Ik heb vandaag de suikertest gehad en ben al de hele dag het helemaal lekker. Pffff ben gewoon moe en heb hoofdpijn en last van duizeligheid. Heeft één van jullie dat ook gehad?
Ik krijg de uitslag pas bij de verloskundige tenzij het echt afwijkend is. Dus denk dat het wel mee valt.
♥ Uitgerekende datum ♥ 02 Maart Lis91 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 04 Maart Kimmiej89 ♥ 2e kindje, ♥, Meisje! Aanoniemous ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 08 Maart Anoniemxx ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 10 Maart Annabel26 ♥ 3 kindje, ♥, Meisje! 12 Maart Navarona ♥ 4e kindje, ♥, Meisje! 13 Maart Ingrid82 ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! 14 Maart RAppel ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Jennyve ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 17 Maart Lanara ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 18 Maart Elmyra ♥ 3e kindje, ♥, Jongen! 26 Maart Help85 ♥ 1e kindje, ♥, Jongen! 27 Maart TigerMom ♥ 2e kindje, ♥, Jongen! 31 Maart Kegi ♥ 3e kindje, ♥, Meisje! Ukkie29 ♥ 1e kindje, ♥, Meisje! 01 April Chocochippie ♥ 2e kindje, ♥, Verrassing! 6x Jongen 9x Meisje 1x Verrassing ♥ Afspraken en Echos ♥ 24 november: Lis91 - 3D pretecho 25 november: RAppel - controle vk 26 november: Kimmiej89 - 3D pretecho 28 november: Kegi - controle gynaecoloog 01 december: TigerMom - controle gynaecoloog 06 december: RAppel - controle gynaecoloog 07 december: Aanoniemous - controle + 3D pretecho 12 december: Kimmiej89 - Groei-echo 12 december: Lis91 - Groei-echo + controle vk 14 december: Chocochippie - controle vk 02 januari: Kimmiej89 - Groei-echo
Aanoniemous heb em erbij gezet Lis91 wat apart van je lip! Ik ga zo lekker me bed opzoeken, lange dag op het werk gehad 😴
Ja, ik vind het ook heel vaag, misschien toch een allergische reactie ofzo. Maar het gaat prima dus perfect haha morgen om 10:15 de 3D echo, heb er echt zin in ben zo nieuwsgierig!
Gelukkig heb je het achter de rug Annabel! @Lis: Hoe was je echo? Was het leuk? Hier zijn we vandaag begonnen in de babykamer. Muren sausen. Mijn man dacht gister laten we direct ook verf halen voor de rest van het huis. Dus ook gehaald en dat zal dus ook allemaal nog gedaan moeten worden Wat haal je jezelf soms op de hals haha.. En ik ben begonnen met het breien van een leuk slaapzakje voor de baby.. Eventueel voor in de kinderwagen en maxi-cosi.
Vandaag weer gewoon een werkdag, ik ga binnenkort beginnen met het uitzoeken van de kleertjes. We hebben nog zoveel, maar even kijken wat nog goed is. Weet niet wat ik heb maar sinds gisteren een soort van ommezwaai en dat ik echt aan het genieten ben van mijn zwangerschap!
Ik heb jullie hulp nodig We hebben de babykamer nu helemaal in de verf. Dagje doorbikkelen, maar dan heb je ook wat. Nu heb ik op internet een prachtig wandlamp gevonden van een maan. Maar nu moeten er ook sterren op de wand. Het is 1 antraciet kleurige muur. Dat wordt een sterrenhemel met die maan dus als wandlamp. Maar, ik heb geen idee hoe ik het met de sterren moet doen. Ik had zelf het idee om sterren uit hout te zagen en deze in verschillende kleuren verven en zo op de muur plakken, beetje 3D effect creëren. Maar ik krijg het nog niet perfect in mijn hoofd. Dit was mijn inspiratie. Alleen vind ik de sterren op dit plaatje niet zoals ik ze zelf zou willen. Hebben jullie ideeën? Ik heb ook nog zitten denken aan een wolk uit hout zagen, die op een paar cm afstand van de muur monteren en dan een soort gordijn aan sterren lampjes, maar ik kan niet zo'n sterren gordijn vinden van lampjes haha HELP!
ik zou het bij je eerste idee houden van hout uitzagen alleen zou ik ze verven met glow in the dark verf!
Ja, we willen liever geen glow in the dark. Maar misschien is dat ook wel weer heel mooi. Ook heb ik muurstickertjes gevonden van zilveren sterren. Dat lijkt me ook wel heel mooi. Zoals dit alleen dan op een donkere muur:
De echo was super leuk! Meneer wilde alleen weer zijn gezicht niet laten zien, elke keer dat handje ervoor, dus a.s. dinsdag 29-11 hebben we een vervolg afspraak. Maar ik had dit al voor geen goud willen missen! Omdat hij dus niet zijn gezicht goed wilde laten zien is hij wat dieper ingegaan op alles wat je met de 20 weken echo ook krijgt, grappig om te zien! Alle teentjes en vingertjes geteld. En we hebben zelfs het hartje in 3D gezien, alles zag er goed en helder uit. Hij zei dat je Verburg in Nederland hebt (dan worden er 4 dingen los van elkaar gemeten) en Hadlock wat internationaal is. Bij hadlock hoor je op 50% te zitten en we zitten op 50,7% dus echt super goed, ook zijn meting komt precies op 26 weken uit en op dit moment is onze baby 915 gr, 15gr meer dan hij had verwacht.
Tigermom ik vind je eerste idee heel gaaf! Ben dan ook erg benieuwd naar de wand! Trouwens, ben benieuwd naar alle babykamers!
Fijn dat de echo zo'n succes was Kan je er mooi van nagenieten haha.. Wij zouden ook graag een 3D echo doen, rond de 26 weken, maar ik ben nog aan het twijfelen. Als de babykamer af is, of zo goed als af, dan zal ik foto's posten.