O ja, bij mij is het overigens wel afgekolfde melk dat de kinderen dronken en het kleintje nu ook zal drinken.
♥ Uitgerekende datum ♥ 02 Maart Lis91 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 6x Jongen 9x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 07 november: Chocochippie - 20 weken echo 08 november: Lanara - 20 weken echo 09 november: Tigermom - 20 weken echo 10 november: Help85 - 20 weken echo 11 november: Ukkie29 - 20 weken echo 11 november: RAppel - 20 weken echo 16 november: Chocochippie - controle vk 24 november: Lis91 - 3D pretecho 26 november: Kimmiej89 - 3D pretecho
Difrax heeft bij ons nooit gelekt. Gebruikte ze pas geleden nog om melk in te verwarmen voor der ontbijtpap. Wij hadden 3 flessen (2 bij ons, 1 bij mijn moeder) en geen van alle is ooit vervangen. We waren er erg tevreden over.
Ok bedankt. Ik ga denk ik weer voor dr Brown of de mam flessen. Die beviel hier eerder goed. Mijn zoontje dronk te snel uit de difrax
Kegi wat fijn dat alles weer goed was! Ben benieuwd of het echt een meisje is. Wanneer heb je weer een echo? Ik ga geen borstvoeding geven dit keer. Qua flessen heb ik bij de eerste vooral Brown gebruikt en bij de tweede werkte Avent beter maar ook niet optimaal ... Alle flessen weggegooid omdat we hadden besloten niet nog een keer voor een kindje te gaan dus nu moet ik wel een nieuwe set gaan kopen. Ik zit te denken aan de MAM-flessen, daar hoor ik veel goede geluiden over. Moet nog even uitzoeken of MAM prematuur spenen heeft, mijn meiden waren allebei ontzettend gulzige en onrustige drinkers. Ze hebben lang uit de prematuurspenen gedronken. De jongste (11 maanden) is nu net een maand totaal van de flesvoeding af maar heeft alleen uit de P-speen en maat 1 gedronken evenals de oudste. Misschien is dit mannetje anders maar ik wil op alles voorbereid zijn 😅.
Volgens mij heeft mam geen prematuur speen. Maar veel kindjes schijnen er goed uit te drinken. Vond dr Brown ook erg fijn alleen schoonmaken vond ik wel ren gedoe
Hmm dan wellicht slim om eerst 1 klein flesje te kopen en te kijken hoe dat gaat. Dan doe ik 1 Brown en 1 MAM en dan zien wat t beste werkt.
Elmyra 28 november heb ik opnieuw een echo. Hopelijk werkt ze dan beter mee en wil ze haar beentjes net iets langer openhouden. Ik heb bij mijn zoontjes de flesjes van Avent gebruikt en daar geen problemen mee gehad. De jongste heeft wel bv gehad tot zijn 13m, dus heeft niet veel gedronken uit een flesje. Voor deze keer ben ik er nog niet aan uit of het bv of fv gaat worden.
Zo echt tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb.. Drukke bedoeling hier geweest... 20 weken echo zag er goed uit gelukkig! Zie op de lijst dat de meiden in de meerderheid blijven ☺. Hebben jullie allemaal al een naam bedacht? Ik ben verliefd op 1 naam maar m'n man is niet overtuigd. Ik ben er nu eigenlijk al helemaal aan gewend dat ze zo gaat heten dus zolang m'n man niet met een alternatief komt vind ik dat ze die naam moet krijgen haha.
Al veel meiden een 20 weken echo gehad, fijn om te lezen dat alles goed gaat! Ik kan ook niet wachten tot de 20 weken echo, dan toch alweer 8 weken geleden dat we de kleine gezien hebben. Tijd gaat wel erg snel moet ik zeggen! Vinden jullie ook niet? Nu druk bezig met namen bedenken, lastige klus. Maar we komen steeds dichter naar elkaar toe
Vanmorgen controle gehad bij de verloskundige, alles in orde! Wij hebben de naam al, vrij snel zijn we het daar over eens geworden we hebben wel even getwijfeld omdat het een erg populaire naam is maar we hebben zoiets van jammer dan, we vinden het allebei leuk en het past bij ons.
Fijn Ingrid en Lis! Haha Ingrid dat vind ik wel een goede. Ik heb namelijk ook een naam die ik heel mooi vind maar vl is ook niet overtuigd ... Vind hem wel oké maar is niet enthousiast. Maar ik hou 'm erin, als hij niet met een alternatief komt waar we beide blij van worden, word t mijn naam ☺️!
Lis91; fijn! Nu over 4 weken weer? Ingrid; wij hadden de jongensnaam nog van de vorige keer. Er is geen andere naam die wij mooi vinden Meisjesnaam was even zoeken maar ik vond vorige keer een meisjesnaam zo geweldig maar vriend was niet overtuigd en toen kwam hij met C aanzetten. Dacht deze keer dat het geen nut had om die naam weer voor te leggen maar vond em nog steeds geweldig en toen kwam mijn vriend ineens met die naam aanzetten dus dat was gauw besloten
Hoi hoi, fijn dat alles er goed uit zag op de echo's! Bij ons liggen de namen al ongeveer twee jaar vast, al lang voordat we probeerden zwanger te worden, dus. Voorlopig nog niet willen veranderen, maar je weet maar nooit...
Wij zijn er nog niet uit qua naam. Hebben wel al een lijstje gemaakt, maar nog niet de naam gevonden. Vind het best wel moeilijk deze keer. Er was een naam die we allebei wel mooi vonden, maar lijkt een beetje op de naam van de oudste dus valt daardoor denk ik toch af.
Wij hebben de naam ook al. En niet de naam die mijn zoontje zou krijgen ala hij een meisje was geweest. Die vonden we nu niet leuk meer haha
Hier hebben we al een naam. Mn zoontje heeft een bijzondere weinig voorkomende naam. Omdat we er toen al niet uitkwamen was het bij deze kleine helemaal een ramp. Gelukkig toch met 1 naam zijn we het eens geworden. En die blijft het ook wel denk ik. Dit is weer een naam die wel bekend is maar niet super hip volgens mij. Ik zit sinds begin deze week in de ziektewet. Mn medicatie werkt niet meer. Of naja niet optimaal. Dus ik was geestelijk al koekoek, nu ook een darm ontsteking erbij en daardoor zo vreselijk moe. Werken ging echt niet meer. Wat voor mij echt een enorm gevoel van falen geeft. Maar omdat het de vorige keren zo mis is gegaan Door die ontstekingen hebben we besloten nu iets eerder een stap terug te doen om te voorkomen dat het erger wordt. Uwv heeft me vandaag gebeld. Ze hebben mn geestelijke klachten en darmklachten op ziekmelding Door zwangerschap gezet. Dit vond ik raar, maar is blijkbaar voordeliger ofzo?? Kan dat kloppen? Nu staat mn agenda opeens weer propvol afspraken bij zorgverleners ipv werk. Jammer.