Maart mama's 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wodjeka, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Mag ik mij hier ook melden? Ik ben zwanger van ons eerste kindje en de (voorlopig) uitgerekende datum is 11 maart! Maar dat is gemeten aan de hand van een vitaliteitsecho afgelopen week. Ik had nog nooit een echo gezien, was heel bijzonder :)
     
  2. onkruidbloem

    onkruidbloem Actief lid

    27 jun 2017
    142
    80
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, een aantal maart dames zitten in een Facebook groep daarom is het hier vrij rustig denk ik. Als jullie erbij willen kun je even een berichtje sturen naar @Lissietoettie
     
  3. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ik hoop dat er toch ook mensen hier actief blijven, want ik vind dit toch prettiger als met voor- en achternaam op Facebook.

    Buikje begint lekker te groeien hier!
     
  4. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Ik ga ook niet naar Facebook, maar in een ander topic zijn zo veel mensen, ik hou dat helemaal niet bij ;)

    We hebben t nu al wel aan wat mensen verteld, leuk om te doen!

    Is het jouw eerste kindje @Babbelboxje
     
  5. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ik schijf hier niet mee, en het drukke groepje is idd lastig bij te houden :p maar miss vinden jullie het leuk om bij het 'bevallingslijst forum' maart groepje erbij te komen? Ook niet heel actief helaas maar wel wat meer dan deze :) als jullie tussen 1 en 13 maart zitten tenminste :p
     
  6. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Duizend : nee het is ons 2e kindje, we hebben een zoontje van 1.5, en in maart nog een miskraam gehad. Vanwege de miskraam vertellen we het pas als we een goede echo hebben gezien.

    @daantje09 : ik ben rond 18 maart uitgerekend, dus te laat voor dat groepje helaas.
     
  7. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Duizend : hoeveelste kindje is het voor jullie?
     
  8. sweety8

    sweety8 Actief lid

    8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hallo dames,

    ik ben 18 maart 2018 uitgerekend van ons 3de kindje. nu lijkt het me leuk om met jullie mee te mogen babbelen. is dit mogelijk dat ik hierin toegevoegd kan worden?
     
  9. sweety8

    sweety8 Actief lid

    8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hoe kan ik mijn handtekening veranderen is al een tijd geleden dat ik hierop heb gezeten en weet even niet meer hoe dat moet.. wil dit graag veranderen
     

Deel Deze Pagina