ja alles prima hoor meis!! dank je, geen bruin meer gezien.. was dus inderdaad een klein wondje en de kleine is superactief! morgen weer een echo en gyn bezoek, ben benieuwd of we nu kunnen zien wat we krijgen.. en anders over 2 weken met de 20 weken echo? hoe is het met jouw bekken? knap dat je nog steeds zo goed hardloopt!!
zo...eindelijk weer bijgelezen! wat was er gezellug veel gekletst zeg!! hier gaat het goed, merk wel goed aan mijn lijf dat ik veel te veel doe op een dag...maar het is ook zo lastig om te gaan zitten/slapen met een actieve peuter, een huishouden en een baan.... pfff..hebben jullie dat ook? morgen weer naar de gyn, weer even naar onze kleine kijken... ben benieuwd! ga nu lekker slapen, sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar da's gewoon niet te doen.. liefs!
@Lennylen, ik ben ook voor Indy. Mooie naam hoor!! Zo meiden, ik heb vanavond een beauty avond gehad . Eerst lekker met de voeten in een voetenbadje. Daarna mijn benen zitten harsen. (Hoe vaker je dat doet, hoe makkelijker en sneller het gaat!!! Ik ben een beginneling). Daarna lekker beide benen ingesmeerd met babyolie van LIEF. Toen de nageltjes geknipt en een gezichtsmasker gebruikt. Nu net nog even mijn haren gewassen inclusief haarmasker..... Kortom, ik voel me onwijs mooi en SEXY!!!! \o/ Ik twijfel alleen over het gebruik van een zelfbruinende crème. Het stond nog in mijn badkamer kastje, maar ik vind het zulke troep. Je kunt een halve dag geen broek aan doen omdat het zo traag in de huid trekt. Gebruiken jullie zoiets? Mijn benen zijn voor een halve pinda als ik behoorlijk wit, dus ik wil wel een beetje bruiner worden eigenlijk. Iemand tips?? Liefs Ellenore
@mickey, thanks for asking, gaat iets beter nou, ga zo direct m'n nestje in... @lennylenn, je kunt ook 2 namen geven,maarja welke word dan de roepnaam hahah wij hebben ook al een naam, wij doen er 2 @sjoelke, fijn hoor!! geniet er maar lekker van!! @ellenore, als ik het gebruik (zelfbruiner) dan smeer ik het meteen na het douchen erop. dan kan ik eigenlijk vrij snel m'n broek weer aantrekken daarna, zal wel verschillen qua huidtype. ik gebruik meestal nivea producten qua cremes. nu niet, het word toch kouder buiten dus die benen (melkflessen) van mij worden de aankomende maanden niet blootgesteld hahah
@Lennylenn: ik vind beide namen mooi, maar bij mij zou Indy ook winnen... net iets simpeler. De dochter van Leontien van Moorsel heet ook zo, zag ik van de week op tv. @Inge: goed om te horen dat het nog steeds goed gaat. Waaraan merk je dat je veel te veel doet? Vooral vermoeidheid ed? Met mijn bekken gaat het aardig. Als ik loop of training geef, merk ik het de hele dag wel. Maar de dag erop is het dan of een stuk beter of weg. Dus daar is wel mee om te gaan. Het wel of niet hardlopen stem ik daar dus ook op af. Ik ben nu trouwens wel begonnen met wandelpauzes na elke acht minuten twee minuten. Maandag voor het eerst gedaan en dat beviel goed. Morgen ga ik weer. En gisteren vertelde mijn vriendinnetje dat ze binnenkort ook weer wil gaan squashen. Dus daar heb ik ook wel weer zin in! @Kart: ik gebruik die zelfbruinende troep niet, te veel risico op strepen en vlekken! Ga nu zo naar mijn werk, dames prettige dag weer!
Goeiemorgen all! @zelfbruinende cremes: geen idee heb er wel eens een gehad van garnier was wel goed maar ben daar nooit zo goed in om dat egaal aan te brengen... @anneke: waus wat sport en doe jij nog veel.. nu ook squashen.. ik zou dat nu echt niet meer kunnen ik merk al als ik een dag gewerkgt heb en veel gelopen dat mijn lichaam op is... och heb me ook wel voorgenomen het deze zw rustig aan te doen hihi.. ik ga vandaag lekker dagje naar mijn ouders denk dat ik daar ook ga slapen.. dus zal niet veel meer hier zijn! Fijne dag allemaal!
Het gaat om jullie natuurlijk, maar omdat je zelf ook al naar Indy neigt, ik vind dat ook een hele leuke naam
Goedemorgen! Mijn dochter heeft lekker geslapen tot 8 uur! Dus ik ook. lekker is dat zeg. Inge veel plezier vandaag! Als het goed is kunnen ze het toch al zien? flotsje: veel plezier bij je ouders! Anneke: werkse vandaag! Ellenore: heerlijk zo'n avondje zeg. Ik snap dat je je mooi en sexy voelt! Zelfbruiningscreme's heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.
goedemorgen allemaal!!! hele erg bedankt voor jullie mening over de namen. ik heb er ook nog de hele avond aan gedacht en vanoctend ook maar Indy heeft gewonnen. ze krijgt ook nog een tweede naam maar dat zal dan geen sienna zijn..vind het niet mooi klinken bij Indy. @zelfbruinende cremes..hmm nee sorry geen tips heb van mezelf al een bruin kleurtje wel erg lekker zo een beautydagje hoor!! denk dat ik dat binnenkort ook een slekker voor mezelf ga doen. straks de 20 weken echo!!!!!! en hoewel bij 16 weken al heel veel hebben gezien..was net de 20 weken echo eingelijk. is het nu ook wel erg spannend zeg. heb er gewoon buikpijn van. phoefff
lennylen, veel plezier met de echo!!!!! Ook ik vind Indy leuker! mickey, wou dat mijn zoon ook tot 8 uur geslapen had, maar het was helaas half 7......al 3 dagen achter elkaar vroeg, terwijl 8 uur voor ons ook normaal was!!
hoi dames. @ lennylenn succes vandaag! hier vanmorgen mijn bed uitgesprint! nikki wou uit bed klimmen en is gevallen. goh wist niet dat ik zo snel kon zijn. gelukkig allemaal goed afgelopen,maar was ze wel erg geschrokken. verder eingelijk even weinig te melden. heb niet zo heel veel puf vandaag.
Lenny:succes vandaag! spannend hoor! Ik vind het ook erg spannend hoor, zal alles goed zijn.. Zip: dit is bij haar niet normaal hoor haha ze is altijd rond half 7/7 uur wakker! (met soms een uitstapje naar half 8) dus ik was helemaal gelukkig shenoby: jeetje uit bed klimmen. Hopelijk doet ze het nu niet meer. Mijn dochter deed het wel in het campingbedje maar gelukkighier thuis nog niet.
hoi meiden, nou hier ben ik dan weer... de vwp is goed gegaan ik vond het alleen wel meer pijn doen als mensen me hadden voorgespiegelt maar goed het is gebeurt en nu moeten we afwachten..het is allemaal zo onduidelijk voor ons geworden eerst werd er tegen ons gezegd dat we binnen 72 uur zouden weten of het down heeft of niet...nu moeten we gewoon maximaal 3 weken wachten op de uitslag dus op down en op andere afwijkingen... dus de spannende 3 weken zijn ingegaan en nu hopen dat we het toch wel binnen 2 weken weten...maar goed meer kunnen we niet doen...we werden namelijk maandag gebeld door het ziekenhuis dat we het wel vergoed zouden krijgen nou daar waren we natuurlijk heel erg blij mee want een punctie kost toch al 1000 euro nu hebben we gisteren ook weer te horen gekregen dat het toch niet vergoed zou worden...echt heel irritant al die verschillende verhalen maar goed we hebben het laten doen nu veel rust houden en hopen op een goeie uitslag... iemand vroeg aan mij of we het met down en een afwijking weg zouden halen ja dat doen we en ook als het down heeft maar geen andere afwijking laten we het weg halen...klinkt heel hard maar we kunnen het gewoon echt niet!!!daar komen we steeds meer achter... maar goed even iets anders..we hebben wel gelijk kunnen zien wat het word en Dean word grote Broer voor zijn als het goed is gezonde BROERTJE!!!!! dus dat weten we vast nu alleen hopen dat het helemaal gezond is.... 30 oktober hebben wij de 20 weken echo!!!
Ellen, ik vind het idd echt heel hard klinken. Het klinkt verschrikkelijk naar, het klinkt als, er mag niets gebeuren met een kind want dat kunnen we niet aan, het klinkt als het moet perfect normaal zijn, het klinkt als, moet je uberhaubt aan kinderen beginnen als je zo in het leven staat.... Ik moet zeggen dat ik eenmaal de informatie heb, ik het niet steeds weer hoef te lezen dat je het gewoon weg haalt terwijl het al een compleet mensje is. Het is mijn moeite, ik zou je bijna willen vragen het zo niet meer neer te zetten. Dan hoef ik er niet mee geconfronteerd te worden, bedoel, we zijn nou eenmaal op de hoogte van wat je gaat doen. Ik hoef het niet op deze manier steeds weer te lezen, al snap ik dat het voor sommige anderen dus blijkbaar nog niet helemaal duidelijk was. Dat wil niet zeggen dat ik het me niet aan trek en graag wil weten hoe het verder verloopt. Eigenlijk zit ik hier een klein beetje mee in spanning of alles goed zal zijn. Stom he. Maar misschien gaat het me wel meer om het kleine mensje in je buik, dan werkelijk om jou en dat is ook wel hard. Het maakt me oprecht verdrietig.
@ ellentje. hoop voor je dat alles gewoon goed is. weet niet of ik het zou kunnen om bewust afscheid te nemen van een kindje met dat termijn. maar kan er verder geen oordeel over vellen. ik zit niet in jullie situatie en kan niet in jullie achtergrond/gezin enz kijken. succes met de aankomende weken
@ellentje: het klinkt idd wel erg hard maar net wat shenoby zegt..we kunnen verder neit in jouw leven/gezinssituatie kijken. aan de ene kant vind ikhet heel verstandig dat jij en je partner dit goed besproken hebben want hoe dan ook mocht de uitslag niet goed zijn dan is het natuurlijk niet niks om de zwangerschap af te breken. maar jullie zullen zo een beslissing vast niet zomaar op basis van stomme redenen maken dus ik kan het wel begrijpen. aan de andere kant heb ik zoiets van..het moet wel een enorme afwijking zijn anders tjah....vind ik het ook erg hard vooralsnog hoop ik van harte dat de uitslag helemaal goed is en dat jullie niet zo een moeilijke beslissing hoeven te maken.
Tja we weten allemaal de keuze van Ellentje, en ik was het inderdaad die dat nogmaals vroeg over met of zonder extra afwijking, ergens las ik namelijk een stukje hoop, dat als het alleen Down zou zijn zonder verdere afwijking dat het dan misschien wel mocht blijven, omdat er gesproken werd over 72 uur voor de Down uitslag en 3 weken wachten op verdere afwijking. Vandaar dat ik dacht: Oké dus alleen Down dan mag t blijven en met extra afwijking is het einde oefening.. Ik zelf zou het niet kunnen om een Down kindje geen kans te geven, misschien ook omdat ik in mijn omgeving opgegroeid ben ermee? Zelfs nu ik alleenstaande moeder van 3 wordt zou ik die beslissing niet kunnen maken over leven en dood.. Ik vind het heel erg cru klinken dat Dean als het gezond is een broertje krijgt, ik zou denk ik zelf als ik al een beslissing zou moeten maken hierin dan liever op dat moment niet weten wat het wordt en daarmee afwachten totdat bekend is dat het gezond is ja of nee.. Ieder zijn eigen idee natuurlijk, maar onbewust of deze keuze nu heel goed overwogen is ja of nee, zal je er de rest van je leven mee geconfronteerd worden, denk aan de datum van je positieve test (vergeet je nooit meer) de datum van beëindiging zwangerschap (vergeet je ook nooit meer) en de datum dat je uitgerekend zou zijn ( vergeet je ook nooit meer) Elk jaar komen die datums weer voorbij.. En mocht je onverhoopt geconfronteerd worden met een kindje met Down in de omgeving zul je altijd terug denken: zo had ons kindje ook kunnen zijn.... Ik hoop bij Gods gratie dat dit kind gezond is, zou het verschrikkelijk vinden als het kindje geen kans krijgt.... Sorry dit is mijn ongezouten mening en men moet het er maar mee doen, ik zeg nou eenmaal wat ik op me tong heb
Hallo allemaal, Nog geen tijd gehad om terug te lezen. Ben niet meer zo op de hoogte van alles hier. Heb ook mijn handtekening maar ff snel up to date gemaakt. We weten sinds maandag dat we een ZOON krijgen!! En we zijn helemaal in de wolken. Echt leuk omdat we al een dochter hebben, maar een meisje was ook leuk geweest hoor. Naam hebben we al, gedichtje voor op t kaartje ook. Nu alleen nog t kaartje zelf en de doopnamen. En natuurlijk de nieuwe kamer van onze dochter afmaken. Ach zo leuk allemaal!! Ik zal eens wat regelmatiger gaan meelezen hier. Grz.