Gelukkig dat zn gewicht enz niet schokkend was . mijn zwangerschap ik mis het als kiespijn, met 13 weken bloedingen vanaf 28 weken elke dag ctg ivm minder leven, dan zou die heel zwaar zijn , dan weer te klein, dan had ik zwangerschapssuiker dan weer niet, dus ben echt blij dat het voorbij is, en de schopjes mis ik niet aangezien hij bijna niet bewoog Morgen naar de cb voor wegen , meten enz maar sla de prikjes over, want hij blijft schommelen met zn temp
Hallo allemaal Hoe is het met de kleine ukken!!!???? Hier alles oke. D niet echt last gehad vd prikjes gister, maar vandaag bijna hele dag geslapen!!! (hoop dat ie vannacht ook goed slaapt ). Hoe is het met R. Cupido?? Gefeliciteerd met je sm.......ging t bowlen goed????? Je heb idd ook een beste boy......zeggen ze tegen mijne al........ Maar ja, aan de andere kant; beter wat meer spek, dan onder gewicht, toch??? Wel vervelend dat ie zoveel spuugt. Hoop dat t snel beter gaat!!!! Ik mis het ook wel eens om zwanger te zijn. Vind het heel bijzonder en fijn om mee te maken. Voelde me ook prima, tot het einde toe. Was ongeveer 8 a 9 kilo aangekomen, alleen buik (en toch een grote boy!!). 19 dec een bloeding gehad en daarvoor 2 dagen opgenomen in zh, ter observatie. Sindsdien ook niet meer gewerkt! Waarschijnlijk was de bloeding een vaatje of zo....later nog 2x gehad. Verder genoot ik elke dag van het speciale gevoel in mijn buik, de trapjes en beweginkjes....bijzonder hoor!!!!! Weet ook niet of ik dat nog ook mag/zal meemaken. Ja, jij had het niet zo fijn he Little? Weet nog wel dat je steeds mailde dat weer aan de ctg moest......balen! Rijtjes: Nog 4 kilo extra kwijt!!! Hoe doe je dat??????? Oh...sirene gaat, ik ga ff fles maken........ xxx
@ lila ja was idd niet leuk maar nooit gedacht dat ik me wondertje zou krijgen dus al met al het was niet leuk maar heb het er wel voor over gehad, Het zijn wel allemaal flinke kindjes he haha. Cairo slaapt nu eindelijk ff , pff hopelijk slaapt ie vannacht nog haha
Ja, toen ik 19 was, werd er een waterhoofd bij me geconstateerd. Niet een zichtbare, maar een intern waterhoofd. Ik heb dus geen groot hoofd ofzo. Dit bleek al een tijdje te spelen. Ik had ook heel vaak hoofdpijn en veel andere klachten. Door een scan kwamen ze er achter. Helaas heeft dit me wel 2 studies gekost. Later was ik weer met een nieuwe studie gestart en toen scheurde het slangetje van mijn drain af. Dat is wat het overtollige vocht in mijn hoofd afvoert naar mijn buik. Hierdoor kon ook deze studie niet verder. Maar och, ik leef nog en mijn grootste zorg was of ik wel zwanger kon worden en dat is gelukkig helemaal gelukt Tja, die kilo's, ging veeeel te snel. Heel veel stress door de borstvoeding en het feit dat ik juist steeds te horen kreeg dat ik echt wel genoeg moest eten en niet te veel mocht afvallen omdat de voeding dan nog minder werd. En toen vlogen ze er echt af. Overigens viel ik aan het einde van de zwangerschap ook iets af terwijl mijn meisje flink bleef groeien dus scheelde misschien ook al. En ik kreeg echt geen hap door mijn keel hoor die eerste weken Meiden, hoe is het met jullie kindjes? @cupido, ik las dat je zoontje gele stukjes spuugde? Hoe gaat dat? @ little, ik ga voor je duimen dat hij slapen gaat! EN kan me voorstellen inderdaad dat je dan je zwangerschap niet mist hoor! @Lilaa, brrr, lijkt wel spannend hoor die bloedingen! Gelukkig is dat helemaal goed gekomen!
@rijtjes, wat heftig joh, gelukkig heb je nu wel je kleine wondertje , lekker toch dat de kilo's er af vliegen ( al is stress geen leuke manier van afvallen haha ) Pff vandaag het cb gebeld en die vinden dat Cairo gewoon zn prikjes kan , ben het er niet mee eens, ga morgen wel heen voor de weeg moment enz maar die prikjes verzetten ze maar mooi, @ cupido ,ook ik las het over je zoontje, gaat het nu wel weer en weet je al wat het is?
Hè dames, Ik heb jullie ook ontdekt Ik ben op 14 maart bevallen van m'n tweede dochter, C.h.i.a.r.a Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ga m'n best doen om morgen als de dames het toelaten terug te lezen naar jullie verhalen. Wel leuk dat er toch nog maartmama's schrijven hier!!
Hoi dames, Gisteren een druk dagje gehad, dus nu maar eerst es ff teruglezen en reageren! Little: Hoe is het met Cairo?? Nog steeds koorts? Wat een vervelende zwangerschap Tegen mij zeiden ze destijds dat het heel belangrijk was dat de eerste prikjes op tijd gezet werden. Misschien dat het daarom toch persee moet? Rijtjes: Wat vervelend zeg, die gezondheidsproblemen! Wel fijn dat je dan toch door middel van een thuisstudie een diploma kan halen! Ik doe het via de LOI, jij? Ik heb de zwangerschap niet echt heel positief ervaren. Vond het wel heel fijn en leuk dat er een levend wezentje in me zat. Maar door alle stress, vanwege het ongepland zwanger zijn + dat het uit ging met mn vriend, kon ik er niet optimaal van genieten. Achteraf heb ik er wel spijt van dat ik er niet meer heb van genoten, maar ja niks aan te doen. Cupido: Hoe is het met de prikjes gegaan? Oh lijkt me logisch dat je daar onzeker van wordt, ik kan geen nuttig advies geven want ik geef bv.. Amore1: Welkom! Volgens mij hebben we ook nog eventjes gekletst bij het 37 weken zwanger, wie komt er gezellig meekletsen-topic? Mooie naam heeft je dochter. Hier had ik gister een druk dagje, wezen wandelen met de opa & oma van de kleine, daarna samen met mijn moeder de stad nog in geweest en s avonds naar de verjaardag van mn broer. Was leuk, maar merkte wel dat het iets teveel van het goeie was voor E. Oh iets positiefs van het krijgen van de prikjes: ze sliep daarna een nacht door!! Helaas was dit maar een eenmalige actie, haha. Nja, ik mag niet zeuren, ze komt namelijk bijna altijd maar 1x per nacht. Ik ben er weer snel vandoor, want de fysio kan hier elk moment zijn (Voor E's voorkeurshouding).
Hallo Amore Welkom....klets maar gezellig mee!!!! Gefeliciteerd met je dochter...(op mijn verjaardag geboren), gaat het goed met haar? En met jou? Rijtjes: Wat een heftig verhaal!!!! Gelukkig heb je nu een prachtkindje en gaat het goed met je.... Jazziepooh: Zie dat jij ook net bericht hebt gedaan, toevallig!!! Ging het uit tijdens de zwschap met je vriend? Of was de zw.schap misschien de reden? (of ben ik nu te nieuwsgierig???) D. heeft vandaag ook tot half 7 geslapen.....zal t door de prikjes komen?? Hahaha, ik maar hopen dat het 'doorslapen' ontdekt is!. Hij slaapt nu ook al de hele ochtend................. Heb mooi ff kunnen poetsen (bah...klotenwerk, maar ja....). Ga ff bakkie zetten... xxx
Kom met van het CB , en cairo heeft toch zn prikjes gehad, wat een geluid ken zo klein ventje produceren haha, gelukkig was alles voor de rest goed, behalve dat ie een kleine voorkeurshouding heeft, hij heeft net zn flesje leeg maar de helft kwam er al weer uit, begint al goed, Hoe gaat het met jullie kleintje zo na de prikjes?
Little: ben je er ook af van de prikjes...........hoe gaat het nu met hem? D. heeft niet echt last gehad, alleen verhoging s avonds (koorts) en hij slaapt sinds zijn prikjes (eergisteren) veel. Wat moet je aan de voorkeurshouding doen?? Hebben ze hem ook gemeten en gewogen?????
Lila, hij weegt en meetnog het zelfde, zn hoofdje is wel 2 cm gegroeid, Cairo huilt veel als ie wakker is, nouja eerder krijzen is het. En heeft verhoging, en zodra ik hem wegleg , krijst ie in zn slaap , zo sneu. Gelukkig heeft jou kleine geen last gehad
Lilaatje: Hihi, je bent niet te nieuwsgierig hoor. Het is tijdens de zwangerschap uitgegaan, toen ik iets van 16 weken zwanger was. Moet er wel even bij zeggen dat we nog maar iets van 3 maanden een relatie hadden toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.. We hadden ook alleen maar ruzie enzo, dus het was wel beter om er een punt achter te zetten. Alles bij elkaar is het een lang verhaal, maar het komt er in het kort op neer dat hij A zegt en B doet. Nu dat ze geboren is ook, hij ziet haar 2x per week, op woensdag en op zaterdag. Stuurt ie mij een smsje met dat ie zoveel van dr houdt en ALLES voor dr over heeft en dat zij het belangrijkste in het leven is voor hem om vervolgens een uurtje later te smsen dat hij zaterdag niet langskomt, want hij heeft afgesproken met een vriend om uit eten te gaan. Nja en voor de rest heeft ie mij zwart lopen maken tijdens de zwangerschap, heeft ie meerdere malen gelogen, had ie het te druk met feesten om afspraken te maken over een omgangsregeling e.d. en ga zo maar door. Toppunt was wel dat zn vader mij op een gegeven moment belde, omdat hij het allemaal niet meer wist en zo gestresst was want hij zou zn kind noooooit te zien krijgen. Terwijl dit gewoon grote onzin was en dat wist hij zelf ook. Gelukkig kan ik goed met zn ouders opschieten en staan die ook aan mijn kant, omdat ze hem ook onvolwassen vinden en weten dat hij niet de volledige waarheid vertelt. Okeeee, is het toch weer een lang verhaal geworden! Als ik eenmaal ben begonnen..... haha. Ik dacht idd ook: Yaayyy ze slaapt eindelijk door, maar viel vies tegen Fysio was hier dus vanochtend, Es voorkeurshouding is grotendeels weg Ben er blij mee, want ze had echt een sterke voorkeurshouding naar links.
He!! Jeetje Jazziepooh...wat een verhaal zeg!! Pittig voor je!!! Wat vervelend dat dingen zo lopen he???? Heb je wel een plekje voor jezelf en je dochter???? Geniet van je kleine meid.......en ik hoop dat alles met d'r vader wat soepeler gaat verlopen. Zodat jij er een goed gevoel bij hebt......... Fijne avond !!! Ik duik zo mijn mandje in....hoop dat de kleine vannacht weer lekker doorslaapt en dat jullie ook een goede nacht hebben. Trusten voor zo!!! xxx
Hihi....dank je Little...de nacht is weer voorbij! Hoe ging t met Cairo??????? Last vd prikjes??? Onze kleine meldde zich weer om 5 uur, dus het 'doorslapen' was eenmalig!! Hihi.......... Ligt nu lekker te tukken, denk dat ik ook nog ff bedje in kruip........ Toch pokkeweer!!! Lila
Lila: Ja, ik woon bij mn moeder Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen in de toekomst! Ik ga even snel douchen, voordat E weer wakker is.
Ja hij heeft de hele nacht liggen krijsen, Maar is nu weer redelijk vrolijk, Hier schijnt lekker de zon Je heb gelijk als het rot weer is om nog even je bed in te duiken