He, klinkt heftig, beterschap!!! Ziek zijn is altijd zo balen vind ik! En wat een heerlijke koppies zeg! Echt om op te vreten, dat haar van Olivier hahahahaha, echt grappig Veerle slaapt wel door ja, gaat steeds beter, vanmorgen was het 7:45 uur en toen heeft ze niet eens geschreeuwd voor haar flesje, die kon ik rustig klaar maken. Echt luxe
@Suenne: Zo hee, dat klinkt lekkler! Wanneer was haar laatste fles daarvóór dan? Het hakkengebeuren herken ik trouwens niet (gelukkig maar).
hey meiden.. hier ook aan het bijkomen van een nare griep...het gaat inderdaad flink rond! hoesten, snot verkouden en koorts..pfff...proef ook helemaal niets...eet je de hele tijd watten zeg maar....ook niet leuk! eerst maar weer opknappen, dan schrijf ik weer uitgebreid mee! beterschap voor iedereen en een dikke knuff
Volgens ons krijgt Ollie tandjes hij huilt non stop, net als toen Chris zijn eerste tand kreeg. (ook bij 3 mnd). Moet ik ook nog eens morgen weer werken, balen!! Beterschap Inge!
Hai meiden, hier weer een teken van leven. Naja. Half leven dan. Ben zo ziek!! Gister ging het goed en vandaag stond ik gewoon te trillen op mn benen. Zelfs indy was te zwaar om vast te houden. Ok zij is ziek. Arm meisje. Maddi ook nog erg aan de snot en hoest. Tsjonge jonge. De hele dag hoofdpijn en van die spierpijnen. Totaal geen eetlust,heb voor de hele dag 1 pannekoek en een half broodje op. Nou ik kruip maar onder de dekens. Slaap lekker allemaal
Goh, ik hoef niet eens veel bij te lezen zoveel zieken! Drukt mij wel met mijn neus op de feiten dat ik straks weer extra goed moet letten op de hygiëne, ik ga donderdag beginnen met werken. Dan sta ik dus weer voor de klas, KLEUTERS! En als je ergens iets snel oppikt, is dat wel bij kleuters. Even goed opletten dat ik extra gezond eet, veel vitamine C, ik drink nu al iedere dag een groot glas jus d'orange zodat het ijzer uit mijn voedsel goed opgenomen kan worden. Handen goed wassen voor ik iets in mijn mond stop en de niet ingepakte tractaties afslaan. Ik kwam eigenlijk even vertellen dat het hier alsmaar beter gaat. Danique heeft afgelopen nacht al voor de 6e nacht op een rij doorgeslapen. En we krijgen telkens meer uren slaap, vannacht maar liefst 11 uur! Ok, moet ik er wel bij vertellen dat ik om 5 uur wakker werd van de pijn in mijn borst, die stond op ontploffen, dus ik ben mijn bed uitgegaan en heb even een kwartiertje gekolfd, ik was toch al van plan vandaag te kolven. Op een gegeven moment werden zowel mijn man als Danique wakker, mijn man kwam kijken wat ik aan het doen was. Uiteindelijk is hij terug naar bed gegaan en heeft Danique haar speentje gegeven. Die zijn beiden direct in slaap gevallen. Ik daarna trouwens ook weer. Het drinken uit de fles ging nog heel erg wisselend, eigenlijk vaker niet dan wel. Gisteren ben ik naar mijn ouders gegaan om te oefenen met de fles en dat was echt drama, zeker toen ik weg was. Danique was ontroostbaar. Vandaag hebben we het anders aangepakt. Vanochtend heb ik op een gegeven moment gezegd tegen mijn man dat hij D. moest pakken uit haar bedje, ze was wakker aan het worden en ik was bij de eerste tekenen het flesje op gaan warmen. Mijn man hield haar vast en ik zorgde er voor dat ze begon te drinken, daarna heeft mijn man het flesje vastgehouden en hebben we haar aandacht op hem gevestigd. Ik ben ergens in een andere kamer gaan zitten tot hij klaar was. Vanavond is het uiteindelijk ook bij mijn moeder gelukt. Danique begon weer te huilen toen we met het flesje begonnen. Mijn man en mijn moeder hebben haar samen gerust kunnen stellen en toen mijn moeder samen met haar op een matje op de grond is gaan liggen en ze kon zijwaarts drinken is het gelukt! Ok niet helemaal ideaal, maar als ze op deze manier drinken binnen kan krijgen als ik er niet ben, prima! Morgen ga ik dus even kennismaken met de school. De eerste keer dat ik echt weg moet. Mijn buurvrouw/ vriendin komt oppassen, ondanks dat Danique haar niet heel veel heeft gezien, maak ik mij er niet heel erg druk om. Ze werkt op een kinderdagverblijf en weet wel hoe ze om moet gaan met kinderen! Maar ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan! Maar ik bedenk mij net dat ik nog niet helemaal weet hoe ik moet fietsen, dus dat ga ik even opzoeken! Ik laat het jullie weten! Beterschap voor diegene die het nodig hebben!
Hallo allemaal ik denk ik zal ook eens weer wat van me laten horen hoe is het met iedereen ik zag aan het lijstjes dat er meer waren die te vroeg geboren zijn maar wij spannen de kroon gelukkig...daar bedoel ik niet mee dat ik er blij mee ben maar ik ben blij dat er niet iemand nog eerder dan osn bevallen is want het is zwaar als je kindje veel te vroeg geboren wordt.. Hier is alles weer zoals het hoort branco heeft geen stoma meer en groeit als kool hij heeft al maat 74 en weegt 6 en een halve kilo...reusje he??
hoi hoi Ik herken het van mijn zwangerschap van Julian en nu een klein beetje. Ik ben bij een podoloog geweest, die wist te vertellen dat het valse hielspoor was, door overbelasting. Heb er zooltjes voor gekregen en toen was het snel weg! Zoek maar eens op internet! Succes want het kan echt pijn doen!!
hoi meiden. Weer terug van een weekendje kamperen! Wat was het heerlijk. Amy heeft het super gedaan, julian had wat moeite met gaan slapen de eerste 2 nachten. Maar we hebben heerlijk weer gehad. Amy was woensdag nog uit de kinderwagenbak gevallen door een loslopende hond. Ik had die hond niet gezien en mijn hond zat met de riem achter de wagen langs en ik kreeg hem niet op tijd meer weg. Wat een nachtmerrie zeg. Heb tranen met tuiten gehuild. Die hond mocht daar niet eens los!! Gelukkig gaat het goed nu, ze heeft wel een lichte hersenschudding. Vannacht heeft Amy voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen. Wel even wennen, maar het ging goed! Hoe is het met de zieken? Hier ook flink verkouden. Echt zo'n kop vol snot zeg maar! De rest hier ook en Amy heeft haar oogje ontstoken, ach ja.....daar doen we weer een druppeltje bv in en dan is het zo weer over! fijne dag allemaal
och jeetje....dan is ie er wel vroeg bij zeg! hopelijk heeft jij er niet al te veel last van en komt het tandje snel door...non stop huilen is niet niets he? sterkte!
aah meis...beterschap hoor! het gaat rond he die griep? hier nu net weer een beetje fitter, dus weet hoe je je voelt...probeer maar zoveel mogelijk te rusten als kan...
micha: Wauw! wat slaapt danique goed zeg! fijn hoor....alleen die borsten dan he?..herkenbaar hoor! ach ja, wel goed voor je voorraad in de vriezer.. ladypink: wat fijn om te horen dat het jullie goed gaat! is niet niets dat jullie kleintje zo vroeg was he? Fijn dat het nu goed is!
Hoi allemaal!! Zo, ik heb de eerste werkweek er weer op zitten!!! Nu lekker 2 dagen met mijn kleine manneke!!! Hij ligt nu lekker te slapen! Vanmiddag naar de tandarts . Bah . Bij mij is een verstandskies getrokken en nu is daar weer een heel klein stukje tand of bot uit komen groeien dus ik ben bang dat het binnenkort een keer snijden wordt . Jak!!! En mijn schoonzusje en nichtje krijgen vandaag de sleutel van hun huisje en ik moet ook nog op verjaardag bij mijn nichtje! Dus druk druk druk!!!! Was vanmorgen ook weze wegen. Hij is nu 6180 gr. Dus hij groeit goed!!! @ zieken: beterschap allemaal!!!! @ lady pink: fijn dat alles goed gaat met Branco!! Is toch spannend geweest!! Is idd een kleine reus!! @ zip: dat is schrikken geweest zeg!! Maar alles komt gelukkig goed!!! @micha: goed zo Danique!!! Nou, ik ga ff reageren op het mailtje van een vriendin van mij en dan ga ik maar mijn tanden poetsen en naar de tandarts . :x
Hoi meiden, Heb hier heel instabiel internet, dus maar even afwachten of dit lukt. Het is in ieder geval echt genieten op Ameland, zelfs met zulk weer als het gisteren was. We gaan zo lekker weer een eind wandelen, ben helemaal aan het ontspannen! @Suenne: wat naar van je hakken, heb je daar al een oplossing voor gevonden? @Mwag: mooi jurkje inderdaad en tegen die tijd ben je al weer een heel stuk slanker, dan voel je je vaak ook weer mooier (tenminste ik wel). Beetje flauw van je schoonfamilie om het nu al op te geven, maar niet onverwacht voor je he? Succes bij de tandarts! @Ellenore: wat een mooie foto van je knullen! Kreeg Chris al met 3 maanden zijn 1e tand? Ronja pas met 14 maanden... @Inge: beterschap meid! @lenny: voor jou ook beterschap en voor de kids ook... @ladypink: wat heerlijk dat het bij jou nu ook zo goed gaat en dat Branco al zo goed groeit! Dan is het vast een hele lange jongen! @Zip: fijn dat het nu echt goed gaat met Amy. Wat zul jij geschrokken zijn meid, kan het me goed voorstellen. En goed dat jullie zo genoten hebben met kamperen... dat gaat van de zomer dus ook helemaal goed komen!
@alle zieken: beterschap!! @alle meiden: er zijn al weer wat meiden aan het werk hè? hoe bevalt dat? @ladypink: fijn om weer wat van je te horen en wat heerlijk dat het zo goed gaat met je mannetje! @mwag: succes, hopelijk valt het mee... @anneke: fijn dat je zulk goed weer hebt, hier is het regen en regen... @zip: onee!! hopelijk knapt ze gauw op, ik zou me geen raad weten als mij dat zou overkomen... nika gaat vanavond voor het eerst op zijn eigen kamer slapen! @ellenore, wat een knappe koppies zeg, maar zo verschillende mannetjes Met Nika gaat het eindelijk weer goed met het poepen.. Hij doet het nu zowiezo 1 keer per dag. Het is nu een super vrolijk mannetje en lacht het liefst de hele dag door... Ik gaf hem net de fles en viel hij in slaap, leg ik hem in zijn bedje, doet ie net of die niet moe is en is hij gewoon aan het fietsen(trappelen met de beentjes) in bed. nu moet ik zeggen dat de buren ook niet echt meehelpen met hun geboor!!
jeetje amy uit de wagenbak gevallen en een lichte hersenschudding dat is niet niks voor zo'n kleintje lijkt me hij is ruim 2 maanden oud?? Branco is ruim 60 cm ik geloof 2 of 63??.. met zijn poepen gaat het nu wel goed als je kleien last heeft met poepen helpt het om met de voetjes op de koude douche vloer en voordat hij gaat eten op de nuchtere maag een beetje lauwwarm water. en dan half uur daarna de fles..ook moet je uitkijken met nurtix want dat wordt van rijst gemaakt en dat stopt heel erg en kant en klare fruithapjes (maar daar zijn jullie nog niet aan toe) zit ook rijstebloem in. Beter dat ligakoek en zelf fruithap maken en met 5 a 6 maanden voor de extra 'savonds een bambixje geven zijn dingen die ik ervaren heb met branco want hij blijft gevoelige en luie darmen houden hij heeft ook medicijntjes maar dit helpt extra..
Knulletje hier is ook al zo'n grote: nu inmiddels 7 kilo en 65 cm. Oja, kijken jullie wel eens op www.tno.nl/groei en dan moet je de calculator VOOR OUDERS aanklikken (ergens rechts, meen ik me te herinneren). Dan kun je zien hoe lang je kindje zou worden als hij groeit op de snelheid waarmee hij groeide bij de laatste meting. Erg leuk. Mijn zoon wordt dan 1.92 . Mijn peuterdochter komt op 1.78. Langer moet ook niet worden want dat is voor een meisje ook niet leuk natuurlijk. Volgens de berekeningen op basis van mij en mijn mans lengte zou mijn zoon 1.83 worden en mijn dochter 1.69. (Dat krijg je er ook bij berekend met die calculator). Dat is nogal een verschil met hoe ze groeien, haha.