Overigens bedacht ik me net dat de eerste dames binnen 10-12 weken al met verlof gaan 😱 Bizar! Ik ben van plan om tot 36 weken door te werken mijn verlof gaat dus waarschijnlijk in op 5 maart.. dan zijn de eerste al 40 weken zwanger
Ik hoop dat ik dan al met mijn baby in mn armen zit! Of ieder geval mijn gevoel zegt 5 maart komtie haha.
De tijd gaat echt wel veel te snel. Maar wel zijn hier goed op tijd met alles. De naam is gekozen, geboortekaartje en suikerbonen ben ik ook al uit. Het volgende is uitzoeken welke spullen we nog nodig hebben. Ik ben hier enorm aan het aftellen. Na deze week nog 5 weken werken en dan is het gedaan tot... En maar goed want mijn bekken werken deze zwangerschap niet meer mee. In januari komen ze nieuwe ramen plaatsen, dus alle meubels moeten verplaatst worden. Dus erg blij dat ik dan niet meer moet werken.
Jeetje Kegi voor jou begint inderdaad het aftellen nu al naar je verlof. Hier zijn de namen al uitgekozen (allang), geboortekaartje enne thats it Wel heb ik naar mijn vriend uitgesproken wat er moet gaan gebeuren met onze slaapkamer als we niet optijd kunnen verhuizen. Oh heb al wel de autostoel groep 0 uitgekozen Ik hoop dat ik april gewoon ga halen, zelf denk ik bij te vroeg aan 27 maart en bij overtijd aan 5 april. Hier hoopt overigens iedereen dat ik op de uitgerekende datum ga bevallen.
Ik was er bij mijn zoontje van overtuigd dat hij 17 september keam. Die dag appte mijn vriendin niet vandaag bevallen kim ik ben net bevallen haha. Uiteindelijk kwam mijne pas 29 september
Controle was weer goed. Over 4 weken weer een afspraak. Baarmoeder zat nog wel net zo hoog als de vorige keer dus volgende keer moet ie wel verder gegroeid zijn. Me buik word wel steeds dikker 🤔 Haha apart is dat he! Je hebt toch een datum in je hoofd maar hoe je er bij komt? Bij C had ik verwacht 8sept te bevallen. Als het natuurlijk was gegaan was dat misschien ook wel gebeurd.
Ik kijk ook al uit naar mijn verlof maar moet nog even! Ga met 34 weken, 31 januari. Het werken lukt nog goed hoor maar hier moet nog alles gedaan worden voor de baby, kom er maar niet aan toe. Nou hebben we veel spullen al natuurlijk. Kwam er alleen achter dat we de wieg weg hebben gedaan dus nog even zoeken naar een andere... Leuk nog een 3d echo in het verschiet! Blijven mooie beelden!
Hallo meiden Sorry dat ik lang weg was, zoals jullie weten is mijn mobiel gejat vorige week tot heden niet terug gekregen, maar begrijp ook niet waarom een dief iets terug zou geven als die het steelt. Ik denk niet meer helder na! Ik vind het zo jammer want had er hele leuke video's op van de geslachtsbekend making die wij voor ons meisje hadden opgenomen, video van de termijn echo terwijl ze heel drukjes was.. echt jammer Elmyra ah bah.. Ik heb even moeten slikken toen ik je berichtje las, hoe voel jij je nu? Heb je verder nog pijn ergens ofzo? Ik hoop dat alles goed komt.. Dat slijm verliezen kan komen omdat de baby laag ligt? Dat heb ik tenminste dan.. maar dat bloed kan ik echt niet plaatsen? (misschien is je baarmoeder nog goed doorbloed en is het oud bloed van geslachtgemeenschap??) Als ik zo naar sommige kijk, betreft voorbereiden, voel ik me wel weer een beetje opgelucht haha. Ik heb al het een en ander aangeschaft/gekregen. Nu alleen nog een babykamer.. En een naam, daar zijn we ook niet over uit. Morgen controle bij de VK, heb er wel een goed gevoel over. Baby voel ik nu iedere dag, lekker druk kindje. Daarna een gesprek met gastgezin en Siriz, omdat ik hier niet langer mag/kan blijven. Hoop dat ik nog even krijg want dan kan ik het appartement van een familielid overnemen. Mams heeft heel veel spullen voor in huis klaar voor ons, super fijn dat die hulp er is. Bij wie gaat de baby in slaapkamer van paps en mams? liefs,
Anoniem balen van je telefoon zeg! Ik snap niet waarom mensen andere mensen moeten duperen voor eigen gewin. Dat je jezelf dan nog aan kunt kijken in de spiegel. Maargoed die lui worden vast niet gehinderd door een geweten. Ik ben vanmiddag bij de gyneacoloog geweest. Er is een uitstrijkje gedaan en er zijn twee kweken afgenomen. De uitslag van de kweken volgt volgende week, uitstrijkje duurt nog een week langer. Ze kunnen nu dus niet direct een oorzaak geven. Geslachtsgemeenschap kan het niet zijn want dat vind hier niet plaats de laatste tijd. Mijn buik is gevoelig, bekken doet pijn en mijn nier zeurt af en toe ook nog 😅, dus daar heb ik niet zo'n behoefte aan. Moet het gewoon goed in de gaten houden. Als er niks uitkomt moet de vk elke controle de bmm lengte meten als het bloedverlies aanhoud. Aanhoudend bloedverlies is namelijk wel teken van irritatie en dat kan weer zorgen voor vroeggeboorte. Dus daarom zijn ze toch voorzichtig al isnhet maar weinig bloed. Bleek vanmiddag iig wel dat het snel bloed daaronder. Baby gaat hier ip meteen naar eigen kamer trouwens.
Anoniem! ik wilde je vandaag nog appen hoe het ging met je! Helemaal vergeten maar maakt niks uit want je had em toch niet gelezen balen zeg van je telefoon. Hopelijk mag je nog ff blijven waar je nu zit! Wat fijn dat je wss een woning hebt Elmyra het word zo te zien in elk geval goed in de gaten gehouden. Maak je je er zelf zorgen over? Een evt vroeggeboorte zou bij mij echt voor stress zorgen. Mijn vriend is nu helemaal bang dat het niet goed gaat omdat me baarmoeder niet gegroeit is ten aanzien van de vorige keer. Ik maak me er niet heel druk over. De vk heeft er verder ook weinig over gezegd.
Elmyra Oeh spannend! Ik ben ook benieuwd hoe jij je hierbij voelt? (zelfde vragen die choco aan je stelde) ChocoChippie Als jij je niet zo zorgen maakt (onderbuik gevoel) dan zou het we goed zitten denk ik dan, toch? en hoeveel tijd zat er met je vorige afspraak en de laatste? Lief dat je aan mij dacht hoor! En jah.. helaas telefonisch niet meer bereikbaar
met hoeveel weken word dat aangeraden de 3d echo? pff hier ontzettend druk wij gaan nog trouwen voor de baby komt dus erg druk met plannen en dan nog de moeheid van de zwangerschap en werken. probeer hier steeds s bij te lezen maar reageren doe ik amper
Tja ik maak me natuurlijk wel een beetje zorgen en zal blij zijn als de 24 weken gepasseerd zijn. Maar het heeft ook geen zin om mezelf gek te gaan maken. Moet toch eerst die uitslagen afwachten ... Hoop iig niet dat het uitstrijkje afwijkingen laat zien en wat de kweken opbrengen hoor ik volgende week. Choco kan me voorstellen dat je vriend zich wat zorgen maakt hoor. Hopelijk de volgende keer weer wat gegroeid. Ik twijfel nog over een 3D echo. Hier raden ze aan met 25/26 weken. Zaterdag ben ik 23 dus ik heb nog even tijd. We hebben het de vorige keren wel gedaan, maar t is ook wel erg prijzig en het geld kan goed gebruikt worden. Mijn gevoel zegt t wel te doen omdat we het bij de meiden ook hebben gedaan.
Hier zeiden ze tussen de 24 en 30 weken voor t mooiste resultaat. Wij gaan over 1,5 week met exact 26 weken. Bij mijn zoontje ook gedaan en leverde hele mooie plaatjes op
Ja, ik las tussen 24-28 weken, wij gaan volgende week ook als we precies 26 weken zijn! Ik ga zo weer langs bij mijn voedingscoach en vanmiddag mn eerste fitness/zwanger les.. ben benieuwd!
Ik wilde ook zwangerschapsfitness doen maar kwam hier precies uit op een ongunstige dag. Ik ga nu Zwangerschapszwemmen op donderdag vanavond weer 😊