Hoi meiden Zal even uitleggen waarom ik ga/ tijdelijk niet actief ben Ik zit met me werk te stoeien zoals altijd, die vinden dat ik kan werken. Nu moet ik naar de verzekeringsarts van het uwv, Vandaag daarover me werk ingelicht die willen nu een gesprek met mij want ik kan heus wel wat werken. Mijn Ha & maatschwerker vinden van niet en die zijn nu ook voor mij in de verdediging, Vandaar t eet me zo op dat ik gewoon even van alles afstand neem
He wat vervelend, veel sterkte daarmee. Maar ook dan kun je hier je hart luchten hoor (wat mij betreft) . Snap trouwens wel dat je gedachten dan even ergens anders zijn.
Haai....... Inderdaad vervelend, little...... Maar net wat Salapio zegt: Je kunt ook hier je hart luchten en je 'ei' kwijt of klagen tegen mensen die je niet kent!!!!! Toch????? Sterkte met alles wat komen gaat, jij moet doen waar je je goed bij voelt!!!! Geniet van je kleine man!!!! xx
Jammer Little, maar begrijpelijk. Sterkte ermee en geniet van je knulletje! En, altijd welkom inderdaad! @ rijtjes; leuk he, dat geklets! Hier ook de oren van me kop. Zo schattig! @ linnie; hoe is het wennen gegaan? Hier al serieuze dagen naar kdv gebracht. Niet leuk, voor mij dan, want hij doet t prima! Hij vind het ook heel leuk om naar de andere kindjes te kijken. Een hoop van de kindjes van maart zijn inderdaad behoorlijk groot, maar niet allemaal hoor! @ cupido; gefeliciteerd met je dochtertje! @ lilaatje: wat zonde, een schoolreisje in de regen. Hoop dat ie het toch erg leuk heeft gehad? @ salapio, da's een duidelijke dagindeling! Ik moet er nog wel aan wennen dat ik alles om de fles heen plan. Vandaag kwam de kinderfysio en dan moet ik alle flessen zo plannen dat ie m net heeft gehad voordat zij komt, anders is ie zo uit zn humeur.... Ik ben erg blij met mn uitslaper! Vanmorgen kwam hij pas om 8:40uur en eerder deze week pas om 9uur. Volgens mij werd ie toen zelfs wakker van me. Wilde ff checken of ie nog wel ademde. Ik vond het zo lang duren! Ik kom echt weer een beetje bij van al die zware weken met verstoorde nachtrust. Ik weet soms niet wat ik lees; al die kinderen die hun fles niet of gedeeltelijk pakken. Ik ben blij als mn menneke ligt te slapen tegen flestijd, zodat ik hem niet krijsend en schreeuwend om zn fles hoor en moet zoethouden, soms wel een half uur voor t tijd is. En alles gaat ook steeds op. Ik hoop niet dat t een overetertje wordt. Zo zie je maar; het is ook nooit goed. Misschien moeten we ons erbij neerleggen: hij/zij eet veel, gewoon of weinig. Ze weten zelf wel wat t best voor ze is en moeten wij daar maar op leren vertrouwen.
Toke, wat heerlijk dat uitslapen! Komt hij dan ook niet snachts? En idd het is nooit goed: kleine eters geven zorgen, maar als je kindje ontevreden is omdat hij meer wil en wel nu, is ook lastig . Een vriendin van me zin nu aan de max en is al aan de voeding voor hongerige kindjes. Maar ook hij slaapt al door. Tja. Ben niet jaloers hoor, nee hoor, helemaal niet . En dat overeten hoef je je denk ik geen zorgen over te maken: een groot kind heeft grotere behoeftes en dat groeit vanzelf meer naar elkaar toe. En dan is hij 2 en wil hij dagen helemaal niets eten
Salapio, het is lekker druk bij jullie in huis. Wel leuk later. Er zit helemaal niet veel leeftijdsverschil tussen je kindjes. Bewuste keuze? Little, begrijpelijk meid. Succes met dit "gevecht". Hopelijk kom je af en toe even aanwaaien. Toke, heerlijk zeg zo'n uitslaper. haha moet wel lachen dat je twijfelde of hij nog wel ademde . Ik zie het mezelf ook doen (en ook gedaan). R is echt veel minder gaan eten, maar is nog steeds groot. Hij krijgt vandaag met moeite 700cc weg. Vorige week was het telkens rond de 800... Voorheen zat hij over een liter per dag (ja mag niet, foei). Cb maakte zich destijds niet druk, toen hij zoveel at. Zolang hij zijn eigen lijntje volgt en de groei in verhouding blijft is er geen reden voor zorgen.
Ja, t menneke zit al weeeeeken aan de max, zelfs er overheen. Ben blij als ik mag gaan bijvoeden, dan hoef ik me niet meer druk te maken wat te doen als ie weer meer wil, kan ik t met fruit en groente oplossen... En doorslapen, vanaf zn late fles om half 11. Zn luier is wel enorm hoor, als ie om 9u sochtends pas komt, lekt t ernaast zeg maar
Jeetje ...super van half 11 tot volgende ochtend half 9 !!!! En jaa.....dan heb je een dikke luier he??? Hihi........
haha ik geloof je gelijk, welke maat heeft hij nu? Misschien voor de nachten een maatje groter pakken?
Cupido, ja wel bewust ja. Maar goed, in hoeverre je dat voor het zeggen hebt. Bij M duurde het iets van een half jaar na het stoppen met de pil voordat ik mn cyclus terugkreeg. Drie maanden later zwanger. Bij T ronde 3. Bij S direct na verwijderen spiraal. Dus dikke mazzel . Ik vind 2 jaar verschil heel erg leuk, erg druk, maar als ik zie hoe M en T samen spelen = genieten ... Toke, oooo heerlijk!
S is erg onrustig. Weer een TUFmoment? Maar kan ook komen door het even stoppen met inbakeren (morgen wel weer hoor). Of de fles kunstvoeding die hij gisteravond en vanavond kreeg? Wel spijt dat ik niet heb gekolft vanavond: ( . )( . ) AU!
Salapio, dat is ook zo. Je hebt het niet voor het zeggen. Wel leuk hoor. Zodra T naar school gaat wordt het waarschijnlijk weer een stuk rustiger. Hopelijk slaapt S dan ook nog overdag. Heb je eventjes voor jezelf. Daar kijk ik wel vaak naar uit. De momentjes dat niets moet. Hoe doe je dat met je huishouden? Ik heb er nu al vaak geen zin in, maar wordt heel onrustig van rommel. En sinds R is mijn was verdubbeld (lijkt het). Komt geen eind aan. auw volle borsten... wil je van de avondvoeding af? Kijk maar uit he. Ik heb een borstontsteking gehad toen ik wilde stoppen. Nooit geweten dat je daar zo ziek van kon zijn.
Petje af hoor, meiden met meerdere kinderen. Wij weten echt nog niet of we wel voor n tweede willen gaan, terwijl ik dat vooraf wel zo bedacht had. Vinden t gewoon best zwaar, zo veel veranderd. We zijn stapel op m hoor, begrijp me niet verkeerd! Zou t ook niet willen terugdraaien, maar moeten nog altijd flink wennen. En dat met zo'n doorslaper! Vandaar de twijfel over de 2e Cupido, hij draagt de ruimvallers van mt62 en de kleinvallers van mt68. Ben kleren van mt 74 aan t inslaan, gericht op t najaar.
R ook! Ik koop momenteel alleen nog maar maat 68. Valt nog wel ruim maar liever wat ruimer dan dat het zo strak om dat lijfje heen zit. Dalijk in de echte uitverkoop hoop ik nog wat kleertjes in te kunnen slaan voor de winter.
Hoi meiden, Lilaa hoe is het gegaan op het cb met je ventje. Hopenlijk pakt hij de draad weer goed op. Sammy balen dat je 's nachts er weer uit moet. Rijtjes: Fijn dat je de eerste dag goed doorgekomen bent. Ik kom net als jij uit dat gebied. Hoe was je film? Salapio: strak schema. Je moet wel met 3 kids met elk een eigen programma. toke: dus langzaam kom je in het werkritme. Fijn dat je kindje het wel prima vind bij het kdv. Hoe ging het met de fysio? werkt het goed? Ik snap dat je even je ventje wilde checken. Wel fijn voor je dat hij goed slaapt. Cupido: is je dochter weer opgeknapt. balen dat jullie een zwaar weekend heben gehad. Toke: moet je alweer aan de slag? Zal wel even wennen zijn je kleintje naar het kdv of is ben je er al aan gewend. Linnie: welkom. Veel succes met werken. Lastig om je kleintje dan achter te laten. Salapio: ik ben vrij rigoureus gestopt. Ik kolfde alleen als ik ook echt auuu had... en er tijd voor had.
Little: succes met de opvoeding en hopenlijk kun je straks weer rust ervaren en genieten van je ventje
@toke: lekker hoor dat hij zo lang slaapt. En ik kan me voorstellen dat je gaat kijken of hij nog ademt, doe ik zelf ook regelmatig. En dan heb ik pas rust als ik heb gekeken. Maar hij eet dus lekker? Als ik fles geef krijg ik er niet meer in dan 70cc. @cupido: jij ook borstontsteking gehad dus, ik ook. Wat doet dat pijn, en wat voel je je beroerd idd. Maar gewoon al maat 68? Ik zit nog op 56, heeeeel soms 62. @salapio: auuww overvolle borsten dus? Hier vandaag voor het eerst wezen wennen bij het kdv. En het is heel goed gegaan, gelukkig. Jeetje had van te voren nooit gedacht dat ik het daar zo moeilijk mee zou hebben Morgen weer lekker babyzwemmen.
@ veel geluk: Als ik op het kdv zelf ben, dan voelt het echt wel goed. F doet het ook prima, er heerst daar een rustig sfeertje. Maar als ik aan hem denk tijdens mijn werkdag voel ik me toch een beetje schuldig. Voelt het alsof ik eigenlijk zelf voor hem zou moeten zorgen. In mijn hoofd weet ik wel dat er niets mis mee is zo, maar het voelt toch een beetje anders.... @ Linnie; moeilijk he. Moest zelf huilen de eerste keer. Ze zeiden dat heel veel moeders dat doen. Ja ze zeggen ook: een kind krijgen is steeds weer loslaten. Dit is ook echt zo'n moment.
@toke: jaa echt heel erg. Ik heb ook gehuild, thuis en op het kdv. Ik zei de avond ervoor dat het voelde alsof ik mijn kind in de steek laat. Ja het is loslaten, en dit is pas het begin. En dit terwijl ik zelf in de kinderopvang werk, peuterspeelzaal en bso. En nu begrijp ik de ouders ineens heeel goed dat het moeilijk is om je kind achter te laten.
Wil jullie nog even laten weten dat ik wel meelees en ook zo af en toe zal reageren , lekker he dat doorslapen, Cairo krijgt om 21:00/21:30 laatste fles en slaapt dan tot 6:30/7:30 , hier ook al een tijdje maat 68 pfff, had mooie winterjas gezien van 75 naar 25 maar twijfel over de maat, Lijkt me als moeder zijnde moeilijk om je kindje naar de kdv te brengen. Sterkte daarmee