We hebben een rustige baby die het liefst zijn handje(s) bij zijn gezicht heeft en geen fotomodel is, wel weer mooi beeld maar geen duidelijke 3D foto, word dus echt wachten tot het maart is om hem te bewonderen haha
hihi wat lief, wel jammer maar hij is lekker bescheiden, wacht maar op de mooie verassing wanneer ik er ben! haha. Hier heb ik morgenochtend een afspraak bij de huisarts, eerder kon niet Van de VK moet ik volledige rust nemen, ik moest vandaag ramen zemen, trappen stofzuigen en andere huishoudelijk klusjes doen hier, maar dat mag niet van de VK iv.m. veel harde buiken en bekkenpijn. Ze zijn er hier niet zo blij mee.. 'wie zou het anders doen als je alleen woonde?' (ik moet om de 6 weken ramen zemen, wij deden het vroeger thuis 2x per jaar) Maar goed, ik lig dus op bed, regelmatig menstruatieachtige krampjes, op me zij liggen doet zeer, rug ook, buik kan niet, ik ben continu aan het draaien. Dus zit nu maar rechtop naar filmpjes te kijken van bevallingen en ontwikkelingen van baby's. Siriz zal deze week voor mij een babybox aanvragen bij stichting babyspullen, hier zitten dan babykleertjes en spulletjes in. ik kijk er zo naar uit! Hoe is het met jullie? We zitten bijna in het 3e trimester he, gaat snel
Doe gewoon lekker rustig aan. Als je alleen was geweest dan had je vast op wat voor manier dan ook wel Hulp gekregen. En daarbij zijn vieze ramen geen ramp. Sommige mensen! -_-
Lis91; haha een verlegen mannetje! Hij houd er t spannend! Tof pakje! Anoniem; serieus elke 6 weken Als de vk hebt gezegd dat je rustig aan moet doen gewoon naar luisteren hoor! Jammer dan voor de ramen. C is ziek en slaapt al 2 dagen super slecht. En ze wilt alleen maar mama dus ik slaap ook heel weinig. Qua zwangerschap gaat het hier echt prima heb nergens last van.
Dames, vraagje: Ik moet eerst zeggen dat ik medicatie gebruik waar je een allergische reactie van kunt krijgen waar mn klachten Door veroorzaakt kunnen worden. Ik heb sinds gister avond last van benauwdheid. Ademen voelt heel zwaar. Ik krijg het gevoel alsof ik lucht tekort heb waardoor ik een soort kriebel hoest krijg. Er zit een lichte druk op mn borst, maar ik merk wel dat het tussen mn schouderbladen en in mn schouders pijnlijk is. Kan dit komen Door de zwangerschap? Dat de baby op mn longen drukt? Of zijn de klachten dan kort durend en anders?
Hier gaat het nu met je? Nog steeds last? Herken wel het gevoel van benauwdheid en minder zuurstof krijgen. Meestal gaat dit wel over na een uurtje rusten. Is misschien toch beter om even contact op te nemen met je vk of ha...
Als ik even rustig zit dan valt het minder op. Maar ik merk dat ik met praten nog steeds naar adem snak. Nu is het weer even heftig. Ik zal morgen bellen. Als ik nu bel dan zijn ze altijd zo chagrijnig haha..
Oef ik zou niet weten of dat nu al kan, maar het lijkt me wel. Ik zou als je er last van blijft houden de vk even om advies vragen. Morgen de kerstboom opzetten laatste kerst met zijn 3tjes!
Inderdaad even de VK vragen om advies.. Nog ruim een week en dan krijgen we eindelijk de sleutel en kunnen we beginnen met "klussen" er hoeft alleen maar geschilderd te worden dus dat is fijn 🤗 Net lekker aqua les gehad, fijnste tot nu toe ben helemaal ontspannen
Hoi hoi, Hebben jullie nog een plaatsje voor een maart mama ? Ik ben de 30e uitgerekend dus op de valreep haha
Hoi Mir2402, gefeliciteerd en leuk dat je komt mee kletsen, weet je al wat het word? En hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?
Tiger hoe gaat het nu? Al contact gehad met een vk of arts? Lis nog niet kunnen spieken dus naar jullie mannetje! Wil zich niet prijsgeven ... Ben benieuwd of die van ons ook zo verlegen is vrijdagavond. Hoop het niet . Dat setje is echt mooi, mag ik vragen waar het van is? Mir welkom. Uiteraard is er nog ruimte . Hier weinig verandering. Af en aan bloedverlies, veel last van mijn bekken. De verbouwing van de zolder is in volle gang. Het grote werk is deze week af. Vrijdag komt de stucadoor en dan moet de elektricien nog afrondende werkzaamheden doen waarschijnlijk begin volgende week. En dan ... dan is het aan ons. Er moet behangen, geverfd en een vloer gelegd . Das ook best nog een klus! Gelukkig heeft familie al wel hulp aangeboden.
Spannend Elmyra, ben benieuwd of het bij jullie lukt! Het pakje komt van Tumble 'n Dry (Yowah Jongens ZERO Broek | jeans & broeken | Tumble 'N Dry en Louth Jongens ZERO T-shirt | Tees & shirts | Tumble 'N Dry ) Gister voelde ik me top, tot 's avonds ik in de app van de verloskundige wat zag staan, ik begreep er niks van dus ik haal de raarste dingen in mijn hoofd, ik heb er zo slecht van geslapen dat mijn vriend mij wakker maakte omdat ik lag te huilen.. Ik heb overgewicht, dus ik word wat meer in de gaten gehouden, ook al gaat alles goed, alle uitslagen van de bloedtest zijn goed, mijn vitamine D te kort is flink gestegen dus ik mag minderen met mijn druppels, suikertest was prima dus het enige "nadeel" is mijn BMI waardoor ik sowieso al in het ziekenhuis moet bevallen (vind ik niet erg, was ook mijn eigen keuze geweest) maar ineens word ik gewoon bang van alle verhalen die ik online lees hierover..
Hi, Lis: dankjewel. Ik ben morgen 24 weken en tot nu toe ging het goed. Ik ben gestopt met werken nu omdat mijn contract afliep. Daarvoor kreeg ik flink last van mijn stuitje, maar dat is nu door de rust gelukkig minder. Wel lag op de laatste echo de placenta wat te laag. Hierdoor verlies ik soms wat bloed. De vraag is nu of ik thuis kan bevallen. Ik hoop van wel, want als ik Google lees zie ik alleen maar enge berichten. Elmyra: jeejtje ik had je verbouwingsverhalen gelezen. Respect hoor! Ik moest bij mijn vorige zwangerschap op het laatst de hele kinderkamer nog bouwen. Ik dacht dat ik gek werd. Het wordt trouwens een meisje
Welkom Mir!! Gezellig Hier gaat het beter. Ik wordt ook goed bezig gehouden, want mijn zoontje is nu al 2,5 week op en af ziek. Nu een dubbele oorontsteking, terwijl hij net een paar dagen van de griep af was. Arm kind. Hij vroeg met een heel zielig stemmetje 'Waarom ben ik steeds ziek mama?'.. Dat breekt je hart. Hij huilt van de pijn in zn oren, maar de arts zegt uitzieken. Dus ik hoop dat het probleem zich snel oplost, want pijnstillers werken niet. Ik ben alleen nog kortademig en benauwd als ik me inspan. Maar dat valt mee vergeleken met gister. Beeb is druk. Mn hele buik gaat al de hele dag heen en weer.
Niet gaan lezen op Internet meid. Is nergens goed voor. Ik heb bij mijn 3 zwangerschappen serieus wat overgewicht. Ben nu zelfs op het zwaarste qua startgewicht. En tot nu toe loopt alles goed en de gyn maakt er ook totaal geen probleem van. Waar ben je precies bang voor? Komt helemaal goed hoor 😊