Ik heb ook geen 3d beelden gezien bij de 20 weken echo. Wat echt heel medisch. Ik vroeg of ik een filmpje mocht maken, eigenlijk mocht dat ook niet maar toen ze klaar wat met de medische screening mocht ik even filmen gelukkig. Ik start vrijdag met zwangerschapsyoga, ben benieuwd. Nog nooit yoga gedaan haha
Onze echoscopist is wel relaxt, dus ik denk dat we wel even op 3D mogen spieken. @Kimmiej: Wat is bij jou de reden dat je de suikertest moet doen?
Hey meiden ik ga even teruglezen. Voor de dames met wie ik in de groepsapp zat: Ben gister me telefoon verloren dus heb geen mobiel/whatsapp meer Ik leef nu zonder mobiel... LASTIG..
Er zit diabetes in de familie. Mijn vorige vk vond dat geen aanleiding. Deze wel dus ontspring de dans helaas niet haha
Ik heb meegelezen maar heb het enorm druk waardoor ik niet op alles afzonderlijk kan reageren. Voor degenen met een goed echo: fijn dat alles zo goed blijft gaan! Tigermom: heel sterk van je dat je eerlijk geweest bent tegen de gynaecoloog. Dat kan je alleen maar vooruit helpen. Onze gynaecoloog zet het apparaat soms ff op 3D, maar dit is niet standaard iedere controle. Suikertest wordt hier altijd gedaan. Dus ik moet er over een paar weken ook weer aan geloven. Verder gaat met mij alles behoorlijk. Heel erg druk en mijn lijf begint daar toch iets minder goed tegen te kunnen. Probeer dus iets meer rust in te plannen, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Aha, ik begrijp het. Bij mijn zoontje hoefde ik het niet, maar nu ben ik te dik dus moet ik er ook aan geloven. @Anoniem: Balen dat je je telefoon kwijt bent Niks aan. @Rappel: Rustig aan, goed om jezelf denken. Vanavond om 19uur heb ik de 20 weken echo..
Oke! Ik ben enorm slecht in het drinken van dingen die ik vies vind. Ik heb ervaring met laxeren, en dan moet je ook de smerigste dingen drinken. Dit moet dan ook nog eens op lege maag, brr Hoe zie jij er tegenaan? Mijn beste vriendin vond het prima te doen en mn nicht vond het niet lekker. Dus ik ben wel benieuwd hoe het nu echt is haha..
Maar bij mij is er niets gezegd over nuchter zijn? Ik moet pas om 15.30 u. eind november en ervoor werken, dus dat wordt moeilijk
Ja, ik heb vreselijk last van maagzuur. Ik hoef maar iets te eten wat niet goed valt en hoppaaa vreselijke maagzuur. 20-weken echo was goed. Alles zag er goed uit. Baby lag geen moment stil. Benen en armen werden woest heen en weer gezwaaid haha.. Voor nu leek hij op de 3D-echo sprekend op zn grote broer. Ik ben erg benieuwd.
♥ Uitgerekende datum ♥ 02 Maart Lis91 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 6x Jongen 9x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 10 november: Help85 - 20 weken echo 11 november: Ukkie29 - 20 weken echo 11 november: RAppel - 20 weken echo 16 november: Chocochippie - controle vk 24 november: Lis91 - 3D pretecho 26 november: Kimmiej89 - 3D pretecho
Tigermom fijn dat de echo goed was! Je hebt dus een heerlijk actief ventje tegenover mijn baby, die ligt alleen maar te chillen Lanara; hoe was jou echo? Suikertest; ik weet niet of ik em krijg. Vorige keer niet maar mijn vader heeft sinds vorig jaar diabetes dus dat is nog even afwachten wat ze daarmee gaat doen. Geen last van Maagzuur 🎉 Mijn placenta ligt overigens weer voor maar ik voel nu echt al heel duidelijk schopjes zo leuk!
Hier ook erge last ervan. Bij de eerste had ik het ook, bij de tweede niet maar nu blijf ik niet gespaard jammer genoeg .
Niets. Ik heb wel iets voorgeschreven gekregen van de huisarts (zal zo eens zoeken wat het is), maar probeer zolang mogelijk zonder medicatie te doen. Vorige zwangerschap moest ik wel medicijnen nemen (voor andere dingen dan maagzuur) en toen bleek op 35 weken zwangerschap dat mijn dochter 72 uur ter observatie op de afdeling van neonatologie moest liggen na de bevallen. Dit had geen enkele dokter mij op voorhand gezegd terwijl meerdere artsen op de hoogte waren dat ik die medicijnen nam, mijn gynaecoloog inclusief. Dat heeft toen een klein trauma'tje achtergelaten waardoor ik nu zo min mogelijk medicijnen wil nemen. Ondanks dat ik weet dat die maagzuurremmers geen kwaad kunnen.