hihi, weer beetje bijgelegen. Had vandaag mijn laatste examen, joepie! @cupido, niks ego hoor, wat naar voor jullie! Hoop voor je dat de voeding aanslaat. Volgens mij kost het wel even tijd toch voor je echt verschil kan zien? Weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar al eens aan een ostheopaat gedacht? Wel fijn dat je even hebt kunnen schuren, weet niet waar je woont, maar wil best een keer op je mannetje passen hoor, als je echt even adem pauze nodig hebt! Maar goed, dat moet je maar net prettig vinden natuurlijk. @little, joh, wat rot joh, zo gestrest zijn. Ben benieuwd naar je gesprek hoor. En inderdaad, niet zelf ontslag nemen maar je laten ontslaan! @ groeien, veeeeel te hard heb alle kleine kleertjes al na 3 weken op moeten bergen. En nu is ze al richting 68 aan het gaan, vooral in de lengte. Vind ik ook helemaal niks hoor. Al vind ik de ontwikkeling wel geweldig. 's Morgens word ik wakker gemaakt door haar lachjes, nou beter kan mijn dag niet starten! @slapen, op haar buikje dus overdag, in haar ledikant in eigen kamertje. Doel was ook snel naar haar eigen kamertje 's nachts omdat ze van 23:00 tot 7:00 slaapt. Maar ik kan het echt nog niet over mijn hart verkrijgen. Vind het nog zo heerlijk dat ze naast me ligt en ik haar gewoon altijd kan zien en horen als ik wil. Heb het dan ook een weekje volgehouden, en nu ligt ze weer heerlijk bij ons @poepluiers, hier ook steeds hele flinke! Gelukkig bijna altijd na haar eerste fles dus daarna wassen en aankleden want binnen de luier blijft ie zelden
Hey !! Little: Ik duim voor je.....hoop voor jou op een goede afloop........ Laat je nog ff weten hoe t gegaan is (als je dat wilt?). Amore1: kleine nog last vd prikjes gehad??? Of ook zoveel geslapen tot nu toe? Ja....raar idee dat je al weer babykleertjes weg kan doen he??? D. heeft nu vooral nog echt 'babyspul' aan, zachte broekjes, of .....maar hij had van de week een 'echte' broek aan. Vond het meteen zo'n mannetje!!!! Heb baby=achtige gaat zo snel eraf!! Ik geniet er bewust volop van alles, althans dat probeer ik! Het gebrabbel ....heerlijk!!!!! Lig nu lekker met laptop in bed, zo maar eens een bakkie zetten. Vandaag komt mijn mams gezellig weer, kan ik ff alleen op pad (en niet geheel vervelend.....mams strijkt graag voor mij de hele wasmand weg......hoe verwend is dat???) Morgen hemelvaart: Nog plannen? wij niet echt. Ik heb nog verjaardag!!! Oh......wat een klotenweer...het regent hier al weer......:x Je zult nu maar in je tentje op de camping zitten!!! Net ook maar ff de huisarts gebeld voor recept van de pil !! (die ik had was over de datum hihi....) Jullie al weer ongesteld geworden?? Ik nog niet...... Oh...er meldt er zich een.....ik ga ff weer knuffelen, altijd weer een feestje.... xx
Lila ik laat het weten,heb afspraak om 14:30, Oh doe mij ook zo moeder haha , heerlijk niet hoeven te strijken, Ben al weer is ongesteld geworden, benieuwd wanneer ik het weer word Oh hier is het stralend mooi weer , straks maar even wandelen
Ja, little geniet van de zon........... Hier schijnt ie (nu weer ) even......... Ik hoor wel hoe t gegaan is........sterkte!!!! Lila
Little, hè bah wat vervelend voor je. Neem geen overhaaste beslissingen en overleg met mensen die aan jouw kant staat.. Lila, prikjes vielen reuze mee. Savonds een paracetamol gegeven voor de pijn en toen heeft ze de nacht doorgeslapen.. Helaas dus wel eenmalig Hahahaha. Heerlijk zon mama, ik heb hier nog wel een berg liggen die opgevouwen moet worden.. (ik strijk nooit) jeetje twee kinderen en je hebt echt heel veel was!!! Hier lekker dagje gehad. Wat kraamvisite en verder beetje rommelen. Morgen ook rustig dagje. De beide dames gaan smiddags wennen bij oma, dus even wat tijd voor onszelf
Haai Oh...lekker Amore ..morgen ff moment voor jezelf. Gaat oma op de meiden passen??? Wanneer moet je weer aan t werk????? HIer ook heerlijk dagje gehad (en mijn strijkgoed is allemaal weg...thanks mam!) Mam heeft ook eind met D gewandeld en ik vanavond nog ff. Lekker zonnetje, maar vond t nog wel koud!!! Morgen ook geen plannen, alleen nog ff verjaardag s middags. D. vandaag ook weer goed te pas. Grappig is dat het echt een mannetje vd klok is. Om de vier uur meldt hij zich voor de fles...... Hij ligt nu lekker in de kinderw.bak te slapen, denk dat ik er ook zo induik. Heb mijn energie nog niet echt terug, jullie??? Al weer aan het sporten???? Ik duik zo lekker mijn bed in met een boek, denk ik......... Eerst nog maar bakkie thee. Little: wat een klotenzooi voor je ....mag ik vragen wat voor werk je deed??? En nu??? Amore : Fijn dat je kindje niet zo;n last van de prikjes heeft gehad. Welke paracetamol heb je gegeven? Ik wou vorige week wat halen, maar ze hadden bij de drogist alleen vanaf 3 maanden. Heb vanmiddag de pil maar eens opgehaald bij de apotheek, nu eerst maar wachten tot ik weer ongi wordt. Dat heb ik nou echt niet gemist, afgelopen jaar..... Lila x
@ Little, he joh, wat vervelend! Maar inderdaad, neem geen overhaaste beslissingen. Ontslag nemen is nooit verstandig want dan verspeel je je rechten. Lastig meid! @Amore, dankjewel! Ben ook wel blij ja, wel zo fijn! Wat fijn dat je meisje weinig last heeft gehad van de prikjes! Wel balen inderdaad dat het doorslapen maar 1 nachtje was, maar ja, wel nachtje bij kunnen komen? Hoe was de tijd voor jezelf? En hoe vonden je kindjes het? @ Lila, ik wil inderdaad ook zo'n moeder! Ik strijk ook bijna niet, maar helaas ontkreuken de overhemden van manlief hier niet uit zichzelf Verder ben ik al heel snel weer ongesteld geworden. Ik ben dan ook 2 weken na mijn bevalling weer aan de pil gegaan en toen ook heel snel is het vloeien doorgegaan in ongesteld worden. Inmiddels in mijn tweede stopweek en helaas weer flink ongesteld met alles wat erbij hoort Maar goed, tis niet anders! Recept gehad van de dokter? Ik hoefde dat helemaal niet eigenlijk, ben gewoon naar de apotheek gegaan en erom gevraagd. Ze vroegen me alleen maar mevrouw, u bent toch zwanger, ehhh nee al een paar weken niet meer @ Maartje, hoe is het met jou @ Cupido, hoe is het met je mannetje en met jou, trek je het allemaal nog een beetje? @ Jazziepooh, bij jou ook alles ok? Hebben jullie nog weer een mooie foto van jullie kindjes? Ben benieuwd (voor wie hem wil plaatsen) fijne avond meiden!
Lekker lila dat je strijk weg is , Ik werk in de zorg, maar laat het hier niet bij, arbo gaat ha & therapeut bellen, we zien wel en anders gang maken naar uwv, weer een stress factor erbij Sporten wil ik wel mee beginnen maar ook niet echt de energie ervoor lig elke avond uitgeteld in bed , denk na de zomer maar weer mee beginnen Ja het was lekker weer he , heb lekker de achtertuin opgeknapt ( naja meer onder mij supervisie heeft vriendin van me het gedaan haha) Vrijdag lekker vanaf 10 tot 16:00 uur , tijd voorme eigen gaat oma met de kleine opstap,. Weten jullie trouwrns dat als je van de ha niet mag werken en arbo vindt van wel of je dan second opion kan aanvragen bij uwv? ( op eigen iniatief ofmoet de arbo je doorverwijzen zeg maar)
hihi Lila, onze berichtjes elkaar precies gekruist! Heerlijk joh je strijk weg! Ik moet zeggen, de energie heb ik wel aardig weer terug, maar ja, scheelt dat ik behoorlijke nachten maak denk ik want anders was dit echt niet zo. Ik loop hard en dat doet mijn lichaam ook wel erg goed merk ik!
Tjonge meiden. Ik heb het thema kanaal weer gevonden, maar nog niet bij gelezen. Vandaag naar het consultatiebureau geweest. Lise is niet in lengte veel gegroeit. Maar een halve centimeter erbij. 561/2 maar wel in gewicht. Ze weegt nu 4935 en we mogen de nachtvoeding weglaten. Dus hopenlijk vannacht een stille nacht. En sinds het vorige bezoek 3 weken geleden slaapt Lise lekker in. We hebben haar toen op haar eigen kamer gelegd en dat werkte...
Veelgeluk; enheb je een stille nacht gehad? Benzo trots op mn kereltje, sinds 3 avond valt ie zelf in slaap in zn bed ipv opschoot en dan te bed.... Hoe was jullie dag?, wat een lekker weer he
Hallo Oh, little wat een leuke foto!!!!! Lekker manneke zeg!! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!!! (klinkt zo suffig "ze zijn zo groot", maar t klopt echt!!!!!!). HIer alles oke. Kleine man had gister alleen niet zo'n zin om te drinken. Flessen niet leeg en bij het boeren kwam er 2 keer een hele golf over me heen (lang leve de wasmachine). Maar.................hij heeft de langste nacht ooit gemaakt!!! Hahahaha....vanmorgen kwart voor 7 wakker!!!! Toen weer fles gemaakt van 180, maar daar heeft hij maar 80 van gedronken!!! . Ben benieuwd wat t vandaag weer wordt. We willen vandaag een dagje weg (denk dat t de dierentuin wordt), maar zal wel verschoning mee nemen...(anders lopen we daar met zo'n zure melklucht achter ons aan......). Hoe gaat t bij jullie kanjers?????????? Leuke hemelvaartsdag gehad??? (fietsen gaat nog niet he/??? met kids). Wij hebben niet veel gedaan, s middags nog verjaardag! Little: Ik kan je niet helpen met advies over je werk...geen idee hoe dat zit met een second opinion....... Rijtjes: al aan t hardlopen?? Super!! Ik loop (liep) ook hard, maar heb er nog geen zin in ...... Ook volleybalde ik veel......misschien volgend seizoen weer, al vind ik die vrije zaterdagen ook wel lekker hoor!! En....dan moet ik natuulijk onze oudste aanmoedigen bij t voetbalveld. Fijne dag allemaal.... Oh....volgende week loopt officieel mijn verlof af, raar idee....gelukkig heb ik nog ouderschapsverlof... Wanneer moeten jullie weer aan t werk?? En little: Hoop dat er voor jou een gunstige oplossing komt! Lila x