Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben bij politiebureau binnen gelopen vandaag om te vragen naar de wijkagent maar die was er dus niet. Nu telefoonnummer meegekregen en dan bellen voor een afspraak..
    Ik noemde op het bureau de naam van de buurvrouw en die agente achter de balie kijkt ineens heel bedenkelijk en zegt: oh! Da's een bekende naam!! Die komt hier altijd de meest gekke aangiftes en meldingen doen! Poeh meid, daar heb je een lastige aan!
    Nou ja als ze daar dus ook al bekend is, dan snap je wel hoe ik me voel nu.. Liet een stukje horen van wat voor herrie zij wel niet maken kan, die agente kreeg ook de bibbers van die schelle rotstem van dat mens hihihi

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

imsala.
    daar ben je dan lekker mee.
    huur je van een woningbouw ofzo?
    kun je geen klacht indienen tegen dat mens?
    of tegen haar aangifte doen van laster ofzo, omdat ze ook steeds de politie belt dat je de kinderen mishandeld.

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Jessmin: Ons Amber is tussen 19.00 en 22.30 altijd erg wakker en onrustig. Meestal slaapt ze niet rond de tijd van het flesje en zeker niet in haar bedje. Als ze wel slaapt in de box dan pak ik haar vaak op en neem ik haar mee naar boven. Dan wordt ze vaak wakker tijdens het verschonen en dan geef ik haar daarna de fles op bed en leg ik haar in de wieg. Dus als ze slaapt maak ik haar vaak wakker.
    Een vriendin van mijn moeder is wijk verpleegkundige en die vertelde dat veel baby’s (niet allemaal, maar het is het proberen waard) vaak wat eerder op de avond vaster in slaap vallen als om 23.00 uur. Van 23.00 uur verzetten naar 22.30 heeft geen verschil uitgemaakt. En morgen zullen we weten of ze nu eerder komt nu ik om 22.00 uur de fles gegeven heb. Ze ligt nu in de wieg. Dus ik ben benieuwd.

@Shenoby: Je vader ziet er inderdaad uit als iemand waar je geen ruzie mee wil krijgen. Dat uiterlijk heeft mijn vader niet mee! Hihihihihi. Maar ook van hem word je bang als hij kwaad is omdat ze aan zijn dochter komen. Ik heb het één keer meegemaakt en die mensen praten er nog over. Hihihihi.

@Imsala: Ik zou ook eens kijken naar de tips van Shenoby als ik jou was. Wat een raar wijf. (Sorry maar zo’n mensen mag je echt wijf noemen vind ik!)

Ik ben gisteren met ons meisje naar het weeguurtje op het cb geweest. Ze weegt nu 6280. Een flinke dame dus. Hihihih. Ze doet het goed op de Friso.

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo sjoelke dar is een mooi gewicht.
    ben best benieuwd wat kirsten nu weegt. onze dames zijn even oud..

5. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik huur inderdaad van de woningbouw en daar zijn ze al op de hoogte van de eerdere aanvaringen met haar. Dat van donderdag en vrijdag moet ik er nog meldden, dat ging vrijdag niet omdat ze toen niet meer bereikbaar waren, maar die gaan zeker mee in mijn belronde die ik maandag moet gaan doen!
    Over die laster-aangifte heb ik gisteren ook gevraagd, maar dat schijnt nogal lastig te zijn volgens de agente, maar dat moest ik nog maar eens overleggen met de wijkagent zei ze..

6. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Shenoby: Ik merk nu ook echt dat ze steeds meer bij te zetten heft. Het is een pittige temperament volle dame. Hihihi. Ze weet goed wat ze wil.

@Imsala: Poeh, poeh wat erg dat het zo allemaal moet he! Nou maar hopen dat er wat aan gedaan wordt.

Amber gisteren om 22.0 uur de fles gegegeven en ze kwam vanmorgen weer gewoon om 7.45 uur. Dus dat is perfect. Na de fles heb ik haar terug in de wieg gelegd en ze ligt nu nog te slapen. Lekker hoor. Mama heeft ook echt lekker geslapen. HIhihii

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@jessmin: ik laat indy gewoon slapen, ze wordt zelf wakker als ze honger heeft. Vandaag heeft ze tot 07.45 geslapen, helemaal niet wakker geworden snachts nou ze heeft gegeten gespeeld en viel toen weer in slaap. Net weer wakker gegeten gespeeld kleertjes aan en weg was ze weer. Zolang ze slaapt maak ik haar niet wakker.

@sjoelke: wij zijn voor het laatst in 2007 naar suriname geweest. Best lang geleden maar het kost ook enorm veel geld vandaar dat we niet elk jaar kunnen gaan

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    meiden, ik heb advies/ervaringen nodig...

Amy doet er zo lang over om in slaap te vallen....en k word er zo moe van...ze komt ook veel vaker voor voeding dan de afgelopen weken...

Vannacht om 3:15 de eerste voeding, vanmorgen om 7:15 de tweede, de derde om 11:00, de rest moet nog ;)

Weer gaan slapen 's nachts gaat prima, vanmorgen is ze een uurtje wakker geweest en ging ze ook reddelijk vlot weer slapen, maar de keren daarna zijn erg vermoeiend.

Na haar voeding van 11 uur is ze tot 12 uur beneden geweest, daarna werd ze moe, gapen en jengelen, dus een teken van anar bed voor mij! Ze is nu stil (hopelijk slaapt ze nu), maar het heeft gewoon een dik uur geduurd voordat ze eindelijk in slaap gevallen is. Eerst leg ik haat weg zonder speen, na 5 a 10 minuten begint ze te huilen en krijgt ze de speen, dan duurt het weer 5 a 10 minuten voordat ze de speen weer kwijt is en weer begint te huilen, dus speen er weer in. Enn zo gaat het vervolgens vaak een uur a anderhalf uur lang.

Waarom zou ze nou 's nachts wel gewoon weer lekker kunnen gaan slapen en gaat het overdag zo moeilijk? Moet ik dan toch nog langer wachten met in bed leggen of wat langer laten huilen? We hebben haar nu 5 minuten laten huilen, maar dan wordt het steeds meer overstuur huilen en dat is ook niet goed lijkt me!

Pffff.....ben gewoon weer eens erg moe....

Tips please?? Ik hoor dat ze alweer wakker is.....

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    heb eens even gezocht op internet en begin toch te denken aan verborgen reflux...daar is volgens mij al veel over geschreven de afgelopen weken, maar heb het niet goed genoeg gevolgd.

hikken, veel opkomende voeding met verslikgeluiden, veel tong uitsteken, huilen, veel wakker, zure lucht...zijn er nog meer symptomen?

heb intussen alweer gevoed om 14:00 (ook al om 12:00) en ze huilt alweer bijna continue...

10. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Sjoelke: Oh heerlijk zeg dat ze zolang slaapt en dat er niks verandert als je de voeding eerder geeft! Ga je nu vanavond weer een half uur eerder proberen?

@Lennylenn: Wel lekker dat ze gewoon lekker kan slapen tot wanneer ze wil. Maar kom je dan altijd uit met haar flessen? Hoe heb je dat bijvoorbeeld vandaag aangepakt? Neem aan dat je namelijk wel standaard een fles geeft voordat je haar op bed legt om 19.30, dus dan moet je niet hebben dat ze om 17.00 uur nog gegeten heeft toch?

@Imsala: Ben je mooi klaar mee, dat de dorpsgek nu besloten heeft om jou te gaan pesten. Je zou samen met andere buurtbewoners eens een 'interventie' moeten plannen, gnagna.

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Veerle sliep ook heel slecht in. Ik weet niet of Amy bij je op de kamer ligt? Ik hoorde Veerle soms de hele nacht slikken. Als Veerle niet in slaap viel, kwam er meestal na soms een uur pas nog wat voeding, soms als ik haar op pakte ook nog een boer. Als er een boer dwars zit liggen ze er ook lang wakker van. Inbakeren hielp Veerle wel, mits ze dus geboerd en gepoept heeft en alle boeren de wereld uit zijn. Ik laat haar nu altijd wel lekker moe worden in de box. Als ik weet 'voeding is binnen, boer gedaan, ze heeft haar oefeningen gedaan op haar buik en daarna een poos gespeeld met als afsluiter gekrijs' dan slaapt ze meestal vrij snel in zodra ze in bed ligt.

Ik laat haar niet alle slaapjes in haar bed doen, ik weet dat ze op bepaalde tijdstippen sowieso minder vast slaapt, dan ga ik wandelen.

Geef je nog bv? Je kan proberen haar eerst wat jbpm te geven, dan te voeden en dan weer een paar lepeltjes (bij bv kan het zo). Hoofdeinde van het bedje wat hoger en voordat je haar weg legt in bedje echt ruim een half uur na de voeding rechtop met haar zitten, zodat alles goed zakt.

Hopelijk heb je wat aan deze tips. Is vermoeiend he!

Liefs

ps. ik ben om deze reden dus ook over op de fles. Hier heeft het wel rust gebracht. In combi met de zantac die ik haar nu geef, is ze veel meer verzadigd, geeft minder terug (deed ze sowieso veel minder op de fles) en slaapt dus beter. Ik was gewoon zo moe doordat ze ook zo vaak aan de borst wilde. Ze doet het nu echt super en ik ben er heel gelukkig mee.

12. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Dank voor je reactie Suenne!

Ja Amy ligt nog bij ons op de kamer. Ik hoor haar ook heel veel slikken en verslikken vannacht en toen ze aan het wakker worden voor haar tweede voeding van vandaag, verslikte ze zich nog in de eerste voeding!

Misschien moet ik haar inderdaad ook maar ietsje langer in de box laten totdat ze echt krijst, misschien werkt dat wel.

Amy slaapt niet al haat slaapjes in haar bed, sowieso vaak 1 slaapje bij in de doek (vaak 's avonds, nu dus ook) en geregeld eentje in de wagenbak, maar dat is alleen wanneer ik wandel, als ik weer thuis ben is ze vaak na een minuut of 10 weer wakker. Kan ook niet de hele dag gaan wandelen hoor, er loopt er nog eentje rond....

Op het cb hadden ze het de eerste keer ook al over jbpm, maar dacht juist dat het wat beter ging, maar het wordt alleen maar erger, dus manlief mag het morgen meenemen. Ga het gewoon maar proberen denk ik.

Ik geef inderdaad nog bv en wil er nu zeker nog niet aan om dat op te geven. Ondanks de vermoeidheid, ik ben wat dat betreft echt een miep, ik zal en ik moet!! Met Julian heeft het 4 maanden geduurd voordat de bv eindelijk lekker liep en ik de tepelhoedjes de deur uit kon doen, dus wil e nog niet aan denken om te stoppen!

Kijk het na gebruik van jbpm nog een paar dagen aan en anders ga ik naar de ha, kan ik ook laten uitsluiten of het niet toevallig spruw is. Ze heeft wel een wit tongetje, maar dat hebben sommige kinderen gewoon en kan ook reflux zijn. Ik heb (nog) nergens last van.

Het is idd ontzettend vermoeiend, maar ga maar op tijd slapen en haar bedje even opkrikken!!

Bedankt!

13. lennylenn

@jessmin: savonds/snachts kan indy lang zonder voeding vandaar dat ze ook makkelijk doorslaapt, overdag drinkt ze sinds kort een beetje vervelend en kan ze niet lang met 1 voeding mee..3-4 uur redt ze echt niet hooguit 2,5 uur. ik had al geprobeerd de voeding te verhogen naar 180 maar dat krijgt ze dan weer niet op. 150/5 wel maar die moet ik dan in 2 delen zeg maar geven..eerste deel drinkt ze ongeveer 70cc boertje laten en daarna is het even een geprunggel om haar de rest te laten drinken. omdat er zo een korte tijd tussen de voedingen zit komt ze wel aan de flesjes..soms zit ze er ook boven. ze eet een beetje raar de ene keer heel veel de andere keer wilt ze bijna niks. ik doe altijd wel een flesje geven voordat ze naar bed gaat, en soms zit er idd een korte tijd tussen het flesje voor 19.30 maar ik vind het belangrijk dat ze nog wel een beetje gegeten heeft voordat ze gaat slapen soms drinkt ze alles op en soms ook niet. de keren dat ze niet alles drinkt wordt ze rond 04.00 wakker. het is niet volgens de regels maar ik heb zoiets..zolang ze het er goed op doet mag het van mij.

ik ben trouwens ook gestopt met het geven van de nutrilon standaard, op advies van het cb mochten we dat langzaam aan weer oppakken meer de rode bultjes kwamen weer tevoorschijn dus ben ik er gelijk mee gestopt. ze heeft er gelukkig geen last van gehad.

he he weer lekker thuis..het was niet zo een geslaagd weekendje bij mijn zus. voordat ik naar haar toe zou gaan belde ik haar nog op van he komt je (nu haar vriend dan) slapen? nee zegt ze. okay vindt je het goed als wij komen dan? ooww leuukkkkk vond ze allemaal prima. eenmaal daar zegt ze later op de avond dat haar vriend toch komt slapen...tjah ik mag daar geen probleem van maken eingelijk want het is niet mijn huis maar dat zorgde er wel voor dat maddox en ik met een dekbedje op de grond moesten slapen bij mijn neefje in de kamer. nou dat gaat gewoon niet goed want maddox gaat dan de hele tijd spelen en valt moeilijk in slaap en de grond tjah dat is gewoon ontzettend hard natuurlijk. hij heeft echt niet lekker geslapen en ik ook niet. indy sliep in de kamer van haar dochtertjes, zij sliep wel lekker in een bedje. goed..de volgende ochtend ik wakker, maddox wakker haar kids wakker..zij en haar vriend nog in bed maffen..ook niet erg gezellig denk ik dan als wij ook op visite zijn. uiteindelijk kwamen ze om 11.00 eruit naja..zij dan.. dus ik nog in mn goede bui zeggen dat we later op de dag met mn broer mn schoonzusje en de kids naar de kermis zouden gaan vlakbij. oow zegt ze leuk want ik ga met A. naar amsterdam! mn mond viel toen echt even open ..wtf? wij komen bij jou slapen jij vond het allemaal prima..en dan laat je ons alleen, ziet mij gelijk als oppas zodat jij naar amsterdam kan gaan? uit teleurstelling reageerde ik maar wat kortaf met alleen maar ja en nee of is goed en ben toen boven met maddox en indy in die meisjes hun kamer gaan spelen totdat ze weggingen, toen ging ik naar beneden en was ik ineens nanny van 4 kinderen..oudste 6 jaar. (haar jongste had ze meegenomen) ik dus mijn schoonzusje bellen vragen of de kermis nog doorging en hoelaat want ik zou tot maandag blijven maar was best boos dus wilde vandaag naar huis. ik haar uitleggen waarom en ook zij vond dat erg dus is ze maar gauw gaan douchen en zijn we met de kids en mijn broer naar de kermis gegaan.
    tegen 17.00 waren we thuis en kwam ook mijn zus op dat moment thuis. ik nog steeds best boos op haar en mijn broer nog bozer maar wilde haar niet voor schut zetten voor haar vriend natuurlijk. na een wat gespannen sfeer zijn we na het eten gelijk naar huis gegaan maar mijn broer maakte nog wel een opmerking dat hij het niet leuk vond wat ze had gedaan (haar vriend was toen niet in de buurt dus die had het niet gehoord) krijg ik nu een verontschuldigende sms van haar met dat als we nog eens willen komen dat ze het dan beter zal plannen allemaal..wel lief vind ik maar ik vind het ook wel jammer dat wat een leuk weekendje had moeten zijn een rot weekend is geworden. al met al hebben de kinderen het wel leuk gehad ..behalve als maddox moest slapen dan.

ben dus weer echt blij thuis te zijn..eigen bed, eigen omgeving, allemaal zo heerlijk vertrouwd en maddox..die ligt nu heerlijk in zijn eigen bedje op een zacht matras te slapen met al zijn knuffel vriendjes.

14. lennylenn

@zip: het hikken kan ook komen door een dwars zittend boertje he...die verslikgeluiden ook dus mischien zit dat haar dan dwars?
    indy heeft soms na een uur dat ze nog een boertje moet laten en wodt dan boos wakker omdat het pijn doet. dat zijn meestal ook de lastige boertjes om eruit te krijgen maar mij is geleerd om haar dan een tijdje op de borst te houden 3-5 minuutjes en dan over de rug wrijven/kloppen zoals je normaal doet en dan plotseling opstaan of haar omhoog tillen. dus niet eerst met je billen van de bank/stoel schuiven maar echt in 1 keer opstaan. meestal komt er hier dan echt een mannenboer uit! ze schrok er laatst zelf van hahahahaa

15. lennylenn

haal je haar ook uit bed als je haar 5 min heb laten huilen? ik ken dat lange huilen voor het slapen gaan wel want indy had dat ook in het begin en ik werd er gek van! naast de kma bleek het ook gewoon oververmoeidheid te zijn want als ze huilde haalde ik haar steeds uit bed en ging dan wandelen,zingen, ergens anders zitten, in de box leggen dus steeds andere plekken steeds andere prikkels..tjahs wist ik veel maar dat is juist allemaal veel erger dan in bed laten huilen. ik heb het laten huilen toen steeds verlengd..van 5 naar 10 naar 15 min. maar ik haalde haar niet uit bed ik ging alleen kijken kusje geven en zag dan dat ze haar ogen al dicht had maar gewoon nog wel jammerde. en soms kon ik ook niet anders dan haar laten huilen want dan deed ik net maddox in bad ofzo. nu huilt ze altijd wel eventjes maar dat is dan echt het zeur huiltje, daarna slaapt ze gewoon.

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jessmin: bram heeft overdag gewone kleren aan, als hij dan gaat slapen doe ik zijn broek uit. Als ik hem inbaker (in zo'n soort slaapzakje) dan doe ik hem alleen in zijn rompertje

micha: aa...hier ligt bram ook vaak op zijn gemak om zich heen te kijken in de box...lief is dat he?

anneke: lekker opgeruimd en geshopt dus! En een sollicitatie!! wauw! spannend...is het iets geworden?

jessmin: mooi gewicht zeg!

shenoby: mooie foto zeg! zo lig ik ook graag te voeden..zo lekker relaxed he?

suenne; Wat fijn dat het wat beter gaat met Veerle..hopelijk zet dit zo door meid! en mooi foto's zeg! Lijkt mij vroeg hoor dat bewegen van veerle! knap zeg! tja, mieren kunnen ze he onze kleintjes...maar wat je zegt inderdaad, je doet het graag en houd ontzettend veel van ze he? Inderdaad nog koekjes gebakken hier en klopt wel wat je zegt...het is behoorlijk aanpoten met twee kids..wil ook graag leuke dingen doen met kris en dan schiet je er zelf bij in he? Maar ik merk wel dat zodra Bram een goede dag qua ritme heeft ik het allemaal behoorlijk kan bijbenen, dus het komt wel goed...;)

micha: Fijn dat je bezoek aan de gynaecoloog goed was..hopelijk levert het je wat op meid. En mooi dat het voeden zo goed ging daar!

lennylenn: oo meis...wat een rotdag had je zeg...pff echt te druk in je eentje dan he?..gooi het er maar lekker uit en roep die man van je maar eens op het matje! jij zou eens weg moeten gaan tijdens het spitsuur! o en over het speeltype, kris is denk ik meer een bouwer...leuk om te lezen hoor!

ellenore: wat leuk dat Chris de koekjes ook leuk vond! Onze kids lijken wel op elkaar hoor...hahah....wij hebben inmiddels ook al een lading zandtaartjes gebakken..slecht voor de lijn die nieuwe hobby van zoonlief en mij..hihih wat zielig dat olivier zo'n of-day had..hoe is het nu? de 3 j's vond ik goed, alleen moeten we gewoon niet meer meedoen met dat hele songfestival gebeuren...

kart: mooi dat het kolven zijn werk doet meid! en wat is ie al sterk zeg! goed hoor...en wat betreft het te ligt zijn en aankomen, 150 gram per week is keurig! lekker laten kletsen daar hoor! als je kleine maar goed plast en tevreden is, dan is het goed!

micha: wat fijn dat jullie meisje heeft doorgeslapen...helaas herken ik je op springen staande borst...ff...vol dan he?
    ooo wat een scheetje!! en wat een heerlijke bolle wangen zeg!

anneke: wat fijn dat midas er weer is meid!

suenne: zielig he die prikjes...hier moest zowel bram als kris weer
    prikjes hebben...heb bram trouwens gewoon de borst gegeven om te troosten hoor! Moet je je gewoon niets van aantrekken, tenminste, doe ik in elk geval niet!

imsala; wat een verhaal meid...pff...gaat het nu weer wat?

sjoelke; wat heerlijk dat je kleine zo goed slaapt zeg! Hier is het sinds het prikje toch weer om de 4 a 5 uur drinken 's nachts...ach ja..

zip: hier precies hetzelfde...heb niet echt een tip voor je...misschien helpt het je om te doen wat ik doe ( je geeft ook bv toch?) als bram wakker wordt krijgt hij eerst 1 borst, dan boertje, spelen in de box ( kijken naar de muziekmobiel 10 minuutjes) dan is hij het zat en ga ik hem verschonen, dan de tweede borst, weer boertje en weer even spelen. Dan als hij moe wordt, inderdaad een gaapje te zien, naar boven. Daar bied ik hem dan de laatste borst nog een keer aan, daar drinkt hij altijd nog van en dan leg ik hem na een boertje weg in bed. Vaak de speen nog twee keer er in en als hij wegsoest ga ik pas naar beneden. Dit is vooral nodig rond 18 uur..da's zijn moeilijkste slaapje zeg maar...;) soms is hij nog zo wakker dat ik hem nog weer een borst aanbiedt, daarna valt hij eigenlijk altijd goed in slaap...dus gewoon voeden tot ze er bij neer vallen zeg maar...hahaha' en gebruik je ook iets tegen darmkrampjes? hier inmiddels aan de cinababy van vsm werkt als een trein!

lennylenn: hahah..herkenbaar boerverhaal...hier ook soms gigantische boeren! die komen soms pas echt pas na een hele tijd kloppen, verzitten etc...dat kan het dus inderdaad ook zijn zip!

zo weer helemaal bij! weer een heel karwei, aangezien ik hier een paar dagen niet geweest was....druk druk... de ene dag is het sowieso echt veel drukker dan de andere... maargoed, alles gaat hier prima! Bram doet het goed en is superlief! wel drinkt hij overdag weer meer en 's nachts ook weer om de 4 a 5 uur...dus hij is de voeding weer wat aan het opkrikken volgens mij...we zullen zien! hij doet het in elk geval prima. Verder gisteren voor het eerst alleen met mijn twee mannetjes naar mijn ouders en een reünie van scouting geweest, ging prima. Je wordt er echt steeds handiger in met twee kids he?

Morgen kris weer lekker naar de opvang, ben ik de hele dag alleen met bram. Even boodschapjes doen en wat winkelen..lekker bijslapen etc... kan niet lang genoeg duren deze verlofperiode...heerlijk! gelukkig hoef ik ook nog lang niet weer te werken..

liefs!

17. Kwekijzer

;)

18. Kwekijzer

Ik moet zeggen dat ik het een beetje met Lenny eens ben. Ik merkte aan Veerle ook dat ze haar draai niet kon vinden met het slapen gaan. Ik heb het toen 1 keer vol gehouden om haar gewoon 2 uur lang te laten liggen. Ik ben er wel zelf bij gaan liggen (want zo slapen we altijd) en heb af en toe haar speentje terug gegeven en aai over haar bolletje. Iedere keer begon ze weer te jengelen en op het einde zelfs brullen (toen heb ik haar wél opgepakt, maar was ook voedingstijd). Volgende dag weer om dezelfde tijdstippen zo gedaan en toen legde ze zich er gelijk bij neer. Het klinkt misschien als een kind wat door te huilen heeft opgegeven, maar ze was wel in veiligheid en niet alleen. Ik heb daar voor mijn gevoel wel een goede keuze mee gemaakt, want dat maakte al wel dat ze beter ging slapen als ik haar in bedje legde. Nu heb ik daar alleen maar meer profijt van. Ik zie dat ze rust heeft en kan vinden. Veerle huilt zichzelf bijna nooit in slaap, meestal is ze gelijk vertrokken. Weet je, zij kan de leiding nog niet nemen, dat moet ik doen, anders geeft haar dat ook een onveilig gevoel denk ik.

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo dames,
    kom morgen even weer reageren hoor.
    heb morgen de afspraak bij de orthopedagoog over slaap problemen van nikki.
    ben benieuwd.
    ik kom nu even een paar foto's spammen omdat ik ze zooo mooi vind en ze graag wil delen.
    en morgen zal ik even weer braaf zijn en reacties geven :)

kirsten

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

nikki en kirsten samen

Deel Deze Pagina