Tiger fijn dat de echo goed was 😃! Ik heb omeprazol liggen en dat gebuik ik zo nodig. 20mg 1 of 2 maal per dag. Vorige keren tegen t einde heel veel last gehad, komt mede door een middenrifsbreuk. Antagel gebruikte ik er dan ook bij dat geeft wel verlichting. Kan je gewoon bij de apotheek kopen en is stuk goedkoper dan gaviscon.
Tigermom: Wat fijn dat je echo goed was! Ik gebruik gewoon rennies, er zijn dagen dat ik er meer last van heb dan anderen. Maar vind het altijd een vervelende bijwerking.
20 weken echo was goed. Baby is iets groter en zwaarder dan gemiddeld en lekker actief. Ligt momenteel nog in stuit, maar daar maakte de gynaecoloog zich geen zorgen over. Moet over 2 weken ook voor mijn suikertest.
Succes Rappel! @Kimmiej: En? Was het zo erg als ze zeiden? Of viel het je mee. Ik hoop voor je dat het meeviel. Het wachten duurt wel erg lang ja. Sinds gister heel veel pijn in mn onderrug. Als de rugpijn dan op zn hevigst is dan trekt mn buik ook helemaal strak. Rot gevoel, die harde buiken. Sinds vanmorgen lijk ik vocht te verliezen. Maar ik heb geen idee waar het wegkomt. Echt afscheiding leek het niet. Doorzichtig vocht is het. Misschien door de schimmelinfectie?
Fijn dat het goed is allemaal. Maar je had denk ik ook niet anders verwacht Toch fijn dat het even is uitgesloten.
♥ Uitgerekende datum ♥ 02 Maart Lis91 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 6x Jongen 9x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 16 november: Chocochippie - controle vk 24 november: Lis91 - 3D pretecho 26 november: Kimmiej89 - 3D pretecho