Tiger wat een verhaal. Als het ook maar enigzins haalbaar is dan zou ik echt zsm een second opinion willen hoor. Sorry maar met een niet functionerende placenta is een echo 1x per week echt niet voldoende. Wat voor risico neem je dan. Ze zou opgenomen moeten worden de baby voortdurend in de gaten gehouden moeten worden. Zodra er verandering is actie ondernemen. Voorbereiden met longrijping!!! Ik vind het echt bizar dat ze zo laks zijn als die placenta dus echt niks meer doet. Anoniem mooi buikje😊!
Dankjewel Elmyra! Ik vind het echt op een meisjes buik lijken maar hoor dat het fabeltjes zijn. Mijn huisgenoot denkt dat ik een meisje krijg. Morgen kunnen we het eigenlijk al weten maar we houden het spannend tot zondag!
Ik vind de vorm van de buik echt een fabeltje. De vorm nu en bij mijn zoontje is ongeveer gelijk alleen groei ik nu sneller omdat het de tweede betreft
Welkom Lis91 en gefeliciteerd Ik ga je zo op de lijst zetten. De vorm van de buik zegt weinig. Ik had bij C echt de jongensbuik zoals iedereen zei. Buik zat hoog en van achteren kon je niet zien dat ik zwanger was. Zat toch echt een meid in
♥ Uitgerekende datum ♥ 02 Maart Lis91 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥ 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥ Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 6x Jongen 7x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 17 oktober: Anoniemxx - 20 weken echo 20 oktober: Elmyra - GUO 20 oktober: Chocochippie - Controle vk 20 oktober: Ukkie29 - Controle + echo 24 oktober: Navarona - 20 weken echo 24 oktober: Ingrid82 - GUO 25 oktober: Kegi - 20 weken echo 07 november: Chocochippie - 20 weken echo 10 november: Help85 - 20 weken echo 11 november: Ukkie29 - 20 weken echo 24 november: Lis91 - 3D pretecho 26 november: Kimmiej89 - 3D pretecho
Op 26 november hebben wij een 3D echo gepland. Dit omdat we dot met mijn zoontje ook hebben gedaan. Gaan er meer het doen?
Ik vond t ook niet nodig maar mijn man zei ja dalijk gaat ze vragen waarom die foto's niet in haar boek zitten dacht ik ja das ook weer zo
Wij gaan 24 november voor de 3D echo, mijn vriend wilde het graag en ik vind t ook wel leuk om mijn moeder mee te nemen!
Het is toch juist als je buik laag is, dat ze zeggen een jongetje? Ik vind de mijne redelijk hoog vandaar haha. Nu al last van maagzuur ... Dit hoort pas in de 3e trimester toch
Balen van je maagzuur! Dat kan soms wel vroeg beginnen ja. Welkom Lis! Leuk, een jongetje! Ze weten dus niet wat het is. De dokter denkt zelf een infectie, dat het lab dan niet met spoed is aangevraagd kan ik met mijn hoofd niet bij. Dat wil je dan toch zo snel mogelijk weten. Ze heeft Dinsdag weer een afspraak. Als er dan geen actie ondernomen wordt, of ze is niet gerust gesteld. Dan help ik haar met een second opinion. Want inderdaad, stel het is wel de placenta die niet meer goed werkt dan kunnen ze haar toch niet gewoon lekker laten rondlopen. Er is ook geen verplichte rust voorgeschreven. Er is naar mijn gevoel alleen gekeken en blijkbaar is het nog niet zorgwekkend genoeg. Maar ik snap niet waarom het altijd zo mis moet gaan voor ze iets doen! Voorbeeld: Mijn zoontje heeft het een week lang enorm moeilijk gehad in mn buik. Ik liep toen ook bij de gyn. Mijn gevoel zei dat er iets niet klopte. Ik ben toen, na veel aandringen, een nacht ter observatie gebleven. Hartslag viel vaak weg, dit was dan als de baby druk was. Dus zeiden ze 'Jogging Fetus'-syndroom. Als de baby druk is, valt de hartslag weg. Is normaal. Maak je geen zorgen. Tijdens mijn bevalling een kleine week later, viel zijn hartslag langdurig helemaal weg. Hij is toen met vacuum pomp ter wereld gehaald. Behoorlijke knip en met flinke snelheid. Een team aan artsen/verpleegsters stond al klaar buiten de deur. Mn zoontje was helemaal blauw. Want zn navelstreng zat 2 KEER om zijn nekje! En dat hebben ze tijdens de echo's tot 2x toe GEMIST. Ik heb er nooit vrede mee kunnen krijgen. Die gynaecologen daar moeten een lesje empathie krijgen en geloven in de gevoel van een zwangere vrouw. En dit is alleen een fout die gemaakt is bij mijn zwangerschap. Laat ik maar zwijgen wat voor fouten ze bij mij zelf en familie/vrienden hebben gemaakt.
Iedereen zei bij mij een jongen, maar zo zie je maar dat het al niet klopt Rennies werken goed tegen maagzuur! Tigermom echt belachelijk hoe ze niet kijken naar het gevoel van de moeder. Die zit vaak toch bij het juiste eind. Het blijft hoe dan ook lastig. Hopelijk krijgt ze gauw meer duidelijkheid en anders inderdaad zorgen voor een second opinion.