Maart mama's :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TigerMom, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik heb wel meegelezen, maar geen tijd gehad om te antwoorden.
    Ga ik nu proberen.

Tigermom goed dat je voor jezelf kiest. Niet moeten werken zal hopelijk al wat rust geven. Het is heel begrijpelijk dat je er op een gegeven moment doorheen zit.
    Ik hoop dat het met het kindje van je zus ook goedkomt!

Aan de andere mama's: gaan jullie geen echo's meer inplannen na de 20 weken echo?
    Ik ben blij dat we hier toch ongeveer iedere 4 weken een echo hebben.

Verder ben ik momenteel geveld. Ziek thuis en voel me rot dat ik hierdoor lessen mis. Maar naar school gaan is echt geen optie met de hoge koorts en pijn.
    Wel vandaag het hartje van ons kleinste meisje gehoord bij de huisarts. Toch een klein lichtpuntje.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Nee die is niet standaard. Sommige vk doen em wel altijd maar de mijne helaas niet.
    Vorige keer wel meer echo's gehad.
    1 met 33 weken in het zh (hoge bloeddruk)
    1 met 34 weken (groeiecho - omdat ze vonden dat ze niet goed gegroeit was)
    1 met 39 weken in het zh (hoge bloeddruk)

3. Chocochippie

Oh en nee wij plannen geen echo's meer na de 20 weken. Veel te bang om het geslacht te zien :p

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Haha logisch Chocochippie!

Hier krijg ik sowieso nog groei echo's ivm mn medicatie en darmaandoening.

5. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een cadeau echo die ik denk ik rond de 30 weken ga doen :) die kreeg ik omdat ik me aanmeldde bij dat specifieke centrum

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Welk centrum?

7. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Mag ik even boos zijn?
    Daarnet kwam mijn man naar me toe dat hij ff wou praten omdat hem iets dwars zit en hij er nu al een paar dagen mee rondloopt.
    Mijn man had een vriendin van mij gecontacteerd omwille van een cadeau dat hij voor mij wou kopen. Zij heeft een eigen zaak en verkoopt dat product dat hij wou kopen, dus ideaal.
    Er zijn verschillende smsjes heen en weer gegaan over welke maat enz en blijkbaar is die 'vriendin' (en ja die haakjes zet ik bewust!!) opeens een stap verder gegaan. Ze begon kusjes te zenden en ook over andere dingen te smsen. Mijn man heeft hier niet op gereageerd en het kort afgekapt.
    Maar vandaag ging hij het cadeau ophalen en hij komt binnen in de winkel, ze loopt naar hem toe en ze zoent hem net naast zijn lippen!
    Man zegt dat hij haar direct weggeduwd heeft en duidelijk gemaakt heeft dat dit niet de bedoeling is, maar hij voelde zich zo rot over de situatie dat hij er echt met me over wou praten.
    Hij voelde zich ergens bezwaard om het te zeggen omdat ik eigenlijk een goed contact heb met haar en dit niet voor mij wou verpesten, maar hij kon dit niet verborgen houden voor me.

En ik ben nu zo boos op haar!

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Woow wat een rare actie van haar!! Snap heel goed dat je boos bent! Was ze echt een goede vriendin?? Waarom zet ze jullie vriendschap op het spel? Ik heb wel respect voor je man dat hij erover heeft gepraat met je

9. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Voor mijn gevoel wel, maar blijkbaar was dat niet bepaald wederzijds. Ze komt op de verjaardagen van de kinderen, we spreken regelmatig af buitenshuis. Ze is niet mijn beste vriendin, maar ik vond toch dat we een goed contact hadden.

Ja m'n man vond het echt moeilijk omdat hij ook bang was dat hij misschien een verkeerd teken had gegeven door haar te smsen omtrent dat cadeau. Maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Hij had alle recht om haar hieromtrent te smsen, zij wist immers perfect wat ik nodig had en zij was dus ook de beste persoon voor hem om dit mee te bespreken. Alleen jammer dat ze het dan op deze manier aanpakt.

Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat toen ik haar leerde kennen (ruim 2 jaar geleden) ik al 1 keer getwijfeld had over hoe ze mijn man zag. Toen ik hem namelijk voor de eerste keer voorstelde zag ik wel iets in haar blik van wauw leuke man, maar ik heb daar verder niets meegedaan omdat ik wel dacht dat ze door had dat hij bezet was.

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Nee je man heeft niks verkeerd gedaan. En ja ze kon hem leuk vinden maaar als ze dan ziet dat hij bezet is moet Ze daar gewoon niks mee doen. Ga je met haar praten?

11. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Denk het wel, weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken. Nu ben ik nog te boos, dus zal eerst die woede laten zakken, maar moet hier wel iets rond doen, want kan nu niet bepaald gezellig haar op bezoek laten komen.

12. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Zucht.. Zelfrespect is ver te zoeken bij bepaalde vrouwen. Diep en diep triest dat ze jullie huwelijk probeert stuk te maken vies mens. Gatverdamme.

13. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Jee, niet fijn zeg! Wel fijn van je man dat hij het je zo eerlijk vertelt. Goed idee om eerst de woede wat te laten zakken.

Hier vanmiddag een goede echo gehad op 18 weken. Mooi gegroeid, zelf ben ik nog niet veel aangekomen en alles ziet eruit zoals het hoort. Vorige nacht toch niet goed kunnen slapen door de stress. Onnozel, hé? :)

Morgen een rondleiding in de winkel waar we op termijn onze geboortelijst wellicht zullen leggen. Ook wel leuk!

14. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Goed om te horen! Was het een gewone echo of een vroege 20 weken echo?

15. Chocochippie

Fijn Lanara! Ook leuk om weer even gespiekt te hebben :D

RAppel; oh die vriendin zou bij mij echt niet jarig zijn zeg, ik zou werkelijk waar echt ontploffen en der flink oo der nummer zetten. Is die ff gek zeg.
    Dapper van je man dat ie het tegen je gezegd heeft!

16. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @Lanara: Leuk dat je even hebt mogen kijken en dat alles goed is!

@Rappel: Dat is zeker niet cool wat ze heeft gedaan. Eerst maar even afkoelen en dan praten.

Vandaag heeft mn zusje de afspraak bij de Gyn. Ben erg benieuwd wat er gaande is. Ik was het liefst mee gegaan, gewoon omdat ik weet hoe overdonderend gynaecologen in mijn ziekenhuis zijn. Maar ik snap dat ze liever alleen met haar vriend gaat. Dus ik hoop dat ze me na de tijd goed nieuws brengt.

17. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Geboortecentrum Puur

18. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    We hebben gisteren nog lang zitten praten erover. Het is echt een rotsituatie en ik ben heel blij dat ik het weet. Toch voel ik mij rot dat ze zoiets durfde te doen achter mijn rug. Hormonen en het ziek zijn helpen ook echt niet mee natuurlijk.

Tigermom veel succes! Hopelijk goed nieuws!

19. Jennyve

Jennyve Lid

20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Wat een B#*!% maar fijn dat je man wel eerlijk is geweest.
    Ik zou proberen niet onnodig te stressen en op zo'n makkelijk mogelijke manier zeggen dat je haar niet meer in je leven hoeft.

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Goed dat jullie nog gepraat hebben!!

Dalijk 20 weken echo 😃

Deel Deze Pagina