Voorlopig even het laatste bericht, want ik ga van mijn vakantie genieten! We gaan maadag pas weg, maar we gebruiken het weekend om de koffers te pakken, de laatste dingen te kopen en de laatste wassen te draaien. En tussendoor nog een beetje rusten want ik ben echt onwijs moe. Uiteindelijk heb ik woensdag avond weer heel veel krampen en bloedverlies gehad, maar 's avonds laat is het vruchtje er overduidelijk uitgekomen. Ik was er echt heel rustig onder. Terwijl ik constant zo bang was voor dat moment. Gisteren hebben ze in het ziekenhuis nagekeken of mijn lichaam voldoende werk had gedaan en gelukkig was dat zo. Ik kon mijn afspraken dus af laten zeggen voor vrijdag. (Geen curettage ) Vandaag werd ik op een gegeven moment heel erg duizelig en een beetje misselijk. Mijn temperatuur en bloeddruk waren gelukkig goed. Toch maar even de huisarts gebeld, hij vertelde dat het komt omdat mijn hormoonhuishouding nu volledig overhoop ligt. Op dit moment zou ik nog niet mogen zwemmen in het zwembad, omdat ik nog bloed verlies. Ik hoop dus dat dat snel stopt, want als ik iets leuk vind is het met Danique zwemmen! Maar ik ga nu snel naar bed, want moe ben ik nu wel heel erg! Komt goed alemaal, ik reageer wel weer na mijn vakantie.
@Nemo, goh, wat grappig. Had er nog nooit wat over gehoord bij gewoon horende kindjes. Wat voor gebaren kent hij allemaal al? @Micha, fijne vakantie meid, hopelijk vindt je wat rust!
Meiden, helaas is onze zwangerschap na 5 weken vandaag ook in een miskraam geëindigd. Ik voel me leeg, boos en verdrietig...
@ nemo: jeetje zeg... heel veel sterkte! wat een hoop slecht nieuws hier de laatste weken..... @ nemo & micha: ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven. lijkt me heel moeilijk! hopelijk zijn jullie snel weer zwanger van een prachtige baby! ik denk aan jullie!
Hoi Memo, wat erg voor je meid. Ik zit gelijk met tranen in mijn ogen! Gooi je emoties er allemaal goed uit, mij doet dat in ieder geval erg goed. En praat er veel óver. Heel veel sterkte! Als ik thuis ben reageer ik wat meer, ik typ dit op mijn mob. Tot volgende week.
hoi dames!! alles goed met iedereen? lekker vakantie? ik nog 2 dagen werken.... en da eindelijk vakantie!! en na mijn vakantie nog 7 weken... en dan alweer verlof!! wilde nog ff zeggen dat wij een meisje krijgen!! Ronnie mocht nou kiezen of we het wilde weten en op de dag van de 20 wkn echo had hij toch besloten dat hij het wilde weten.... (ik had dat al lang aan zien komen dus dat scheelt...) super leuk!! ik wist dit al een tijdje maar ik heb hier nog ff niks opgezet want ik vind het zo lullig omdat er net 2 miskramen zijn geweest hier...... maar wilde het toch even met jullie delen! (misschien wisten de meest het al via fb..) liefs
Mwag, wat leuk!!! Nu een meisje. Wat lief van je dat je rekening met ons gehouden hebt. Ik heb eerder een poging gedaan te reageren, maar toen denderde Danique door de kamer en was ik opeens mijn net getypte tekst kwijt :x Het gaat eigenlijk wel heel goed met mij. Ik ben absoluut niet bijgekomen van mijn vakantie. Is toch wel heel erg anders met een kleine op vakantie. Maar ook meerdere dingen die tegen gevallen zijn. Toch merkte ik al vrij gauw dat ik er rustig onder was. (Misschien juist omdat mijn lichaam het zelf opgelost heeft.) Het enige wat ik heel confronterend vond, is dat mijn nichtje nu zwanger is (met wie ik tegelijk zwanger was van Danique) en nu is zij een week later uitgerekend dan dat ik zou zijn. Autsj. Maar we hebben nu besloten om gewoon er weer voor te gaan. Ik voel mij mentaal heel sterk en rustig en lichamelijk gaat het nu ook goed. Dus waarom niet! Ik ben na drie weken al ongesteld geworden (Werd mij verteld dat het wel even kon gaan duren) Dus ik mag weer. Nogmaals bedankt voor het meeleven!
hoi!! hier ook weer een berichtje van mijn kant! wordt wel minder hier.... maar is bij iedereen wel zo te zien.... @lenny: fijn dat alles zo goed gaat!! echt fijn dat alles met Lennart ook weer goed gaat! wel jammer dat die "vriendin" nog wat moeilijk doet.... stom wijf! ik snap het helemaal van dat het bijna weer gaat kriebelen.... vind het van de ene kant ook echt jammer dat dit (als het goed is) mijn laatste zwangerschap is... maar die kwaaltjes ga ik dus echt niet missen... maar die herinner je je haast niet meer achteraf. ik niet iig... en dan ben je opnieuw zwanger en dan denk je echt: o ja.... maagzuur.. mmm.... en de hele dag moe.... maar gelukkig ook veel leuke dingen! @nemo & micha: hoe gaat het nu? al een beetje kunnen verwerken? ik hoop het echt! vandaag bij de gyn geweest. moest extra echo laten maken om te kijken of de placenta voor de uitgang ligt. maar dat was gelukkig niet zo! en de baby lag er goed voor en hij dacht dat ik het waarschijnlijk wel op de "normale manier" mocht proberen ipv een keizersnee! ik hoop het!! maar daar heb ik over 4 wkn nog een echo voor bij de gyn en dan krijg ik te horen of ik een keizersnee moet of niet. ik hoop echt dat ik gewoon mag bevallen.... maar we zien wel! verder gaat alles super op wat maagzuur en pijn in mijn rug na.... maar niks ernstigs gelukkig! zit nu sinds een paar weken thuis van mijn werk want dat werd te zwaar.... ik moet daar de hele dag staan en dat ging gewoon niet meer! gelukkig een fijne baas die dat helemaal begrijpt! een collega van me is tegelijk met mij uitgerekend en die mag nog maar 5 uur per dag uit bed en dan niet lopen, alleen in een rolstoel.... ze heeft hele erge bekkeninstabiliteit... lijkt me echt erg! en het moet daarna ook nog maar helemaal goed komen..... ik heb een lekker schoppertje in mijn buik... ik vond Finn al druk maar dit slaat alles.... de placenta ligt nu ook aan de achterzijde dus ik voel alles ook veel beter. af en toe heeft ze echt zo'n spiertje te pakken... au! ach.. het aftellen is nu begonnen gelukkig.... ik ben vort nieuwsgierig.....
Hoi allemaal, Het gaat goed hier hoor. Onwijs druk met mijn werk en met Danique natuurlijk. Afgelopen zaterdag was ze precies 1,5 jaar oud! We hebben er niks mee gedaan, maar ik heb er wel degelijk bij stil gestaan. Ook een leuk nieuwtje... ik had gisteren een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Het streepje was licht, maar door mijn ongeduld had ik het 's avonds gedaan. Maar het was duidelijk een streepje!!! Toch morgenochtend nog even extra testen, maar het is gewoon zo, anders had ik ongesteld moeten worden, ergens tussen zaterdag en vandaag. Ik vind het zo ontzettend spannend, want ik merk dat ik nu bij ieder pijntje zoiets heb van, o jee, als het maar goed gaat. Wat ook wel lachen was, is dat we nog even naar de buren gingen nadat we Danique op bed gelegd hadden. Ik liep binnen en mijn buurvrouw zag direct aan mijn gezicht dat er iets was. Ik hoefde niks te zeggen, want ze haalde letterlijk de woorden uit mijn mond. (Dus je hebt nu net een test gedaan en die was positief!) Verder houden we het wel stil, tot we iets meer zekerheid hebben. Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat!
Ok, ik kom net terug van het consultatiebureau. Danique loopt voor qua ontwikkeling en functioneert nu als een kind van 2 jaar. Zowel lichamelijk als geestelijk is ze goed ontwikkeld. Maar het is niet erg, heeft de verpleegkundige mij verzekerd. Ze was continu verbaasd over wat Danique allemaal zei en deed.
hoi! proficiat Micha!!! super! gewoon er van uit gaan dat alles goed gaat!! al begrijp ik dat het soms moeilijk is.... maar positief blijven!! is in ieder geval een vruchtbare bedoeling bij jullie... en fijn dat Danique het zo goed doet! Ik was vorige week ook met Finn geweest. hij is nu 11,8 kg en 86 cm. een lange slanke jongen zeiden ze. heeft ie niet van zijn ouders... haha... (maar ja, ik ben ook niet met een dikke kont geboren....daar heb ik hard voor gespaard ) zijn ontwikkeling was ook allemaal prima! hij is tegenwoordig het liefst de hele dag aan het puzzelen, bouwen, met auto's spelen en boekjes lezen. ik merk wel dat het een echt "jongens-jongen" is. mijn stoere manneke! en hij slaapt nu sinds 2 dagen in zijn "grote jongensbed" op zijn nieuwe kamer. gaat kei goed gelukkig! elke keer als hij zijn nieuwe kamer in komt roept hij: wow!! echt grappig...
Wat schattig! Wouw! (Haha, dat riep Danique toen ze bij de C&A mijn pashokje binnen kwam lopen) Wat fijn dat het zo goed gaat. Je bent al ver he! Hoe bereiden jullie Finn voor op zijn zusje? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met kwekijzer is, ook al een tijdje niks meer van gehoord! Ok, van velen al lang niks gehoord, we stonden niet voor niets op de 2e pagina Trusten!
nou, zo typ je weken niks en nu al 3x in een paar dagen tijd... haha Finn bereiden we voor door veel over de baby te vertellen. en van het ziekenfonds hebben we ook een boekje gekregen dat verteld over "zetje" die een zusje krijgt. vindt ie kei leuk om te lezen! verder zal het toch wel een grote schok voor hem worden denk ik als de baby er eenmaal uit is..... want hij weet wel wat een baby is en als ik vraag: wat zit er in mama's buik? dan zegt hij: baby! maar als het dalik echt zo ver is zal hij toch wel even moeten kijken denk ik.... maar hij is iig dol op baby's! hij knuffelt het liefst met alle baby's die hij tegenkomt.. dus ook maar ff opletten dalik.. hij bedoelt het goed maar ik zie hem zo met zijn zusje wegsjouwen dalik...... ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met kwekijzer is....
HOI! Da's lang geleden. 31 juli om precies te zijn! Alles goed met jullie meiden? Sommige spreek ik via facebook, erg leuk! Hoe is het Mischa? 8 weken zwanger zie ik? Wat spannend en leuk voor je! Hier nog geen 2e hoor... groetjes!!
MICHA GEFELICITEERD!! Wat goed! Helaas lijkt mijn vruchtbaarheid wederom ver te zoeken. Sinds 20 juli nog geen menstruatie of positieve test in handen gehad. Ik vermoed vanwege de borstvoeding. Dus we houden hoop. Er moet toch eens weer een eisprong komen met duidelijke signalen... Ik denkt dat ik eens het Dr. Frank dieet ga proberen, omdat eerder PCOS bij mij is geconstateerd. MWAG Spannend! Nog een paar weekjes te gaan voor jullie. Ik probeer mij te richten op de leuke dingen. Zo gaan we binnenkort naar een cursus babygebaren. Hij maakt al veel gebaren en leert nu makkelijk nieuwe bij. Heerlijk om te kunnen merken wat er al in dat koppie omgaat! Hij weet ook al precies hoe het liedje van Boris Beer in elkaar zit. Eerst een hondje (Zegt waa waa), dan zagen (gebaar) daarna nee nee nee nee en dan boem boem boem (zegt b b b) en rrr rrr rrr en dan zwaaien, doet nijntje ook We zijn ook naar peutergym geweest. Leuk, maar ook slopend, zaterdagochtend om 09.00 uur daar zijn. Hebben jullie nog een beetje rust? Ik ben soms gesloopt na een hele week...
Haai allemaal! Hier gaat het ook goed! Wij zijn af qua gezinnetje hoor dus hier geen zwangerschapsverhalen Ik probeerde zo kwekijzer even te vinden maar zag haar naam niet meer in de ledenlijst? Of ben ik nou scheel? Haha...
Hmmmm... en als ik op haar berichten zoek staat er dat 'de opgevraagde bijlage door de gebruiker verwijderd is'. Wazig... Zou er iets gebeurd zijn op zwangerschapspagina?