Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Ja dat was van de 1e week van maart mama's maar die is momenteel niet echt actief op het forum

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik weet niet hoe anderen daarover denken, maar we hebben hun niet echt gesproken zeg maar.Dus appen is mss een beetje gek.

Ik zal de groep aanmaken met de nummers die ik nu heb. Anderen kunnen altijd nog mee doen

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    De appgroep is aangemaakt. Mocht iemand er toch nog bij willen, stuur me dan een pb! Met je nummer en je echte naam en je profielnaam is zichtbaar :)

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dat gaat goed nu. Waarschijnlijk gIng het ook niet goed omdat ik gewoon al een tijd niet lekker in mn vel zit. Mijn man heeft meer begrip nu en probeert me echt te helpen. Ook vind ik het opvallend fijn om gewoon te knuffelen. Dat laat hij ook meer toe. Dus dat helpt.

5. Ukkie29

Ukkie29 Actief lid

24 jul 2016
    191
    0
    0
    Grave, Noord-Brabant
    Sterkte Tiger!
    Ik heb vooral 't idee dat ik mezelf dalijk gruwelijk ga tegenkomen als de kleine er is.
    Heb ook moeten huilen toen ze zeiden dat het een meisje was, omdat ikzelf, totaal geen meisjes meisje ben.. en omdat we eigenlijk alleen maar een jongens naam hadden.

Werken valt me ontzettend zwaar. Mega last van m'n rug en moet continue staan

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wat fijn dat dat een stuk beter gaat!

7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Appgroep doe ik niet hoor ... Sorry 😁! FB prima ... Maar appen is me te veel.

8. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hoe was de echo Aanomiem?

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Geen probleem😊

10. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Veel goede moed, Tigermom.

Ik heb donderdag een echo met 18 weken, toch ook wel spannend!
    Positief denken! :)
    Morgen eens gaan kijken voor een zwangerschapsjas. Nu geraak ik nog met moeite in mijn gewone jas (best dat er onderaan een rits is om open te zetten, hihi).
    Gisteren op een familiefeest een rompertje gekregen van de oma van mijn vriend. Schattig!!

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah lief van dr!
    Ik heb vrijdag de 20 weken echo.. spannend wel

En ik kon gelukkig een Jas lenen van een vriendin want vond t al behoorlijk koud

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Lanara : dankjewel. En wat lief van z'n oma. :)

Nog Drie kwartier. Dag ging gelukkig best snel voor bij.

O ja, ik krijg misschien de GUO 20 weken echo ivm mn medicatie. Dat hoor ik volgende week.

Ik lees hier wel mee en misschien post ik nog wel. Eerst even het gesprek morgen afwachten. Deze huisarts is wel een goede.

13. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Kimmiej ik had je ook al een pb gestuurd, maar ik zit niet in de app groep

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Tigermom jeetje wat heftig zeg! Gelukkig zie je zelf dat het niet goed gaat, dat is al een goeie eerste stap.
    De huisarts kan je zeker helpen, maar de Pop poli is ook nog een optie en misschien stuurt hij/zij je daar ook wel heen.
    Hopelijk gaat het snel beter en kan je alsnog gaan genieten.

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow ik ga ff kijken

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    IK zie geen pb.. kun je t nogmaals doen

17. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Gedaan! :)

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Nou voor mijn zoontje zijn we doorgestuurd naar de Kinder Psychiater. Het feit dat ik al een jaar zo weinig en vooral onregelmatig slaap is al reden genoeg om beetje van het padje af te raken. Anderen kunnen het misschien goed hebben, maar ik ben helaas gevoelig voor weinig slaap en veel stress. Dat ik nu die enorme hoeveelheid hormonen heb versterken misschien wel dat negatieve gevoel. En daarom ben ik doorverwezen naar de GGZ. Wat betreft de Popp-poli, daar kan ik alleen naartoe doorverwezen worden door de de gynaecoloog (in mijn geval). Dus die zal ik op de hoogte moeten stellen.

Ik zal me klaarmaken voor mijn werk. Voor 3 uurtjes op komen dagen, altijd leuk :p Liever blijf ik gewoon thuis en rommel ik hier wat rond.

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Goed dat de hulp eraan komt!!! Super goed

20. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Heel goed dat je aan de bel hebt getrokken! En stom dat je maar voor 3 uurtje moet komen!

Deel Deze Pagina