Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    O en nog een "belangrijke" vraag: hoe gaat het bij jullie met het weer normaal worden van je figuur? Ik ben nu op een halve kilo na weer op hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap. Maar ik heb echt nog een slappe onderste helft van mijn buik en een vetrand boven mijn heupen zitten. Echt alsof er nog een zwembandje is achtergebleven... moet eerlijk zeggen dat ik er niet erg blij mee ben. Is het herkenbaar?

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

......ik ben nog steeds 10 kilo te zwaar. Ik kwam van ongeveer 64 kilo aan tot over de 83 en ik blijf nu hangen op 75. Het is nog steeds binnen mijn BMI, ik mag dit wegen, maar ik vind het ook niet echt leuk. Aan de andere kant, ik heb gewoon een eetlust als een molenpaard overgehouden, ik kan er bijna niet tegen vechten. Als ik dat doe, voel ik me echt naar worden.

En ik moet echt op een sport. Doordat Hans altijd weg is, is het voor mij heel lastig plannen om te gaan sporten ofzo. Meestal ben ik het helemaal zat tegen de tijd dat hij binnen is (20:15 uur). Maar daar moet ik me misschien maar eens overheen gaan zetten.

Dat zwembandje wordt misschien nog wel minder, tenminste, dat hou ik mezelf voor;)

3. Kwekijzer

Veerle heeft vandaag goed gedronken en dus is ze het afgelopen uur vreselijk aan het spugen, onrustig aan het kronkelen, huilen...Ze is er gewoon oververmoeid door, maar slapen dat kan je vergeten. Heb dr nu in de doek geknoopt, maar ze blijft onrustig. Ik kan niet wachten op die voeding... Volgende week weer een consult bij de huisarts. Maar hopelijk is het dan al gaan liggen op deze voeding. Anders moet hij me toch maar door verwijzen, ik denk dat ik Hans maar mee neem, die is daar wat pittiger in dan ik.

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Suenne: zwaar laatste uur heb je dan, ik hoop dat ze snel stopt met spugen en verkrampen, het arme kindje. Ben benieuwd wat je huisarts zegt. En als Hans daar pittiger in is, dan lijkt het me verstandig om hem mee te nemen inderdaad.
    En sporten kan ik je wel echt aanraden, ik merk dat ik er wel energie van krijg. Ik sport op het moment ook vier keer in de week en dat bevalt me goed. Tien kilo is nog best veel, maar als je nog geen overgewicht hebt, dan was je gewoon heel slank natuurlijk. Hoe lang ben je? Ik 1.80m en ik weeg 71. Mijn doel is naar onder de 70 te gaan, maar of de zwemband dan weg is?

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    micha: herkenbaar dus zie ik aan je berichtje... ik heb vanavond weer even zonder het hoedje gevoed, maar meneer kreeg het maar niet voor elkaar. Dus hoedje er toch maar weer op... het is zo dubbel...bij kris heb ik 6 maanden met hoedje gevoed, zou best zonder willen, maar het is wel erg veel geworstel. Fijn om te lezen dat het bij jou goed lukt! En dat is aan het groeiresultaat goed te zien! Gelukkig groeit bram ook als kool, dus ben ik niet onzeker over de bv... dat had ik bij kris destijds wel weet ik nog...

anneke: hahah...wat een goede tips voor de vakantieveiling zeg! inderdaad net of je er een studie voor hebt gedaan.. en verkouden dus...nou volgens mij komt het goede weer er weer aan, hopelijk knap je daar snel weer wat van op!

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: klinkt netjes je gewicht! hier nog 6 kilo zwaarder dan voor de zw.. en dan moeten er daarna nog heel wat kilo's af....ach ja...straks maar weer naar citadel...;) merk ook dat het moeilijk is om nu om het eten te denken..ik heb zo'n honger van al dat gelurk aan mijn borst...hahah..probeer vooral extra boterhammen en fruit en ontbijtkoek te nemen...

suenne: a goss...je blijft je handen vol houden he?.. neem hans inderdaad maar mee meis! dan kan die even goed doorpakken!

zo, bram ligt heerlijk te slapen, heeft maarliefts drie keer gedronken vanaf 17:30 uur tot 19:30 uur, maar is dan ook verzadigt nu... hahaha...lekker dikkoppie! zal zo nog eens even een foto plaatsen..

straks de adminstratie allemaal weer netjes in de mappen doen.. hebben heel wat weggegooid vandaag! dus alles nu weer op orde..hopelijk morgen beter weer om iets in de tuin te kunnen doen..het onkruid komt je alweer tegemoed in de voortuin en de achtertuin, daar moet flink in gesnoeid worden.. ik heb op zich al weer energie voor 10, alleen de tijd nog niet echt! herkenbaar?

liefs!

7. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Hier is het dramatisch! Ik ben ruim 18 kilo aangekomen in de zwangerschap en moet er nu nog 8 kwijt om op mijn startgewicht te komen. Ik lijk nog wel zwanger. Dat zeiden ze laatst bij de kapper tegen me, omdat mijn buikje er nog zo strak uitziet en er verder eigenlijk geen vet aan mijn lijf zit. Mensen staan er ook nog van te kijken dat ik nog 8 kilo te zwaar ben, waar zit het?! Gelukkig lijken mijn vriendinnen ook nog wel zwanger na hun bevalling, een ook in januari en de ander 2 dagen bevallen voor ons.

Nou ja, vanavond ben ik begonnen met de cursus "fit na de bevalling" wat spierversterkende oefeningen, want het voelt van onder ook nog enigszins wat verzakt.

Ik las eerder iets over meedoen met dat ochtend TV programma. Ik denk dat ik daar ook maar mee ga beginnen, mede om mijn dagritme weer wat te verschuiven.

8. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Achossie ze was of aan het huilen of aan het slapen. Eerst was haar temperatuur nog netjes 37 graden, maar toen ik haar uit bed haalde voelde ze erg warm aan, bleek het te zijn opgelopen naar 38,3 graden. Ik heb haar even een tijdje in haar romper laten liggen en dat heeft gelukkig geholpen. Ik merkte ook dat ze zich wat lekkerder begon te voelen. (was 37,4 graden geworden)

Lennylenn:
    Ik vind het zelf zo fijn dat ze een flinke dame is. Ik maak mij ook niet zo veel zorgen als ze eens een keertje wat minder drinkt.
    Terugkrijgen van je oude figuur: Ik ben heel veel kilo's in één keer kwijt geraakt direct na de bevalling (Ik was 22 tot 24 kilo aangekomen en door de operatie hield ik veel vocht vast) Daarna ben ik vast komen te staan op nog 8 kilo die er nog af moeten. Ik mocht echter tot voor kort nog niet veel doen er aan omdat ik de keizersnee heb gehad. Nu zit ik op 10 sit ups en ik hoop dat ik deze zeer binnenkort op kan hogen naar 15! De gynaecoloog raadde mij aan hier niet al te enthousiast mee aan de slag te gaan, omdat ik mijzelf dan echt tegen ga komen.
    Vandaag zei mijn man dat ik weer wat smaller in mijn gezicht ben geworden, dus morgen toch maar weer voorzichtig op de weegschaal gaan staan. Ik ben er niet actief mee bezig, omdat je met borstvoeding ook niet mag lijnen. Ik ga gewoon met die sit ups aan de slag en als Danique echt goed kan zitten ga ik wat vaker fietsen (duurt dus nog wel even)
    Als mijn werk straks een beetje dicht bij is, ga ik op de fiets.
    Wat betreft de BMI, als je borstvoeding geeft is het niet nauwkeurig lees ik net, dus daar kijk ik ook maar niet naar.
    Suenne: Is de wii fit niks voor jou, ik wil daar binnenkort weer mee gaan beginnen. Dat kun je gewoon lekker thuis doen in jouw eigen tijd en er zijn leuke spelletjes bij.
    (Scheelt misschien bij mij dat ik daar mee begonnen was, omdat mijn conditie heel slecht was door mijn gezondheid.)
    Wat vervelend voor je, dat het zo loopt, misschien inderdaad handig om eens een keer naar een kinderarts te gaan.
    Ingef: Je hebt ook gelijk ook, als het zo'n gedoe is en als ik het zo lees heb jij er meer last van dan ik. Fijn dat het nu juist lekker loopt en het je niet onzeker maakt!
    Ik denk dat ik gewoon vanuit mijzelf keek en ik weet dat ik dat tepelhoedje meer dan zat was. Maar dat kwam denk ik ook omdat ik zelfs met tepelhoedje zo tegen de voedingen aan mijn linkerborst opzag, ik zat mij echt te verbijten op het moment dat ik haar aanlegde van de pijn.

Welterusten iedereen en waarschijnlijk tot morgen!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Alweer vroeg op, want ik ga zo meteen voor de tweede keer weer zwemtraining geven. Was wel weer erg leuk hoor vorige week. Al merk ik dat het staan aan het bad wel belastend is. Vind het zelf zo overdreven, want hardlopen kan ik dan wel en rustig staan doet zeer... Frank is nu de hond even aan het uitlaten, zodat dat niet hoeft als hij straks alleen thuis is met beide kids. Beide liggen nog heerlijk te slapen, dus dat is mooi. Mijn verkoudheid zet lekker door. Gisteren nog voornamelijk last van mijn keel, nu ook echt snotterig.

Als ik jullie reacties zo lees op mijn vraag over mijn figuur, ben ik niet de enige die nog niet strak getrokken is. Dat geeft de burger weer moed. Volgens mij was het bij de vorige bevalling zo dat ik na vier maanden het gevoel had dat ik er weer normaal uit zag. Dus ik zal ook gewoon nog even geduld moeten hebben. Nu is dat niet mijn sterkste punt, dus ik zal er nog wel vaker over klagen. Alvast mijn excuses!

@Inge: logisch dat je zo'n honger hebt, komt ook door de bv natuurlijk. En klinkt wel alsof je verantwoord met je eten omgaat. Je was natuurlijk ook flink afgevallen al voordat je zwanger werd. Deed je daar een speciaal dieet voor? Of was het gezond eten en veel sporten wat je deed?

@Nemo: dat is niet leuk om er nog uit te zien alsof je zwanger bent, al heb ik ook op een site gelezen dat het heel normaal is om er na drie maanden uit te zien alsof je 16 weken zwanger bent...en zover zijn we nog niet eens... en dat TV programma dat was Nederland in Beweging, daar ben ik mee begonnen, toen ik nog te weinig conditie had om veel meer te doen. Lekker een kwartiertje, dus goed te overzien.

@Micha: logisch inderdaad dat jij nog even rustig aan moest doen na je operatie. Zo'n keizersnee is natuurlijk ook niet niks. Wel fijn dat je alweer ietsje meer mag. Geeft vast wel een goed gevoel.

Nou, ik denk dat ik vanmiddag wel weer even langskom. Vanmorgen even langs de kapper. Heerlijk zo die vrije dag van Frank, kan ik mooi wat dingetjes voor mezelf doen. Ik ga het lekker een stukje in laten korten en wat highlights laten zetten. Dan is mijn haar zomerklaar en trouwerij klaar. Volgende week donderdag trouwt één van mijn beste vriendinnen en dan wil ik er natuurlijk wel leuk uitzien. Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik aantrek, heb een paar leuke jurkjes die erg geschikt zijn en allevier nog praktisch nieuw, maar kan niet echt een keuze maken. Willen jullie mij vanmiddag adviseren?

Nou meiden, fijne dag en oant fanmiddei!

10. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke: Staan is vaak vermoeiender dan lopen, dus niks overdreven! Klaag jij maar lekker hoor! Als je daar behoefte aan hebt gewoon doen, want daarvoor zijn we hier toch ook!
    Laat die jurkjes maar zien, kunnen we erover stemmen, hahaha.

11. Kwekijzer

Ehum, ja ik heb een grote mond, maar een klein hartje als het erop aan komt....:) Ik moet altijd eerst boos worden voordat ik goed aan de bel trek en meestal komt dat dan weer niet over.

Ik ben 1.78. Ik was altijd te mager en eigenlijk zat ik eindelijk op een redelijk gewicht voor mijn zwangerschap. Ik wil er graag nog 5 kilo af hebben. Weet je, ik wil wel graag, maar ik zou gewoon niet weten hoe ik het moet organiseren. Dan moet ik Veerle steeds weg brengen en dat voelt zo rottig. Misschien is het gewoon nog een beetje wennen, ik ga wel voor de nagym. Misschien krimt je zwemband nog wel een beetje, best kans op hoor. En anders moet je maar zo denken, je hebt er 2 rond lopen daar mag dan best een onregelmatigheidje zichtbaar zijn. Of zoals sommige zeggen *echt zo'n vreselijke dooddoener* "je hebt er wat moois voor terug"

12. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

nika was goed gegroeid in een week tijd: 325 gr!!
    dus aan die borstvoeding mankeert niks. en deze wijkverpleegkundige vond hem de vorige ook niet te licht.....(die vorige wkverpleegkundige was een invaller)

we hebben wel besproken hoe ik het beste kan afbouwen want nika drinkt meer dan dat ik kan kolven. hij maakt nu langzaam het voorraadje uit de vriezer erbij op...

denk dat ik hem nog 1, misschien 2 weken kan geven... daarna is het gebeurd denk ik. ik hoop dat ik het makkelijk kan afsluiten want vond het wel super speciaal om te kunnen geven. het is zo mooi dat zo'n mannetje groeit op mijn voeding.. ((ben nu al aan het janken dus dat word nog wat))
    maar goed, ik heb er naar mijn mening alles aan gedaan om hem zo lang mogelijk borstvoeding te kunnen geven...

wat betreft de kilo's: ik was zowiezo al te zwaar voor de zwschap, ben er uiteindelijk 18 bij gekomen. en nu is er 12,5 kilo vanaf. moet dus 5,3 kilo afvallen om op me oude gewicht te komen. maar wil er veel meer afvallen.
    heb al gebeld met mijn trainster op de sportschool en ga eind juni weer beginnen met sporten. thuis wil ik nu ook beginnen met de rechte en schuine buikspieren te trainen. maar zij zei ook al: overhaast de boel niet, dan kun je er later veel last van krijgen. en ik heb ook idd dat gevoel dat alles zo verzakt is aan de benedenkant... m'n bekken voelt niet echt zo stabiel.

13. Kwekijzer

*vreugdedansje* De enfamil is binnen! De eerste fles heeft ze rond 11:30 uur gehad en tot nu toe ligt ze nog heel erg rustig te slapen *fingers crossed* dat ze dit zo blijft doen. Kan het natuurlijk over een paar dagen pas echt zeggen hoe het gaat. Ze heeft er trouwens gelijk goed van gedronken 120cc meteen, terwijl ze door mijn fout een 1,5 uur daarvoor al 50cc had gehad(gewone Friso, andere was toen nog niet binnen). Ik was verschrikkelijk in de bonen met de tijd.

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal!!

@suenne: ooowwww ik hoop dat de enfamil goed werkt!!!! het schijnt heel goed spul te zijn, wel razend duur maar dat krijg je gedeeltelijk van je verzekering terug toch?

@kilootjes: ik ben altijd al erg petit geweest dus ik probeer juist de kilo's vast te houden. mn buikje lijkt nog wel op een lekke fietsband :D

@suenne: ik ken dat hoor..dat je eerst echt boos moet worden voordat er naar je geluisterd wordt, dat heb ik namelijkook. thuis heb ik een grote mond maar als het erop aankomt dat ik dat tegen iemand anders moet hebben ben ik een schijterd..totdat ik de "drempel"over ben en dan ratel ik in 1 keer van alles eruit...iets dat binnekort tussen mij en het uwv gaat gebeuren. grrrr wordt al 2 weken lang van het kastje naar de muur gestuurd en ben het nu zo zat! dus de eerst volgende die ik aan de lijn heb en die me niet goed informeert is de l*l.

hier een lekker rustig dagje tot nu toe, indy viel eerst wat moeilijk in slaap..steeds na hooguit een half uurtje wakker worden terwijl er niks aan de hand was. toen ik het zat was heb ik haar laten liggen en nu slaapt ze al ruim 3 uur. ze zal straks wel wakker worden om te eten. in de tussentijd heb ik lekker even wat huishoudelijke taakjes kunnen verrichten..nog niet alles hoor moet nog de keuken de wc en de gang dweilen dan ben ik weer klaar. morgen de slaapkamers poetsen. getver heb ik totaal geen zin in maar ja..moet ook gebeuren.

@kart: wauw nika ook al zo een flinke eter. hij is idd goed gegroeid zeg in 1 week tijd. wel jammer dat je waarschijnlijk binnenkort met de bv moet stoppen maar je hebt je best gedaan meid en niks is er de afgelopen tijd heel goe dop gegroeid. je doet wat je kan en meer kan je niet doen.

@micha: i loveee mollige babytjes!!! heerlijk die kleine dikkerdjes hiihiihiih. beiden kindjes van mij zitten goed op gewicht..maddox zelfs erboven maar ze hebben ook zo een slank postuur net als mij..ben benieuwd hoe dat zich verder zal ontwikkelen.

nou meiden ik bene rlater weer..meneer maddox is thuis en hij sloppt de laptop dus ik ga het nu wegzetten

15. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    @Kart, jammer dat je de bv op moet geven. Ik ken je hele verhaal niet zo 1,2,3, maar kun je niet kolven en daar iets van blijven geven?

Brent lust geen vriezer melk en dat terwijl ik onlangs flink wat ben gaan kolven omdat ik een lange dag weg moet zonder hem a.s. zaterdag!

Gelukkig las ik gister nog even dat verse moedermelk 4 dagen bewaard kan blijven in de koelkast (koelkastmelk drinkt hij wel uit de fles) en ben ik vandaag maar vast gaan kolven om wat in de koelkast te bewaren, zodat hij niet hoeft te verhongeren zaterdag. Dan ga ik toch met een iets geruster hart weg. Een baby zal toch wel iets drinken als ie echt honger/dorst heeft?!

16. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    Hallo allemaal!!!

Ik schaam me dood….. ik heb echt al weken niet gereageerd… sorry!!! Ik heb het gelukkig druk gehad met leuke dingen doen met Finn !!
    En dan wil ik elke keer reageren maar het schiet er elke keer bij in…. Maar nu ga ik weer proberen trouw te reageren op jullie!!!
    Met Finn gaat alles kei goed!! Hij woog vorige week (hij was toen 8 weken) 5450 gram en was alweer 60 cm lang!!!
    Hij ligt nu lekker in de box te slapen op zijn buik! Hij ligt graag op zijn buik te slapen merk ik en dat mag hij alleen van mij als ik in de buurt ben dus ligt hij nu lekker in de box. Niet iedereen vind dat goed maar mij maakt het niet zoveel uit! Hij slaapt nu wel lekker altijd door alle herrie heen dus dat is lekker makkelijk!! Gisteren zijn kamertje gepoetst en gestofzuigd en gedweild en hij sliep gewoon door!!!

Vanaf wanneer mogen baby’s eigenlijk op de buik slapen??? Hij kan wel al een minuut of 2 achter elkaar zijn hoofdje omhoog houden. Heb geen idee eigenlijk… wat denken jullie??

Ik zie dat sommige baby’s al doorslapen.. heerlijk! Ik ben onze Finn dat nu ook aan het “leren”. Hij had zijn laatste gisteren om 23.30 uur en toen kwam hij om 3 uur weer. Toen heb ik hem ff op mijn arm gehouden en viel hij eigenlijk zo weer in slaap. Toen heb ik hem terug gelegd en kwam hij pas weer om een uur of half 7. Dus eigenlijk heeft hij al een beetje doorgeslapen!! Ik hoop dat ie zo doorgaat!!!

@ micha: goed dat je het klachtenformulier in hebt gevuld!! Zal alles wel weer boven komen ja. Maar nu kan je het dalik wel afsluiten!!

@ inge: idd je verhalen veranderen wel als je moeder bent.. daarom is gaan werken van de ene kant ook wel weer fijn. Ff andere gesprekken…. Ik hoop niet dat ik te erg over Finn blijf praten tegen al mijn collega’s die nog geen moeder zijn… vond ik eerst ook altijd zo vervelend…. Maar ze zouden me waarschuwen als ik teveel over Finn aan de gang bleef!! Maar het is ook zo’n lief manneke…… ach nog 2 weken dan mag ik weer beginnen…. Ik ga mijn manneke wel missen….
    Jij heb je kast al opgeruimd met positiedingen…. Moet ik nog steeds doen… heb wel alle kleertjes van maat 50 en 56 al opgeruimd. Zijn hem al veel te klein….. mijn lange vent!!
    @ kart: ik wil ook eerst wat afvallen voor ik iets nieuws koop… maar nu kan ik bijna niks meer vinden in mijn kast. Alles is idd lelijk, oud of uitgerekt….. en wat was Nika goed gegroeid zeg!! Ik ga vanmidddag weer ff wegen!!

Ben sinds 1,5 week met een dieet begonnen. Ben nu al 2 kg kwijt!! Joepie!! Maar nog een hoop te gaan want ik ben niet echt slank…. Kilo’s zijn er de laatste jaren mooi bijgeslopen… nu is het tijd om er wat aan te doen!!! Kan ik dalik ook iets leuks aan op de bruiloft van mijn zusje in september!! Maar het gaat nog steeds goed. Ik moet me elke week laten wegen daar en dan wordt voor heel de groep gezegd wat je afgevallen bent (of aangekomen….) dus dat motiveert wel!! En je mag best veel hebben met dit dieet dus dat is wat makkelijker vol te houden!!
    Maar als ik dan zie dat zip brownies heeft gebakken krijg ik toch zin in iets lekkers… maar gewoon volhouden!!!

@ foto’s : wat een schatjes allemaal!! Ik zal er ook nog een van onze Finn bij doen!!

@ vakanties: heerlijk lekker op vakantie… wij gaan dit jaar niet. Nog zoveel te doen.. we moeten nog een nieuwe auto en een nieuwe tv….. dus nog een hoop geld nodig…. En als het lukt (ik hoop het zo) wil ik volgend jaar naar canada toe. Een vriendin van mij woont daar en ze gaat volgend jaar trouwen. En ik heb haar kindjes nog nooit gezien en zij die van mij ook niet dus…. Maar dat is ook weer een hoop geld…. Flink sparen dus!!!

@ lenny: kan die van jou ook al zo kletsen dus!! Die van mij kletst de oren van mijn kop!! Echt grappig!1 dan heeft ie ook van die pretoogjes erbij!! En ik zie bij jou dat je meer mama’s kwijt was… ik ben dus gelukkig niet de enige die zo lang weg is gebleven….. nu ga ik ook weer wat actiever doen!!

@ jessmin: ik vind altijd dat de cb goed info geeft maar ik doe wel altijd hoe mijn gevoel het zegt… is toch mijn kind en elk kind is anders! Maar die van mij geeft gelukkig wel hele goede tips enzo! Dus laat je niet opjutten door die muts! ;)

@ ellenore: vermoeiend zo zeg!! En lijkt me heel erg als hij veel huilt en niet goed slaapt. Je wil dan alles doen voor ze maar je kunt soms zo weinig… dan hoop je maar dat ze vlug kunnen praten zodat ze kunnen zeggen wat er is…ik hoop dat de kinderarts een oplossing heeft! Is voor Olivier ook rustiger lijkt me!! Maar ik snap echt dat je het zwaar hebt!! Die van ons lacht wel redelijk veel maar dat is toch per kind heel verschillend denk ik. Wel balen dat hij niet tegen veel tegen jou lacht dan… is toch altijd zo’n smeltmoment… maar dat komt helemaal goed hoor met Olivier!!!

@ suenne: mijn nichtje kan ook altijd zo lomp over het hoofdje van Finn aaien ( ze is 2) en ze wil altijd dat ie bij haar gaat zitten!! Heel schattig hoor maar ze is af en toe zo lomp!! Wil ze Finn op haar vinger laten soebelen steekt ze bijna heel haar vinger er in…. Goed in de gaten houden dus!! Maar wel heel schattig wat ze allemaal doet!! Maar zodra haar moeder Finn vast heeft is het vervelen en jengelen geblazen.. dan wordt ze toch een beetje jaloers…

@ anneke: ik zit nu op 3 kg van mijn oude gewicht maar ik was al te dik dus ik was al niet blij…. Maar ik merk wel dat ik nu echt een hangbuikje heb terwijl die eerst veel steviger was… ik hoop dat dat ook nog minder wordt….ik probeer hier thuis wel op de crosstrainer te gaan maar dat komt er vaak niet van omdat Finn dan wakker is…. Wel wandel ik hele afstanden en morgen ga ik op de fiets naar mijn poetsadresje..
    @micha: ik heb ook wii fit. Maar dat dingetje wat op de tv moet staan is kapot… dus dat eerst maar maken. Maar dat is wel ook nog leuk om te doen!!!

O shit!! Ik kijk op de klok en ik zie dat het alweer tijd is om te voeden… nog ff snel mijn lunch naar binnen proppen…
    Ik ga nu weer meer reageren!! Ik beloof het!!!

liefs

o ja... sjoelke: kom je met hemelvaart ook naar Boekel??? kan ik jou meisje ook in het echt een keer zien!!

17. lennylenn

@mwag: haaaaai!!!! je hoeft je toch absoluut niet te schamen dat je er een poos niet was?! het is al erg leuk dat je nog even langskomt en als het soms niet lukt tjah...so be it.
    heerlijk hoor dat finn lekker daar alles heen kan slapen, dat is hier weer niet zo. mevrouwtje wordt gauw wakker van een geluidje. sliep ze maar door alle lawaai heen dan kon ik ook lekker de kamers soppen. hoe heb je dat voor elkaar gekregen zeg..tell me your secret:D
    aaww finn slaapt eingelijk ook al door, netjes hoor. ik weet eingelijk niet vanaf welke leeftijd ze officieel op hun buik mogen slapen maar indy doet dat al vanaf 1,5 week..eerst onder streng toezicht van mij maar daarna zag ik dat ze heel goed zelf haar hoofdje kon draaien en omhoog houden. tot nu toe slaapt ze heerlijk op haar buikje elke dag.

pfff hebben jullie ook van die dagen dat je eingelijk niet veel heb gedaan maar toch zo energieloos bent? ik heb vandaag zo een dagje pffff ik ben niet vooruit te branden en dan is maddox juist weer in zijn stuiterbal fase. mischien gemeen om te zeggen maaar wauw wat zal ik blij zijn als hij om half 8 naar bed moet. nog 3,5 uur!!!! en ik moet ze nog douchen eten geven aankleden verhaaltje vertellen leuk doen..zuchhtt wordt al moe als ik eraan denk. ik heb een oppepper nodig..iemand een tip?

18. lennylenn

klein monster loopt nu zowat zn bedje kapot te trappen..had em even op bed gelegd want hij was erg overstuur omdat lenn wegging, nu is hij alweer gekalmeerd en moet ik even iets zoeken waarmee ik hem leuk kan bezig houden. moeilijk moeilijk moeilijk!!!

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    numero 1

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0