde, dus ik hoop echt dat ik haar weer kan krijgen. Heb wel een voorkeur uitgesproken. @Lin: hoe gaat het vandaag met je spierpijn? Ik hoop dat je ook blijvend wat bent opgeknapt door de fysio! Als het weer het toelaat, gaan mijn vader en ik vandaag het bedje voor de kleine ophalen in Zwolle. Heb hem via Marktplaats, inclusief kwaliteitsmatras voor zestig euro en zowel bed als matras zijn nog zo goed als nieuw. Frank maakt morgen het behangen af, dus dan schiet het in een keer lekker op met de babykamer. Hij moet vandaag werken, dus vandaar dat ik mijn vader maar even heb ingeschakeld. Om nu zelf te gaan sjouwen lijkt me niet zo'n straks plan. Een honkbalteamgenoot van Frank is gisteren ook papa geworden. Heeft een dochtertje gekregen Lieke. Mooie naam, maar je hoort hem de laatste tijd wel best vaak. Tenminste ik ken ineens drie stellen met een Lieke. Apart he? Zal dan wel mode zijn. Heb net even op rainbowbabies een shirtje gemaakt met haar naam erop en een leuk plaatje. Die krijgen ze dan thuisgestuurd als geboortecadeautje... Wij kregen toen Ronja geboren was zo'n soort shirtje van een oom en tante van Frank toegestuurd en ik vond het zo'n leuk idee! Nu doen we dat standaard als er in onze omgeving iemand een kindje krijgt.