Danique roept nu sinds een tijdje ipv te huilen. Maar ze roept alleen maar mama. Tegen papa zegt ze tegenwoordig mama en zelfs tegen oma, haar 3e verzorger, ook. Ik moest wel lachen daarnet. Papa had haar naar bed gebracht en dan kan ik er op rekenen dat ze niet gelijk gaat slapen, omdat ze dan toch nog met mij wilt knuffelen. Dus ja hoor, na een tijdje begint ze te roepen. Kom ik haar kamer binnen... staat ze vol enthousiasme met een big smile naar mij te zwaaien. hahaha! Danique is vorige week behoorlijk ziek geweest, diaree en overgeven, was echt heel zielig. Maar waarschijnlijk heb ik het van haar overgenomen want gisteren was ik zelf aan de beurt. Ik voelde mij echt zo beroerd. Het gaat nu gelukkig wat beter, ik heb weer wat kunnen eten, maar ik heb wel de neiging om maandag even bij mijn huisarts te gaan, gewoon voor de zekerheid... en geruststelling. Maar goed... hoe kon ik er een extra banner bij zetten? Ik ga het maar eens proberen.
Micha, GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws! Ik heb mijn eerste ongesteldheid na mijn bevalling begin april gehad, daarna ben ik niet meer ongesteld geworden(waarschijnlijk door de borstvoeding die ik nog geef). Af en toe wel stille hoop gehad dat we weer zwanger waren, gezien mijn cervixslijm, en uitblijvende ongesteldheid na 14 dagen, maar een paar keer negatief getest. Echter, er is nog hoop, ik heb dus nog geen eisprong gehad... Dus als we blijven klussen, is het bij ons wellicht ook weer snel raak, net als vorige keren. Ik zou het erg leuk vinden voor Brent. Voor nu voor ons even rustig aan, bekijken wat we met ons huis willen doen, nieuwe keuken, dakkapel, dakopbouw... Met onze kleine knul gaat het prima. Hadden jullie kindjes last van de 14 maanden prik? Volgens het consultatiebureau krijgt ons kereltje er tussen morgen en de zondag daarna last van. Hij kan al vogel gebaren, eten en melk. En danst op zijn manier op de muziek. Hij begint steeds meer te brabbelen met eigen intonaties. En we merken dat hij dingen echt begrijpt. Erg leuk! Wat worden die kindjes snel groot. Ik geniet dan ook nog steeds met volle teugen, als hij bij mij aan de borst drinkt
ik moest nog ff vlug kijken..... Gefeliciteerd Micha!!!! echt super!! verder is Finn al sinds gisteren ziek.... flinke keelonsteking en neusverkoudheid en koorts en overgeven en diarree.... hij heeft vorige week do zijn prikjes gehad dus of het daarmee te maken heeft??? ik ga nu slapen want Finn slaapt ook eindelijk en wie weet voor hoe lang.....
JEEEEE MICHA!!!! dus toch, gefeliciteerd meid Hier moet Nika dinsdag de prikjes krijgen.. hoop dat 't meevalt
Mwag: Danique haar prikjes zijn uitgesteld, omdat ze net heel erg ziek was geweest... diaree, overgeven, koorts, verkouden. Het kan dus goed zijn dat er iets rondgaat. Zorg je er zelf voor dat je er hele goede hygiëne op nahoudt, want ik ben dus zelf waarschijnlijk aangestoken door Danique. (Ik zit echt serieus nu te denken dat het mij niks interesseerde dat ik zelf ook onder de kots zat toen ik haar uit bed plukte, maar misschien dat dat bij mij de das om gedaan heeft) Nemo81: Wat spannend op zo'n manier, gewoon geen idee hebben wanneer jouw eisprong is. Zal wel raar zijn geweest in april, opeens ongi. Hoe was jouw mestruatie voor de zwangerschap, wel regelmatig?
hoi!! hier gaat het weer wat beter gelukkig!! Finn was flink ziek geworden. zaterdagavond even naar huisartsenpost geweest. zijn koorts bleef maar oplopen en ronnie was net afgelopen weekend met het voetbalteam weg... gelukkig was mijn lieve zus gekomen om mee te rijden en me te helpen! respect voor alle alleenstaande ouders die het alleen moeten doen!!! en gisteren waren we allebei nog niet fit! ronnie was wel weer thuis maar die had heel veel last van zijn schouder want hij was gevallen.... dus vandaag naar het ziekenhuis geweest om foto's te maken... ontwrichte schouder.. met een paar dag wel beter gelukkig!! en als kers op de taart heb ik vandaag ook nog mijn verstandskies laten trekken! joepie!! dus wel even genoeg ziekenboeg gehad voorlopig hier!!! zo dat was even mijn zielige verhaal..... @micha: heb er eigenlijk weinig op gelet.. ben ook vol gespuugd en gesnotterd.... en dan had hij op zijn kamer alles vol gepoept en had ik hem op mijn bed gezet, spuugt hij heel mijn bed vol..... en dan ben je heel blij dat je zus er nog is om te helpen.... want Finn wilde de afgelopen dagen ook meter van zijn mama vandaan... en nog heel leuk nieuws!!!! mijn zus en haar man krijgen hun eerste kindje in januari!!! joepie!! echt leuk samen zwanger zijn!!! nu verder csi en bones kijken!! fijne avond allemaal!!
Heb ik gewoon de eerste helft van Bones gemist balen. Mwag: Ja dat zijn moeders hé, boeien dat je zelf vies wordt! Ik hoop dat het je gespaard blijft! Jij heb toch ook een keizersnee gehad. Heb jij last gehad van de wond?
Micha, Van Harte Gefeliciteerd met dit kadotje Wat die buikgriep betreft, al hou je nog zulke goede hychiene aan, je krijgt het of je krijgt het niet. Zweeft dan in de lucht ofzo. Op mijn werk hielden we een enorm streng protocol aan bij dit soort dingen. Jassen, mondkapjes, wasprotocol, desinfect ect ect, nou 2 dagen en toen was ik ook gewoon aan de beurt hoor Hier ook ziek geweest, duurt lang voordat het weer een beetje normaal is dit keer. Hier snot, hoesten en keelpijn. Veerle vind ik ook lang bezig Maar ze is wel gaan lopen in de tussentijd. Wat ik bij Veerle merk is dat ze zo waanzinnig aan mij kan hangen. Is dat bij jullie ook zo? Wij hebben hier woonkamer en keuken apart, als ik in de keuken ben, moet zij daar ook zijn. Ook krijgt ze al echt boze buien als ik 'nee' zeg op iets, ze knijpt zelfs al als ik mijn hand voor iets hou wat niet mag. Ze wordt zelfs zo boos dat ze met haar hoofd op de grond gaat bonken. Hoe gaat dat bij jullie en wat doe je dan. Ik probeer vaak zat af te leiden, maar ze is vaak niet meer geïnteresseerd in het gene wat ik haar aanbied. Ze wil gewoon nét in dat keukenkastje wat niet mag, ze wil dat van de tafel pakken wat ze niet hebben mag. Ze is een lieve vrolijke schat hoor, maar ook al vanaf het begin miss temprament Zoals beloofd: (niet heel florissant, want ik had net ff snel wat gemakkelijks aangetrokken.)
Mooi buikje kwekijzer! Danique is op dit moment ook erg aan het uitproberen. In het hele huis is er maar één kast die zij open mag maken, haar speelgoedkast. De laatste tijd lijkt dit de door haar minst geopende kast. Soms luistert ze heel goed, soms heel slecht. Ik ben blij dat ik veel gebruik maak van die ikea klipjes om alles dicht te houden, anders zou ze heel veel wat ze te pakken krijgt open maken en opeten. Ik heb een snackdoosje voor haar. Met allemaal gezond snoep voor de middagsnack. Had ze die laatst te pakken uit de kast. Kwam ze vol trots op mij afgelopen zo van mam, ik heb hier wel trek in. (Echt niet dus!!!) Als ze de afstandsbediening te pakken heeft kan ze ook zo triomfantelijk kijken. Vandaag keek ze mij aan toen ze hem gepakt had, en begon alvast nee te schudden. Ik had ergens gelezen dat we nu te maken kunnen krijgen met het begin van de peuterpubertijd. Grenzen verkennen hè! Dus vooral nee blijven zeggen, en dan hopen dat ze het op een gegeven moment echt door hebben! Succes!
Micha gefeliciteerd met je zwangerschap. Kwekijzer, gefeliciteerd met je mooie buik en het lopen van Veerle! Ollie is dit weekend ook gaan lopen!!! Wat een kanjers hebben we toch. Mwag, wat leuk dat jullie samen zwanger zijn! Nemo, heb jij onderhand nog een test gedaan?
Whahaha, dat hoofd van Veerle erlangs. Lollige meid is het! Ja hoor, hier ook zo'n driftkop! Ken het helemaal niet van mijn dochter. Wat was dat een rustig meisje zeg (nu inmiddels, na peuterpuberteit, ook niet meer), haha. Prachtige buik hoor!
hoi!! mooi buikje kwekijzer!! en wat goed dat veerle loopt!! Finn heeft ook aardig wat temperament.... kan echt driftig worden als hij iets niet mag. zodra ik de koelkast open doe staat hij er meteen bij om de flessen in de deur uit te laden... en dan zet ik hem weg bij de koelkast..... en dan begint het gillen en krijsen! en zo bij bijna alles waar ik nee op zeg. ik probeer hem idd ook wel af te leiden met iets anders maar dat is dan toch niet interessant... en als hij iets heeft gepakt wat niet mag en ik zeg er wat van dan zegt hij een keer "haha" en dan loopt hij er keihard mee weg... op het cb zeiden ze ook al dat er pit in zit.. dus dat wordt nog wat maar over het algemeen is hij heel lief hoor!! hij is alleen lekker zijn papa en mama aan het uittesten!! zo'n driftbui probeer ik altijd te negeren en als hij klaar is maak ik het weer goed met hem! ik ken iemand die altijd toegeeft als haar kinderen (tweeling van 2) een keer beginnen te gillen, met als gevolg dat ze alleen maar rookworst eten als avondeten elke dag....... ben ik toch niet van plan!! @micha: wond keizersnee... niet dat ik er superveel last van heb maar het trekt wel een beetje af en toe.. heb meer last van de littekens van mijn borstverkleining..... mijn borsten groeien en de littekens rekken op... EN DAT JEUKT!!!!! echt om gek van te worden!!!!!!!!! en de bones is spannend...... volgende week weer voor de buis!!! verder ben ik nu op zich goed op gewicht.. ben nu nog maar bijna 5 kg aangekomen (met schoenen en kleren aan, die had ik bij het laatste weegmoment voor mijn zwangerschap niet aan!!) vorige keer was ik echt al een hoop meer aangekomen!! dus ik hoop dat het meevalt... want als ik de foto's van net na de bevalling zie... een zeekoe is er niks bij!!! nu lekker bank hangen!! fijne avond!!
mijn buik!! ik dacht, ik doe ook ff mee en maak ff vlug een foto..... op de ene foto lijkt hij wel groter als op de andere..... ik ben ook geen topfotograaf...
Jeetje, als ik jullie buiken zo zie kan ik mij niet voorstellen dat ik ook weer zo'n mooie buik zal hebben over een paar weken. Langzaamaan komt het meer en meer door. Vandaag tijdens een vergadering zat ik opeens te denken: Ik ben zwanger, ik ben zwanger, ik ben zwanger... en niemand die het hier weet. Wordt wel lachen, want na de zomervakantie ben ik dan ehm... zo'n 15 weken zwanger, dus als ik mijn collega's weer zie, ben ik 14 weken zwanger. Benieuwd hoe ik er dan uit zie. De vorige keer kon ik het makkelijk verborgen houden tot zo'n 19 weken, niet dat ik dat van plan ben nu. Ik heb nu gewoon een vaste baan. Ik heb vandaag te horen gekregen wat ik volgend jaar ga doen, en ik ben er heel blij mee. Op de vrijdag ga ik groep 4 doen en op de maandag groep 3, met mijn duo waarik dit schooljaar mee begonnen was. Maar ik ga nog even bij de februari 2013 mama's kijken, stelletje kletskousen daar, en het zijn er al veel, meer dan 30. (Zijn pas op de helft van de maand) Tot nu toe is het er gezellig.
@mwag: wauw, ook een prachtige buik zeg. Ja, idd, maf zeg, die tweede foto lijk je wel een maand langer zwanger LOL ;DDDD
Jij ook gefeliciteerd met het lopen van Ollie. Leuk he, zo schattig om te zien hoe ze staan te balanceren
Wow meiden, mooie buikjes! Ik heb besloten eind deze maand weer te testen. Heb alvast wat tests besteld. Ik denk dat ik een hele vage cyclus heb op dit moment, maar ja. Verder druk hier met verbouwplannen uitwerken. Morgen een dagje vrij en even wat achterstallig huishoudwerk inhalen denk ik. Wordt er soms niet goed van!