Ingrid wat een super nieuws! En wat fijn dat je maandag alweer mag, lekker genieten nu! Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Heb het idee dat het bij mij aan het afnemen is. We hadden donderdag een mooie echo gehad maar als m'n kwaaltjes afnemen dan ga je toch weer twijfelen; komt dat bekend voor?
Het kan dat je er goede dagen tussen hebt zitten. Ook kan het zijn dat je lichaam al went aan de stijging van hcg. Ik zou me niet direct zorgen maken. Alles zag er toch goed uit met je echo? Hou je daar aan vast. En het kan ook zo zijn dat je kwaaltjes opeens de kop weer opsteken.
Wauw het blijft bijzonder om voor de eerste keer ons wormpje te zien, met kloppend hartje❤️ Zo blij en gerust gesteld voor nu😉
Sher1986 <3 3e kindje, 30 Maart 2017, 9 Augustus 1e echo Skippy87 <3 2e kindje, 17 Maart 2017, 27 Juli echo, kloppend hartje! 12 Augustus 2e echo Lanara <3 1e kindje, 17 Maart 2017, 26 Juli 1e echo gehad. Kloppend hartje MissDonna <3 1e kindje ... Ukkie29 <3 1e kindje, 30 Maart 2017, 8 Augustus 2016 echo LadyLola <3 2e kindje, ... 27 Juli 2e termijnecho > Helaas, niet goed Rianne86 <3 3e kindje, ... 8 Augustus 1e echo Naverona1986 <3 4e kindje, 13 Maart 2017, volgende week termijn echo en 22 Augustus weer een echo! Nikkie83 <3 2e kindje, 10 Maart 2017, Eerste echo een Kloppend hartje! Jallou <3 ... 10 Maart 2017, 16 Augustus 1e echo Mamavisser <3 3e kindje, 12 Maart 2017, 30 Juli 1e echo Annabel26 <3 3 kindje, 15 Maart 2017, ... Elmyra <3 3e kindje, 18 Maart 2017, 1 Augustus 1e echo TigerMom <3 2e kindje, 27 Maart 2017, 12 Augustus 1e echo. Juulx <3 1e kindje, 29 Maart 2017 Chocochippie <3 2e kindje, 31 Maart 2017, 17 Augustus 1e echo. Jgr <3 1e kindje, ...... , 9 augustus 2e echo Help85 <3 1e kindje, 26 maart 2017, 16 augustus 2 echo Ingrid82 <3 3e kindje, 13 maart 2017
------------------------------------------------------ Gefeliciteerd voor iedereen die een goed echo heeft gehad.. @Help85 Bij mij zijn de zwangerschapskwaaltjes ongeveer een week geleden wat minder geworden, maar zijn er nog wel.. zou me er niet te druk om maken.. is bekend dat het komt en gaat..
Even de lijst bijgewerkt... Ik dacht zelf dat ik 8+6 was. Maar maandag krijg ik de officiële meting. Voor het eerst deze zwangerschap blij 😆 Bij mij wisselen de kwaaltjes ook wel per dag. Goede dagen en slechte dagen zeg maar. Vooral veel last van moeheid en misselijkheid.
De echo gehad.. ben terug gezet naar 6 april. Dus nu 5.5 weken. Zelfs een kloppend hartje kunnen zien op de echo. Op naar 23 aug, dan hebben we de volgende echo
@help85: bij ons was chlomid voldoende wat natuurlijk heel fijn is. Dus ik denk dat ik wel naar de verloskundige ga als dit kan. Maar goed heb al twee hele goede zwangerschappen achter de rug dat scheelt ook. @Ingrid82: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! @rianne86: fijn dat ook jij een goede echo hebt gehad! Ik ben dus ook af en aan ziek, net helaas weer boven de pot gehangen. Ik hoop wel dat het wat minder gaat worden. Bij mijn vorige twee zwangerschappen ben ik een behoorlijke tijd ziek geweest.
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ben nog wel erg moe hoor net ook weer uit werk even half uurtje in bed gelegen voor het eten. Fijn dat jullie echo's goed zijn sheet en Ingrid en Rianne!! Blijft een bijzonder moment he! Gelukkig mag ik volgende week weer
Sher1986 <3 3e kindje, 30 Maart 2017, 9 Augustus 1e echo Skippy87 <3 2e kindje, 17 Maart 2017, 27 Juli echo, kloppend hartje! 12 Augustus 2e echo Lanara <3 1e kindje, 17 Maart 2017, 26 Juli 1e echo gehad. Kloppend hartje MissDonna <3 1e kindje ... Ukkie29 <3 1e kindje, 30 Maart 2017, 8 Augustus 2016 kloppend hartje. Volgende echo 23 augustus LadyLola <3 2e kindje, ... 27 Juli 2e termijnecho > Helaas, niet goed Rianne86 <3 3e kindje, ... 8 Augustus 1e echo Naverona1986 <3 4e kindje, 13 Maart 2017, volgende week termijn echo en 22 Augustus weer een echo! Nikkie83 <3 2e kindje, 10 Maart 2017, Eerste echo een Kloppend hartje! Jallou <3 ... 10 Maart 2017, 16 Augustus 1e echo Mamavisser <3 3e kindje, 12 Maart 2017, 30 Juli 1e echo Annabel26 <3 3 kindje, 15 Maart 2017, ... Elmyra <3 3e kindje, 18 Maart 2017, 1 Augustus 1e echo TigerMom <3 2e kindje, 27 Maart 2017, 12 Augustus 1e echo. Juulx <3 1e kindje, 29 Maart 2017 Chocochippie <3 2e kindje, 31 Maart 2017, 17 Augustus 1e echo. Jgr <3 1e kindje, ...... , 9 augustus 2e echo Zelf graag bijwerken waar nodig! Zo kunnen we een beetje op de hoogte blijven van elkaar
Grrrr beetje licht bruine afscheiding van het weekend ook al 1x gehad... als ik Google (weet is funest) lijkt het onschuldig te zijn... iemand ervaring mee? Dinsdag pas weer echo
Geen ervaring mee gelukkig. Heb alleen mijn eerste zwangerschap helderrood bloedverlies gehad maar was toen 16 weken. Verder in de eerste zwangerschaps weken nooit iets van bloed/bruinverlies gehad. Weet dat je je in t algemeen weinig zorgen hoeft te maken als het bruinig is omdat het dan oud bloed betreft. Kan door gemeenschap komen of inwendige echo. Het zit vast gewoon goed. Je hoort het zo veel. Vriendin van me (ze is een week na mij uitgerekend) had vorige week ook een paar dagen wat bruinverlies maar daarna niks meer gehad.
Oh wat fijn, al die goede echo's! Ben blij voor jullie. @Help: Bruinige afscheiding is naar mijn weten onschuldig. Pas als je helderrood bloedverlies krijgt wat dus te vergelijken is met een menstruatie en de krampen dat het dan wel eens fout kan zitten. Bruinige afscheiding kan komen door een gesprongen adertje, of van de seks o.i.d. Het is daaronder allemaal gevoeliger aan het worden.
Wat gaan de dagen langzaam Ik zit echt af te tellen tot Vrijdag en een vakantie week is nog nooit zo traag voorbij gegaan haha (heb vakantie). Hier een zoontje van bijna 4 die dus nog nooit van uitslapen gehoord heeft. Manlief is ook niet bepaald een kerel die zegt van lieverd blijf jij maar lekker liggen. Dus alweer vanaf 6 uur wakker met een kind dat zo druk is dat ik niet meer weet wat ik ermee aan moet haha.. Helaas kan ik overdag ook geen dutjes doen, waardoor ik best jaloers ben op de dames hier die dat wel kunnen hahaha Morgenvroeg zal ik mn vent uit zn nest schoppen als mn zoontje naast het bed staat.
Naomi11, ik hoop dat je volgende week een kloppend hartje ziet! Ukkie29, fijn dat de echo goed was! En goed dat je extra in de gaten gehouden wordt ivm diabetes. Annabel26, succes vandaag met je echo! Ingrid82, fijn dat de echo goed was! Help85, hier ook afnemende kwaaltjes, alleen als ik dan een paar dagen niets gevoeld heb voel ik ineens weer een kokhalsneiging opkomen en dat stelt me dan weer gerust haha Balen van die afscheiding. Ik hoop dat het niets is! Rianne86, ook al een goede echo! Tigermom, herkenbaar zon man! Ik hoop dat hij ook een keertje opstaat en jouw laat liggen. Hopelijk kun je nog een beetje genieten van je vakantieweek, ga je nog leuke dingen doen de komende dagen? Hier gisteren een dagje dierentuin gedaan, dan merk ik wel dat ik zwanger ben, naderhand in de auto nog lekker een dutje gedaan
Een dutje lijkt me heerlijk idd haha. Met 2 kids zit dat er ook niet in. Hebben jullie al verteld dat jullie zwanger zijn? 2 goede vriendinnen weten het, mijn familie nog niet. Even over nadenken wanneer en hoe we dat gaan doen.
@Nikki: We gaan niets bijzonders doen de komende dagen. Dat is het misschien ook. Ik zit veel te veel thuis, en dat ben ik niet gewend omdat ik het normaal altijd heel druk heb. Ik ben een enorme zwakkeling in geheimen bewaren (mijn eigen geheimen, andermans geheimen kan ik dan weer wel bewaren -_- Dat dan weer wel, zucht). Nee mijn zusje hield sowieso mijn cyclussen heel strikt bij, omdat zij zelf zwanger is en zoooo graag samen zwanger wou zijn haha.. Dus die vroeg op mijn NOD of ik al eens getest had en naja dan kan ik dus niet liegen. Mijn 2 vriendinnen weten het. En ook wel wat familie. Puur omdat iedereen wel op de hoogte was van het feit dat het niet wou lukken, en we hebben toch wel een close familie die erg met elkaar meeleven (mijn kant dan). En naja, ik kan dus geen geheimen bewaren. Wel iedere keer gezegd dat het nog mis kan gaan, dus iedereen wacht in spanning de echo Vrijdag af Dat is dan wel weer erg leuk!
Nog niet iedereen weet het hoor! Maar heb wel leuke ideeën gebruikt om het sommige mensen te vertellen.
Hier weten een aantal mensen het, ik kan dus ook geen geheim bewaren haha. Is het al 4 uur? de dag lijkt vooruit te kruipen vandaag haha.