Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Het is heerlijk spul, maar je moet inderdaad wel je ogen overal hebben. Gisteren was hier een kindje van 3 die Veerle even wilde troosten met een grote beer. Ik stotterde ervan kan ik je vertellen "S S STOP":D Het ging goed:) Dit kindje werdt ook jaloers, maar dat werdt ze uberhaubt, zelfs als ik aandacht gaf aan Veerle of haar gewoon aan het verzorgen was. Hoort bij de leeftijd denk ik?

2. Kwekijzer

Hey geen idee of ik het vergoed krijg, dat is wel een reden om even naar de huisarts te gaan, kan ik toch stiekum even zeggen hoe de vork verder tot nu toe in de steel zit *stil plannetje*.

Ik ben gisteren lekker los gegaan tegen mijn schoonmoeder.... zucht, meestal geeft dat later alsnog weer meer gezeik en gezeur. Ze vind dat ik overdrijf, zij had namelijk helemaal niets aan Veerle gemerkt. Ze lag iedere keer heel rustig te slapen als zij ervoor moest zorgen. Nou, daar wordt ik toch wel zo onzeker van. Dan ben ik echt bang dat ik iets van mezelf op Veerle projecteer, maar 'gelukkig' zien anderen het ook (zus, vriendin, mijn moeder). Irritant vind ik het dat ze niets door heeft. Ze werkt nu iedere keuze tegen en is over alles sceptisch. Opzich ga ik wel gewoon mijn gang, maar ze vaak wel pittig aanwezig zeg maar.

3. Kwekijzer

Heb je het idee dat de Wii goed werkt als conditietrainer en dergelijke? Ik heb echt het idee dat zoiets gewoon niet goed kan zijn, dat je voor een goede conditie echt naar buiten moet. Maar ik ben ook een beetje prehistorisch als het gaat om dit soort dingen hoor:D, ik ken het helemaal niet. Wandelen doe ik trouwens wel bijna iedere dag, lekker met Veerle in de wagen. Het lijkt me wel ideaal zo'n wii als je niet anders kan (de deur helemaal niet uit kunt). Volgens mij zou ik met zo'n ding trouwens zo verslaafd zijn, vooral aan alle andere spelletjes die je ermee kan doen:D

En wat een gezeur he, rondom Veerle...Gisteren nog iemand aan de lijn gehad die er ook wel het 1 en ander vanaf weet. Punt is dat je meestal eerst al die stapjes moet doorlopen, want stel dat stap 2 of 3 wel werkt, dan is meer niet nodig. De meeste artsen willen toch eerst zien dat je dat soort dingen probeerd. Tussentijd blijft gewoon vervelend en dat kost de nodige energie. Voordat het kwartje ook echt valt 'dit is niet helemaal normaal' heeft ook vrij lang geduurd bij mij.

4. Kwekijzer

aaaaah wat schattig:)

5. Kwekijzer

Wat fijn dat het toch goed was, vond het eigenlijk ook helemaal niet zo dramtisch klinken van de vorige keer. Maar dat kan je zo verschrikkelijk onzeker maken. Iedereen draagt ook weer zijn eigen mening mee, ook de deskundigen.

En aanleggen gaat dat helemaal niet meer? Vind je het jammer dat je af moet gaan bouwen?

Klopt inderdaad, buikspieroefeningen moet je voorzichtig mee zijn, tenminste zegt hier de fysio ook. Ze gaan hier ook eerst bekijken of je ze trainen kan en dan zetten ze je aan het werk. We hebben ongeveer hetzelfde gewicht wat we nog kwijt moeten. Wedstrijdje doen wie het eerste zover is? Ik ben eigenlijk ook gewoon heel lui, anders had ik wel meer gesport, dus dat heb je voor hoor:D

6. Kwekijzer

ja grappig en leuk, maar ook heel lastig, ze zijn zo makkelijk he, wij doen het wel 'en dat gaat toch heel goed?':p

7. Kwekijzer

ja maar hey, Indy is toch ook nog geen 4 maanden?

@ snel een tweede, er was hier toch iemand die vrij snel een tweede na de eerste heeft gekregen? Wie was dat ook alweer? En hoe bevalt het nu? Zou je het weer zo doen?

8. Kwekijzer

Ook al zo'n lekker vrolijk bekkie. Heerlijk he hoe ze veranderen! Zo leuk om te zien.

9. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Suenne: Nou, de max dosering jbpm helpt hier ook geen zak. Is dat spul in de enfamil bewerkte jbpm ofzo? Of gewoon een heel andere stof? Hier roggelt en wringt hij niet meer, maar het slapen blijft dus kl*te overdag. Nu denk ik dus, straks heeft hij vooral last van de jbpm en niet zoveel meer van de reflux. Of straks is het toch KMA. Dus weet niet goed of ik nou eerst nog zuurremmers hierbij 'mag' of moet gaan proberen, de jbpm gewoon weg moet laten of af gaan bouwen, of andere voeding voor eventuele KMA. Welke stap is nou het logischt of handigst? Om even terug te komen op dat traject dat je moet doorlopen omdat misschien optie 1 al werkt en dan hoeft de rest niet, dat wat je schreef weet je wel..

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Suenne: ik denk dat ik degene ben die ze kort achter elkaar heeft gekregen... Ronja was net een half jaar toen ik weer zwanger werd. En ja, ik zou het weer zo doen. Het is wel druk zo, maar dat is het ook als je kindje ouder is. Ik vind het minder zwaar dan verwacht en straks hebben ze wel heel veel aan elkaar! Ze schelen maar vijftien maanden!

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: hahah...precies gelijke post! toevallig zeg...en wat heftig ieder uur wakker zeg! pff...ben je niet helemaa gebroken?...en jouw bmi valt nog mee meis....durf die van mij niet eens te vermelden... bmi van 42....pffff...heftig man!

Anneke: super zo'n man! dat scheeld toch al de helft he...mijn man is ook echt een schat hoor..maar echt veel doet hij niet. Komt ook door zijn beperking...hier is hij voor in therapie, dus ik hoop dat er een tijd komt dat we sommige dingen wat meer kunnen verdelen. fijn dat het snot nu los komt meid, dan is je verkoudheid snel de deur weer uit!

suenne: klinkt heel slim wat je allemaal schrijft over de fles van veerle, hopelijk werkt het ook voor jullie in de praktijk..je bent al zolang bezig he? en klinkt toch al als een lichte verbetering! Het wc verhaal van Kris hebben we wel iets leuker proberen te maken... heb hem gewoon uitgelegt dat het niet eng is om daar te poepen..(dat vond hij namelijk wel) en we zijn een boekje gaan lezen en toen ineens was het ploep...hahah..hij was zelf ook helemaal trots! Hij mag nu van ons een mooie auto uitzoeken...

suenne: pfff...fijn zo'n schoonmoeder...één van het slag, dat deden we vroeger ook allemaal niet zo?... die van mij vind de babyfoon maar onzin...als de kleine huilt moet ik hem volgens haar maar uit doen....tja...lekker laten kletsen! het is jouw kind en jij weet het echt 't beste hoor meid!

zo, volgens mij wordt het erg mooi weer vandaag! hopelijk kunnen we nog even in de tuin werken vandaag...bram is wat huilerig vanochtend en ik heb hoofdpijn..nu dus even relaxen terwijl meneertje slaapt....tot straks!

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Goedemiddag!!

Anneke, goeie keus die jurk! En als deze lekker strak zit is die beha niet eens nodig ;)
    Ik kan ontzettend goed zonder slaap (al zeg ik het zelf), dus vandaar dat ik zo opgewekt over kom. Tot grote ergernis van mijn vriend kan ik even vrolijk zijn zonder slaap als met. Aan het eind van de dag ben ik wel erg moe, maar mijn humeur wordt er niet anders van.

Suenne. De Wii Fit geeft absoluut een goeie work out. Eerst wordt er een body test gedaan. Dan word je gewogen en je BMI berekend. Vervolgens doe je twee balans oefeningen en krijg je de leeftijd te zien die bij je conditie past. Als dat gedaan is kun je met het "sporten" beginnen. Er is veel keuze. Yoga, fitness, aerobics en balans. Ik doe vaak 10 minuten hoelahoepen, 8 min steps en daarna een boel fitness oefeningen. Er is een soort trainer die je door de oefeningen sleept. Mijn vriend en ik hebben gisterenavond beide 30min aan oefeningen gedaan. Heerlijk! Je kunt ook hardlopen, maar dat doe je dan op 1 plaats.

Het uitje met de collega's gaat niet door wegens te veel ziek meldingen, dus ik ben er vast nog vanavond.
    Olivier heeft aan 1 stuk geslapen vannacht :(:(:(:(:(, dus mij hoor je niet klagen hahaha.

Fijne, zonnige middag!!!

13. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kart: Als eerst een dikke knuffel en een grote duim! Je hebt er ook alles aan gedaan en je bent echt een doorzetter, mag je best trots op zijn!
    Lennylenn: Schrijf telkens de namen op van diegene die je spreekt bij het uwv, dan kan je vertellen wie wat verteld heeft.
    Ja ik heb ook de eerste aflevering van babyboom gekeken, doet mij herinneren hoe het hier allemaal begon. Ik heb mijn eerste berichten hier op de site opgezocht, toen ik vermoedde dat ik zwanger was maar de test nog moest doen!
    Hahahahahaha, ja, mannen!
    Ik mag nog niet eens aan een tweede denken (moet zeker een jaar wachten voor weer zwanger te mogen worden), dus doe dat ook niet!
    Mwag: Danique slaapt ook heel graag op haar buik, eerst lag ze 's ochtends nog even bij mij in bed op haar buik te slapen. Ik haar constant in de gaten houden. Vooral na het voeden op onze zij. Ik dacht dat je je baby op de buik kan laten slapen zodra deze zelf op de buik kan rollen en van de rug naar de buik.
    Ik moet het formulier nog steeds kopiëren en op de post doen, ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar voor zondag doe ik dat.
    Hier ook al veel kleertjes opgeruimd omdat ze zo hard groeit!
    Tot nu toe slaapt Danique ook door alle geluiden heen, zeker als ze eenmaal in de kinderwagen ligt te slapen. Soms lijkt het zelfs wel alsof ze juist door geluiden om haar heen overdag, lekkerder slaapt. Naar het winkelcentrum gaan is hier geen probleem.
    Anneke: Ik vind de eerste het leukste voor een trouwerij!
    Fijn dat je zo lekker positief bent! Laat die flinke verkoudheid maar snel verdwijnen!
    Suenne: Met de wii fit kun je zelf bepalen hoe intensief je het maakt. Ik ben er toentertijd mee begonnen omdat ik nog niet eens in staat was een trap op te lopen zonder buiten adem te zijn. Mijn conditie is daardoor beter geworden, maar het kon ook niet veel slechter. Dan kun je wat yoga oefeningen doen bijvoorbeeld, maar er zitten ook oefeningen bij waarmee je op de plaats gaat rennen, of waar je bepaalde spieren gaat trainen. Ook kun je je gewicht goed bijhouden en een doel stellen. Het allergrootste voordeel, vind ik, is dat je het kan doen wanneer het jou uitkomt en je hoeft er de deur niet voor uit!

Ik heb weer een beetje een frustratie, telkens wanneer het met de borstvoeding vooruit lijkt te gaan, gebeurt er weer iets en heb ik soms het gevoel terug bij af te zijn. Danique heeft dus de afgelopen 2 nachten niet meer doorgeslapen, is het toeval of niet, maar na haar prik, daarvoor had ze 4 nachten achter elkaar doorgeslapen! Ze werd beiden nachten om half 5 wakker, wat erg is dat altijd, dat je meemaakt dat de vogels beginnen te fluiten. Maar goed, vanochtend wilde ze niet meer gaan slapen en bleef huilen tot ik haar bij mij nam. Uiteindelijk heb ik haar weer op haar zij naast mij in bed gelegd. Ze viel snel in slaap, maar wanneer ik haar op wilde tillen om in bed te leggen werd ze wakker en ging ze weer huilen. (en hard!) Dat ging hem dus niet worden. Dan toch maar weer bij mij, dus mevrouw heeft heerlijk een paar uur liggen slapen in mijn bed. (Dit doe ik nog steeds alleen maar 's ochtends, want de rest van de dag heeft ze geen problemen met slapen) Echt slapen heb ik zelf dus niet meer gedaan, maar wel lekker gelegen.
    Uiteindelijk zijn we opgestaan en ging ik haar voeden, voor mijn gevoel heeft ze maar heel kort gedronken en zodra ze losliet ging ze huilen. (Zou ik ook doen als er melk in mijn gezicht spuit) En dan gaat ze aanmodderen en weet ik niet meer wat ze wilt, drinken, slapen, of heeft ze pijn, ze heeft het in ieder geval niet naar haar zin.
    Ik zit er nu echt over na te denken om mijn rechterborst vaker te kolven, want als ik rechts gekolfd heb, drinkt ze vaak veel beter de rest van de dag. Maar dan lopen we ook weer aan tegen het probleem van de overproductie. Ze adviseren om dan juist niet te kolven, omdat het dan meer zou worden. Links lijkt nu goed te gaan, ik heb nog steeds een sterke toeschietreflex, maar het drinken aan die kant gaat echt veel beter en die borst is niet meer zo belachelijk hard 's ochtends. Rechts is echter een ander verhaal, daar heb ik nog behoorlijk te veel melk, iedere ochtend lijkt het alsof ik op knappen sta en Danique drinkt heel onrustig aan die borst tenzij ik hem in de ochtend gekolfd heb.
    En het gevolg van het onrustige drinken is een zeer pijnlijke tepel, een gefrustreerde Danique en een mama die niet meer weet wat Danique wilt.
    Ook dit komt wel weer goed, maar het is soms zo balen, dan denk je dat het eindelijk rustig wordt, en dan gebeurt er wel weer iets waardoor het voeden weer een strijd lijkt in plaats van een ontspannen moment.

Dit hierboven heb ik vanochtend nog getypt, nu wat uren later is de rust terug gekeerd. Uiteindelijk heb ik direct na het douchen een huilende Danique uit het wipstoeltje gevist en ben maar op bed gaan liggen met haar op mijn buik, en jahoor ze hapte toe! En deze manier beviel haar zo goed dat ze heerlijk lag en het wel 40 minuten vol hield. Maar daarna was ze klaarwakker!
    Waarom ze nu dan wel slaapt? Omdat ik de cd van within temptation opgezet heb, en dat werkt dus blijkbaar! Goed onthouden dus!:cool:

(sorry voor de verschillende lettertypen, maar ik krijg het niet meer goed)

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: nou, los is het snot hoor... snotter er lustig op los... maar zolang ik me niet ziek voel, valt het allemaal wat mee. Het zou lekker zijn als je man door zijn therapie wat meer dingen van jou over kan nemen, dan blijft er wel wat tijd over voor jezelf. Is je hoofdpijn nog weggetrokken? En heb je nog kunnen genieten van het lekkere weer?

@Ellenore: ach, ik heb ook niet zoveel buste dat een bh persé nodig is, maar met lijkt het wel net iets meer en dat is ook wel fijn. Wat lekker dat je zo goed tegen je slaaptekort kunt, ik word daar altijd bloedchagrijnig van. Jouw man ook begrijp ik? Jammer dat je etentje niet doorgaat... is toch altijd wel gezellig!

@Micha: pittige middag heb je gehad meid. Hoe gaat ie nu? Wel fijn dat Within Temptation zo'n kalmerend effect heeft.

Hier een flinke wandeling gemaakt met beide kids in de duowagen, was lekker. Nu maar even met het eten aan de slag... stampot met zomergroente en feta. Maar eerst Kasper even troosten... die huilt, arme jongen.

15. Kwekijzer

Ik ben echt boos, zo boos, ik ben het zooooo zat:x Ik ben het zo zat dat mijn handel altijd in twijfel wordt getrokken door mijn schoonmoeder en dat ze als een gramafoonplaat haar 3 r's blijft herhalen als oplossing en dan ook nog BELEDIGD is omdat ik het volgens haar niet aanneem. Ipv dat ze door heeft dat dat dus niet de oplossing is, ik weet zeker dat ik het volgens het 'boekje' doe als het om Veerle gaat en haar rust, maar ik laat haar inderdaad niet oneindig huilen en schreeuwen, als ik dat merk ga ik ervan uit dat haar iets dwars zit en probeer dat op te lossen.

Het was de druppel, ik heb haar opgebeld en gezegd dat Hans en ik mot hadden door haar. Dan begint zij met 'luister dit en luister dat" (doet ze altijd) dat ze zich ongehoord en machteloos voelt. Ik ben zó vreselijk uit gevallen heb gezegd dat het werderzijds is en dat ik haar adviesen niet hoef, dat als ik ze wil er wel om vraag en dat ze alles behalve helpt en morgen ook niet meer hoeft op te passen.

*knuppel in het hoenderhok* heb het weer voor elkaar, maar ik kan er gewoon zo niet meer tegen.... Hans en ik hebben ruzie om haar en hij kan haar gewoon niet aan omdat ze daarin dan bazig en overheersend is. Terwijl ik haar écht, écht, écht verder graag mag, maar als zij ergens op een bepaalde manier over denkt, God, dan moet je het blijkbaar wel doen en als het daar dan niet mee is opgelost, dan doen wij *lees ík* het niet goed.:x

sorry, maar ik moet het ff kwijt, emmer zit vol. Kan ik hem ff legen en daarna weer door. Want ik merk dat Veerle dit dus gevoeld heeft vandaag en dat vind ik dus wel verkeerd van mezelf. He jakkes, wat een gejammer....:(

16. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier blijkt de kleine man het KISS-syndroom te hebben.. Nu onder behandeling van een manueel therapeut, hij spuugt iets minder nu, lijkt vrolijker te zijn, minder voorkeur voor kijken naar 1 kant en hij heeft nu 1 nacht echt doorgeslapen :D

Oja, ik heb de rechtzaak die mijn ex tegen mij heeft aangespannen gewonnen :D Helemaal happy natuurlijk, hij gaat ook niet in beroep er tegen, want zijn advocaat heeft 'm al gezegd dat hij dat sowieso gaat verliezen hihihihi

17. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet niet gekker worden hier :$ Loopt hier vaak een dronken gozer door de straat alleen dit keer liep hij met een hakbijl te zwaaien :$ 112 gebeld, gozer is opgepakt, alleen hebben ze die bijl dus niet meer kunnen vinden, dus is hij binnen no time weer vrij ook :$
    Politie heeft me 3 keer terug gebeld ofzo, moest ook mijn buurvouw erbij halen omdat die gezien had waar hij ongeveer heen liep met dat ding, maar ja die was dus ook alleen thuis met 2 kids dus ik in portiek blijven wachten totdat zij weer terug was...
    Pfffff... malloot!

18. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    Hoi allemaal!!!

@ inge: super goed van Kris dat hij op de wc heeft gepoept!! Ga zo door Kris!! En lekker bijgeslapen!! Morgen gaan mijn manneke weer bij oma logeren (ik ben wel op tijd weer terug maar ons mam vind het zo leuk als hij er is en ze vind het al helemaal leuk als hij blijft slapen..haha.. kan ze mooi met hem wandelen en hem aan iedereen showen… trotse oma!!) dus ik kan overmorgen ook weer bijslapen… heerlijk!!! Maar daarna snel mijn manneke weer halen want anders ga ik hem toch wel erg missen….
    En is je hoofdpijn al wat gezakt???

@ ellenore: EGA werkt heel goed vind ik en je mag “gewoon” blijven eten. Die pillen enzo geloof ik niet zo in…. Je moet gewoon gezond eten vind ik! (en dat is af en toe best moeilijk…) en shit zeg.. elk uur wakker.. bah!! Finn kwam vannacht ook 3 x maar elk uur das toch nog ff een tikkeltje erger… bah… afgelopen nacht beter gelukkig.. wel jammer dat het uitje niet doorging!

@ suenne: “gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast erachteraan….”

@ kinderen kort na elkaar: heeft z’n voordelen en z’n nadelen…. Ik denk dat wij nog wel ff wachten. Denk dat als hij een jaar is ofzo dat we weer gaan beginnen. Ik wil er het liefst wel 4 of 5 maar daar is ons huis te klein voor en financieel zal het ook niet helemaal lukken denk ik…. (en ronnie vind 2 wel genoeg…) maar o wee als ik de loterij win!! Koop ik een grote boerderij en dan baren maar!!:D

@ micha: rommelige dag dus gehad… gelukkig heb je later op de dag toch wat rust gekregen en ging het ook weer goed met de bv! Vervelend zo dat gedoe met de bv... maar wel goed dat je nog volhoudt!!

@ anneke: klinkt lekker, stamppot met zomergroente en feta!!

@ imsala: gefeliciteerd dat je de zaak tegen je ex hebt gewonnen (al was het natuurlijk beter als het niet nodig was geweest maar ooit kan het niet anders…)
    Ik hoop dat je manneke zich snel beter voelt!! Maar als ik dat zo lees gaat het al de goede kant op!! Gelukkig maar!!
    En wat een enge mafkees loopt er bij jullie rond!!! Jak!! Hopelijk issie snel weg!

Hier net lekker weze winkelen met onze Finn en ons pap en ons mam!! Was heel gezellig!!! Leuke shirts voor Finn gekocht en zelf ook een shirt en een hempje!! Leuk!
    Ronnie is een weekendje weg met de voetbalclub. Ben vanavond dus alleen!! Hij komt zondagmiddag weer terug. Ik ga er morgen met mijn zus en schoonzus ( mijn broer en schoonbroer voetballen daar ook en ronnie is er coach…) ook naar toe om mee te bbqen maar wij rijden ’s avonds ook weer naar huis. Wordt wel gezellig denk ik!! Heb er zin in!!!
    En onze Lilo is vandaag jarig!!! ( is onze hond…) Ze is 2 jaar geworden!! Omdat ze jarig is zal ik een foto van haar spammen…
    Ga zo maar eens naar bed… morgen weer een lange dag!!!
    Truste!

19. Kwekijzer

ijskast is een ook een optie. Ik heb een grote bezem in de keuken gezet, veeg haar er zo uit. Ben het zó vreselijk zat, kan me ook helemaal niet meer schelen wat ze denken, roepen, willen...

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie hondje. Dat ze nog een grote hond mag worden die heel lief en braaf zal spelen met Finn:)

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    micah: wat gedoe meid....helaas wel herkenbaar...misschien iets op een andere manier, maar hier is het ook weer helemaal aanpassen...onrustig drinken, vaak drinken, moeilijk in slaap komen etc etc...misschien toch ook iets wat bij deze leeftijd hoord? wel fijn dat ze op je buik zo goed dronk! scheeld misschien dat ze wat tegen de stroom in moet drinken? op je zij stroomt het er nog sneller uit denk ik altijd maar? Hopelijk pakt ze haar ritme weer wat op meid, geeft jou ook weer de rust he?

anneke: hahaha...fijn al dat snot...;) ja, heb nog lekker van het weer kunnen genieten uiteindelijk...de hele voortuin in drie etappes gedaan...tussendoor steeds voeden...kris heeft heerlijk gespeeld aan de voorkant...We wonen aan een hofje, maar tot nu toe speelde kris alleen in de achtertuin...nu vindt hij die dus officiëel saai...hahaha..jij dus lekker gewandeld? klinkt lekker stampot met zomergroenten en feta...hoe maak je dat ongeveer?

suenne: he meis...wat een gekloot zeg....dat is nu juist niet waar je op zit te wachten he?..gewoon een luisterend oor is al voldoende he? hopelijk lucht het op om hier je hart te legen? sterkte meid...

imsala: het kiss syndroom? nog nooit van gehoord, maar fijn dat het beter gaat met de kleine en supernieuws over de rechtzaak dus! jakkes wat een idioot bij jullie in de straat!

mwag: wat leuk dat je kleine bij je moeder gaat slapen! kun je net even bijtanken he? Hoofdpijn was na een paracetamolletje al snel gezakt....volgens mij gewoon de spieren in mijn nek die samentrekken door al het voeden en rondlopen met bram...;)
    hahaha....baren maar...wat schrijf je dat leuk! en gefeliciteerd met jullie hond!

zo, weer bijgelezen! bram heeft goed geslapen vannacht, alleen vanochtend van 6:45 tot 9:15 uur wakker en onrustig geweest..heeft 4 keer gedronken en is toen eindelijk in slaap gevallen...hij is dan zo aan het mieren...boertje, scheetje etc... ach ja...

straks in badje doen en dan ga ik boodschappen doen

liefs!

Deel Deze Pagina