Maart mama's 2011!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mwag, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pak de bovenkant van de doek en vouw deze over de schouder heen, over de arm en dan onder het lichaam door, de punt die je rechts had, gaat in zijn geheel onder het lijf door

2. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is zie je dan nu dat de arm ingesloten is, schuif je kind naar rechts, verder de doek in, zodat t strak zit, maar niet te strak in de doek

3. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zie je dat de punt onder zijn lijf door gekomen is, naar de andere kant.

4. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat je net met de rechterarm gedaan heb, doe je nu met de linkerarm ook: Doek over de schouder, onder het lichaam door en aan de punt wat strak trekken. Dan ligt je kind er uiteindelijk bij zoals op de foto, doordat je kind met zijn gewicht op de doek ligt, komt hij/zij niet zo makkelijk los, draait je kind om, is het gewicht weg en kan hij / zij de armen makkelijk losmaken ;)

5. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb D hier dan in een hydrofiel, maar hij word daar al wel wat te groot voor haha, goede vervanger is een badcape van rekbare stof of een swaddle me ;)

6. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hahahah Imsala, lachen! Wat heb je dat leuk gedaan:D

7. Kwekijzer

Je kind heeft een geweldig talent om zoiets te demonstreren, kijk hem dan relaxt liggen zeg:D

Heel reg bedankt voor de tip! Ik ga het absoluut proberen, eenvoudig, goedkoop en iedereen kan het!

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

morning!!!

hoe gaat het met iedereen!

@imsala: hahahahaaa wat heb je dat leuk gedaan zeg! en wat een lange lokken heeft ze al! wauuwwww

hier ook eentje die zich vaak omdraait...gelukkig gebeurd dat vaker wanneer ze net op bed ligt en nog even aan het spelen is. Met maddi gaat het ook goed, hij wordt nu alleen echt boos als hij naar bed moet! :mad::mad: als hij er eenmaal in ligt dan stapt meneer er ook 2 keer uit en gaat dan op de deur lopen kloppen en zeuren. ach zal ook wel een snotaapjes fase zijn. met mij gaat ook alles goed, ik had vandaag met een mama van hier (zp) afgesproken want zij woont hier ook in de buurt enheeft een zoontje van 7 maanden, we zouden lekker bij de la place wat gaan eten en drinken maar ze belde af omdat ze buikgriep heeft..wel jammer maar komt ergens ook wel goed uit want ik wilde ook nog naar de markt om fruit te halen. we spreken nog wel een andere keer af.

verder niks bijzonders eingelijk, volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje en per 10 sept. gaan we er echt in WHOEHOEEEEE. nou ik ga nu even eten en douchen ik ben er later wel weer.

doeg doeg en een fijn weekend!!

9. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha Lennylenn, mijn ZE is een HIJ :D

10. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd eenvoudig, goedkoop en iedereen kan het inderdaad haha
    Tja hij ligt nooit ingebakerd D, maar hij vind het ook niet erg als ik het wel doe :D D. ligt tegenwoordig binnen no time op zijn buik en tukt zo uren weg ;)

11. Kwekijzer

Ik schrok me al de pleuris, ik dacht, heb ik nou zo'n blunder gemaakt???? hahahahah is namelijk ook echt iets voor mij, vooral vandaag, ik vergeet werkelijk ALLES. Loop ik de supermarkt in, ligt mijn portomonee nog in de auto, ga ik naar de boerenbond, heb ik de deuren gewoon open gelaten, portomonee voor het grijpen, want die ligt gewoon op de achterbank. Wil ik weglopen bij de auto, vind ik mijn sleutels nergens meer, 2 oude oma's helpen met zoeken, had ik hem op de achterruit gelegd....hahahaha

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@imsala:..........o god! sorry pffff wat stom van mij!

13. Kwekijzer

Mag ik in het reflux topic een link zetten naar deze foto's? Daar zijn heel wat mama's die ook met het probleem zitten dat het kindje al draaid, wie weet vinden ze het daar ook wel wat. Of misschien wil je het zelf doen?

14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Lenny, dus al bijna verhuizen!! Jeeeeej!!!
    Jouw tip heeft voor ons heel goed gewerkt, heel simpel in slaapzak en strak onder een lakentje. Slaapt weer door tot 6 uur en daarna af en toe vragen om een speen tot half 8. Prima!!
    Daarvoor heel veel dank Lennybabe!

Imsala, wat een fantastische manier van inbakeren! En net wat Suenne zegt, D is een waar fotomodel. Knap mannetje hoor!
    Voor nu gaat het goed onder een lakentje, maar ik zal jouw trucje ook eens proberen.

Suenne, waar is je hoofd? Lekker bezig lees ik hahahaha. Ik heb die draagdoek voor onder de douche ook. Best onhandig inderdaad. Hopelijk heb ik er wat aan in het zwembad.

Anneke, wat een prachtig kiekje van je kleine boefjes! Die ring hebben wij ook, maar Ollie is nog iets te slank hahaha. Hij wiebelt nogal veel.

Wij hebben Ollie sinds gisteren heel af en toe in een kinderstoel van de Ikea. Die goedkope. We merken dat hij veel wil eten, maar in een wipstoel of maxi cosi zit hij niet rechtop genoeg waardoor hij last krijgt. Nu zit hij bij ons aan tafel en hebben we hem max 10 min in de stoel. Zo eet hij lekker mee en oefenen we het zitten een beetje.
    Hij vreet echt hoor! Potjes van 6 mnd gaan er gewoon in :$.

Hier gaat het op rolletjes verder. Nog een weekje werken, dan hebben we vakantie. Heerlijk!

Fijne avond allemaal!!!

15. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij mag het ook wel doen doen hoor, ik kom nooit in dat reflux topic zou niet eens weten waar ik het vinden moet haha

16. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Kwekijzer

18. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi oké, nou fijn dat je het zo super vind Suenne ;)

19. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @imsala, wat een geweldig iets en wat handig en duidelijk zo zeg met die foto's!
    Ga dit zeker onthouden!
    Suenne had dit getipt in het reflux topic ;)

20. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @siepie: Ja dat wist ik en dank je wel :D

Deel Deze Pagina