Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier volgens mij al wel eens gespui-ed over mijn oh zo fijne bovenbuurvrouw die me op allerlei manieren probeert te zieken en te neten..
    Klagen over mijn 24/7 blaffende hond (die niet blaft, behalve als de bel gaat)
    Mijn kinderen die zoveel herrie maken
    en pas de smsjes dat ik mijn kinderen zou mishandelen..
    Vanavond weer eens een avond dat mijn oudste niet wil slapen, zit ondertussen met vriendin aan de telefoon en hij begint te bonken op de deur. In overleg met vriendin besloten om hem dan maar eens een half uur te negeren en te laten bonken op de deur. Ik zit dus vrolijk verder te bellen met vriendin en geef mijn jongste ondertussen de fles, gaat de deurbel. Dus ik naar de deur toe met de jongste op de arm, staat die vent van de buurvrouw aan de deur of ik mijn kind niet uit zijn kamer kan laten, want hij maakt zo'n herrie? Dus ik antwoord geirriteerd: Nou als jij ervoor kan zorgen dat hij gaat slapen, dan stopt de herrie ook! Verder zeg ik nog: het is nog geen 10 uur, dus een fijne avond meneer en doe de deur dicht. Het is op dat moment 10 over half 8. Hij roept nog wat als de deur dichtzit, maar dat verstond ik dus niet meer..
    Ik mijn oudste uit zijn kamer gehaald en op de bank gezet met de mededeling: Weet je wat, dan ga je lekker niet slapen, blijf maar lekker wakker dan, waag het niet te gaan slapen want ik maak je wakker! En nou een keer stil zijn, want dalijk bellen de buren echt een keer mensen die kinderen meenemen! ( ze hadden namelijk al gedreigd met AMK bellen)
    Nog geen 10 minuten later ofzo gaat weer de bel, ik in de veronderstelling dat het bij mijn voordeur was, dus doe de deur open en zie niemand. Zeg dat tegen vriendin en die is ook lichtelijk verbaasd en vraagt me nog snel wat mijn adres is, zodat ze in geval van nood de politie kan bellen. Ik loop naar het raam om te kijken of ik kan zien wie er dan beneden staat en zie een motor agent en een politie auto staan :$ En wederom gaat de bel! Dus ik open gedaan want de politie stond dus aan mijn deur...
    Eigenlijk krijg ik gelijk de vraag of ik mijn kinderen mishandel? Dus ik zeg, nou bel JZ maar daar heb ik contact mee, zegt de agent: nee ik vraag u of u uw kinderen mishandeld? Dus ik antwoord hem: Nee, natuurlijk niet!
    Ik heb de agenten mijn verhaal uitgelegd van het al maanden geziekt worden door deze vrouw en waar het vandaan komt. Vervolgens wordt ik gesommeerd om mijn andere 2 kinderen uit bed te halen, want ze wilden zien hoe ze er uit zagen :$ Heel erg fijn, mijn dochter schrikt zich rot, wordt namelijk wakker en er staat gelijk een agent voor haar neus! Afijn, ze werden zeg maar nagekeken op blauwe plekken etc en de beste agent constateerde dus dat dat niet het geval was, ja mijn oudste had een blauwe plek op zijn been, maar hij zei zelf ook al, ik heb zelf ook kinderen en die stoten of vallen nog wel eens, dus een blauwe plek kunnen ze altijd hebben. Hij gaf me aan dat ze er niet mishandeld danwel verwaarloosd uitzien en dat hij weer verder zou gaan, de motoragent zou nog even blijven om mijn gegevens te noteren.
    Ik heb gelijk maar mijn contactpersoon bij JZ doorgegeven aan hem, dat hij haar ook mag bellen hierover. Tja ik heb immers niets te verbergen!
    De agent vertelde me al, dat het nog wel vaker zou kunnen gebeuren dat ze langs komen, want zodra er iemand belt moeten ze reageren als het om kinderen gaat, ergens ook wel begrijpelijk ook.. Ik heb de agent ook uitgelegd dat ik al veel met haar te stellen heb gehad en dat alle buren al tegen me gezegd hebben dat zij niet spoort en dat ik me niet al teveel van haar aan moet trekken, maar ja zo zie je maar weer, een idioot belt en ik ben de pineut!
    Alleen waar ik nu dus wel van baal, is dat mijn oudste nu dus niet meer wil gaan slapen! Die is bang dat hij mee genomen gaat worden! Uiteindelijk is hij in slaap gevallen op de bank! Kind is nu dus gewoon getraumatiseerd omdat er ineens politie binnenstond dankzij een buurvrouw die alles er voor over heeft om mij te zieken!
    maandag ga ik in ieder geval even bellen met JZ als mijn contactpersoon er is en daar ook even het verhaal uitleggen en het CB denk ik ook maar even hoe ik dit nu moet aan gaan pakken met hem omdat hij nu dus bang is om te gaan slapen..

Buurvrouw BEDANKT!!!!

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Kan je niet één of andere tegenaanklacht doen? BJZ staat achter je, dus ze weten hoe het met je kinderen gaat. Je zou eigenlijk moeten aan kunnen tonen dat het hier om pesterijen gaat en dat de politie dat op deze manier bekrachtig, ten koste van jou hummels...

3. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit geloof je toch niet? Verdomme weer politie aan me deur! Ik zat te bellen vanaf 7 uur met mijn ex over situatie van gisteravond en rond half 10 ineens weer politie, hadden weer een melding ontvangen terwijl mijn zoon geen eens herrie maakte..

4. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Ook mijn neus bloeit. Hihihii.

@Ellenore: ik geef geen rooibos thee, maar ik heb dit als advies gekregen. Gelukkig heeft ons Amber niet zoveel last meer van krampjes. Wel fijn dat het helpt!! Heb ik toch een goede tip gegeven. Hihihi.

@Lin80: Wauw wat doet die Jesse het netjes met de voeding. Ik vond Amber al zo’n kanjer, maar dit is echt geweldig.

@Lennylen: Hoe vaak komt je vader?

@Ingef: Ik slaap inderdaad lekker door. Wat is dat fijn zeg. Ik ga nu proberen de laatste voeding langzaam aan wat naar voren te schuiven. Ze krijgt hem nu om half 11 en slaapt dan tot ongeveer 7 uur.

Ik heb niet op iedereen gereageerd. Ik moest zoveel bij lezen. Hier nog steeds alles goed.

Kom morgen weer kletsen en dan wat uitgebreider. Ga zo slapen/

Goede nacht allemaal XXXXXXXX

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Hoe is het afgelopen? Je moet daar gewoon weg, schiet het een beetje op met een eventuele nieuwe woning? Sterkte en een dikke knuffel. Hou je hoofd omhoog hoor en stel je de buurvrouw/man naakt voor, met een dikke lange olifantenneus, uigelubberde tieten, een wratterige neus ect...;) doe ik altijd met mensen die zo doen, helpt mij altijd goed om de boel te relativeren.

6. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen de politie hier was, was ik natuurlijk in tranen en weer de situatie uitgelegd en aangegeven dat ik het gevoel heb dat ze me weg probeert te pesten ofzo.
    Nadat ook deze agenten de kinderen gezien hebben (mocht ze dit keer laten slapen gelukkig) gaven zij ook aan dat ze vermoedden dat het om pesten gaat. Ze gaan er in ieder geval een dossier van aanleggen, ze hadden de mutatie van eergisteren namelijk ook al gezien.
    Vandaag gaat mijn oudste een nachtje logeren, dus als ze dan weer aan de deur moeten komen is het natuurlijk meteen duidelijk dat ze aan het pesten is, aangezien mijn dochter altijd lekker gaat slapen zonder mopperen en de jongste tja die hoor je alleen als hij een fles wil.
    Ik breng de jongste 2 vanmiddag even bij kennissen langs en ga dan zelf langs politiebureau om een gesprek te eisen met de wijkagent, want dit kan zo niet langer! Mijn zoon kreeg wel een beer van 1 van de agenten en die hebben hem ook nog een keer duidelijk gemaakt dat ze hem niet meenemen. Kind trok namelijk lijkwit weg toen hij weer agenten in huis zag. Vind het gewoon zo sneu voor hem.. Wederom durfde hij weer niet te gaan slapen en om 10 voor 12 viel hij dan eindelijk in slaap, arme kind slaapt al zo moeilijk in en dat wordt alleen maar moeilijker zo voor hem..
    En dat terwijl ik juist vlak voordat hij naar bed ging samen met hem een soort beloningsbord had gemaakt voor als hij lief zou gaan slapen en niet zou gaan zeuren of bonken of wat dan ook.. Tja eerste avond dus gelijk geen lachend gezichtje voor op zijn beloningsbord omdat er weer politie aan de deur stond en hij over de zeik daarvan is en dus niet lief kon gaan slapen... En dan is het niet eens zijn eigen schuld..
    Ik sta momenteel op punt van instorten, ik trek dit gewoon niet veel langer..
    Vanmiddag gaat er ook iemand met me mee naar het politiebureau die ook al een aanvaring met haar heeft gehad in mijn kraamweek.
    Tevens sprak ik mijn buurman naast me en die stond helemaal verbaasd dat de politie voor mij was gekomen, die vroeg me ook waarom ze gekomen waren, nou je had die kop moeten zien van hem, die zei ook al gelijk: meid trek het je niet aan, dat wijf is gestoord! Tja heel leuk, maar ja gestoord of niet, ik zit er wel mee!

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@imsala: jeetje zeg ik zit met grote ogen je verhaal te lezen! is toch niet te geloven?!!!!!!! wat vreselijk! en dan durft je kindje nu ook niet meer te slapen door dit enge gedoe. ooo wat zou ik ontploffen zeg. wat moet je hier nou mee. en waarom pest die buurvrouw jou dan? ze zal wel zo iemand zijn die geen moer te doen heeft en dan denkt van jaa...ik ga even zorgen voor wat sensatie.

@sjoelke: mijn vader komt elk jaar op vakantie. mijn broer verwachtte dit jaar zijn eerste kindje (helaas een miskraam geworden) dus zou hij eingelijk in December weer komen, nu denk ik dat hij pas begin volgend jaar tegen de tijd dat Indy 1 wordt weer komt.

wat doen jullie op de dagen waarop er eingelijk helemaal nik ste doen is? ik heb vandaag zo een dag..ik ben thuis met de kids en lenn heeft een wedstrijd. zeliggen nu te slapen maar als ze wakker worden wil ik niet dat maddi zich gaat vervelen, maja het weer werkt niet echt mee om naar buiten te gaan dus ik probeer nu van alles te verzinnen om hem straks te kunnen vermaken maar ik heb geen idee hoe. dus ideetjes zijn meer dan welkom.

*knutselwerkjes maken heb ik vaak met hem geprobeerd maar hij en ik ook eerlijk gezegd hebben het geduld er niet voor. als iets niet lukt gaat hij met alles smijten en gillen en tjah dan is de pret er gauw weer vanaf.

8. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @len, misschien iets lekkers bakken? of een tekenfilm kijken? een spelletje doen?

9. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lennylen: zij word in elkaar geslagen door die vent waar ze woont en ik heb toen in overleg met haar politie ingeschakeld. Daarna werd ik ineens helemaal verrot gescholden door haar en sindsdien zijn de pesterijen begonnen!

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@kart: thanks voor de tips, we doen wel eens samen pannekoekjes bakken, vindt hij superleuk! maar dat hebben we gisteren al gegeten hiiihiih. ik heb besloten dat we bij mijn zus in nieuwegein (vlakbij utrecht) gaan logeren. zij heeft ook kindjes dus dan kan maddox met hun spelen. lenn moet morgen weer honkballen dus zouden we weer zo thuis zitten en daar heb ik geen zin in.

@imsala: nouuu jaa echt??!!!! wat een mens zeg jeetje. niemand verdient het in elkaar geslagen te worden door haar vent maar bij haar denk ik wel van..ach wat mij betreft verkoopt hij je nog een paar meppen. hebben ze zelf geen kinderen? ik krijg het idee dat ze jaloers is op jou omdat het bij jou thuis wel allemaal lekker loopt en je een gelukkig leven hebt..zij niet dus zal ze hoe dan ook proberen dat te verstoren.

11. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    @Lennylen: Wat erg voor je broer. Dat lijkt me zo verschikkelijk. Wat leuk dat je vader jaarlijks komt. Ga je zelf ook ooit naar hem?
    Koekjes bakken? Lekker knoeien met deeg. Dat is ook wel leuk, maar kan wel een rommeltje geven.
    Ik heb nog niet zo’n ervaring met het bezighouden van kids.
    Maar ik lees dat je al een plannetje hebt bedacht. Een logeerpartijtje. Ook alstijd leuk.

@Imsala: Wat een heftige bedoeling bij jou zeg. Dikke knuffel. Doe je wel voorzichtig. Die mensen zijn gek!!

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ imsala,
    jeetje wat een gek mens zeg!
    tja weet goed hoe je je voelt.
    hier zijn ze nu ook al meer dan een jaar aan het "pesten" gelukkig nog niet de politie aan de deur gehad.
    moeten ze ook niet doen!
    want dan brengt mijn papa even een bezoekje *lacht evil in zichzelf*

13. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Imsala: echt te belachelijk voor woorden! Dat dat allemaal zomaar kan zeg, niet te geloven.

@LennyLenn: vergat ik nog te vragen: aangezien jij ook een vaste tijd hebt met de laatste fles, hoe doe jij dat als Indy een keer langer slaapt 's ochtends? Stel ze wordt om 07.00 uur wakker ipv 06.00 uur of daarna pas om 11.00 ipv 10.00 uur bij wijze van spreke, hoe doe jij dat dan met de avondfles? Ik neem aan dat je die niet later geeft dan 19.30, dus dan moet je gaan wakker maken als je meisje een keer wat langer slaapt toch? Of laat je haar zelf komen (blijft een idioot woord haha) en doe je desnoods maar 2,5 uur bij wijze van spreke tussen de één na laatste en laatste fles als het niet uitkomt? Ik heb dat hier dus heel vaak. Vandaag was Noah na zijn fles van 04.30 pas weer wakker om 10.00 uur, maar dan moet ik dus nog vier flessen zien te proppen in het tijdsbestek van 10.00 tot 19.30. Ik zou dan dus om de 3 uur kunnen wakker maken, of hem gewoon zelf (binnen de 4 uurs-marge dan hè) laten komen en dan de laatste twee flessen kort op elkaar, maar vind het allemaal niet echt ideaal. Hoe pak jij dat aan?

En zijn er hier andere meiden die datzelfde 'probleem' ook hebben omdat ze de avondfles op een standaard tijdstip doen? Hoe zouden jullie dat oplossen?

14. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Shenoby: Nice, zo'n daddyo :D Lijkt vast een beetje op de mijne :D:D

15. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant

Zo'n papa heb ik ook. Niemand maakt mijn leven kapot!!!:D:D

16. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Toevallig werd ons Amber vanmorgen pas om 8.15 wakker in plaats van 7.00 uur (was erg heerlijk! :D). Ik probeer dan toch een klein beetje flexibel te zijn met de voedingen. Ik wacht dan tot ze komt en vaak komt het dan in de loop van de dag wel weer goed. Het komt dan ook ooit voor dat er maar 2,5 uur tussen en fles zit. Maar dan huilt ze echt van de honger. Rekken heeft dan geen zin.

Ik ben nu ook bezig de laatste fles wat naar voren te krijgen. Ze kreeg hem eerst om 23 uur, nu om 22.30 en vanavond geef ik haar de fles om 22.00 uur als ze dan al aangeeft dat ze honger heeft.

17. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @sjoelke: En wat als ze om 22.00 uur nog slaapt? Maak je haar dan wakker? (Neem aan dat je haar normaal om 23.00 uur ook wakker maakt toch..)

Ben trouwens heel benieuwd want je zou toch denken dat ze dan ook een uur eerder wil eten 's ochtends..

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ jessmin dat weet ik niet.

@ sjoelke, haha ja makkelijk he?

foto van mijn papa :D
    alleen ziet ie er op deze foto vrij "normaal" uit :D

19. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Zo hee, volgens mij moet je met jouw papa geen ruzie krijgen :D

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

hihi hij ziet er een beetje "gangsta" uit normaal gesproken.
    maar echt een softie als het zijn kinderen en kleinkinderen betreft.
    deze foto valt nog mee.

Deel Deze Pagina