Maart mama's 2012

Discussie in 'De mama's' gestart door Cupido, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schatje. Lekker he dat getut!

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf een maandje of 3-4 kan je bij de meeste zwembaden babyzwemmen. Is wel leuk om met een groep liedjes te zingen en te spetteren en spelen in het water. Ze krijgen het heel snel koud, dus goed tegen je aanhouden. Na het zwemmen vallen ze vrijwel gelijk in slaap. Helemaal uitgeput :D
    In een buitenbad zou ik langer wachten. Dat water is veel kouder.

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een redelijk zwaar weekendje achter de rug. Dochter was vrijdag op zaterdag flink aan het spugen. Ik heb die nacht tot 5x toe haar bed verschoond en toen het eindelijk leek dat ze zonder te spugen kon slapen kwam R voor zijn voeding... ik heb de rest van het weekend de tijd nodig gehad om bij te komen. Alles gaat natuurlijk gewoon door dus even bijslapen zat er niet in.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen waar jullie ongeveer wonen?
    Ik in west Brabant.

5. Sammy0603

Sammy0603 Actief lid

8 mei 2012
    114
    0
    16
    NULL
    NULL
    @cupido: oei was je lieve meid zo ziek :( hopelijk is ze nu weer helemaal beter

Ik woon heel ver weg in België ;)

6. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Veel geluk; wat een goede tip om zp op 2 pagina's te openen als je reageren wil. Die tip komt net op tijd. Tjonge, wat hebben jullie weer veel geschreven. Gewoon onmogelijk om het nog uit elkaar te houden zo.
    Wat me natuurlijk niet is ontgaan zijn al die foto's van jullie lieve kinderen! Wat een knapperds hebben we toch he?

Jazzypooh, hier ook één die na twee uur al wel weer een fles wil! Nou wordt hij gelukkig zo laat wakker (vanmorgen 9 uur!) dat ik de flessen over minder tijd kan verdelen, dus geef ik hem na tweeenhalf uur weer 1. Als hij van de week naar het kinderdagverblijf gaat, dan geef ik hem er al vroeg 1. Ik hoop dat het dan een beetje over is met die grote honger, want anders komen ze moeilijk uit met de voedingen en hebben ze een chagarijnig ventje.

Sammy, om die reden ben ik ook gestopt met bv. Het werd helemaal niks met de productie. Zo sneu, manneke had honger en liet zich amper horen, maar viel veelsteveel af. Inmiddels weet hij heel goed hoe hij zich moet laten horen met honger, en alle flesjes gaan op. Ben soms bang dat hij er een trauma van heeft ofzo, dat alles zo dringend op moet, omdat hij bang is honger te lijden. Geen idee of dat zo werkt.

Ik zal je PBen met mijn woongebied Cupido. Wil onherkenbaar blijven voor bekenden die hier misschien komen spieden ;)

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    hii allemaal,

Kwam toevallig dit topic tegen. Lijkt me leuk om gezellig mee te praten als jullie dat goed vinden.

Ik ben 5 maart bevallen van een dochter Jaylie dmv een keizersnee omdat ze in stuit lag. Verder geef ik nog bv. Volgemde week weer beginnen met werken:( Ben benieuwd hoe het dan gaat. Donderdag moet ze voor het eerst wennen op het kdv, zie er best tegenop. Ook omdat ze niet altijd even lekker in dr vel zit en ook niet altijd even lekker drinkt, zeker niet met fles. We gaan het zien.

Vorige week voor het eerst gaan babyzwemmen, vond het echt super leuk.

8. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hey meiden,

Ik verlaat de club, heb veel aan jullie gehad, veel succes met de kleintjes.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jazziepooh, allemaal normaal hoor. Zeker met die 4-5u in de nacht. Curve ook normaal. Hier buigt ie meer af ;)

Cupido, fijn dat je hebt kunnen bijtanken, je meisje weer helemaal beter? Ik woon in Zuid-Holland :)

Little22Miracle, hoezo verlaat je de club? Jij ook veel succes :)

Linny, welkom!

10. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linny welkom!

Little: Jammer !!!

Cupido: Ik woon in het oosten!

xxx

11. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Jammer little.....waarom inderdaad?

12. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig hier...............

D. gisteren prikje gehad. Gisteravond erg huilerig. Verder oke.
    Vandaag ging t ook goed. Alleen wilde hij om 3 uur niets drinken. Heb hem om half 5 maar 120 gegeven. Net weer fles geprobeerd, maar na 20 drinken is meneer in diepe slaap!!!

Fijne avond........

13. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hoi meiden,

Sorry! Beetje druk geweest. Maandag weer voor het eert gewerkt en meisje dus bij oppas. Gelukkig goed gegaan, maar ze was wel helemaal uitgeput toen ze thuis was. Gelukkig vind ze me nog steeds lief :). Wel lekker om weer te werken, maar nog wel een stuk erger om dan bijna weer weg te gaan! Meisje lief wel een beetje onrustig de laatste dagen. Ik ben niet zo van de sprongetjes, maar merk zeker wel dat ze zich heel snel ontwikkeld. Ze ligt ook de hele dag te gillen, op een leuke manier, naar haar eigen stem te luisteren. Geniet zo van haar. Er was op het werk een kindje van een dag ouder. Dat kindje deed zoveel minder en hihi, blijkbaar is het echt niet een maart baby ding zo groot zijn. Want dit kindje is echt een heel klein popje. Wel een liefje!

@ little, wat jammer! Hoe dat zo?

@ Alle andere meiden, sorry, ik lees heel even niet terug, maar ben wel heel benieuwd hoe het gaat met jullie kindjes hoor! En wat een geweldig schattige fotootjes allemaal!

Hmm, manlief is vanavond naar de bioscoop, dus ik denk dat ik maar eens ga genieten van een echte vrouwen film: 500 days of summer.

Fijne avond meiden!

groetjes marije

14. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ow ja,

@ cupido, ik woon in het midden van het land :)

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lilaatje: aah altijd weer zielig die prikjes. Ik gelukkig over 3 weken pas weer, en dan er een paar maandjes vanaf.

@rijtjes: wat leuk dat je dr zo snel ziet ontwikkelen. heerlijk om naar dat gepraat te luisteren he.

Maar is het zo dat de meeste maart baby's zo groot zijn hier dan?

Morgen mijn kleine meisje voor het eerst naar het kdv brengen om te wennen:(.

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!!

Onze mooie prinses is vandaag 3 geworden. We zijn er maar druk mee. Van het weekend wordt het groots geviert. Vandaag zijn we naar het zwembad geweest en nog gespeeld bij Ballorig. R is de hele dag bij oma geweest en dat is goed gegaan.

Ik ben niet heel goed bijgelezen. Zag dat little weggaat??? Why? Dacht dat jij huis 1 van de fanatieke forummers. Jammer, je bent altijd welkom. Laat anders weten hoe het met je gaat. Succes met je mooie man.

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie, welkom en sterkte morgen ;)

Lilaa gelukkig had hij er niet teveel last van. Vorige keer had hij wel wat verhoging toch?

Rijtjes, weer aan het werk. Ik snap wat je bedoeld. Ik kijk ook wel uit naar mijn eerste werkdag, maar wel heb ik moeite R. los te laten. Ik geloof heilig in de sprongetjes al is het enkel al voor een verklaring voor slechte dagen haha. Zonder gekheid, bij dochter klopte het als een bus!

18. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Rijtjes....weet je al wat je straks na je werk gaat doen?? Ligt niet voor t oprapen he????

*Cupido: Gefeliciteerd met je dochter!!!! 3 !!!! Gaat hard he??? Iedereen zegt het....maar het klopt!!!! MIjn zoon is al 7 1/2......weet nog zo dat hij 3 maanden was!!!! Pffffff. Laten we vooral echt van onze baby's genieten!!

*Linny; dagje voor jezelf....... Hoe ging t op het kdv?

Vandaag eindelijk droog! Gisteren hele dag geregend....wat een klotenweer. M. op schoolreis geweest, sneu, hele dag regen. Toen hij thuis kwam liet het zonnetje zich ff zien............
    Vandaag maar weer eens naar buiten............;).
    Jullie nog plannen?????

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je meisje Cupido!

Sprongetjes, ik geloof wel in ontwikkelmomentjes (TUF ;)) waarbij je kindje wat minder lekker in zn vel zit. Dat je kindje precies op dat moment de dingen die in het boek beschreven staan zou kunnen: mwa. Daarvoor zijn ze te precies: kan het rode sleuteltje in het blauwe bakje doen terwijl hij poepiedoe zegt ;)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Plannen voor vandaag: om 11.15 S uit bed vissen, M van school halen voor logo, bij logo S voeden, weer terug naar school, racen naar de speelzaal van T om hem om 12.30 op te halen. Terug naar huis. T in bed, S in bed. Hopelijk eventjes rust + eten koken. Om 14.45 S en T uit bed halen om M te halen van school. Thuis koppie thee. Dan waarschijnlijk naar de speeltuin hier om de hoek :). Weer naar huis, tafel dekken, Jan komt thuis, S naar bed, eten, even spelen, T en M op bed. En ik denk dat ik er dan ook maar in ga :D

Deel Deze Pagina