@Rappel; jeetje wat een rotstreek van je vriendin zeg. Wel super dat je man er eerlijk over heeft gepraat met je. @Kimmie: succes straks! @Tigermom: wat is er met je zusje?
Alles was goed en nog steeds Een meisje!! Haha Alles was gemiddeld. Ze dachten alleen dat er een vleesboom zat. Later hadden ze het vermoeden dat dat het een contractie betrof. Bekijk bijlage 515271
Kimmiej wat fijn dat je echo goed was! Blijft toch spannend! Ik moet nog wachten tot donderdag. Gelukkig zijn we wel al om 8.30 aan de beurt. Rappel tjeempie, wat een verhaal. Ik snap best dat je naar een man kan kijken die bezet is en denken 'goh hij is wel erg leuk' maar dan heb je toch nog het fatsoen om daar niet naar te handelen???? Ze is notabene je vriendin!!! Ik begrijp niet dat mensen dat doen, je kan jezelf nooit meer recht aankijken in de spiegel lijkt me. Ze had in potentie een heel gezin kunnen verwoesten. Mijn vriendin zou het niet meer zijn. Ga je haar er nog op aanspreken? Wel erg fijn dat je man meteen zo eerlijk is geweest. Tigermom hoe gaat het met jou nu? Verder heb ik niet alles gelezen hoor. Dus sorry als ik iets gemist heb. Heb erg veel last van mijn bekken momenteel, zeker als ik een drukke dag heb gehad. Probeer mijn rust ook echt wel te nemen maar kinderen tillen, wandelwagen sjouwen, huishouden ... Ik ontkom er niet aan. De echt zware dingen doet mijn vriend wel in het weekend gelukkig maar dan blijft er nog genoeg over. Weet dus verder ook niet wat ik eraan kan doen. Vorig jaar tijdens de zwangerschap ook klachten gehad, maar pas later en niet zo heftig. De oefeningen en tips die ik toen kreeg gebruik ik nu ook, maar mijn fysio is al op voor dit jaar dus dat kan ik pas volgend jaar weer gaan doen. Nou is dat opzich niet heel erg want zoveel extra doet zo'n therapeut toch niet. Hoop niet dat het nog erger word want er zijn nu al momenten dat ik nog amper kan lopen.
@Kimmiej: fijn dat je echo goed was. En prachtig buikje heb je al hoor! @Elmyra: rustig aan meid. Denk aan je lichaam. Mn zusje is niet veel wijzer en totaal niet gerust gesteld. Rot lui. Ze werd enorm overdonderd. Amper uitleg gehad. Alleen dat het mogelijk is dat de placenta niet meer werkt en ze testen op infecties die ze gemist kunnen hebben. Als het geen infectie Is, hoe kom je er dan achter dat de placenta niet meer werkt? Niet. Ze zullen aan de hand van groei echo's in de gaten houden hoe het met de baby gaat. Groeit hij echt niet meer dan wordt hij met 38/39 weken gehaald. Tot volgende week. WAT?!!! Dus dat arme kind nog 4 tot 5 weken laten verhongeren in de buik?! Zodat het straks een enorm moeilijke start krijgt omdat het veel te mager is?!!! We weten niks. We zetten er ook geen spoed achter. Volgende week hoort ze wel of het een infectie is. Ik was wild geworden denk ik. Al weken groeit de baby amper. Echt bijna niks. En dat laten we gewoon even doorgaan omdat we toch niet weten wat het is. Stelletjes idioten! Met mij gaat het niet goed.
Mooie buikfoto Kimmiej! Hierna ook ééntje van mij... Jee TigerMom, wat naar voor je zus! Veel sterkte voor jou en haar!
Tigermom zo dan belachelijk dat er geen actie ondernomen word! Snap dat je zus helemaal flabbergasted is, kindje is nu toch prio 1 bij de artsen lijkt me? Lanara mooi buikje hoor!
Tigermom: Is het geen optie om een second opion te vragen? Dit kan echt niet en is volgens mij zelfs heel gevaarlijk voor de baby. Kan geloven dat je zus met een mond vol tanden stond.
Mn zusje heeft denk ik de middelen niet voor een second opinion. Dit ziekenhuis ligt het dichtste bij en ze hebben geen vervoer. Natuurlijk zullen er mensen zijn die met ze willen rijden. Alleen veel mensen werken ook en het volgende ziekenhuis, waar ik bijvoorbeeld dan heen zou gaan, ligt op drie kwartier rijden vanaf hier. Ik ga het wel aan haar voorleggen.
Mooi buikje Lanara! Je ziet het al echt goed! DIt is mijn buikje met 19+3 ik besef nu dat je me buikje echt ziet en dat het niet meer lijkt op een teveel gegeten buik haha
Second opinion zou wel goed zijn denk ik! Jaah daar is t buikje!! Mooi! Kijken jullie al geboortekaartjes? Wij hebben er nog 4 liggen waar we uit kiezen. Ik heb ze gedeeld is het show je geboortekaartje topic. Ben benieuwd ook naar jullie keuzes en smaak 😊
Ik kom ook gezellig meekletsen! Ik ben op 2 maart uitgerekend Geboortekaartje gaan wij zelf ontwerpen