hey meiden, hier weer even een berichtje vanaf de ziekenboeg... het gaat nog steeds niet beter we zijn nog steeds allemaal ziek.. sander is eindelijk thuis gebleven na veel gezeur van mij omdat ik het even niet trok om alleen voor ons mannetje te zorgen... gisteren bij de dokter geweest en is een beginnende keelontsteking en een fikse verkoudheid..dus zijn we klaar mee.. morgen gaan we toch naar het wkz om te kijken of hun mijn bevalling willen doen...nou ja de keizersnee dus ben benieuwd... vandaag maar niet gaan werken dus ja nu goed uitzieken... en ik las een iets over het uitgeven van salaris...nou dat heb ik ook hoor...mijn mannetje is 1e kerstdag jarig dus wij doen niet aan kerst....maar goed manlief wou wel een cadeau van 350 euro voor zijn verjaardag... nou meiden ik ga weer even liggen want een hoofd vol snot is niet echt bevoordelijk als je zit...
@ lennylenn. wat ontzettend leuk zeg! @ ellentje van harte beterschap meid! hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop. @ hier alles redelijk goed. nog steeds veel sneeuw hier. vandaag even weer een paar boeken met geboortekaartjes gehaald. hebben jullie al kaartjes uitgezocht? nog even en dan is het al kerst. kan me niet voorstellen hoe snel het allemaal gaat. nog even en we zitten in het jaar waarin ons kleintje geboren gaat worden. vreemd idee hoor
Ik heb het wel (weer) zwaarder opgevat dan bedoeld was. Ze geloofd me nu in ieder geval wel. Ze was eigenlijk heel lief, volgens mij trok ze het zich wel een beetje aan. De lucht is gelukkig weer geklaard in ieder geval. Ik moet er wél gewoon naar luisteren, anders slaat het om. Het is sowieso niet echt een optie om over te stappen, dan moet het toch wel heel erg zijn. Ergens anders heb je misschien nog wel meer gedoe. Bedankt voor de berichtjes iedereen
@Suenne: hoe ging het vandaag bij de verloskundige? Heb je je gevoel bij haar neergelegd dat ze je niet serieus neemt? Misschien is dat wel het beste om te doen! En anders moet je op zoek naar een ander, het is toch wel belangrijk dat je op je verloskundige kunt vertrouwen. @Lenny: wat leuk een babyshower! Verrassing is er inderdaad nu af, maar het is wel heel lief! @Ellenore: klinkt goed jouw shopping spree. Wat heb je voor leuke dingen gekocht? @Inge: als je afhankelijk bent van je auto, dan maak je vast ook veel kilometers. dan is het ook niet gek dat je hogere kosten hebt...
@Suenne: goed dat je het hebt gezegd en dat de lucht wat geklaard is! @Inge: wij hebben al een naam, Kasper! @Shenoby: wij hebben een kaartje van hipDesign. Voor Ronja hadden we het kaartje Isis en daar hebben we nu een jongensvariant bij gemaakt.
Hier alles goed. Wel echt extreem druk op het werk, maar vandaag veel hulp gekregen van collega's. Dus er komt weer een beetje rust en overzicht in de chaos! Prettige avond allemaal!
Hohoho kerstige mama's!!! Iedereen al in de stemming? Ik wel hoor . @Ellentje, damn wat een pech!!! Zo ziek terwijl je man ook nog eens bijna jarig is. Heel veel beterschap! @Suenne, wat fijn dat de lucht geklaard is!! En je hebt gelijk, voor hetzelfde geldt botert het met de andere vlk nog slechter! @Anneke, wat ik allemaal heb gekocht? Dat is nog al veel hahaha. Let op * voor mijn lootje (jongste broer) koffiemolen (mp) met boontjes van DE. Een mandje voor zijn kat. Een staande asbak (mp), Een speeltje voor zijn kat. * voor mijn oudste broer. Sigaren en een magazine over computer spellen. (jaaroverzicht). * Voor mijn vader. Jaartabak van compaenen (voor de pijp ) en ook sigaren *Mijn moeder krijgt van mijn vriend een hoop cadeautjes. * Mijn tweelingzus krijgt de waterkoker die ze bij het kruidvat verkopen. (In de vorm van een ketel) * Mijn schoonzusje krijgt een voetenwarmer in de vorm van een schaap * Mijn vriend krijgt een nieuwe portefeuille. Tja, ik zou eigenlijk een verbod moeten krijgen rond kerst. NIET MEER DE WINKELS IN!!! Wat een leuke naam hebben jullie trouwens! Kasper, heel mooi! @Shenoby, hey meid. Dus je bent aan de geboortekaarten begonnen? Wij maken hem via internet. Het wordt bijna een zelfde kaart als met Christiaan. We doen niet aan versjes in het kaartje. Vandaag kreeg ik zowaar een kraampakket thuis!! Ik had er niet eens op gerekend, maar schijnbaar vergoed OHRA deze dus. Best leuk, er zat zelfs een knuffel in. En een cd over borstvoeding. Morgen vertrekken Chris en ik naar Dokkum. We komen dan maandag weer terug. Ik neem mijn laptop mee voor de dagelijkse ontspanning in de avonduren Kan ik toch nog een beetje met jullie meelezen. Even mijn kleine, zieke boef in bed leggen. Meneer had vannacht zowaar koorts. Daarbij hele rode wangen, dus ik denk de laatste kiezen. Tot later!! xxx
wat voor een werk deed jij ook alweer precies? Ik zou wel wat van die energie van jou willen, kan je niet wat afstaan? Je hebt er best genoeg van als ik zo doorgaans lees Zou toch makkelijk zijn als we het zo even een beetje konden verdelen
Ik heb hem vandaag ook gekregen! Ook met een mooie knuffel erin en een heel leuk boekje met allemaal spelletjes die je kan doen als ouder met je kind. Echt grappig. De rest was minder idd, krijg het er weer spaansbenauwd van. Dus snel weggezet en van me afgegooid, want het komt toch zoals het komt. Zielig he als zo'n kleintje zich niet lekker voelt. Hopelijk is het snel over.
@Ellenore: zo, beste buit inderdaad! Veel plezier in Dokkum, maar dat zal vast wel lukken! Hier ligt geen sneeuw trouwens hoor, maar als je van schaatsen houdt, dat kan nu wel lekker. Ze hebben het echt al over een elfstedentocht eind volgende week. Wonen jouw ouders een beetje in de buurt van de route? Ik hoop voor mijn vader dat het nog wat langer duurt. Hij wordt morgen gedotterd, dus het is eind volgende week denk ik iets te snel voor hem. Wel heel jammer, hij is lid en vindt het prachtig. Vorige keer heeft hij ook meegedaan, toen met gekneusde ribben! @Suenne: mijn energie laat me ook wel eens in de steek hoor, maar dat is ook niet gek. Ik houd mijn grenzen ook niet zo goed aan. Deze week werk ik denk ik 40 uren en dan geef ik ook nog drie keer zwemtraining. Hardlopen heb ik trouwens al ruim twee weken niet meer gedaan. Dat zal hem ook wel niet meer worden. Ik werk als supervisor bij een callcenter. Ik ben de leidinggevende van al onze telefonische medewerkers die net in dienst komen dus tijdens de opleidingsperiode, tot ze zover zijn om door te stromen naar een team en dus bijna volleerd zijn of tot ze uitstromen omdat ze het niveau niet aankunnen. Is best heel pittig, want ik geef bepaalde weken leiding aan zestig personen tegelijk. In mijn rustige weken aan vijfentwintig ofzo. Om ze op niveau te krijgen, moet ik veel meeluisteren en dan coachen op de gesprekken. En omdat het zulke grote groepen zijn, heb ik daar gewoon hulp bij nodig van mijn collega's. Zij hebben gemiddeld rond de vijftien mensen in hun teams.
@Anneke, eind volgende week al!!!???!! Wat gaaf! Wij hebben in elk geval slaap plek Hotels zullen dan vast al volgeboekt zijn hahaha. Mijn ouders wonen in de vogel buurt. Geen idee of ze daar ook langs schaatsen. Ze wonen wel erg dicht bij het water in elk geval. Ik zou het ook echt sneu voor je vader vinden als hij het op de buis moet toezien. Maar goed, zijn gezondheid gaat uiteraard voor. Ik was trouwens nog de cadeautjes voor alle andere huisdieren vergeten te noemen hihi.
pff mijn mannetje heeft 3 kameraden op bezoek. pfff en dan hebben ze het bij vrouwen over een kippenhok! maar iemand nog een leuk spelletje wat ik zo op de computer kan spelen? ik verveel me een beetje.
lennylenn: wat leuk meid! een babyshower!! ach ja, nu het geen verassing meer is wil het niet zeggen dat het minder leuk is! ellentje: he wat naar meid dat jullie zo in de lappenmand zitten... wel goed dat je je grenzen hebt aangegeven en je man hebt thuisgehouden! shenoby: ja, wij hebben in princiepe al een kaart uitgezocht..ook al een proefdruk, zodra we de namen helemaal hebben gaan we ze vast bestellen.. kunnen we vast enveloppen gaan schrijven en hoeven we als de kleine er is alleen maar de datum te mailen en het gewicht...ideaal... en jij? al een mooie kaart op het oog? suenne: fijn dat je nu wel het gevoel hebt serieus genomen te worden..is wel belangrijk he? anneke: klopt wat je zegt over de kosten van de auto, dat is ook de reden dat we er geld voor reserveren.. manlief en ik rijden beide 4 dagen per week meer dan 50 km per dag.. ik soms wel 300 km op een dag.. + familie woont in een andere provincie, ook nog veel km.. dus auto moet gewoon goed in orde zijn! Kasper is echt een leuke naam! Wij hebben er twee, Daan (mijn voorkeur) en Bram (voorkeur van man) Ik vind ze beide mooi,...maargoed, de vernoemingen daar zijn we nog niet uit... en druk, druk, druk... heb je al bijna vakantie meid? ellenore: Chris dus ook niet fit? he jakkes... er heerst echt iets he?... en wat leuk je kraampakket al thuis! Ik zal hem nog even moeten gaan halen.. shenoby: hahaha...een mannelijk kippenhok dus?.. tja spelletjes via spelletjes.nl of spele.nl? Zit vast wel iets bij voor je! Hier alles lekker aan kant en de kleine op bed.. pfff.. ben best moe...veel werk verzet voor mijn werk.. wel lekker thuis dus dat is wel fijn! verder veel met kris gedaan, voelt altijd goed zo'n gezellig dagje.. ook nog even met manlief gewinkeld, heb hem wat dingen aangedragen en hij ziet er met kerst weer helemaal leuk uit! mooi grofgebreid grijs vest, wit shirt er onder en een leuk sjaaltje.. hou ik wel van... kleine krummel is erg actief in mijn buik, zo heerlijk, je hebt dan echt contact al he? Kan bijna niet wachten tot ie er is...maargoed, dat duurt toch nog wel even en da's ook maar goed! liefs!
Dag dames Wat hebben jullie weer lekker veel gekletst! @ ellenore Leuk je kraampakket, ik zit er eigenlijk ook wel met smart op te wachten, hopelijk komt ie dit jaar nog @ Ellentje Veel beterschap voor jullie meid, wij zijn er net een beetje vanaf, maar het heerst echt he!! Echt vervelend! @ Anneke Leuke naam zeg! Wij zijn er nog steeds niet uit, Nina of Lisa .. ach ja misschien beslissen we pas als ze er is We zijn er vanavond eindelijk over uit wat we met de babykamer gaan doen, de meubeltjes zijn gewoon te groot om er allemaal op te passen, 't kamertje is maar 4m3, dus we hebben met hulp met schoonmams besloten om alleen de commode (die is wel heel groot) en het bedje op het kamertje te gaan zetten. Anders wordt het gewoon veel te druk en dat vind ik ook niks. Nu hoeven we dus niets nieuws te kopen en dat scheelt weer een hoop geld. We gaan dan met wat plankjes aan de muur en wat mandjes en dergelijke nog wat meer bergruimte creëren. En we hebben natuurlijk ook nog de nieuwe kamer van onze zoon, die heeft ook nog plaats over in zijn kasten Mijn mannetje zei zelf dat ie het meteen na de kerst al gaat doen ben echt blij, dan kan het afwerken beginnen!! Heerlijk!! Morgenvroeg weer naar de vk, erg veel zin in, lekker met het hele gezin dit keer!! Mijn zoontje vindt het altijd heel leuk bij de babydokter want dan krijgt hij een snoepje
Goedemorgen allemaal, Ben alweer klaar om de training te gaan geven. Dat is van zes tot zeven en dan ga ik werken van half acht tot half vijf. Morgen een half dagje. Ben wel moe hoor... zal blij zijn als het weekend is. Heb niet het gevoel trouwens dat het overmorgen al kerst is... @Inge: Daan en Bram zijn ook allebei leuke namen, kort en krachtig. Hoe heten je ouders? @Ellenore: ik moet nog zien dat hij het zelf ook zo gaat benaderen hoor... Volgens mij gaat de Elfstedentocht tot aan de Woudpoortbrug, dat is denk ik het keerpunt. @Debski: veel plezier bij de vk en groot gelijk dat je de kamer niet te vol wilt proppen. Als je in de andere kamer nog ruimte over hebt...
Zijn dat van die mensen waarbij ik meestal vergeet dat het gewoon medemensen zijn? Of staan jullie mensen te woord met (serieuse) vragen? Lijkt me wel heel leuk wat je doet, je zit natuurlijk niet rechtsstreeks aan de lijn. Als je ze traint voor reclame doeleinden weet je als de beste hoe lelijk mensen kunnen zijn... Wat voor een vooropleiding heb je met zoiets nodig? Na deze bevalling wil ik koste wat het kost, wel zien dat ik écht naast mijn werkzaamheden wat aan mijn conditie ga doen. Ik laat het vaak afweten omdat ik me dan al zo moe voel, maar volgens mij houdt het ene het andere in stand. Ik heb best een tijdje fanatiek hard gelopen, gestrand door de verkeerde schoenen en een verhuizing die tussendoor kwam. Ik was natuurlijk een beginneling, dan moet je niet stoppen, kan je weer opnieuw beginnen. Het gaf me toen wel energie.
@Suenne: het is bij de Belastingdienst, dus het gaat om het beantwoorden van vragen over de inkomstenbelasting. Hoe vul ik mijn biljet in, waarom krijg ik die aanslag en dergelijke. Dus best serieuze vragen. Bij ons heb je niet een specifieke opleiding nodig, wel in ieder geval HBO niveau en het liefst ervaring als leidinggevende en in het werken met klanten. Ik ben twee en een half jaar geleden begonnen met hard lopen omdat ik merkte dat ik altijd zo moe was en ik groeide helemaal dicht. Dat heeft goed gewerkt! Ik heb nu meer energie en ik ben flink afgevallen.
Hallo iedereen, ik heb mijn best gedaan bij te lezen, maar iedereen kletst zo dat ik niet overal op reageer, maar toch wel iets: kraampakket: Ik heb de kraamzorg van mijn verzekering gebeld, een aparte afdeling, om door te geven dat mijn verzekering per 1 januari aangepast is. Moet ik in januari terugbellen om het door te geven en daarna krijg ik het kraampakket opgestuurd. vluchtkoffer/ tas: Ik denk dat ik hier in januari mee ga beginnen. Lennylenn: Wat leuk dat je een babyshower krijgt! Ik ben sinds maandag officieel aan mijn 3e trimester begonnen, ik vind het best snel gaan! Toch begin ik nou ook te merken dat mijn buik zwaarder begint te worden en dat ik regelmatig buiten adem ben. Na de vakantie ga ik op maandag en donderdag werken. Dit heb ik net afgesproken met diegene met wie ik samen werk op dit moment. Eigenlijk vind ik het wel lekker, dan heb ik iets meer tijd om bij te komen tussendoor. Ik begin wel heel erg last te krijgen van mijn maag, die komt echt in de verdrukking. Ook heb ik al een aantal trappen tegen mijn ribben aan gehad, best pijnlijk! Maar goed, ik ga er even een weekje tussenuit, de kou ontvluchten. Ik ben wel benieuwd hoe het gesteld is met de drukte en vertragingen op schiphol. Ik wil jullie allemaal dan ook even een geweldige kerst toewensen! De laatste kerst zonder het kleintje in de buik, want volgend jaar zitten we allemaal met de kleine er bij. Leuk idee!!! Rustig aan en zeer waarschijnlijk tot volgend jaar!