Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Wat was de reden voor de keizersnee?

2. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    proficiat Micha!!

heftige bevalling gehad weer... en jammer van de keizersnee... maar je hebt er nu wel meer vrede mee dan bij Danique heb ik het idee. mij lijkt het ook beter een keizersnee dan een ruptuur...
    en fijn dat je goede verpleging hebt!!
    nu lekker genieten!!

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Micha: van harte gefeliciteerd met Joshua!!! Hoe gaat het nu met jullie? Wat vindt Danique van haar broertje?

Hier gaat alles goed, inmiddels alweer ruim vijftien weken onderweg. Nog steeds wel moe en wat last van mijn onderrug en bekken, verder geen klachten!

4. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er werd besloten dat het een keizersnede moest worden, omdat de ontsluiting niet vorderde. Ook werd er een beetje bloed in mijn urine gezien en de gynaecoloog vertrouwde het niet, en terecht dus achteraf.
    Ja ik heb veel meer vrede bij deze keizersnede dan bij Danique, maar toen ging er ook zo veel mis!
    Nu had ik Yoshua op de ok al op mijn arm liggen en kon ik hem aaien en kusjes geven. Na de operatie bleef ik maar heel kort op de uitslaapkamer. Diegene die mij begeleidde zei bij binnenkomst: en we gaan haar zo snel als mogelijk naar de afdeling brengen.
    Ook stond ik de volgende ochtend al naast mijn bed, ipv na 2 nachten.

Danique doet het echt supergoed, we hebben haar heel erg met rust gelaten en zelf laten bepalen wanneer ze toenadering zoekt. Dit gaat heel goed, want de laatste dagen is ze gek op haar broertje en moet baby Yoshua eerst een kusje krijgen en daarna, als ze het niet vergeet, mama pas.

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is wel echt heel erg schattig, zoveel zusterliefde! Hoe gaan de nachten? Is het een beetje te doen?

6. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 1 week sliep hij regelmatig 's nachts 6 uur achter elkaar, moest ik hem zelfs wakker maken. Maar toen hij af begon te vallen mocht ik hem niet langer dan 4 uur laten slapen.
    Daarna was het een tijdje vaak na 4 uur. En heel toevallig moest ik hem vannacht weer wakker maken na 6 uur. Had ik ergens wel verwacht, hij was vanaf 8 uur tot half 11 wakker en wilde heel veel drinken.
    Dus op zich zijn de nachten nu wel goed, hij lijkt te begrijpen dat het dan echt tijd is om te slapen.

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Das lekker, nu al een soort ritme!

Deel Deze Pagina