@Ellenore: niet te veel zorgen maken meid! Internet is altijd heel goed in het bang maken van aanstaande moeders en met onze hormonen die door het lijf gieren, zijn we er natuurlijk ook super gevoelig voor. Ik heb mezelf een internet verbod voor dat soort dingen gegeven, misschien voor jou ook een idee? @Inge: vervelend joh dat Kris zo half is. Gaat gelijk ook zo ten koste van je eigen nachtrust he? Misschien dat je vandaag overdag nog even een dutje kunt doen? @Sjoelke: wat gaaf dat je gordijnen af zijn en dat je zo blij bent met het resultaat. Heb je toch echt eer van je werk! Hier schiet het nu echt op met de babykamer. Frank is net klaar met behangen. Dat is ook wel fijn, want ik heb ineens een nare aanval van nesteldrang en daar word ik niet gezelliger van. Kan er niet meer tegen als er kleertjes van Ronja op haar kamer blijven rondslingeren als hij haar heeft omgekleed of als er stapeltjes onverwerkte post liggen... dus nu zijn we samen de stapeltjes aan het wegwerken en zo meteen gaan we alles wat we tijdelijk in de babykamer hebben neergezet ook opruimen. Dan kunnen we straks tapijt halen bij de kwantum, want het is koopzondag en vanmiddag het tapijt, bedje en badje in het kamertje neerzetten. Daar word ik wel blij van! En mijn ouders komen vanmiddag ook nog even langs alvast voor Franks verjaardag. Hij is morgen jarig, dus dan gaan we vandaag lekker een stuk apfelstrudel eten en kunnen ze mooi het kamertje bewonderen.
@Debski: heel veel beterschap, hoop dat de antibiotica snel aanslaat!!! @Sjoelke: das goed nieuws dat jullie wel samen kerst kunnen vieren, zou ik ook niet leuk vinden hoor als dat niet zou kunnen!
@ Suenna, hier ook nog geen kraampakket (zilveren kruis), maar heb hem ook pas een week of 2/3 geleden aangevraagd. Hoe gaat het nu met je harde buiken? @ Lennylenn, balen van je nichtjes optreden! Je heb trouwens echt een prachtige buik zeg.. @ Micha, wat stom dat dat niet in een keer goed geregeld was bij je apotheek. @ Mamaatje, ja heerlijk dat vooruitzicht van verlof. @ Debski, beterschap meid @ Ellenore, kan me voorstellen hoor dat je daar tegen op ziet. En op internet speuren is inderdaad niet zo'n goed idee. Daar kom je allemaal van die extreme verhalen tegen. Probeer te blijven ontspannen. @ Sjoelke, jeetje je was echt nog laat op. Kom ik aan met mijn bejaarden-bedtijd van half tien, hihi. Ben benieuwd naar de foto van de gordijnen. @ Inge, gelukkig viel het onderweg mee met de sneeuw. Het is hier echt verschrikkelijk. Ik zie nu al op tegen naar het werk gaan morgen en dat is maar vier kilometer. Arme zoontje, dat ie het zo te pakken heeft, beterschap met hem. @ Anneke, fijn dat de babykamer zo opschiet. Binnenkort foto's??
Nou winkelen ging gister niet. Er rijden geen bussen en met de auto durfde ik niet aan. Volgende keer beter. Toen heb ik maar de badkamer een uitgebreide poets beurt gegeven, je moet toch wat..
@Mamaloe: hoop aan het eind van de middag al een foto waardig kamertje te hebben... Wat zonde dat het winkelen er niet in zit. Maar een goed gepoetste badkamer klinkt ook goed!
@ ellenore, niet te veel zorgen maken en gaan googelen hoor. das nergens goed voor @ inge heerlijk he zulke nachten? gaat hier ook al 3 dagen zo. word er gek van! weet niet waar het aan ligt maar ze is niet ziek ofzo. dus straks als zij op bed gaat schiet ik er ook nog even in. @ sjoelke, fijn de gordijnen af. heerlijk is dat het als je eindelijk resultaat hebt dan? @ debski hopelijk slaat de ab gauw aan en voel je je snel weer beter. @ anneke wat fijn is dat he? als je eindelijk ziet dat je opschiet. ik kan hier ook enorm gestressd van raken als het niet op tijd klaar is voor mijn gevoel. en dat terwijl er nog tijd zat is. alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man. @ lennylenn. prachtige buik hoor! @ mamaloe jammer dat het shoppen niet door ging. volgende keer beter dan maar. hier ga ik ook alleen lopens eruit hoor. en hele hele kleine stukjes met de auto. omdat ik de boodschappen niet allemaal lopends kan houden. hier al een paar nachten een kl*tennacht gehad. nikki snachts veel wakker. en vervolgens om 6.15 weer paraat staan. pfff ben helemaal kapot. met mijn nieren gaat het wat beter. ik heb wat anders gekregen tegen het maagzuur dat mijn nieren niet aantast dus tis nu een stuk makkelijker te verdragen. morgen nog 12 weken. 10 als je van het inleiden uitgaat. gaat nu echt super snel.
@Sneeuw: Poeh wat ligt hier een pak sneeuw zeg. En nu schijnt er nog 5 a 10 cm bij te vallen straks hier in brabant. @Anneke; Ik begin nu ook nesteldrang te krijgen. Vind ik niet erg, want nu kan ik me er tenminste toe zetten iets te doen. Hihihihihi. Veel plezier vanmiddag. @Mamaloe: Ik was onderdaad nog laat op. Komt omdat ik perse mijn gordijnen af wilde hebben. Hihihihi. En dat is gelukt. Vanavond lig ik er meteen na boer zoekt vrouw in denk ik. Wat jammer dat shoppen niet ging. Internet shoppen is ook altijd leuk!! @Shenoby: Fijn dat je iets anders hebt gevonden voor je maagzuur en dat het met je nieren beter gaat. Nu nog iets minder slopende nachten en dan komt het weer helemaal goed.
anneke: inderdaad net een heerlijk dutje gedaan...kris ook trouwens! hopelijk knapt ie snel weer op.... en wat heerlijk dat het kamertje zo opschiet! het is wat he, die nesteldrang! en alvast gefeliciteerd met frank! mamaloe: wat jammer dat het winkelen niet doorging...vervelend wat de sneeuw allemaal tegen houdt he?... hier morgen ook weer aan het werk... in leeuwarden zelf ligt gelukkig niet veel sneeuw, alleen is het wel glad hier en daar....bah! shenoby: oei.....da's ook niet fijn, zulke nachten én dan ook nog vroeg weer op! Hier net ook een dutje gedaan... je moet toch wat he?.. wat fijn dat het iets beter gaat met je nieren! gaat inderdaad snel he nu? de vorige keer beviel ik bij 40 weken, da's nu nog 12 weken dus!!! zo de kou in, de konijnen verschonen...word ik weer even wakker...hahaha liefs
Nu nog een commode en een kledingkast erin en dan kunnen we het echt gaan inrichten. Hoop maar dat het nog een beetje ruim lijkt, het is niet zo'n groot kamertje...
Dank jullie! Ik zal de complimenten doorgeven aan de meesterplakker hier in huis! Frank is daar altijd heel secuur in. Maar in dit geval was het geen makkie. Begin januari gaan we wel even naar de Ikea voor een kledingkast en de commode die bij het bedje hoort. Zou het het liefst deze week gelijk doen, maar ik denk dat het zo vlak voor de feestdagen superdruk is. Dan maar liever ietsje later!
Hi meiden Hoe was jullie zondag?? Ik heb vandaag toch maar gereden ook al wilde ik dit vermijden. We moesten kerst inkopen doen dus we zijn het centrum van Den Haag nog even in gegaan. Het was goed te doen en bere gezellig! Heb eindelijk een winterjas bij H&M gescoord en echte snowboots met goed profiel op de zolen Ik heb niet meer op internet zitten surfen hahaha, wat een drama lees je daar toch. Eerst dinsdag de test eens afwachten. Straks weer boer zoekt vrouw!!! Ben heel benieuwd hoe die eerste gesprekken gaan. Krijg altijd plaatsvervangende schaamte bij sommigen... Fijne avond allemaal!! xxx Ellenore
@anneke: mooi hoor meid! echt een stoere kamer! mijn zwager heeft vandaag de muren geverfd, is echt zo mooi geworden!! ik had ook nog een gelukje met verf halen, ik vroeg om superlatex te mengen, was er een nieuw meisje en zij had de duurste gedaan, maar ja dat scheelde 40 euro en dat vond ik toch wel veel schelen, terwijl ik dara niet om gevraagd had. nu heb ik die dure verf mee gekregen voor de prijs van superlatex ze hadden toch niks meer aan de verf, aangezien die gemengd was. ik zal morgen even een foto maken en plaatsen hoe het er tot nu toe uit ziet sorry meiden, ben te moe om verder nog te reageren op jullie
Anneke: dat is goed te zien dat frank zo secuur is echt knap hoor! Ellenore: goed geslaagd dus? klinkt in elk geval goed.. en inderdaad plaatsvervangende schaamte allom bij boer zoekt vrouw....hahaha..pijnlijk soms zeg! Jesje: da's mooi mazzel meid! hier: lekker naar bed zo, kris lijkt wat minder last te hebben van zijn hoest, ik hoor hem af en toe...zo nog een was ophangen en dan lekker mijn bedje in! hebben vanmiddag nog lekker buitengspeeld met de sneeuw en de konijntjes... die vinden het zo leuk om tijdens het hok verschonen door de tuin te sjezen..echt schattig! ook heeft kris al twee dagen niet meer in zijn luier geplast,..hij geeft iedere keer netjes aan te moeten plassen! knap he? Ik hoop dat hij het nu echt helemaal door heeft...zou heerlijk zijn als de baby er straks is, dat hij dan uit de luiers is! we zullen zien.. nou meiden, morgen weer werken..auto om 8 uur bij de dealer brengen voor een beurt... en dan sollicitatiegesprekken...ben benieuwd! liefs
Ik merk dat vanaf het moment dat ik zwanger ben, ik 1000 keer onzekerder ben dan normaal (en dan ben ik al wat onzeker aangelegd). Over wat ik voel en wat ik ermee moet enz. Thuis heb ik er gewoon veel minder last van, wel is mijn buik van zichzelf al harder in de middag. Woensdag moet ik naar de verloskundige, dus dan kan ik het nog wel een keer navragen. Heb een beetje het gevoel dat ze zich aan mijn onzekerheid irriteert (doen veel mensen, onzekere mensen zijn lastig). In ieder geval denk ik zelf dat het een beetje aanleg is en dat ik er niet zo ongerust op hoef te reageren. Een zus van mij had het ook en die werkte 10 keer harder dan ik, haar kinderen waren allemaal wel te vroeg. 1 zelfs 6 weken, maar zij ging dan ook veel harder door dan ik. Dus volgens mij mag ik er meer vertrouwen in hebben dat deze hele zwangerschap ook wel tegen een stootje kan. Lief dat je het vraagt. Ik ben alvast bezig met een geboorte/bevallingsplan. Zijn er meer hier die dat doen?
Rot he zo'n keelontsteking... Daar kan je je zoooo ontzettend ziek door voelen. Nu maar hopen dat je er snel bovenop bent! Beterschap (samen).