Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Suenne: whahahaha :D Sjah, was een beetje moe op dat moment, maar het laat wel zien wat voor dialogen er soms met mezelf in m'n hoofd gevoerd worden haha

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal..hier even een kort berichtje..drukke drukke drukke dagen pfff

mn zus is terecht..dat loeder had een date en durfde het niet te zeggen..geen idee waarom niet want we zijn dan juist erg blij voor haar. ze heeft wel op dr donder gekregen van mij.

afgelopen dagen nog erg veel last van mijn maag gehad. kon gewoon niet eten! nu gaat het beter en doe ik nu gauw een hapje nar binnen werken voor dat maddox thuis komt..hij is in de afgelopen week echt een klein monstertje geworden dat soms lieve buien heeft. hij haalt echt de hele dag alleen maar kattekwaad uit. en hij bijt!!!!!! gisteren bijv. was de was net klaar maar had ff geen tijd om het eruit te halen, zat ik in de woonkamer, hoor ik plots de wasmachine weer draaien..meneer had ff de wasmachine gestarts en dan nog het langste programma uitgekozen grrrr!!!!
    ben ik net klaar met dweilen draai me even om, schopt hij zo expres de dweil emmer omver..GRRRRR. krijgt hij was chippies terwijl ik de woonkamer aan het stofzuigen ben, bijna klaar kruimelt hij die rot chippies over de vloer en gaat er dan met een ballon doorheen,. kon ik weer opnieuw beginnen.

indy die zat niet lekker in dr vel, ook weer een snotneusje, wilde niet eten en na een paracetamolletje en een lekker badje kreeg ze haar flesje wel leeg en viel ze heerlijk in slaap. vandaag is ze weer lekker vrolijk en eet ze weer goed.

mijn schoonzusje, de vriendin van mijn broer heeft helaas een paar dagen geleden een miskraam met 7 weken gehad. dus die zijn nu beiden erg verdrietig want ze wilden zo graag een kindje. ze gaan het wel weer proberen hoor maar toch,...was wel een enorme klap voor ze,

pfffff ok sorry voor het ego berichtje ik ga nu gauw door eten en kleertjes in de droger doen. tot vanavond hoop ik

3. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Lennylenn: was de date met de internetgast? Kan me voorstellen dat je nu een beetje een 'grrrr!'-gevoel hebt. Je vader ook erg boos? Leuk hè opstandige oudste kindjes, ik heb er ook last van ;) De mijne heeft de hele dag alleen maar fantasiespelletjes waarbij ik moet meedoen en mee moet doen 'alsof'. Dat kan variëren van complete personen die er niet zijn die meegaan met onze boot die niet bestaat en dan moet ik gaan verzinnen wat er nog meer gebeurt of wie er nog meer bijkomt, en als ik dan iets zeg dan is het nooit goed, en wordt ze zelfs boos. En als ik na een kwartier iets anders wil gaan doen wordt ze ook boos, en als ik vraag of ze iets zachter kan dan wordt ze ook boos, en ze heeft ook al door dat ze vooral hard moet huilen als ze iets wil omdat ik namelijk dan bang wordt dat haar babybroertje wakker wordt. Grrrrrr, maar ja, dat hoort bij 2,5 hè ;)

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @lenny: dus Maddox is op het moment niet helemaal zijn engelachtige zelf? Hopelijk snel wel weer, wat kun je daar je handen vol mee hebben! Wel heel fijn dat je zus terecht is. En wat een slecht nieuws over je broer en zijn vriendin. Al is het dan nog zo pril, je zit er al zo vol van dat je een kindje krijgt.

Hier weinig nieuws, gaat goed met ons allemaal!

@Ellenore: hoe is je eerste loopje gegaan? Ik zit inmiddels op 8 minuten hardlopen en dan twee wandelen...

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lennylenn: En nog leuke dingen gescoordop koninginnendag?

jessmin: hahah...inderdaad leuke tegenstelling, lennylenn wacht tot de kleine wakker wordt en ik tot mijn kleine slaapt....komt omdat ik bv geef en Bram bij mijn man wilde laten tijdens het boodschappen doen... vandaar!

shenoby: wauw, jij bent goed geslaagd zeg! Leuk speelgoed zo te horen! jeetje...wat afschuwelijk die buurvrouw van jou! Inderdaad een 2 jarige raakt gefrustreerd als iets niet lukt...da's toch heel normaal, dat ze daar geen begrip voor op kunnen brengen zeg...pff...

lennylenn: jakkes wat een verhaal zeg... weet je inmiddels al meer over je zus? en die buikpijn misschien je ongi? Hopelijk gaat het snel over meis...

ellenore: he jakkes... die ongi...ben blij dat ie hier door de bv nog weg blijft... zijn gewoon weer weeën he?...inmiddels iets beter? en jij ook al zo goed geslaagd op de vrijmarkt!

anneke: hahah...ik had ook al het gevoel dat ik toch wel wat gemist heb bij de vrijmarkt... maar hier ook geen zin om met twee kids over de markt te gaan...;) en jeetje! Alweer gesport!! wat goed meid!! ik heb al wel weer wat buikspieroefeningen gedaan, maar verder kom ik voor mijn gevoel nergens aan toe...ach ja,..komt wel weer...

suenne: volgens mij moet je het ook naar het binnenste van het oog wrijven hoor! heb mijn ehboboekje nog eens bekeken...daar staat het wel zo in in elk geval... en wat een mooi onderschrift heb je! ik ben na 6 maanden bv de fles ernaast gaan geven, heb de slachts lopende bv eraf gehaald (de laatste voeding voor de nacht) en die vervangen voor een fles. Ook friso toevallig..beviel prima. Mijn bv liep toen heel hard terug, binnen twee weken was het helemaal op... wil je het laten doorlopen dan zul je moeten blijven kolven...tenminste in mijn geval wel. Ik wilde trouwens ook stoppen toen hoor, dus het was niet zo erg...;) gaat het nu beter met veerle?

imsala: echt knap hoe je het doet meid!! zo! jouw kleintje is een lekkere hongerlap! ;) doet het vast wel goed qua gewicht? Bram drinkt ook vaak en lang, maar heb geen idee hoeveel, aangezien het bv is..hij groeit in elk geval ook als kool!

suenne: klinkt inderdaad alsof veerle te weinig drinkt om je borst op gang te houden... als je volledig bv wilt blijven geven zul je veel bij moeten kolven...da's wel pittig...misschien het cb eens vragen wat het kan zijn met veerle?

jessmin: a goss...kleine inmiddels weer iets opgeknapt?

suenne: mooi, 100 cc en fijn dat het je wat rust geeft...heftig als je kleine zo slecht drinkt aan de borst, dat kost veel energie he?

jessmin: ik gebruik zelf nog geen slaapzak, maar als je kleine het goed doet zo is het toch prima?

micha: jeetje meid...heftig, goed aangeven wat je nodig hebt van je man en blijven herhalen totdat hij het snapt! sterkte, want kan me heel goed indenken hoe het moet zijn....bv kost gewoon heel veel tijd! als hij opzoek is naar een hotel zou ik hem, zoals ellenore zegt, met een koffer naar zijn moeder sturen!

Lennylen: oei...fijn die peuterpubertijd he?..hier is Kris die fase net wat door, dus weet nog goed hoe het was... wij hebben Kris destijds wel steeds even op de trap gezet ( minuutje) en dan verteld dat het stout was wat ie deed,.. dat hielp wel! Nu doet is vooral stiekem dingen als met limonade smeren.....erg fijn als je ineens aan de vloer kleeft....fijn dat er niets met je zusje aan de hand was...kan ze toch gewoon zeggen? is toch leuk een date? en wat heftig voor je schoonzusje..

zo...eindelijk eens het stukje af... niet makkelijk met een baby die zijn speentje nog graag wil, kris die ook zijn aandacht vraagt en manlief die hele verhalen tegen je houdt.. wel lief, maar niet handig... hier gaat het goed, bram doet het prima, je ziet hem bijna groeien! kris doet het ook goed. Het is nog steeds druk, druk druk, maargoed, we gaan gewoon met het verstand op 0 door...hahahah de hele dag is het huis een zooi en 's avonds gaan we er even flink doorheen...is het in elk geval even netjes he?

liefs

6. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als eerst heel erg bedankt voor jullie aanmoedigingen en hart onder de riem.
    Gisteren had ik echt een heerlijke dag. 6 voedingen, geeft mij ook meer rust. Ik ben zelfs rustig naar de winkel gegaan.

Vandaag is de dag echter heel anders begonnen. Danique heeft ons beiden helemaal onder gespuugd. Doordat ik overproductie heb, krijgt ze waarschijnlijk te veel voormelk en te weinig achtermelk. Ik zit alleen nu in dubio, want als ik 's ochtends gekolfd heb, drinkt ze de rest van de dag echt heel goed aan de gekolfde borst. Het is dag en nacht verschil: Ze hapt in één keer goed en drinkt aan één stuk rustig en lang. Ze spuugt hierna niet of een heel klein beetje. In tegenstelling tot de andere borst waar ze echt zit te klooien doordat de melk er uitstroomt (Soms zelfs in een straal). Ze verslikt zich of laat los en hapt niet goed. En na de voeding, direct of na een paar uur, lijkt het wel alsof alles er uit komt.
    Ik ben alleen bang dat als ik beiden borsten kolf op een dag, dat de overproductie er niet minder op zal worden.
    Ik denk dat ik maar weer naar de vrijwilligster van borstvoedingnatuurlijk, ga bellen, die heeft mij al twee keer al heel goed geholpen.

Vannacht heb ik trouwens tegen mijn man gezegd dat het echt tijd is dat hij de luiers ook gaat verschonen. Hij hoeft ze echt niet allemaal te doen, maar het is hoog tijd dat hij ermee gaat oefenen. Ik heb gezegd: Anders moet ik straks tegen mijn werk zeggen dat ik niet kan komen, omdat mijn man niet in staat is ons dochtertje te verzorgen. Er zullen een paar dagen komen begin juni, dat hij vrij moet nemen om voor haar te zorgen, ik heb er nu een hard hoofd in. (Maar ik denk dat het ook goed zal zijn voor hem, ik reken er nu al op dat hij er dan doorheen zit, na een dag)
    Hij vroeg mij of ik boos was op hem, ik heb het volgende gezegd: Nee, ik ben teleurgesteld in je! (Ik geloof dat dat altijd wat harder aankomt)

Vannochtend ben ik dus maar samen met Danique onder de douche gestapt. We roken beiden helemaal naar overgeef, echt zo vies. We hebben net ontdekt dat ze de douche wel heel indrukwekkend vindt, ze wordt dan helemaal stil en neemt alles rustig in haar op. Vooral het warme water vindt ze heel prettig en de douchestralen op haar rug toveren ook een glimlach op haar gezicht.
    Ik ben in het bad gaan zitten en heb op die manier zo goed als het kan ons beiden gedoucht. Ik had het aankleedkussen op twee opgestapelde plastic dozen gelegd en daarop de handdoek en de hydro luier om haar vanuit de douche daar in te kunnen leggen. Een heel gedoe, maar wij zijn weer fris. Nu moet ik dus nog alles in de was doen, uitspoelen en opruimen. Maar ik ga nu eerst even heel veel boterhammen eten. Ze ligt nu rustig te slapen, het heeft even geduurd, maar ze was heel erg moe.
    Na het eten, of tijdens, zal ze wel komen. Dan ga ik haar de gekolfde borst geven, dus dat zal voor ons beiden veel rust geven.
    Komt goed! Het scheelt bij mij dat ik mijn frustraties er heel snel uitgooi! Dan ben ik weer rustig en kan ik ook mijn kleine meisje beter geruststellen.
    Thanx voor jullie knuffels en harten onder de riem! Doet mij goed om te lezen dat ik mij niet aanstel.

7. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Je kunt ook een lactatiedeskundige bellen he, telefonisch geven ze voorniets advies (bij mij wel tenminste). Wat ik trouwens deed toen mijn borst zo goed liep was heel even kolven, dus even 40 cc eruit halen. Dat scheelde meestal net de druk van de pan zeg maar. Helaas bleef Veerle onrustig en dat is ze nu aan het flesje ook nog steeds, dus ik denk dat ik in ons geval toch maar even naar de huisarts ga.

Goed dat je voor jezelf opkomt! Hij mag best voelen dat het je wat doet zoals hij met jullie omgaat. Misschien heeft hij het niet in de gaten, maar dan wordt het wel tijd dat hij het door krijgt, toch? Het is wel een voordeel dat hij voor haar gaat zorgen als jij werkt. Meestal is zelf ervaren de beste manier om iets door te krijgen

Ik heb zo'n draagdoek voor onder de douche aangeschaft. Dat was na die verloting, scheelde 10 euro. En ik moet zeggen, ik vind het super! Heerlijk om zo te dochen, Veerle geniet er ook zo van. Leuk is dat he! Alleen als ik mijn haren was, krijgt zij zo'n plens over dr heen. Daar moet ik nog wat op verzinnen.... iemand tips?

8. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dankje, dat is het gedichtje wat we op Veerle's geboortekaartje hebben laten zetten. Is van dit liedje---> YouTube - Reni en Elisa - Laat het zien

Nou ik merk inmiddels dat Veerle heel erg wisselend drinkt. vanmiddag lukte het om haar 125 cc te laten drinken (ze blijft onrustig met drinken) en zo straks dan ben ik blij als er 60cc in zit. Ik laat haar nu bepalen ook wanneer ze drinken wil. Want ik moet ook niet ineens van haar verwachten dat ze het helemaal volgens het boekje doet. Dat moet denk ik nog groeien. Moet jij ook de fles nog geven snachts? Ik leg Veerle snachts gewoon aan, want dan vind ik het dus wel weer makkelijk. Maar zonder jbpm is het wel spuugen en soms echt veel. Lijkt toch wel op een reflux. Alleen zit ik dan te denken "wij zijn daar ook groot mee geworden", vroeger deden ze daar niets aan. Het hoort ook een beetje bij kleintjes, die spier werkt nog niet zoals het moet en het enige wat ze kunnen is symptoom bestrijden. Ik vraag me af of dat perse nodig is. Tussen door is ze inmiddels wel rustig en slaapt ze. Ze wordt ook wel een stukje vrolijker nu ze wat meer verzadigende voeding binnen krijgt. Een kind wat onrustig drinkt aan de borst is doodvermoeiend! En dat heb ik met alle liefde voor haar over, maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat ze er uiteindelijk vrolijker door wordt. En dat is helaas niet het geval.

Ik moet stoppen, sirene gaat hier af:D

9. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Vooral de shampoo lijkt me niet echt lekker om dan in je gezicht te krijgen als baby'tje.. hmm... Tja, je kan natuurlijk met je hoofd achterover wassen. Dan blijft je buik grotendeels droog. Moet je voor je pony wel even goed achterover buigen, dat wel ;)

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo even een kort berichtje.
    vandaag met kirsten naar het cb geweest en ze heeft haar eerste prikjes gehad.
    in 4 weken tijd was ze 1,5 kg gegroeid! en weegt nu 5480 gram en is 56 cm. al met al prima dus.
    ze begint ook al heerlijk te keuvelen,toen ik dat op het cb vertelde keken ze me een beetje vreemd aan en zeiden dat dat wel erg vroeg was.
    waarna kirsten even met genoegen demonstreerde dat ze toch echt wel keuvelde haha.
    nou ik ga weer naar mijn meisje.
    ze is natuurlijk niet helemaal lekker van de prikjes

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi allemaal!

Zo, net voor de dodenherdenking aan een berichtje posten :)

Suenne, mijn nichtje had ook reflux klachten, maar na onderzoek bleek het klepje van haar maag niet goed te sluiten. Onderzoek is dus vaak wel goed, want als een klepje niet goed sluit moet ze een kleine operatie ondergaan. Weet ze later niks meer van ;)

Ik werk voor een farmaceutisch bedrijf, dus sta anders tegenover medicijnen dan jij denk ik, maar zou je het niet prettiger vinden als je meisje beter zou drinken en minder pijn zou hebben?

Anneke, ik heb vandaag voor de tweede keer gelopen. Ik doe ma, woe en vrij. De eerste week is 18min beginnende met 1min lopen, 1 min wandelen. Daarna 2min en ik eindig met 3min. Dus langzaam, als een ware beginneling ben ik aan het joggen :). Het is echt lekker om te doen zeg! Nooit geweten dat ik dit zo leuk zou vinden. In de vroege ochtend, mp3 speler aan en gaan! Heb wel enorme spierpijn in mijn bovenbenen hahaha.
    Vanaf volgende week is het een work-out van 20min geloof ik. Zo bouw ik het steeds verder op totdat ik over 10 weken 5km kan uitlopen. (Schema van internet)

Lenny, die Maddox kan er dus ook wat van. Hier begint ook een kleine draak te ontstaan. Om alles begint hij te krijsen, vooral als hij zijn zin niet krijgt. Vanochtend heeft hij zijn vader letterlijk zitten smeken om een koekje om 8u 's ochtends. Dus mijn vriend zegt heel rustig, nee we gaan zo ontbijten. Nou, hij ging door het lint!!! Wij hebben geen strafhoekje, alleen de deurmat zou kunnen. Zijn kamer moet zijn kamer blijven en zijn stoel moet ook niet bedoeld zijn voor straf lijkt me. Dus ik probeer hem rustig te krijgen door met hem diep in te ademen en uit te ademen. Een keer of tien en daarna doe ik alsof ik in slaap val en wakker schrik. Dan kan hij weer lachen.
    Maar oh wat een klus! Vandaag in de la place ging hij ook helemaal uit zijn dak. Gelukkig werkt het nu nog door te zeggen dat hij al helemaal buitenshuis niet zo tekeer mag gaan. Geen idee hoe lang dat nog werkt hahaha.

Oh, ik moet even koning Olivier tot bedaren brengen. Hij lijkt weer meer krampen te hebben..
    Had ik eigenlijk al verteld dat hij doorslaapt? Van 23:00-06:30... Woei!

Liefs Ellenore

12. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Ellenore: maar het komt toch bij heel veel baby's voor dat het maagklepje nog niet goed sluit? Dat gaat toch vanzelf over ongeveer na het eerste jaar? Ik dacht dat dat één van de redenen is dat veel baby's een beetje spugen...

Gister weer ter controle voor de reflux bij kinderarts geweest. Omdat hij nu iets rustiger is (hij wordt tijdens een slaapje vaak 'maar' één keer wakker en is alleen van 18-20 u een beetje jengelig en wil niet slapen) moet ik over 3 wkn weer en de tussentijd proberen de jbpm tot een maximum te doen in de fles en kijken of dat het nog beter maakt. Verder liet ik haar schilfers op zijn hoofd zien en toen zei zij dat dat berg leek te zijn. Waarop ik zei dat hij het over zijn hele hoofd kan hebben soms, soms ook op zijn voorhoofd of tussen zijn ogen. Verder ruwe pukkelplekjes op zijn schoudertjes en soms op zijn wangen. Eerdere keer dat we gingen dacht ze dat het gewoon puistjes waren maar toen ik dit zei vroeg ze of het dan ook wat gelig was, dat schilferige wat hij op zijn hoofd heeft en soms ook tussen zijn wenkbrauwen. Ja dus. Dan was het volgens haar toch eczeem en dus is KMA (eigenlijk KEA, koemelkeiwitallergie) toch nog een optie. Maar dan wil ze hem meteen aan de nutramigen hebben, en dat schijnt smerig te zijn, heb ik begrepen en dus vind ik dat zielig voor hem, ook al zijn baby's niet kieskeurig. Vandaar dus 3 wkn aankijken en daarna evt nutramigen als ik het optimaal wil hebben. Ik kan het ook zo laten als ik hier tevreden genoeg mee ben, zegt ze. Dat is toch wel gek hè, dat we dan nu symptoombestrijding doen, maar de eigenlijke reden dan eventueel kunnen negeren als we het zo wel best vinden. Lijkt me toch gek dat als hij eigenlijk allergisch is voor zijn voeding, dat we er dan toch niks mee gaan doen omdat de klachten niet zo erg zijn? Tja..

Oja, hij was 61 cm en 6020 gram! Groot diertje hè *smelt*

13. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Ellenore: Olivier was bij ons ook een naamoptie, maar mijn ex heet zo, wat mijn man niet zo erg vond, maar dat vond ik toch een beetje raar staan tegenover iedereen die mijn ex ook kent, haha. Vandaar dat dat 'm toch niet geworden is :p

14. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He lieve meiden,

Hoe krijgen jullie het in gods naam voor elkaar zoveel te reageren en te schrijven. Hihihiiihi
    Ik moet zo mega wennen aan het moeder zijn. Ik plan mijn dag niet zo geweldig in volgens mij. Hahahah.
    Al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik mijn dagen op het moment ook vul met gezellig op bezoek bij vriendinnen en lekker lunchen en wandelen. Hier in het dorp hebben ze ergens heerlijk carpacio salade en daar ga ik regelmatig van genieten. Hahahaah.

Vanaf vandaag ga ik weer reageren en als ik een keer veel tijd heb dan ga ik reageren op jullie gesprekken van afgelopen weken ok?? Ik weet anders namelijk niet waar ik moet beginnen.

Hier gaat alles heel goed. Ons meisje groeit als kool. Ze drinkt nu 5 flessen van 190 ml. Ik doe 180/6 en giet terug naar 190, want anders drinkt ze alles gewoon op met het gevolg dat het er weer uit komt. En dat is ook niet de bedoeling.

Ik ben vorige week na 4 keer terug geweest te zijn eindelijk voor de laatste keer bij de gyn geweest. Er is wildvlees aangestipt en als het goed is ben ik nu van onder genezen. Kan nog wel zijn dat ik er tijdens de sex last van heb, maar dat hebben we nog niet geprobeert. Dat durf ik nu nog niet, komt wel weer.

Ik ben al voor de 2de keer ongie op het moment. Het loopt er met bakken uit. hihih. Poeh wat heftig.

Nou ik kom nu weer vaker langs. Beloofd!!!!!!

Liefs Sjoelke

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal,

hier weer een teken van leven en o o o wat ben ik moe zeg. gisteren al om 06.0 wakker en toen pas om 00.00 weer naar bed. vandaag om 09.00 wakker en straks maar weer lekker naar bed. morgen mijn vader uitzwaaien want zijn vakantie zit er weer op.

@ellenore: hahahhaha jij ook een kleine draak thuis dus. wij hebben ook geen strafplekje..zou niet weten waar. zijn kamer wil ik ook niet als strafplek gebruiken en zijn stoeltjes..tjahh daar springt hij zo vanaf. zijn straf is dat ik hem gewoon negeer als hij weer de aap uithangt, daar kan hij absoluut niet tegen en als ik dan zeg van ok ben je weer lief...ga je weer lief doen? dan is hte allemaal weer voorbij.

getverdemme zeg ben zo moe, lag net nog naar fringe te kijken een superspannende serie en ik wilde nog een aflevering kijken maar ik red dat niet meer.

@sjoelke: hello daarr!!!! zo te lezen gaat alles goed bij jullie..lekker he als de kindjes het zo goed doen. flinke eter is je meisje hoor. indy drinkt nu nog 150/5. en krijgt dan ongeveer 6 flessen op een dag.

nou dames ik zou graag door willen kletsen maar ik kan mn ogen niet meer open houden en morgen moet ik er ook weer vroeg uit

slaap lekker allemaal!

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Slaap lekker Lenny!!

Sjoelke!! Woei, daar is ze weer :)
    Wow zeg, 190cc. Die meid houd wel van een lekker flesje. Nou, ze heeft groot gelijk ;) Olivier krijgt 4x 150/5, tenzij hij om de 4 uur wil drinken, dan zijn het er 5 per dag. Vandaag blijven we steken op 4 omdat meneerke nog niet wakker is geworden, heeft zijn laatste fles om 16:30 gehad, maar lag pas om 20:30 te slapen..de boef!
    Voor de 2e keer al ongesteld? Jakkes! Ik heb het idee dat het afneemt/weg is, maar de afgelopen dagen werd ik halverwege de dag weer verrast, dus ik juich niet te snel meer.

Jessmin, hihi je kind dezelfde naam als je ex geven. Toch een beetje vreemd inderdaad. Mijn vriend stelde ook de naam voor van het meisje op wie hij jaren verliefd is geweest...NOT! Ben je mal hahaha.
    Je maakt me aan het twijfelen. Ik weet nu inderdaad niet meer zeker hoe het nou zat bij Nina (mijn nichtje). Maar mijn geheugen gaat ook zo rap achter uit. Ik schaam me er gewoon voor!

Geheugen: nu we het er toch over hebben. Hoe gaat het met jullie hersenpannetje? Ik had laatst een collega aan de telefoon over hoe laat ik met Olivier even op kantoor zou komen. Tussen 12 en 13 hadden we afgesproken. 2 Min later, aan het einde van het gesprek zeg ik doodleuk, oke maandag om 15:00 uur zijn we er. Dus mijn collega weer helemaal in de war en ik ook want wat had ik nou gezegd :(. Ik vergeet alles, echt alles. Niet alleen korte termijn geheugen, ook lange termijn vergeet ik dingen.
    Ben zo bang dat ik mijn werk niet meer kan doen straks..

Hebben jullie hier ook last van?

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Wat ben ik ontzettend chagrijnig zeg! Al sinds gisterochtend last van ontzettende hoofdpijn, daardoor slecht geslapen en dus ook nog hartstikke moe. Die arme Frank...

@Ellenore: klinkt als een leuk en verantwoord schema wat je doet. Dat je spierpijn hebt is niet zo gek natuurlijk, dat heb ik ook na het lopen en dat terwijl ik tot halverwege mijn zwangerschap nog heb gelopen. Chris houdt je lekker bezig hoor ik, Ronja begint ook al met hard huilen en moeilijk doen als ze haar zin niet krijgt. Maar als ik dit zo hoor, wordt dat echt nog een stukje erger... jammer hoor!

@Sjoelke: wat fijn dat je weer genezen bent van onderen. Ik heb het ook nog niet aangedurfd hoor om sex te hebben, maar ik heb wel het idee dat het binnenkort weer zal kunnen. Alleen is het vloeien bij mij nog niet helemaal over. Dat wil ik wel eerst achter de rug hebben.

@Lenny: wat jammer dat je vader alweer weg is, maar wel leuk dat hij geweest is, zo kort nadat Indy geboren is. Gezellig denk ik!

Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Denk dat wij vanmiddag even de stad in lopen met de buggy en de kinderwagen of met de duowagen, ik twijfel nog. Ik ga zo eerst even naar de sportschool. Even een half uurtje sporten (zeer licht) om de zinnen te verzetten en daarna even onder de zonnebank. Misschien dat daarna het leven voor Frank ook weer wat mooier wordt...

O ja, mijn geheugen doet het nog wel prima hoor, daar heb ik gelukkig geen last van. Maar volgens mij is dat wel een normaal symptoom en gaat het ook echt wel weer over! Qua kilo's gaat het ook goed trouwens. Nog twee te gaan!

18. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Ellenore: vier flessen maar?? Wat zijn de tijden daar ongeveer van? Slaapt hij al 12 uur achtereen dan? Soms doet Noah dat hier ook maar dat doet hij dan op de middagfles van 16.00 uur. Dan gaat hij om 18.30 nog even op bed maar wordt dan ineens niet meer wakker om 19.30 (meestal is dat zijn jammermomentje dus vaak is hij dan gewoon wakker en erg moe, vandaar dat dan de avondfles komt) en komt dan pas weer om 04.00. Maar ik heb nog nooit gehad dat hij 12 uur wegblijft op de avondfles van 19.30 en dan pas weer om 07.00 zou komen. Dat zou wel walhalla zijn zeg!

@Sjoelke: Lekker vreetbeestje, jouw meisje; mijn manneke is ook een vreetzak nog steeds hoor, haha. 61 cm 6020 gram nu, en 5x 180/6 mag hij en drinkt hij. Maar hij wordt er wel wat onrustiger van; gaat er niet méér van spugen (want er zit verdikkingsmiddel bij), maar wel meer wringen en 'grommen', reutelen weet ik het wat. Maar dat weggieten ben ik neit zo goed in, want die hoeveelheden zijn niet goed terug te rekenen omdat er dus ook jbpm bijzit. Kreeg Amber dat nou ook? Volgens mij moet ik van 230 cc tot 210 teruggieten om een half schepje eraf te gieten, maar begrijp er de ballen niet van, dus nou laat ik het hem nou maar drinken in de hoop dat hij geen KMA heeft en ik dus altijd nog over kan op forte. Anders kan ik rijstebloem doen denk ik als hij 3 maanden oud is, mocht hij nog niet doorslapen.

19. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Geheugen, ook prut hier hoor, soms schrijf ik een reactie aan jullie op een compleet ander subforum. Heb 'm dan echt niet op een rijtje, whaha *bloos*

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Anneke: brak van die hoofdpijn zeg! Heb je al ibuprofen gebruikt? Dat werkt hier vaak wel, of 1000 mg paracetamol.

@bevrijdingsdag: nee ik durf nog niet bepaald met twee kids (peuter en baby) in ov, en helaas geen auto dus ik ben a;an huis gekluisterd vrees ik... Ook nog geen meerijplankje voor de oudste, en die vertik het soms mee te lopen als ze moe is, dus dan zit ik ergens vast met een baby en een obstinate peuter. Tja, hoe doen jullie dat eigenlijk met twee kindjes?

Deel Deze Pagina